Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset hukkuvat matcheihin - miehet eivät saa ketään

Vierailija
15.01.2023 |

Nettideittailu on kääntynyt nopeasti sellaiseksi, että se on helppoa lähinnä naisille. Nainen kuin nainen saa monta matchia per päivä, ehkä jopa kymmeniä, ja ongelmaksi jää lähinnä se että kenelle näistä komistuksista sitten juttelee.
Miehillä tarina on päinvastainen. Miehen tehtävä on saada edes yksikin nainen kiinnostumaan ja tehdä kaikkensa että hän ei hyppää seuraavaan ukkoon - mikä on vaikeaa, kun suurin osa käyttäjistä on miehiä ja jokainen heistä lupailee Kuun taivaalta. Naisten profiilitekstit ovatkin usein vaatimuksia, tyyliin "haluan ison miehen", "jos et omista autoa swaippaa vasemmalle" siinä missä miesten profiilitekstit ovat tarjouksia "hei! olen rehti työssäkäyvä mies", "minulla on oma talo ja auto" jne. Miesten profiileissa ei ole vaatimuksia naisen ulkonäön tai muunkaan suhteen, mutta nainen saa vaatia isoa miestä.

Kaikesta tästä huolimatta, minä kuitenkin löysin hiljattain naisen deittiappista. Vaihdettiin ihan rehellisesti kokemuksia siitä. Hän sanoi että oli ensimmäistä päivää siellä kun löysi minut. Myönsin, että minulla oli swaippausta takana jo 10 kuukautta. Hän kertoi, että sai hirveästi matcheja vaikka oli vain yhden päivän siellä. Puhuin tästä miespuoliselle kaverilleni ja hän kertoi samaa tarinaa: hänen naisensa oli ollut 15 minuuttia deittipalvelussa kun he tapasivat, mies oli ollut siellä 3 vuotta.
Tästä ei puhuta, eikä siitä saa puhua, mutta se on totta. Netti on tehnyt deittailusta epätasa-arvoista.
Väitän, että miesten pariutuminen tulee vaikeutumaan vuosittain ja kohta meillä on puolet kansan miehistä peräkammarin poikina, kun he eivät yksinkertaisesti saa deittiappista enää ketään.

Kommentit (652)

Vierailija
221/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai se määrä vaan laatu

Vierailija
222/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain hölmöt yrittää löytää seuraa nettideittipalvelusta. Niiden tarkoitushan on saada käyttäjät pysymään siellä ikuisesti ja maksamaan palvelusta. Eli noiden palveluiden vuoksi ihmiset eivät lopulta löydä ketään ja sinkkuus vaan lisääntyy.

Etsikää seuraa oikeasta elämästä. Harrastakaa, nähkää kavereita, eläkää netin ulkopuolella.

Mikä harrastus olisi paras miehelle, jos tavoitteena on vain naisen löytäminen harrastuksen parista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu välillä, että miesten profiilit on suunnattu toisille miehille. Kerrotaan kuinka ollaan niin vitsikkäitä ja rentoja, ja luetellaan urheiluharrastukset.

Kuvat on tätä tyyliä:

- huumorikuvia, joissa ollaan mekko ja peruukki päässä tai per se paljaana

- meemikuvia (!!)

- kuvituskuvia, joissa on joku seksikäs nainen

- kalakuvia jättimäisen kalan kanssa

- kaljoittelukuvia (joskus jopa kuva itsestä sammuneena jossain joulukuusen alla!)

- kuvia autosta, moottoripyörästä tai veneestä

- salipullistelukuvia

Ei minua ainakaan kiinnosta katsella tuollaisia alkuunkaan vaan ovat usein syy siihen, että menevät samantien vasemmalle.

Minulla ei yhtäkään listan kaltaista kuvaa, lyhyt kuvaus mielenkiinnonkohteista ja luonteenpiirteistä, tuloksena ehkä yksi mätsi/tykkäys viikossa, joka kuivahtaa kasaan ennenkuin alkaakaan. Paras lopputulos oli tuolla samalla kuvauksella ja kuvalla kropasta, viikossa useita mätsejä ja tykkäyksiä, tosin lähinnä varatuista ja avoimessa suhteessa olevilta. Seksiseuranhakusovellushan tuo on, eikä mikään parisuhteenhakusovellus. Ne jotka hakevat parisuhdetta, hakevat lähinnä kuuta taivaalta, lisäksi pitäisi jaksaa viikkoja ylläpitää keskustelua, ennenkuin voi edes tapaamista ehdottaa.

Miksi se toisen kanssa juttelu on niin vaikeaa? En minä ainakaan lähtisi tapaamaan miestä ennen kuin olisin tutustunut jutellen ja todennut, että jotain yhteistä olisi välillämme.

Koska en näe mitään järkeä jutella kolmea viikkoa, jos tapaamisessa kuitenkin huomaa, että kipinää ei olekaan. En ole etsimässä kirjekavereita, vaan kumppania. Tarpeeksi monta kertaa kun tuon saman kirjekaveruuden käy läpi, niin menee maku pitkään viestittelyyn ja mielellään tapaa parin päivän juttelun jälkeen. On parempaankin tekemistä kuin tuhlata aikaa keskusteluihin, jotka eivät johda mihinkään. Kokemus kertoo, että ne parin päivän juttelun jälkeen tavatut yleensä johtavat johonkin, ja ne kirjekaveruudet on pudotuspelejä, joissa nainen juttelee useiden miesten kanssa, joista valitsee parhaan kirjekaverin. Mikäs siinä, jokainen tyylillään.

Minä taas en lähde treffeille ellei kirjottelemalla synny kipinää ja halua tutustua toiseen tosissaan. Luulisin, että niitä treffejä sinullekin tulisi, jos kykyä olisi kirjoitella. Oma kokemus on kuitenkin osoittanut, että lähinnä akateemiset miehet saavat kirjoitettua. Amitsut laittavat moi, miten menee. Sitten tulee munan kuva ja sitten huorittelua.

Vaikka kirjoitellessa tuntuisi olevan kipinää, se ei kerro yhtään mitään siitä, onko sitä oikeasti. Olen liian monta kertaa törmännyt tilanteeseen, jossa mies vaikuttaa lähestulkoon unelmalta sovelluksen kautta ja jutut osuvat hyvin yksiin, mutta treffeillä vastassa on ihminen, josta heti ensisekunnilla huomaan ettei hän voisi vähempää kiinnostaa minua. En saa itseäni syttymään sillä tiedolla, että meillä on kirjoitellessa synkannut, jos tosielämässä se ihminen ei ole ollenkaan puoleensavetävä. Minusta nopeasti tapaamisessa on todellakin pointtinsa.

Parempi tietysti jos treffeille kysytään livenä eikä sovelluksen välityksellä, koska livenä tietää saman tien, onko mitään järkeä lähteä treffeille.

Minä en saa itseäni syttymään jos ei sitä kipinää jo ole. En ole kiinnostunut kenestäkään kuvan ja muutaman lauseen peruteella. Siksi nopeat treffit yleensä ajan tuhlausta. Ennemmin ottaa ensin selvää voisiko sitä kiinnostusta olla syttymässä.

Mutta kai sinä siellä nopeilla treffeillä saat siitä ihmisestä selville muutakin kuin kuvan ja muutaman lauseen? Eikö niiden livenä näkemiesi asioiden perusteella kipinä voi sitten syttyä?

Mulle on esimeriksi todella tärkeää kiinnostuksen heräämisessä se, millainen on ihmisen yleisolemus ja kuinka hän kantaa itsensä, millainen on hänen puhe- ja keskustelutyylinsä yms. Juuri nämä kaikista olennaisimmat asiat jäävät puuttumaan sovelluksen kautta keskustellessa.

Sama asia olisi mennä sokkona kadulla puhumaan randomihmiselle ja odottaa että siitä se kipinä sitten syttyy heti siinä.

Minulle tuo vain ei ole mahdollista. Ensin tarvitaan edes jotain kiinnostusta sitä toista kohtaan että treffeille lähden. En ymmärrä miksi kukaan menisi treffeille jos ei ole mitään kiinnostusta sitä vastapuolta kohtaan.

Vierailija
224/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu välillä, että miesten profiilit on suunnattu toisille miehille. Kerrotaan kuinka ollaan niin vitsikkäitä ja rentoja, ja luetellaan urheiluharrastukset.

Kuvat on tätä tyyliä:

- meemikuvia (!!)

- kaljoittelukuvia (joskus jopa kuva itsestä sammuneena jossain joulukuusen alla!)

- salipullistelukuvia

Ei minua ainakaan kiinnosta katsella tuollaisia alkuunkaan vaan ovat usein syy siihen, että menevät samantien vasemmalle.

Minulla ei yhtäkään listan kaltaista kuvaa, lyhyt kuvaus mielenkiinnonkohteista ja luonteenpiirteistä, tuloksena ehkä yksi mätsi/tykkäys viikossa, joka kuivahtaa kasaan ennenkuin alkaakaan. Paras lopputulos oli tuolla samalla kuvauksella ja kuvalla kropasta, viikossa useita mätsejä ja tykkäyksiä, tosin lähinnä varatuista ja avoimessa suhteessa olevilta. Seksiseuranhakusovellushan tuo on, eikä mikään parisuhteenhakusovellus. Ne jotka hakevat parisuhdetta, hakevat lähinnä kuuta taivaalta, lisäksi pitäisi jaksaa viikkoja ylläpitää keskustelua, ennenkuin voi edes tapaamista ehdottaa.

Miksi se toisen kanssa juttelu on niin vaikeaa? En minä ainakaan lähtisi tapaamaan miestä ennen kuin olisin tutustunut jutellen ja todennut, että jotain yhteistä olisi välillämme.

Koska en näe mitään järkeä jutella kolmea viikkoa, jos tapaamisessa kuitenkin huomaa, että kipinää ei olekaan. En ole etsimässä kirjekavereita, vaan kumppania. Tarpeeksi monta kertaa kun tuon saman kirjekaveruuden käy läpi, niin menee maku pitkään viestittelyyn ja mielellään tapaa parin päivän juttelun jälkeen. On parempaankin tekemistä kuin tuhlata aikaa keskusteluihin, jotka eivät johda mihinkään. Kokemus kertoo, että ne parin päivän juttelun jälkeen tavatut yleensä johtavat johonkin, ja ne kirjekaveruudet on pudotuspelejä, joissa nainen juttelee useiden miesten kanssa, joista valitsee parhaan kirjekaverin. Mikäs siinä, jokainen tyylillään.

Sun kannattaa laittaa profiilitekstiin tuo, että toivot että tavattaisiin melko pian. Ja syyksi vaikkapa se, että pelkästään kirjoittelemalla ei saa oikeaa mielikuvaa toisesta. Jotkut naisetkin haluaa tavata nopeasti, varsinkin sellaiset jotka ovat joutuneet catfishin kohteeksi, eli tyyppi onkin ollut jotain ihan muuta. Ei siinä nopeasti tapaamisessa ja nopeassa etenemisessäkään ole mitään vikaa, kunhan molemmilla on sama halu. Ei deittisovelluksiin kannata edes mennä jos on liian arka tapaamaan vieraita ihmisiä ja haluaa edetä hitaasti. Se on varmasti yksi syy miksi niissä on naisia aina selvästi vähemmän.

Vierailija
225/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin kerran ns. kännissä ja läpällä näin 45-vuotiaana naisena Tinderiä. Profiilissani oli vain etunimi ja kuva, tekstinä vain "tositarkoituksella. En etsi seksiseuraa".

En osannut käyttää Tinderiä, joten en tiennyt mihin suuntaan pitää swaipata jos hyväksyy tai ei hyväksy. Swaippailin menemään ihan miten sattuu ja pian huomasin, että mulla li vuorokauden sisällä SATOJA matchejä. Sain myös valtavan määrän yksityisviestejä, joissa ehdotettiin seksitapaamisia, kuvailtiin seksuaalisia juttuja, oli myös bdsm-tyyppejä ja sen sellaista. Sain myös jotain ihme supertykkäyksiä, joista en tiedä mitä ne oli. En vastannut kenellekään mitään ja kahden vuorokauden jälkeen poistin koko Tinderin.

Se mitä opin tästä:

Tinderissä haetaan ensisijaisesti seksiseuraa.

Miehet mätchäävät ilmeisesti ihan ketä tahansa epätoivoissaan, kuvasta iästä tai mistään muusta riippumatta. Ilmeisesti määrä korvaa laadun?

Ei tullut haluttu/suosittu olo vaikka niin paljon matchejä sain. Tuntuu, että miehille kuka tahansa kelpaa.

Sori, kirjoitin väärin. Mullaq Tinder-profiilissa oli siis vain etunimi ja ikä. Kuvaa ei ollut lainkaan ja silti mätchejä tuli niin paljon...

-sama

Vierailija
226/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs miehet tyytyy mihin sattuu? Ei se ole naisten vika. Miehetkin vaan laittamaan rimaa ylemmäs.

Jokainen nainenhan pitää itseään tasokkaana ja väittää, ettei millään tahdo löytää tasoistaan miestä.

Ei. Naisia ei kiinnosta tasoteoriat. Kyse on siitä, että nainen on paljon mielummin yksin kuin huonossa tai huonohkossa suhteessa.

Vierailija
227/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain hölmöt yrittää löytää seuraa nettideittipalvelusta. Niiden tarkoitushan on saada käyttäjät pysymään siellä ikuisesti ja maksamaan palvelusta. Eli noiden palveluiden vuoksi ihmiset eivät lopulta löydä ketään ja sinkkuus vaan lisääntyy.

Etsikää seuraa oikeasta elämästä. Harrastakaa, nähkää kavereita, eläkää netin ulkopuolella.

Mikä harrastus olisi paras miehelle, jos tavoitteena on vain naisen löytäminen harrastuksen parista?

Ovatko miehet näin yksinkertaisia? Jos se on sun sinoa tavoite elämässä ja tekemisissä niin pysy tinderissä. Muuten kannattaa harrastaa jotain sisiaalista mistä itse nauttii. Ei kai ole uutinen, että naiset harrastaa ihan kaikenlaista. Liikuntaa, kulttuuria, urheilua, opiskelua, luontoa, remontointia, luentoja, teatteria, keramiikkaa, museoita, puutöitä, uintia, musiikkia, antiikkia, kirjallisuutta, ryypiskelyä, ruokaa, ompelua, retkeilyä. Valitse itse. Saatpa hyvän harrastuksen vaikket naista saisikaan.

Vierailija
228/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvat on tätä tyyliä:

- meemikuvia (!!)

- salipullistelukuvia

Mikset ehdota videopuhelua? Säästyt turhalta treffeille menemisen vaivalta ja samalla näet minkälainen on miehen asunto.

Vierailija
229/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs miehet tyytyy mihin sattuu? Ei se ole naisten vika. Miehetkin vaan laittamaan rimaa ylemmäs.

Jokainen nainenhan pitää itseään tasokkaana ja väittää, ettei millään tahdo löytää tasoistaan miestä.

Ei. Naisia ei kiinnosta tasoteoriat. Kyse on siitä, että nainen on paljon mielummin yksin kuin huonossa tai huonohkossa suhteessa.

Juuri näin. Vastaan voi tulla tikittää aikapommi, nii kuin IsossaOmenassa.. Naiset olkaa tarkkoja. Katsokaa vähintään vuosi mikä mies.

Vierailija
230/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas nyt heikkolahjaiset että miten te lähestytte naisia kun pitää syytteitä pelätä??

Voin kertoa kokemukseni työpaikalta. Pääsin pomon puhutteluun, kun olin työpaikalla katsonut ahdistelevasti jotain naishenkilöä. En vieläkään tiedä kenestä tai mistä tilanteesta oli kyse, kun yleensä olen omissa oloissani enkä hakeudu ihmisten seuraan. 

Jos tämä olisi totta, olisit luonnollisesti lähtenyt selvittämään asiaa kunnianloukkauksena. Mikäli et oikeasti olisi tehnyt mitään väärää, tuo väite täyttää kyllä kunnianloukkauksen tunnusmerkit.

Eli siis taisi puhuttelu tulla ihan aiheesta, jota nyt kovasti yritetään vähätellä.

Mies mielummin jättää asian sikseen kuin alkaa viemään asiaa eteenpäin vaikka syytös on perätön, jos siitä selviää pelkällä puhuttelulla. Miehet eivät mielellään mene vasikoimaan poliisille mistään asiasta. Jos saa turpaan kadulla, mies kestää sen ja harvoin menee tekemään rikosilmoistusta.

Eri

Enpä usko tuohon. Koska jos joku tulee vaan ilman syytä vetäsemään kadulla lättyyn etkä tee siitä poliisille ilmoitusta, toimit itsekin vastuuttomasti. Silloinhan se menee vetäsemään jotain muutakin turpaan. Ja se ei siitä välttämättä selviä.

Mä oon nähny ainaki kahesti baareis ku nuoret miehet on hakannu toisiaan nyrkillä naamaan eikä varmaan oo tehty mitään rikosilmotuksia. Eikä ne itkeneetkään vaikka vuosi verta

No idiooteille ei mitään voi.

Siitä on jo joku 12 vuotta. Ne on nyt varmaan maistereita hyvässä virassa mut niillä oli vaan sillon nokkapokkaa

Vierailija
231/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, tavallaan ihmisten pitäisi muistaa aina se, että noiden palvelujen pääasiallinen tarkoitus on saada ihmiset käyttämään niitä mahdollisimman paljon. Se että sieltä muutama harva löytää seuraa kuuluu kupletin juoneen. Kyllähän ihmiset jatkuvasti lottoaakin, vaikka vain harva voittaa.

Kyllä ihmiset edelleen pariutuu ihan tosielämässä, työpaikoilla ja baareissakin. Ainoastaan häiriköinti on kielletty. Jos ei ymmärrä häiritsevän käyttäytymisen ja normaalin eroa, eikä selittämälläkään sitä asiaa opi, kannattaa pysyä sovinnolla yksin ja pelata videopelejä loppuelämä. Kyllä siinä kohtaa on täysin menetetty tapaus.

Vierailija
232/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvat on tätä tyyliä:

- meemikuvia (!!)

- salipullistelukuvia

Minä taas en lähde treffeille ellei kirjottelemalla synny kipinää ja halua tutustua toiseen tosissaan. Luulisin, että niitä treffejä sinullekin tulisi, jos kykyä olisi kirjoitella. Oma kokemus on kuitenkin osoittanut, että lähinnä akateemiset miehet saavat kirjoitettua. Amitsut laittavat moi, miten menee. Sitten tulee munan kuva ja sitten huorittelua.

Vaikka kirjoitellessa tuntuisi olevan kipinää, se ei kerro yhtään mitään siitä, onko sitä oikeasti. Olen liian monta kertaa törmännyt tilanteeseen, jossa mies vaikuttaa lähestulkoon unelmalta sovelluksen kautta ja jutut osuvat hyvin yksiin, mutta treffeillä vastassa on ihminen, josta heti ensisekunnilla huomaan ettei hän voisi vähempää kiinnostaa minua. En saa itseäni syttymään sillä tiedolla, että meillä on kirjoitellessa synkannut, jos tosielämässä se ihminen ei ole ollenkaan puoleensavetävä. Minusta nopeasti tapaamisessa on todellakin pointtinsa.

Parempi tietysti jos treffeille kysytään livenä eikä sovelluksen välityksellä, koska livenä tietää saman tien, onko mitään järkeä lähteä treffeille.

Minä en saa itseäni syttymään jos ei sitä kipinää jo ole. En ole kiinnostunut kenestäkään kuvan ja muutaman lauseen peruteella. Siksi nopeat treffit yleensä ajan tuhlausta. Ennemmin ottaa ensin selvää voisiko sitä kiinnostusta olla syttymässä.

Mutta kai sinä siellä nopeilla treffeillä saat siitä ihmisestä selville muutakin kuin kuvan ja muutaman lauseen? Eikö niiden livenä näkemiesi asioiden perusteella kipinä voi sitten syttyä?

Mulle on esimeriksi todella tärkeää kiinnostuksen heräämisessä se, millainen on ihmisen yleisolemus ja kuinka hän kantaa itsensä, millainen on hänen puhe- ja keskustelutyylinsä yms. Juuri nämä kaikista olennaisimmat asiat jäävät puuttumaan sovelluksen kautta keskustellessa.

Sama asia olisi mennä sokkona kadulla puhumaan randomihmiselle ja odottaa että siitä se kipinä sitten syttyy heti siinä.

Minulle tuo vain ei ole mahdollista. Ensin tarvitaan edes jotain kiinnostusta sitä toista kohtaan että treffeille lähden. En ymmärrä miksi kukaan menisi treffeille jos ei ole mitään kiinnostusta sitä vastapuolta kohtaan.

No, meitä on moneen. Minulle voisi hyvinkin olla mahdollista. Aika monta kertaa random miehet ovat pyytäneetkin livenä treffeille ja tiedän viimeistään keskustelun alettua välittömästi, olisiko mitään mahdollisuutta kiinnostua miehestä - yleensä jo ennen sitä, eli riittää kun näen miehen habituksen. Voisin hyvin kuvitella, että jos ulkoisesti mun tyyppinen mies tulisi kysymään ja pitäisin miehen tavasta kommunikoida, kiinnostuisin heti ja haluaisin lähteä treffeille.

Deittisovelluksessa on just se paska juttu, että siellä voi kirjoittelun perusteella kuvitella olevansa kiinnostunut, mutta livekohtaamisessa ei sitten olekaan. Jos mies kysyy livenä, tätä ongelmaa ei ole.

Vierailija
233/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko miehet näin yksinkertaisia? Jos se on sun sinoa tavoite elämässä ja tekemisissä niin pysy tinderissä. Muuten kannattaa harrastaa jotain sisiaalista mistä itse nauttii. Ei kai ole uutinen, että naiset harrastaa ihan kaikenlaista. Liikuntaa, kulttuuria, urheilua, opiskelua, luontoa, remontointia, luentoja, teatteria, keramiikkaa, museoita, puutöitä, uintia, musiikkia, antiikkia, kirjallisuutta, ryypiskelyä, ruokaa, ompelua, retkeilyä. Valitse itse. Saatpa hyvän harrastuksen vaikket naista saisikaan.

Voi pitää erikseen ne harrastukset mistä pitää ja ottaa yhden harrastuksen lisää pelkästään sen takia, että siellä on naisia. Jos sieltä saa naisen, niin sitten voi lopettaa sen harrastuksen.

Vierailija
234/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ja naiset haluaa niiltä deiteiltä keskimäärin vähän eri asiaa. Toiveet ei kohtaa ja kumpikaan ei saa mitä haluaa niin helposti kuin toivoisi. 

Mies mätsää naisen: saiskohan tuolta helppoa p-llua?

Nainen mätsää miehen: tää vois kiinnostaa seksuaalisesti ja olla hyvä tyyppi.

Molemmissa sukupuolissa on myös vaan mätsien eli itsetuntobuustin hakijoita, joita ei kiinnosta oikeesti sen enempi, ei ne ihmiset ketkä mätsin antaa.

Vierailija
235/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pitää erikseen ne harrastukset mistä pitää ja ottaa yhden harrastuksen lisää pelkästään sen takia, että siellä on naisia. Jos sieltä saa naisen, niin sitten voi lopettaa sen harrastuksen.

Naiset näkee ton läpi ja karttaa. 

Vierailija
236/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen ei kannata haaskata aikaa tinderiin, jos ei ole laatikkoleukainen lentäjäkirurgi. tavallinen mies kehä 3 ulkopuolella  ei saa edes matcheja

Vierailija
237/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvat on tätä tyyliä:

- meemikuvia (!!)

- salipullistelukuvia

Olen eri, mutta kovin monta täysin tuntematonta ihmistä ei jaksa mennä tapaamaan ihan ilman mitään etukäteiskiinnostusta. Ei minullakaan kipinä viestejä kirjoitellessa synny, mutta viestitellessä voi kuitenkin saada vähän osviittaa siitä, saattaisiko meillä synkata ja oltaisko ehkä samalla aaltopituudella ja samanhenkisiä. Jos näin on, olen todella kiinnostunut tapaamaan - ja tapaamisessa sitten selviää, onko livenä kemiaa, toimiiko kommunikaatio, vaikuttaako henkilö kiinnostavalta ja saattaisiko olla sitä kipinääkin. Joten tämän vuoksi haluan itse vaihdella jonkin verran viestejä - en viikkokaupalla, mutta muutamasta päivästä viikkoon, riippuu viesittelytahdista. Toki oman elämän muut aikataulut mysö sanelevat sitä, kuinka nopeasti ehtii/pääsee treffeille.

Vierailija
238/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehen ei kannata haaskata aikaa tinderiin, jos ei ole laatikkoleukainen lentäjäkirurgi. tavallinen mies kehä 3 ulkopuolella  ei saa edes matcheja

Niin kun kaikilla naisilla on kumppanina lääkäri. Sen takia lääkäreistä onkin ylitarjontaa ja heitä on sankoin joukoin työttöminä, kun henkilökuntapulasta kärsivät terveyskeskukset eivät halua palkata heitä. No, ehkä heillä sen vuoksi onkin aikaa deittailla. Itsekään en muuten ole ollut koskaan muiden kuin lääkäreiden kanssa, ja tosiaan aika moni heistä oli lentäjäkin - yksityiskoneella toki.

Vierailija
239/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uteliaisuudesta: mitä harrastat nyt?

Aidosti kiinnostaa, että mihin ihmiset käyttävät vapaa-aikansa, jos heillä ei ole ennestään harrastuksia tai mikään ei kiinnosta muuten kuin seuranhakumielessä. Minusta kysymyksesi on muutenkin kummallinen.

Kuvitellaan, että itse olisin sinkku ja haluaisin löytää miehen ja kysyisin tuollaista. Minulle ehdotettaisiin ehkä esimerkiksi metsästystä (ei ikinä, täysin arvomaailmani vastaista); jääkiekko-/jalkapallokisoissa tms käymistä (ei vähempää voisi kiinnostaa); purjehtimista tai golfia (ei kiinnosta eikä olisi varaa); moottoripyöräilyä (pienikuutioinen pyörä on mutta ei miesten takia, isompaa en halua enkä kaipaa mihinkään moottoripyöräseuraan) jne. Miksi ihmeessä alkaisin harrastaa jotain, mikä ei kiinnosta, ja minkä lopettaisin heti, kun löytäisin miehen, jolle se olisi oikeasti rakas ja tärkeä harrastus, ja joka kuvittelisi löytäneensä naisen, joka jakaa hänen kanssaan intohimon siihen harrastukseen?

Vierailija
240/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kun kaikilla naisilla on kumppanina lääkäri. Sen takia lääkäreistä onkin ylitarjontaa ja heitä on sankoin joukoin työttöminä, kun henkilökuntapulasta kärsivät terveyskeskukset eivät halua palkata heitä. No, ehkä heillä sen vuoksi onkin aikaa deittailla. Itsekään en muuten ole ollut koskaan muiden kuin lääkäreiden kanssa, ja tosiaan aika moni heistä oli lentäjäkin - yksityiskoneella toki.

Lääkärit itse eivät halua työskennellä terveyskeskuksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä