Naiset hukkuvat matcheihin - miehet eivät saa ketään
Nettideittailu on kääntynyt nopeasti sellaiseksi, että se on helppoa lähinnä naisille. Nainen kuin nainen saa monta matchia per päivä, ehkä jopa kymmeniä, ja ongelmaksi jää lähinnä se että kenelle näistä komistuksista sitten juttelee.
Miehillä tarina on päinvastainen. Miehen tehtävä on saada edes yksikin nainen kiinnostumaan ja tehdä kaikkensa että hän ei hyppää seuraavaan ukkoon - mikä on vaikeaa, kun suurin osa käyttäjistä on miehiä ja jokainen heistä lupailee Kuun taivaalta. Naisten profiilitekstit ovatkin usein vaatimuksia, tyyliin "haluan ison miehen", "jos et omista autoa swaippaa vasemmalle" siinä missä miesten profiilitekstit ovat tarjouksia "hei! olen rehti työssäkäyvä mies", "minulla on oma talo ja auto" jne. Miesten profiileissa ei ole vaatimuksia naisen ulkonäön tai muunkaan suhteen, mutta nainen saa vaatia isoa miestä.
Kaikesta tästä huolimatta, minä kuitenkin löysin hiljattain naisen deittiappista. Vaihdettiin ihan rehellisesti kokemuksia siitä. Hän sanoi että oli ensimmäistä päivää siellä kun löysi minut. Myönsin, että minulla oli swaippausta takana jo 10 kuukautta. Hän kertoi, että sai hirveästi matcheja vaikka oli vain yhden päivän siellä. Puhuin tästä miespuoliselle kaverilleni ja hän kertoi samaa tarinaa: hänen naisensa oli ollut 15 minuuttia deittipalvelussa kun he tapasivat, mies oli ollut siellä 3 vuotta.
Tästä ei puhuta, eikä siitä saa puhua, mutta se on totta. Netti on tehnyt deittailusta epätasa-arvoista.
Väitän, että miesten pariutuminen tulee vaikeutumaan vuosittain ja kohta meillä on puolet kansan miehistä peräkammarin poikina, kun he eivät yksinkertaisesti saa deittiappista enää ketään.
Kommentit (652)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs miehet tyytyy mihin sattuu? Ei se ole naisten vika. Miehetkin vaan laittamaan rimaa ylemmäs.
Eli, jos mies mies kelpuuttaa kaikki deittipalvelujen naiset ja saa 3 vuodessa yhden matchin, niin paljonko niitä matcheja tulee kun mies nostaa rimaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä tuntui olevan paljon lyhyitä miehiä. Monilla on tässä iässä (n40v) myös lapsia. Olisi kiva, jos osaisitte laittaa edes nämä kaksi tietoa profiiliinne oikein. Säästettäisiin aikaa. Mulla ne siellä luki ja kyllä se on viittaus siihen suuntaan, että haluan samat tiedot mieheltäkin. T: keskimittainen lapseton nainen
"Tinderissä tuntui olevan paljon lyhyitä miehiä"
Onko se huono asia, jos mies on lyhyt? Etkö halua tapailla lyhyitä miehiä? Mikä on minimipituus mitä vaadit mieheltä, jotta suostuisit treffaamaan hänet?
Mies saisi olla mua vähintään n10cm pidempi. Ei kai se ole liikaa vaadittu kun olen 166cm. Miesten keskipituushan on noin 180cm eli tilastollisesti en vaadi mahdottomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä tuntui olevan paljon lyhyitä miehiä. Monilla on tässä iässä (n40v) myös lapsia. Olisi kiva, jos osaisitte laittaa edes nämä kaksi tietoa profiiliinne oikein. Säästettäisiin aikaa. Mulla ne siellä luki ja kyllä se on viittaus siihen suuntaan, että haluan samat tiedot mieheltäkin. T: keskimittainen lapseton nainen
Onko se huono asia, jos mies on lyhyt? Etkö halua tapailla lyhyitä miehiä? Mikä on minimipituus mitä vaadit mieheltä, jotta suostuisit treffaamaan hänet?
Mies saisi olla mua vähintään n10cm pidempi. Ei kai se ole liikaa vaadittu kun olen 166cm. Miesten keskipituushan on noin 180cm eli tilastollisesti en vaadi mahdottomia.
eli 175,99 cm pitkä on liian lyhyt. Entä jos hiukset nousee pystyyn tai muuten pinnistelee sen 0,01 cm lisää pituutta?
https://www.vauva.fi/keskustelu/5423457/miehilla-suuria-vaikeuksia-ymma…
Tästä ketjusta voi käydä lukemassa, miksi miehille ei tule mätsejä. Hiusrajasta, pituudesta ja lihaksista puhutaan.
Koko ketjun juurisyy: miesten monikymmenkertainen libido.
Mikä johtaa siihen että:
- miehen arvo on hänen ominaisuutensa
- naisen arvo on ominaisuutensa + pillu
Em. sitten johtaa myös siihen vääristymään, että nainen monasti kuvittelee olevansa ominaisuuksiltaan ylivertainen, kun sen nahkalompsan vuoksi kukaan ei kerro hänelle rehellisesti mitä hän on.
-> Koko vyyhti ratkeaa itsestään kun isossa kuvassa naisseksin kiinnostavuus ja libidot putoavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään ole liikaa vaadittu, kunhan muistat, että parisuhde on muutakin, kuin miehen hiukset, lihakset ja pituus. Ja kaikille naisille ei tule riittämään Calvin Kleinilla työskentelevää amerikkalaista miesmallia, vaikka näitä miehiä kuinka somefeedissäsi pyörisikin.
Miten niin "kääntynyt". Tuollaista se on aina ollut. Ihan sama asia myöskin baarissa. Nainen saa sieltä miehen mukaansa milloin haluaa, miehet yleensä ei. Vain aniharvalla miehellä käy flaksi "joka viikonloppu"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään ole liikaa vaadittu, kunhan muistat, että parisuhde on muutakin, kuin miehen hiukset, lihakset ja pituus. Ja kaikille naisille ei tule riittämään Calvin Kleinilla työskentelevää amerikkalaista miesmallia, vaikka näitä miehiä kuinka somefeedissäsi pyörisikin.
https://i.pinimg.com/474x/9b/b2/3e/9bb23ee6f0ac29fbbe2aab531967c455.jpg
https://www.shutterstock.com/image-photo/fat-man-eating-hamburger-seate…
Siitä parit bokserimallit
Voin vinkata sulle, että on olemassa miehiä, jotka ymmärtävät noita asioita ja osaavat lukea hienovaraisia vihjeitä. Kannattaa konsultoida heitä.
Aloituksessa kuitenkin mainitaan kaksi miestä jotka ovat deittiapista naisen löytäneen. Olkoonkin että siinä meni kauemmin kuin näillä naisilla. Moni muukin on sieltä lopulta parisuhteen löytänyt, itsekin. Joka kerta kun heteronainen aloittaa parisuhteen, joku mies tekee sen myös.
Miehet tekevät ihan itse deittisovellukset vaikeiksi paikoiksi itselleen. He eivät panosta omaan profiiliinsa, vaikka tietävät että naiset tutkivat sen tarkoin. He hyvin usein tykkäävät lähes kaikista, mikä aiheuttaa sen naisten hukkumisen matcheihin. Koska naiset hukkuvat matcheihin, yksittäisen miehen pitäisi edes jotenkin yrittää erottua sieltä joukosta, mutta silti ensimmäinen viesti on hyvin usein Moi. Jne.
Varmaan naisetkin kollektiivisesti voisi tehdä jotain toisin mutta siitä en osaa sanoa koska itse mielestäni käytin sitä just hyvin :) ja siitä todisteena löysin sieltä paitsi miehen ja parisuhteen niin ennen kaikkea rakkauden. Ei mulle pelkkä "mies" tai pelkkä "parisuhde" olisi riittänytkään.
Toki jos Tinder on pelkkä seksipeli, säännöt lienee toiset. Siitä en tiedä koska sitä peliä en koskaan pelannut.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa kuitenkin mainitaan kaksi miestä jotka ovat deittiapista naisen löytäneen. Olkoonkin että siinä meni kauemmin kuin näillä naisilla. Moni muukin on sieltä lopulta parisuhteen löytänyt, itsekin. Joka kerta kun heteronainen aloittaa parisuhteen, joku mies tekee sen myös.
Miehet tekevät ihan itse deittisovellukset vaikeiksi paikoiksi itselleen. He eivät panosta omaan profiiliinsa, vaikka tietävät että naiset tutkivat sen tarkoin. He hyvin usein tykkäävät lähes kaikista, mikä aiheuttaa sen naisten hukkumisen matcheihin. Koska naiset hukkuvat matcheihin, yksittäisen miehen pitäisi edes jotenkin yrittää erottua sieltä joukosta, mutta silti ensimmäinen viesti on hyvin usein Moi. Jne.
Varmaan naisetkin kollektiivisesti voisi tehdä jotain toisin mutta siitä en osaa sanoa koska itse mielestäni käytin sitä just hyvin :) ja siitä todisteena löysin sieltä paitsi miehen ja parisuhteen niin ennen kaikkea rakkauden. Ei m
"Joka kerta kun heteronainen aloittaa parisuhteen, joku mies tekee sen myös. "
Sinänsä totta ja sinänsä ei. Hyvin usein nainen aloittaa parisuhteen miehen kanssa, joka on toistuvasti ollut muiden naisten kanssa parisuhteessa. Tästä todisteena esimerkiksi se, että 50 prosenttia 35-vuotiaista miehistä on lapsettomia ja vain 37 prosenttia saman ikäisistä naisista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä johtaa siihen että:
Em. sitten johtaa myös siihen vääristymään, että nainen monasti kuvittelee olevansa ominaisuuksiltaan ylivertainen, kun sen nahkalompsan vuoksi kukaan ei kerro hänelle rehellisesti mitä hän on.
-> Koko vyyhti ratkeaa itsestään kun isossa kuvassa naisseksin kiinnostavuus ja libidot putoavat.
Ihmisarvo ja itsearvostus muodostuvat aivan muista asioista. Tuollaisella mielenmaisemalla on varmasti täysin mahdotonta solmia ainoatakaan aitoa, vastavuoroista ihmissuhdetta. Muiden syyttely omasta kieroutuneesta ihmiskäsityksestä vain lisää vastenmielisyyden tunteita, joita yllämainitun kaltainen asenne täysin luonnollisesti kanssaihmisissä herättää.
Mutta onnea toki seuranhakuun silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä johtaa siihen että:
Ihmisarvo ja itsearvostus muodostuvat aivan muista asioista. Tuollaisella mielenmaisemalla on varmasti täysin mahdotonta solmia ainoatakaan aitoa, vastavuoroista ihmissuhdetta. Muiden syyttely omasta kieroutuneesta ihmiskäsityksestä vain lisää vastenmielisyyden tunteita, joita yllämainitun kaltainen asenne täysin luonnollisesti kanssaihmisissä herättää.
Mutta
Vain yhden miestyypin on järkevää hakea seuraa. Muiden kannattaa odottaa naisen seuranhakua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä johtaa siihen että:
Ihmisarvo ja itsearvostus muodostuvat aivan muista asioista. Tuollaisella mielenmaisemalla on varmasti täysin mahdotonta solmia ainoatakaan aitoa, vastavuoroista ihmissuhdetta. Muiden syyttely omasta kieroutuneesta ihmiskäsityksestä vain lisää vastenmielisyyden tunteita, joita yllämainitun kaltainen asenne täysin luonnolli
Elämässä on muutakin kuin "seuranhaku". Ja se, miten puhut toisista ja kohtelet kanssaihmisiäsi kyllä heijastuuu kaikkeen elämässä.
Jos naiset voivat valita joko olla yksin tai viettää aikaa katkeran, täysin itsereflektiokyvyttömän, omista ongelmistaan muita syyllistävän tyypin kanssa, ainoa looginen ratkaisu on olla mieluummin yksin. Ainoastaan masokisti tai todella yksinkertainen yksilö ilman itsesuojeluvaustoa ryhtyisi kanssakäymiseen tasoista, arvoista, markkinoista ym. edes sivulauseessa mainitsevan miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä mätseillä mitään tee, jos ne kaikki miehet ovat ihan kaheleita tai epäsopivia.
Silloin kun minä aikanaan etsin kumppania tinderissä, ehdin tavata n. 20 miestä. Heistä yksi oli täysi kaheli, ja kaksi oli lievästi kaheleita. Muut oli ihan mukavia tyyppejä, ja kahden kanssa ehdin seurustella pidempäänkin.
Jos sinä tapaat vain ja ainoastaan kaheleita tai "epäsopivia" miehiä, niin veikkaan että jokin sinussa houkuttelee tuollaisia miehiä puoleensa. Kannattaa tarkastella itseään ja omaa toimintaansa tarkemmin, koska väitän että tuo ei ole normaalia.
Sun piti mennä kaksillekymmenille treffeille kahdenkymmenen eri tylsimyksen kanssa ennen kuin löysit mitään sopivaa? Ei ole normaalia tuollainen, kannattaisi katsoa peiliin ja miettiä miksi vedät puoleesi tuollaisia "ihan kivoja" tylsimyksiä.
Sinänsä totta ja sinänsä ei. Hyvin usein nainen aloittaa parisuhteen miehen kanssa, joka on toistuvasti ollut muiden naisten kanssa parisuhteessa. Tästä todisteena esimerkiksi se, että 50 prosenttia 35-vuotiaista miehistä on lapsettomia ja vain 37 prosenttia saman ikäisistä naisista.
Akateemiset ihmiset tekevät lapsensa monesti vasta nelikymppisinä. Oma mies oli 44, kun tuli isäksi. Se ei korreloi parisuhdehistoriaan lainkaan. Sinänsä 35 -vuotias mies, jolla on poikuus tallella kuullostaa hyvin neuropsykiatriselta tapaukselta eikä oikeastaan parisuhdeainekselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä mätseillä mitään tee, jos ne kaikki miehet ovat ihan kaheleita tai epäsopivia.
Silloin kun minä aikanaan etsin kumppania tinderissä, ehdin tavata n. 20 miestä. Heistä yksi oli täysi kaheli, ja kaksi oli lievästi kaheleita. Muut oli ihan mukavia tyyppejä, ja kahden kanssa ehdin seurustella pidempäänkin.
Jos sinä tapaat vain ja ainoastaan kaheleita tai "epäsopivia" miehiä, niin veikkaan että jokin sinussa houkuttelee tuollaisia miehiä puoleensa. Kannattaa tarkastella itseään ja omaa toimintaansa tarkemmin, koska väitän että tuo ei ole normaalia.
Sun piti mennä kaksillekymmenille treffeille kahdenkymmenen eri tylsimyksen kanssa ennen kuin löysit mitään sopivaa? Ei ole normaalia tuollainen, kannattaisi katsoa peiliin ja miettiä miksi vedät puoleesi tuollaisia "ihan kivoja"
Ei ole mitenkään epätavallista että kumppania hakiessa tulee tavattua useita "kandidaatteja". Ennen kuin löysin aviomieheni, kävin minäkin noin15 miehen kanssa treffeillä. Valtaosa niistä miehistä oli sangen mukavaa seuraa, ei todellakaan mitään tylsimyksiä (paitsi muutama kyllä oli :).
Monen kanssa ei vaan ollut molemminpuolista seksuaalista kipinää, jolloin ei oikein parisuhdemielessä ollut edellytyksiä jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat todella pinnalliselta ihmiseltä. Tuo on vähän sama kuin joku sanoisi että vaadin kumppaniltani painoindeksiä 23, tai että vaadin kumppaniltani tiettyä rasvaprosenttia.
Eikö sillä ole mitään merkitystä, mikä sen ihmisen luonne on? Kunhan vaan on pitkä?
Sinulla on mennyt rakkaus ja rakastelu keskenään vaihtoon.