Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset hukkuvat matcheihin - miehet eivät saa ketään

Vierailija
15.01.2023 |

Nettideittailu on kääntynyt nopeasti sellaiseksi, että se on helppoa lähinnä naisille. Nainen kuin nainen saa monta matchia per päivä, ehkä jopa kymmeniä, ja ongelmaksi jää lähinnä se että kenelle näistä komistuksista sitten juttelee.
Miehillä tarina on päinvastainen. Miehen tehtävä on saada edes yksikin nainen kiinnostumaan ja tehdä kaikkensa että hän ei hyppää seuraavaan ukkoon - mikä on vaikeaa, kun suurin osa käyttäjistä on miehiä ja jokainen heistä lupailee Kuun taivaalta. Naisten profiilitekstit ovatkin usein vaatimuksia, tyyliin "haluan ison miehen", "jos et omista autoa swaippaa vasemmalle" siinä missä miesten profiilitekstit ovat tarjouksia "hei! olen rehti työssäkäyvä mies", "minulla on oma talo ja auto" jne. Miesten profiileissa ei ole vaatimuksia naisen ulkonäön tai muunkaan suhteen, mutta nainen saa vaatia isoa miestä.

Kaikesta tästä huolimatta, minä kuitenkin löysin hiljattain naisen deittiappista. Vaihdettiin ihan rehellisesti kokemuksia siitä. Hän sanoi että oli ensimmäistä päivää siellä kun löysi minut. Myönsin, että minulla oli swaippausta takana jo 10 kuukautta. Hän kertoi, että sai hirveästi matcheja vaikka oli vain yhden päivän siellä. Puhuin tästä miespuoliselle kaverilleni ja hän kertoi samaa tarinaa: hänen naisensa oli ollut 15 minuuttia deittipalvelussa kun he tapasivat, mies oli ollut siellä 3 vuotta.
Tästä ei puhuta, eikä siitä saa puhua, mutta se on totta. Netti on tehnyt deittailusta epätasa-arvoista.
Väitän, että miesten pariutuminen tulee vaikeutumaan vuosittain ja kohta meillä on puolet kansan miehistä peräkammarin poikina, kun he eivät yksinkertaisesti saa deittiappista enää ketään.

Kommentit (652)

Vierailija
181/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu välillä, että miesten profiilit on suunnattu toisille miehille. Kerrotaan kuinka ollaan niin vitsikkäitä ja rentoja, ja luetellaan urheiluharrastukset.

Kuvat on tätä tyyliä:

- huumorikuvia, joissa ollaan mekko ja peruukki päässä tai per se paljaana

- meemikuvia (!!)

- kuvituskuvia, joissa on joku seksikäs nainen

- kalakuvia jättimäisen kalan kanssa

- kaljoittelukuvia (joskus jopa kuva itsestä sammuneena jossain joulukuusen alla!)

- kuvia autosta, moottoripyörästä tai veneestä

- salipullistelukuvia

Ei minua ainakaan kiinnosta katsella tuollaisia alkuunkaan vaan ovat usein syy siihen, että menevät samantien vasemmalle.

Minulla ei yhtäkään listan kaltaista kuvaa, lyhyt kuvaus mielenkiinnonkohteista ja luonteenpiirteistä, tuloksena ehkä yksi mätsi/tykkäys viikossa, joka kuivahtaa kasaan ennenkuin alkaakaan. Paras lopputulos oli tuolla samalla kuvauksella ja kuvalla kropasta, viikossa useita mätsejä ja tykkäyksiä, tosin lähinnä varatuista ja avoimessa suhteessa olevilta. Seksiseuranhakusovellushan tuo on, eikä mikään parisuhteenhakusovellus. Ne jotka hakevat parisuhdetta, hakevat lähinnä kuuta taivaalta, lisäksi pitäisi jaksaa viikkoja ylläpitää keskustelua, ennenkuin voi edes tapaamista ehdottaa.

Vierailija
182/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ovat Tinderissä? Siitä ei saa kuin pahaa mieltä. Plus miesten taktiikka yrittää saada jokainen nainen parikseen (välittämättä kiinnostaako nainen vai ei) on aika mielenkiintoinen. 

Pakko on olla tinderissä, koska naisen lähestyminen esimerkiksi työpaikalla tai kuntosalilla on häirintää.

Ööh no jos lähestyminen on fyysistä kopelointia niin joo on häirintää. Mutta jos osaat puhua kohteliaasti niin se ei ole millään tavalla häirintää.

Laki muuttui vuodenvaihteessa. Nykyisin myös esimerkiksi suusanallinen lähestyminen voidaan laskea häirinnäksi.

Kyllä, mikäli sieltä suusta tulee tietynlaista tekstiä. Ratkaisuehdotus: opettele vaikka lehtiartikkeleista, minkälainen kommentointi katsotaan häiriöksi äläkä sano sellaisia asioita. Jos juttelet säästä, elokuvista, työasioista, harrastuskuvioista, kirjoista, ruuasta, vuodenajoista, yms. olet turvallisilla vesillä etkä loukkaa ketään, et ainakaan riko lakia. Jos joku nyt tekisikin rikosilmoituksen sinusta perusteella "Pekka jutteli minulle työpaikan ylityövuoroista" niin voit olla varma, ettei poliisi ota asiaa käsittelyyn.

Miksi lakia pitää opetella lehtiartikkeleista? Eikö lakiteksti siis riitä vaan toimittajat määrittelevät viime kädessä sallitun toiminnan rajat?

Lehtijutuissa on hyviä käytännön esimerkkejä siitä, mitä lain pykälillä tarkoitetaan. Auttaa nimenomaan näitä sosiaalisesti kömpelöitä hahmottamaan sallitun käytöksen rajat. Nämä on pyydetty alan lainsäädännön asiantuntijoilta eivätkä ole toimittajien omaa mutua.

Toimittajat ovat feministejä, eli laintulkinta ja ns. asiantuntijoiden valitseminen haasteteltavaksi ovat lievästi sanottuna puolueellisia.

Lakihan koskee kaikkia sukupuolia tasapuolisesti eli mitä tarkoitat? En ole sellaista juttua uuteen lakiin liittyen nähnyt, jossa sanottaisiin, että nainen saa koskea mieheen sellaisessa tilanteessa, joss mies ei saa koskea naista. Linkittäisitkö epätasa-arvoisia ohjeita antavaan artikkeliiin laista?

Ei laki koske kaikkia tasapuolisesti. Mietipä vaikka kiihotuspykälää rikoslaissa. Sitä mitä voi sanoa vaikka suomalaisesta tai venäläisestä ilman syytettä ei ikinä saisi sanoa esim. sömalista tai äfghaanista.

Mitä ihmettä höpiset? Oletko myös rasisti?

Pysyhän aiheessa äläkä yritä hämätä, kun et yhtään lehtiartikkelia pystynyt linkittämään.

Laki on intersektionaalisten feministien puolella ja siten suunnattu lähinnä länsimaisia miehiä vastaan.

Edelleenkään et pysty linkittämään yhtään epätasa-arvoista uudesta laista lehtiartikkelia vaan soperrat omaa mutuasi.

Luuletko oikeasti, että esim. joku Helsingin Sanomat kirjoittaisi tästä asiasta miesnäkökulmasta?

Mikä se miesnäkökulma nyt sitten on? Että vääryys kun ei saa lähettää kikkelistä lähikuvaa yllärinä?

Huomaatko, miten demonisoit miehiä?

Huomaatko että sinulla ei oikeasti ole mitään näkökulmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on kyllä ollut ihan aikojen alusta asti niin eläimillä kuin ihmisillä, että urokset yrittää vähän kaikkia ja naaras valitsee sitten sen mieleisen. Uroksen tehtävä on kilpailla naaraan huomiosta ja koittaa päihittää muut urokset kosiskelussa.

Luonnonlaki. Seuraapa joskus vaikka lintujen soidinaikaa tai luontodokkareita, niin huomaat että ihmismiehet pääsee vielä kuule helpolla. Monella linnulla eukon saa se, jolla on komeimmat värit, tuuheimmat sulat tai upein lauluääni.

Vierailija
184/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se koira älähtää mihin keppi kalahtaa.

Ei tavallinen normaali suomalaismies koe tarvetta ulista tästä uudesta laista ja rikossyytteistä. Normaali suomalaismies ymmärtää, että toisen ihmisen kunnioittaminen ja arvostaminen on kaiken perusta, ja ymmärtää asiallisen ja asiattoman käytöksen eron suomalaisessa kulttuurissa.

Tätäkin ketjua lukiessa vahvistuu vain tunne, että uusi laki on tarpeellinen ja jouduttu säätämään nimenomaan näitä tästä laista ruikuttavan epäasiallisesti käyttäytyvän, vaarallisen vähemmistön vuoksi.

Pikku hiljaa aletaan olla siinä tilanteessa missä normaalilla suomalaismiehellä ei ole naista.

Sitten "normaalin suomalaismiehen" kannattaa hakeutua sellaisen kulttuurin maahan, jossa naisen asema on heikompi ja naisia saa kohdella siten kuin "normaali suomalaismies" kokee, että naista tulee kohdella.

Vierailija
185/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas nyt heikkolahjaiset että miten te lähestytte naisia kun pitää syytteitä pelätä??

Voin kertoa kokemukseni työpaikalta. Pääsin pomon puhutteluun, kun olin työpaikalla katsonut ahdistelevasti jotain naishenkilöä. En vieläkään tiedä kenestä tai mistä tilanteesta oli kyse, kun yleensä olen omissa oloissani enkä hakeudu ihmisten seuraan. 

Jos tämä olisi totta, olisit luonnollisesti lähtenyt selvittämään asiaa kunnianloukkauksena. Mikäli et oikeasti olisi tehnyt mitään väärää, tuo väite täyttää kyllä kunnianloukkauksen tunnusmerkit.

Eli siis taisi puhuttelu tulla ihan aiheesta, jota nyt kovasti yritetään vähätellä.

Mies mielummin jättää asian sikseen kuin alkaa viemään asiaa eteenpäin vaikka syytös on perätön, jos siitä selviää pelkällä puhuttelulla. Miehet eivät mielellään mene vasikoimaan poliisille mistään asiasta. Jos saa turpaan kadulla, mies kestää sen ja harvoin menee tekemään rikosilmoistusta.

Eri

Vierailija
186/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu välillä, että miesten profiilit on suunnattu toisille miehille. Kerrotaan kuinka ollaan niin vitsikkäitä ja rentoja, ja luetellaan urheiluharrastukset.

Kuvat on tätä tyyliä:

- meemikuvia (!!)

- kaljoittelukuvia (joskus jopa kuva itsestä sammuneena jossain joulukuusen alla!)

- salipullistelukuvia

Ei minua ainakaan kiinnosta katsella tuollaisia alkuunkaan vaan ovat usein syy siihen, että menevät samantien vasemmalle.

Minulla ei yhtäkään listan kaltaista kuvaa, lyhyt kuvaus mielenkiinnonkohteista ja luonteenpiirteistä, tuloksena ehkä yksi mätsi/tykkäys viikossa, joka kuivahtaa kasaan ennenkuin alkaakaan. Paras lopputulos oli tuolla samalla kuvauksella ja kuvalla kropasta, viikossa useita mätsejä ja tykkäyksiä, tosin lähinnä varatuista ja avoimessa suhteessa olevilta. Seksiseuranhakusovellushan tuo on, eikä mikään parisuhteenhakusovellus. Ne jotka hakevat parisuhdetta, hakevat lähinnä kuuta taivaalta, lisäksi pitäisi jaksaa viikkoja ylläpitää keskustelua, ennenkuin voi edes tapaamista ehdottaa.

Miksi se toisen kanssa juttelu on niin vaikeaa? En minä ainakaan lähtisi tapaamaan miestä ennen kuin olisin tutustunut jutellen ja todennut, että jotain yhteistä olisi välillämme.

Vierailija
187/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ovat Tinderissä? Siitä ei saa kuin pahaa mieltä. Plus miesten taktiikka yrittää saada jokainen nainen parikseen (välittämättä kiinnostaako nainen vai ei) on aika mielenkiintoinen. 

Pakko on olla tinderissä, koska naisen lähestyminen esimerkiksi työpaikalla tai kuntosalilla on häirintää.

Normaalin keskustelun avaus töissä tai kuntosalilla ei ole häirintää nähnytkään. Mitä ihmettä sanot naisille, kun se menee aina häirinnän puolelle? Puhu naisille kuten miehillekin.

Kyse ei ole siitä että mitä mies sanoo vaan siitä, että paikka on lähestymiselle on väärä. Töissä ja kuntosalilla nainen haluaa olla rauhassa.

En tunne ketään naista, joka ei ole normaalille keskustelulle avoin. Jos nainen on kuulokkeet päässä töissä tai salilla, sitten jätä toki rauhaan.

Kai sinäkin haluat ihan normaalisti tutustua naiseen ensin ennen kuin alat mitään treffejä ehdottamaan? Tarkoittaa siis kuukausia kestävää satunnaisten jutustelujen ajanjaksoa, jossa nainenkin tulee juttusille välillä ihan oma-aloitteisesti.

Minäkin ihmettelen miten tuo työpaikka tähän liittyy. Meillä on töissä naisia ja miehiä, ihan niille kaikille juttelen. Eikö joku pysty puhumaan kaikkien työkavereiden kanssa?

Onkohan kyse miehestä, joka ei työpaikan naisille puhu, kyylää vain omituisesti ja tekee odottamattomia treffikutsuja.

Jos alkaa puhua vain naisille, joutuu friendzonelle. Miehen pitää säilyttää salaperäisyys ja etäisyys, jotta nainen kiinnostuu seksuaalisesti.

Mitä? Ei voi puhua naiselle tai muuten ei ole salaperäinen? No ainakin hyvin sillä taktiikalla saavutat sen etäisyyden.

Jos puhuu liikaa, on liian tyrkky ja friendzone kutsuu.

Mikä ihme tämä friendzone on? Joko kiinnostaa tai sitten ei. Ei ole muita zoneja.

Friendzone tarkoittaa sitä, että nainen haluaa aidosti olla kaveri, mutta ei ole seksuaalisromanttisesti kiinnostunut. 

eri

Mutta ei se ole mikään vakaa ja pysyvä tila, ellei miehessä ole sellaisia asioita, jotka tekevät hänestä parisuhteeseen naisen kanssa täysin sopimattoman.

Nainen saa yleensä miehistä paljon helpommin romanttisseksuaalikumppaneita kuin kavereita. Miehillä on päinvastoin. Siksi nainen ajattelee "ei hitto tämähän on mukava mies. Pidänkin tämän miehen vain kaverina vaikka olisikin potentiaalinen romanttinen kumppaniehdokas myös ja etsin muualta sen romanttisen kumppanin".

Lähtökohtaisesti en ajattele kaveripiiriini tulevia uusia miehiä potentiaalisina kumppaneina vaan uusina kavereina. En punnitse ja mittaa mielessäni heidän "kelpoisuuttaan" romanttiseen suhteeseen, vaan tutustun heihin ihmisinä. Jos sitten joskus tunteita syttyy, niin sitten syttyy, jos ei, niin siten ei. En siis pidä mitään "potentiaalisten miesten varastoa" yllä. Aivan älytön ajatus.

Kokemukseni mukaan varsinkin kauniit naiset etsivät epätoivoisesti miehistä kaveria kun taas romanttiseen toimintaan haluavia miehiä heillä on riesaksi asti.

"Romanttiseen toimintaan" :D

Seksiä. Tarkoitit seksiä. Romanttinen viittaa siihen että sen toinen olisi kiinnostava ihmisenä.

No sanotaan seksiä ja seurustelukumppaniksi haluavia miehiä.

Välillä joku saattaa osoittaa kiinnostusta minua kohtaan. Kun koitan enemmän tutustua huomaan yleensä että miehellä on joku oma mielikuva millainen minä olen. Se on rakennettu minulle valmiiksi rooliksi vapautumatta ottamaan selvää sovinko minä siihen.

Romantiikka siitä on kaukana. Itse asiassa romattisin suhde mitä minulla on ollut, oli fwb juttu kaverini kanssa. Hän tunsi minut jos, tiesi kuka minä olen ja huomio sen.

Aitoja romattisia tunteita ei ollut mutta se aito kiinnostus toisen persoonaan oli.

Vierailija
188/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikös noissa äpeissä ole mies/nais suhdeluku ihan älytön? 10 naista ja 1000 miestä tai jotain. kymppi tason miehet tykkää 5 tason naisista, ja naisille jää mielikuva, että ovatkin kymppejä. tämä on yksi merkittävimmistä syistä, miksi keskitason naiset ei tapaile keskitason miehiä. luulevat saavansa parempaa, eikä tyydytä siihen omaan tasoon. ja sitten itketään, kun kymppimiehet ei tahdo vakiintua. ei tietenkään kun naista löytyy jokapäivälle erilainen. sellainen vuodatus sitten. me ollaan ukon kanssa tasaisen rumia oltu jo 26 vuotta.

= suoraan Jenkeistä masinoitua incel-propagandaa

Lukusuositus: All the Rage (Cara Hunter)

Vierailija
189/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se koira älähtää mihin keppi kalahtaa.

Ei tavallinen normaali suomalaismies koe tarvetta ulista tästä uudesta laista ja rikossyytteistä. Normaali suomalaismies ymmärtää, että toisen ihmisen kunnioittaminen ja arvostaminen on kaiken perusta, ja ymmärtää asiallisen ja asiattoman käytöksen eron suomalaisessa kulttuurissa.

Tätäkin ketjua lukiessa vahvistuu vain tunne, että uusi laki on tarpeellinen ja jouduttu säätämään nimenomaan näitä tästä laista ruikuttavan epäasiallisesti käyttäytyvän, vaarallisen vähemmistön vuoksi.

Pikku hiljaa aletaan olla siinä tilanteessa missä normaalilla suomalaismiehellä ei ole naista.

Normaaleilla suomalaismiehillä on nainen. Sen sijaan kaikki normaalit naiset eivät saa miestä, koska miehissä on huomattavasti enemmän epäkelpoja tapauksia. Kuten teitä autisteja.

Koetko sinä olevasi hyvä ja normaali nainen? Koska viestisi perusteella sinusta saa sellaisen kuvan, että ihmettelen, miksi kukaan mies haluaisi jakaa elämänsä kaltaisesi naisen kanssa.

Vierailija
190/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas nyt heikkolahjaiset että miten te lähestytte naisia kun pitää syytteitä pelätä??

Voin kertoa kokemukseni työpaikalta. Pääsin pomon puhutteluun, kun olin työpaikalla katsonut ahdistelevasti jotain naishenkilöä. En vieläkään tiedä kenestä tai mistä tilanteesta oli kyse, kun yleensä olen omissa oloissani enkä hakeudu ihmisten seuraan. 

Jos tämä olisi totta, olisit luonnollisesti lähtenyt selvittämään asiaa kunnianloukkauksena. Mikäli et oikeasti olisi tehnyt mitään väärää, tuo väite täyttää kyllä kunnianloukkauksen tunnusmerkit.

Eli siis taisi puhuttelu tulla ihan aiheesta, jota nyt kovasti yritetään vähätellä.

Mies mielummin jättää asian sikseen kuin alkaa viemään asiaa eteenpäin vaikka syytös on perätön, jos siitä selviää pelkällä puhuttelulla. Miehet eivät mielellään mene vasikoimaan poliisille mistään asiasta. Jos saa turpaan kadulla, mies kestää sen ja harvoin menee tekemään rikosilmoistusta.

Eri

Höpö höpö, satu ei muutu todeksi vaikka kuinka haluaisit.

Vierailija
191/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä kuulosta olleenkaan tutulta tuo näin naisen näkökulmasta. Onko ap haastattelut ihmisiä, kertoo omasta kokemuksesta (onko hän nainen vai mies?) vai keksikö kaiken päästään?

Keksii kaiken päästään. Itse en ole koskaan käyttänyt tinderiä (koska ulkonäöllä kumppanin hakeminen tuntuu itselle vieraalta ja omakaan ulkonäkö ei sovellu tuollaiseen palveluun), mutta missään muussa käyttämässäni deittipalvelussa en ole saanut vastakaikua koskaan. Kerran minulla oli ilmoitus treffisivustolla vuoden verran, enkä saanut yhden yhtä kontaktia. En ole myöskään koskaan seurustellut, tai harrastanut seksiä, vaikka niitä nuorempana halusinkin. Se, että minulla on jalkojen välissä reikä, ei tee minusta kysyttyä. Vaikka kuinka pakkomielteiset miehet muuta hokisivat.

Vierailija
192/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvat on tätä tyyliä:

- meemikuvia (!!)

- salipullistelukuvia

Miksi se toisen kanssa juttelu on niin vaikeaa? En minä ainakaan lähtisi tapaamaan miestä ennen kuin olisin tutustunut jutellen ja todennut, että jotain yhteistä olisi välillämme.

Koska en näe mitään järkeä jutella kolmea viikkoa, jos tapaamisessa kuitenkin huomaa, että kipinää ei olekaan. En ole etsimässä kirjekavereita, vaan kumppania. Tarpeeksi monta kertaa kun tuon saman kirjekaveruuden käy läpi, niin menee maku pitkään viestittelyyn ja mielellään tapaa parin päivän juttelun jälkeen. On parempaankin tekemistä kuin tuhlata aikaa keskusteluihin, jotka eivät johda mihinkään. Kokemus kertoo, että ne parin päivän juttelun jälkeen tavatut yleensä johtavat johonkin, ja ne kirjekaveruudet on pudotuspelejä, joissa nainen juttelee useiden miesten kanssa, joista valitsee parhaan kirjekaverin. Mikäs siinä, jokainen tyylillään.

Vierailija
193/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikös noissa äpeissä ole mies/nais suhdeluku ihan älytön? 10 naista ja 1000 miestä tai jotain. kymppi tason miehet tykkää 5 tason naisista, ja naisille jää mielikuva, että ovatkin kymppejä. tämä on yksi merkittävimmistä syistä, miksi keskitason naiset ei tapaile keskitason miehiä. luulevat saavansa parempaa, eikä tyydytä siihen omaan tasoon. ja sitten itketään, kun kymppimiehet ei tahdo vakiintua. ei tietenkään kun naista löytyy jokapäivälle erilainen. sellainen vuodatus sitten. me ollaan ukon kanssa tasaisen rumia oltu jo 26 vuotta.

Miksi 10 tason miehet tykkäävät tason 5 naisista? Luulisi, että 10 tason miehet saavat helposti seuraa paljon parempitasoisista naisista sekä livenä että Tinderissä, niin ei tarvitse epätoivoisena yrittää tason 5 naisia. 

Mutta minkäs teet, jos ei se omantasoinen ole kiinnostava. Itse en edes tiedä tasoani enkä osaa arvioida muiden tasoa - en siis tiedä, onko joku mielestäni kiinnostava mies samantasoinen kanssani. Itse en siis edes osaisi alkaa valikoida omantasoisia. Minulla ei ole mitään taulukkoa, mistä voisi tarkistaa miesten tasot tai omanikaan. Minulla on lähtökohtana se, että jos mies herättää kiinnostukseni, hän on kiinnostava, mutta jos hän ei herätä kiinnostusta, hän ei ole kiinnostava. Tasoja en osaa arvioida, mutta jos pitäisi olisi minusta aina ihastuksen kohde tai oma kumppani tasoa 10, koska haluaisin juuri hänet enkä ketään muuta. Joku voisi arvioida heidän tasonsa toisin.

Vierailija
194/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se on kyllä ollut ihan aikojen alusta asti niin eläimillä kuin ihmisillä, että urokset yrittää vähän kaikkia ja naaras valitsee sitten sen mieleisen. Uroksen tehtävä on kilpailla naaraan huomiosta ja koittaa päihittää muut urokset kosiskelussa.

Luonnonlaki. Seuraapa joskus vaikka lintujen soidinaikaa tai luontodokkareita, niin huomaat että ihmismiehet pääsee vielä kuule helpolla. Monella linnulla eukon saa se, jolla on komeimmat värit, tuuheimmat sulat tai upein lauluääni.

Silti ihmiset ei suostu näkemään tätä faktaa, että käyttäydytään edelleen aivan eläinkunnan lakien mukaisesti ja kaikki tämä sivistys ja kehitys on vain silmänlumetta.

Vierailija
195/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvat on tätä tyyliä:

- meemikuvia (!!)

- salipullistelukuvia

Koska en näe mitään järkeä jutella kolmea viikkoa, jos tapaamisessa kuitenkin huomaa, että kipinää ei olekaan. En ole etsimässä kirjekavereita, vaan kumppania. Tarpeeksi monta kertaa kun tuon saman kirjekaveruuden käy läpi, niin menee maku pitkään viestittelyyn ja mielellään tapaa parin päivän juttelun jälkeen. On parempaankin tekemistä kuin tuhlata aikaa keskusteluihin, jotka eivät johda mihinkään. Kokemus kertoo, että ne parin päivän juttelun jälkeen tavatut yleensä johtavat johonkin, ja ne kirjekaveruudet on pudotuspelejä, joissa nainen juttelee useiden miesten kanssa, joista valitsee parhaan kirjekaverin. Mikäs siinä, jokainen tyylillään.

Tuolla tyylillä joudut komeiden häntäheikkien uhriksi.

Vierailija
196/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvat on tätä tyyliä:

- meemikuvia (!!)

- salipullistelukuvia

Eikö kahden päivän ja komen viikon väliin jää paljon muitakin vaihtoehtoja? Onko esim. viikko viestittelyä kohtuuton? 

Ymmärrän sinua siinä mielessä, etten itsekään jaksaisi kirjoitella viikkokausia, mutta toisaalta en välttämättä halua tai pysty järjestämään tapaamista ihan kahden päivän varoitusajalla. Elämässä kun on muutakin. Joten jos aloitan viestittelyn henkilön kanssa maanantaina, saattaa kyllä keskiviikkona olla sellainen olo, että ehdottomasti haluan tavata, mutta tapaaminen saattaa järjestyä vasta viikonloppuna tai seuraavan viikon alussa. ja sitä odotellessahan voi kirjoitella lisää.

Vierailija
197/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne samat siementäjät pääsee aina apajille, ennenkin oli ns kylänmies ja yläkerran Rami  ;)

Vierailija
198/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvat on tätä tyyliä:

- meemikuvia (!!)

- salipullistelukuvia

Tyylejä on monia. Sinä varmaan luulet että minä olen niitä jotka "valitsee parhaan kirjelaverin" kun lähden treffeille vasta jos siinä kirjoittelussa tulee halua lähteä sitä toista tapaamaan.

Minulla ei ole mikään järkyttävä pakko juosta treffeillä turhaan.

Vierailija
199/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvat on tätä tyyliä:

- meemikuvia (!!)

- salipullistelukuvia

Minä taas en lähde treffeille ellei kirjottelemalla synny kipinää ja halua tutustua toiseen tosissaan. Luulisin, että niitä treffejä sinullekin tulisi, jos kykyä olisi kirjoitella. Oma kokemus on kuitenkin osoittanut, että lähinnä akateemiset miehet saavat kirjoitettua. Amitsut laittavat moi, miten menee. Sitten tulee munan kuva ja sitten huorittelua.

Vierailija
200/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvat on tätä tyyliä:

- meemikuvia (!!)

- salipullistelukuvia

Moni nainen kokee vieraiden miesten tapaamisen ahdistavaksi, jos ei ole yhtään saanut mitään kuvaa miehestä etukäteen. Ei kaikki ole mitään huolettomia heittäytyjiä, monet haluaa saada edes jonkinlaisen käsityksen siitä, onko mies edes täyspäinen ja kannattaisiko häneen lähteä tutustumaan vakavammin. Mutta jos sinusta on liikaa vaivannäköä se, että kuluttaisit hieman aikaa osoittaaksesi naiselle, että olet mukava mies ja aidosti kiinnostunut tutustumaan etkä vain pikasekstailemaan, niin silloin on parempikin että et päädy treffeille tällaisten naisten kanssa. Luultavasti olisit suhteessakin samanlainen hätähousu, etkä jaksaisi nähdä vaivaa naisen takia.

Minulla on esimerkiksi yksi läheinen ystävä, joka on aivan ihana ihminen ja ihan mukavan näköinenkin, olisi varmasti hyvä ja aidosti välittävä puoliso jollekulle. Mutta hän ei ole ikinä seurustellut (vaikka haluaisi kyllä parisuhteen) juuri tästä syystä, kun hänellä on huono kokemus miehistä lapsuuteen perustuen ja vaatisi pidemmän tutustumisen, ennen kuin uskaltaisi lähteä tapaamaan oikeassa elämässä. Miehet ei vaan jaksa odottaa ja nähdä vaivaa siihen, että rakentaisivat sen turvallisuuden tunteen ja antaisivat hyvän kuvan itsestään.

Olenkin sanonut ystävälleni, että deittiapit kannattaa unohtaa ja yrittää sen sijaan tutustua ja ystävystyä johonkin mukavaan mieheen vaikka harrastuksen kautta. Siitä voisi syntyäkin jotain, kun mieheen voisi tutustua ihan ajan kanssa. Tindermiehet ovat niin "tulos tai ulos"-periaatteella liikenteessä, ettei siitä tule yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä