Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset hukkuvat matcheihin - miehet eivät saa ketään

Vierailija
15.01.2023 |

Nettideittailu on kääntynyt nopeasti sellaiseksi, että se on helppoa lähinnä naisille. Nainen kuin nainen saa monta matchia per päivä, ehkä jopa kymmeniä, ja ongelmaksi jää lähinnä se että kenelle näistä komistuksista sitten juttelee.
Miehillä tarina on päinvastainen. Miehen tehtävä on saada edes yksikin nainen kiinnostumaan ja tehdä kaikkensa että hän ei hyppää seuraavaan ukkoon - mikä on vaikeaa, kun suurin osa käyttäjistä on miehiä ja jokainen heistä lupailee Kuun taivaalta. Naisten profiilitekstit ovatkin usein vaatimuksia, tyyliin "haluan ison miehen", "jos et omista autoa swaippaa vasemmalle" siinä missä miesten profiilitekstit ovat tarjouksia "hei! olen rehti työssäkäyvä mies", "minulla on oma talo ja auto" jne. Miesten profiileissa ei ole vaatimuksia naisen ulkonäön tai muunkaan suhteen, mutta nainen saa vaatia isoa miestä.

Kaikesta tästä huolimatta, minä kuitenkin löysin hiljattain naisen deittiappista. Vaihdettiin ihan rehellisesti kokemuksia siitä. Hän sanoi että oli ensimmäistä päivää siellä kun löysi minut. Myönsin, että minulla oli swaippausta takana jo 10 kuukautta. Hän kertoi, että sai hirveästi matcheja vaikka oli vain yhden päivän siellä. Puhuin tästä miespuoliselle kaverilleni ja hän kertoi samaa tarinaa: hänen naisensa oli ollut 15 minuuttia deittipalvelussa kun he tapasivat, mies oli ollut siellä 3 vuotta.
Tästä ei puhuta, eikä siitä saa puhua, mutta se on totta. Netti on tehnyt deittailusta epätasa-arvoista.
Väitän, että miesten pariutuminen tulee vaikeutumaan vuosittain ja kohta meillä on puolet kansan miehistä peräkammarin poikina, kun he eivät yksinkertaisesti saa deittiappista enää ketään.

Kommentit (652)

Vierailija
601/652 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on enemmän deittisovelluksissa kun naisia, tottakai se on silloin siellä vääristynyt tilanne.

Suurinosa naisista ei noihin sovelluksiin halua, ap avauksellaan on hyvä esimerkki siitä miksi.

Vierailija
602/652 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä tuntui olevan paljon lyhyitä miehiä. Monilla on tässä iässä (n40v) myös lapsia. Olisi kiva, jos osaisitte laittaa edes nämä kaksi tietoa profiiliinne oikein. Säästettäisiin aikaa. Mulla ne siellä luki ja kyllä se on viittaus siihen suuntaan, että haluan samat tiedot mieheltäkin. T: keskimittainen lapseton nainen

"Tinderissä tuntui olevan paljon lyhyitä miehiä"

Onko se huono asia, jos mies on lyhyt? Etkö halua tapailla lyhyitä miehiä? Mikä on minimipituus mitä vaadit mieheltä, jotta suostuisit treffaamaan hänet?

Mies saisi olla mua vähintään n10cm pidempi. Ei kai se ole liikaa vaadittu kun olen 166cm. Miesten keskipituushan on noin 180cm eli tilastollisesti en vaadi mahdottomia.

Kuulostat todella pinnalliselta ihmiseltä. Tuo on vähän sama kuin joku sanoisi että vaadin kumppaniltani painoindeksiä 23, tai että vaadin kumppaniltani tiettyä rasvaprosenttia.

Eikö sillä ole mitään merkitystä, mikä sen ihmisen luonne on? Kunhan vaan on pitkä?

En ole tuo jota lainasit, mutta itse siis et katso lainkaan ulkonäköä, vain ja ainoastaan luonnetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/652 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin "kääntynyt". Tuollaista se on aina ollut. Ihan sama asia myöskin baarissa. Nainen saa sieltä miehen mukaansa milloin haluaa, miehet yleensä ei. Vain aniharvalla miehellä käy flaksi "joka viikonloppu"

Ei ihan kaikki naiset saa. 

T. ruma nainen

Vierailija
604/652 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä tuntui olevan paljon lyhyitä miehiä. Monilla on tässä iässä (n40v) myös lapsia. Olisi kiva, jos osaisitte laittaa edes nämä kaksi tietoa profiiliinne oikein. Säästettäisiin aikaa. Mulla ne siellä luki ja kyllä se on viittaus siihen suuntaan, että haluan samat tiedot mieheltäkin. T: keskimittainen lapseton nainen

Onko se huono asia, jos mies on lyhyt? Etkö halua tapailla lyhyitä miehiä? Mikä on minimipituus mitä vaadit mieheltä, jotta suostuisit treffaamaan hänet?

Mies saisi olla mua vähintään n10cm pidempi. Ei kai se ole liikaa vaadittu kun olen 166cm. Miesten keskipituushan on noin 180cm eli tilastollisesti en vaadi mahdottomia.

Kuulostat todella pinnallise

Eli sinulla ei ole mitään vaatimuksia ulkonäön suhteen? Kelpaa minkä tahansa kokoinen kumppani? 

Vierailija
605/652 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat todella pinnalliselta ihmiseltä. Tuo on vähän sama kuin joku sanoisi että vaadin kumppaniltani painoindeksiä 23, tai että vaadin kumppaniltani tiettyä rasvaprosenttia.

Eikö sillä ole mitään merkitystä, mikä sen ihmisen luonne on? Kunhan vaan on pitkä?

Eihän se pituus ole ainoa kriteeri. Olen eri kuin se, jolle vastasit, mutta minäkin vaadin miehiltä pituutta. Olen seksuaalisesti kiinnostunut pitkistä miehistä. Pitkät miehet eivät ole samanlaisia keskenään, joten luonnollisesti etsin pitkien miesten joukosta mukavia ja fiksuja miehiä. Mukava ja fiksu lyhyt mies ei ole vaihtoehto, koska en pidä heitä seksuaalisesti kiinnostavina. 

Vierailija
606/652 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin katson myös ulkonäköä, mutta en sentään aseta mitään tuollaisia sentintarkkoja vaatimuksia kumppanille. 

Vierailija
607/652 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs miehet tyytyy mihin sattuu? Ei se ole naisten vika. Miehetkin vaan laittamaan rimaa ylemmäs.

Eli, jos mies mies kelpuuttaa kaikki deittipalvelujen naiset ja saa 3 vuodessa yhden matchin, niin paljonko niitä matcheja tulee kun mies nostaa rimaa?

Noin vähän matcheja? Ei taida olla kovin hyvännäköinen mies sitten. Ei sille minkään voi jos ei kelpaa, se on vain hyväksyttävä. Ulina ei siihen auta vaan enemmänkin pahentaa tilannetta.

Vierailija
608/652 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä on enemmän deittisovelluksissa kun naisia, tottakai se on silloin siellä vääristynyt tilanne.

Suurinosa naisista ei noihin sovelluksiin halua, ap avauksellaan on hyvä esimerkki siitä miksi.

En tiedä yhtäkään sinkkunaista, joka ei olisi vähintään hetken aikaa ollut Tinderissä, mikäli edellisen eron jälkeen ei ole jo uutta ollut katsottuna.

Vierailija
609/652 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs miehet tyytyy mihin sattuu? Ei se ole naisten vika. Miehetkin vaan laittamaan rimaa ylemmäs.

Eli, jos mies mies kelpuuttaa kaikki deittipalvelujen naiset ja saa 3 vuodessa yhden matchin, niin paljonko niitä matcheja tulee kun mies nostaa rimaa?

Noin vähän matcheja? Ei taida olla kovin hyvännäköinen mies sitten. Ei sille minkään voi jos ei kelpaa, se on vain hyväksyttävä. Ulina ei siihen auta vaan enemmänkin pahentaa tilannetta.

Naisethan katsovat miehen itsevarmuutta ja sitä "miten itsensä kantaa", eikä yhtään niin paljon ulkonäköä.

Vierailija
610/652 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se pituus ole ainoa kriteeri. Olen eri kuin se, jolle vastasit, mutta minäkin vaadin miehiltä pituutta. Olen seksuaalisesti kiinnostunut pitkistä miehistä. Pitkät miehet eivät ole samanlaisia keskenään, joten luonnollisesti etsin pitkien miesten joukosta mukavia ja fiksuja miehiä. Mukava ja fiksu lyhyt mies ei ole vaihtoehto, koska en pidä heitä seksuaalisesti kiinnostavina. 

Jotkut eivät pidä ylipainoisista, jotkut eivät pidä lyhyistä. Niin se maailma vaan toimii.

Ylipainoisilla on kuitenkin se etu puolellaan, että rasvakudosta voi laihduttaa pois, kun taas pituutta ei voi kasvaa aikuisena lisää. Eli jos pitäisi valita, niin olisin itse mieluummin läski kuin lyhyt, koska silloin ainakin pystyisin vaikuttamaan omaan tilanteeseeni (en ole todellisuudessa läski enkä lyhyt).

Vierailija
611/652 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta, pituus ei ole koskaan yksin riittävä, vaan kaikki kahdeksan kohtaa ihannemiehessä on oltava kohdallaan:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Vierailija
612/652 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisethan katsovat miehen itsevarmuutta ja sitä "miten itsensä kantaa", eikä yhtään niin paljon ulkonäköä.

Mä ainakin katson miehen pituutta. Jos hän on lyhyt, niin on aivan yhdentekevää miten hän "kantaa itsensä" tai miten itsevarma hän on, en tule hänestä koskaan kiinnostumaan. 

Vierailija
613/652 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Pitkienkin miesten joukosta on hankalaa löytää niitä kiinnostavia, pituuden lisäksi kun tosiaan kasvojen ja luonteenkin pitäisi olla miellyttävät ja vieläpä monen muunkin ulkonäköön kiittymättömän asian osua yksiin. 

Vierailija
614/652 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät pidä ylipainoisista, jotkut eivät pidä lyhyistä. Niin se maailma vaan toimii.

Ylipainoisilla on kuitenkin se etu puolellaan, että rasvakudosta voi laihduttaa pois, kun taas pituutta ei voi kasvaa aikuisena lisää. Eli jos pitäisi valita, niin olisin itse mieluummin läski kuin lyhyt, koska silloin ainakin pystyisin vaikuttamaan omaan tilanteeseeni (en ole todellisuudessa läski enkä lyhyt).

Miksi pituutta pitäisi aikuisena kasvaa lisää? Sitten vaan etsii sellaisen kumppanin, jolle pituus ei ole tärkeä asia. On oikeastaan vastenmielinen ajatus edes, että joku kuvittelee tarvitsevansa kasvaa pituutta aikuisikäisenä. Epätoivo oikein huipussaan. Ja monet miehet muuten tykkää pullukoista. En tiedä kenenkään naisen jääneen miehettä painonsa vuoksi.

Vierailija
615/652 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat ilmeisesti, että naiset matchailevat toisiaan, jos yksikään mies ei saa ketään. 

Ei vaan tuhat naista päätyy yhteen sadan korkeatasoisen miehen kanssa ja jokainen näistä naisista on muka onnensa kukkuloilla kun oman miehen jakaa myös yhdeksän muuta. Näin mulle on incel asian selittänyt 🤣

Vierailija
616/652 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Pitkienkin miesten joukosta on hankalaa löytää niitä kiinnostavia, pituuden lisäksi kun tosiaan kasvojen ja luonteenkin pitäisi olla miellyttävät ja vieläpä monen muunkin ulkonäk

Katso viesti #611

Vierailija
617/652 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin katson myös ulkonäköä, mutta en sentään aseta mitään tuollaisia sentintarkkoja vaatimuksia kumppanille. 

Eihän siinä sentintarkkaa vaatimusta esitettykään, vaan toivottiin väh. 10 cm itseään pidempää. Ihan yhtä usein miehet toivovat väh. 10 kg itseään kevyempää naista. 

Vierailija
618/652 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat ilmeisesti, että naiset matchailevat toisiaan, jos yksikään mies ei saa ketään. 

Ei vaan tuhat naista päätyy yhteen sadan korkeatasoisen miehen kanssa ja jokainen näistä naisista on muka onnensa kukkuloilla kun oman miehen jakaa myös yhdeksän muuta. Näin mulle on incel asian selittänyt 🤣

Selitit juuri, kuten asia on. Sata suosituinta miestä jakaa valtaosan sinkkunaisista keskenään.

Vierailija
619/652 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bravo! 

Vierailija
620/652 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selitit juuri, kuten asia on. Sata suosituinta miestä jakaa valtaosan sinkkunaisista keskenään.

Ootko siis sitä mieltä että tuolla viikonlopun ruokaostoksilla Prismassa liikkuu korkeatasoiset Markot ja Jonnet kymmenen vaimonsa kanssa? Kassalla töissä ja onpa tähän todettava että aika tavallisella pällillä ja Visa Electronilla sen haaremin näköjään saa Suomessa haalittua, jos näin on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän