Miehillä suuria vaikeuksia ymmärtää että naisillakin on ulkonäkökriteerejä
Tuntuu, että kyky asettua toisen mielenmaisemaan ja yleinen empatikyky/eläytymiskyky on isolla osalla suomalaisista miehistä nolla.
Aivan kuten tekään ette halua ketä tahansa 130kg siiliksi ajeltua "tonnikeijua", ei useimmat naiset tykkää siitä että miehellä roikkuu kolmoisleuka, pälvikalju paistaa ja ainoa urheilu mitä mies selvästi on koskaan tehnyt on penkkiurheilu.
Itse esimerkiksi haluan yksiselitteisesti että miehellä on kivat kasvot sekä hiukset tallella. Persoonaa tarkastellaan sitten kun tämä kynnys on ylitetty. Helppoa? No ei, koska jo tällaisen miehen löytäminen omasta ikähaarukasta on satojen pyyhkäisyjen takana.
Pituudesta en ole ronkeli kunhan on minua pidempi, mutta tykkään preferenssinä kyllä pitkistä miehistä.
Heti kun kertoo miksi on nirso, alkaa h-rittelu ja epäasiallinen äänensävy, jolloin keskustelu tyrehtyy. Ei iso osa miehistä tajua että ketään ei kiinnosta kellonne, autonne, rahaleveilynne ym.. iso osa miehistä vaan on rumia ja pään sisällä ei liiku muuta kuin yritys leveillä omaisuudella kun muutakaan ei ole.
Sanoisin että keksikää muuta tekemistä kuin mielenne pahoittaminen deittiäpeissä, mutta nämä tyypithän eivät ikinä luovuta vaan pyörivät siellä vielä viisikymppisenäkin ja haukkuvat naiset pystyyn netissä ja kavereilleen kun "mätchejä ei vaan tule". Niin miksi, no katso peiliin.
Kommentit (221)
Vuodatitko nyt kaiken mikä tuli mieleen?
asiaa ei kyllä auta se että netistä saa yksipuolisen kuvan tavis/rumien miesten käytöksestä. valtaosa on ihan asiallisia, ja vaikka hirveästi menekkiä ei ole naismarkkinoilla, löytää suhteeseen lopulta jonkun tyypin.
täällä pyörii pitkäaikaistyöttömiä ja todella raihnaisia persuja joiden ainoa hupi elämässä on keskikalja ja tubettavien ylilautalaisten seuraaminen. näiden mieli on jo myrkyttynyt viinan, aikuisviihteen ja negatiivisuuden seurauksena korjaamattomaan pisteeseen.
ei kannata ainakaan vauvan perusteella luulla etteikö tyypillinen ruma mies tajua miksei niitä matcheja ja tykkäyksiä tule, mutta jollekin mallimiehelle tulee tuhansia. kyllä minä sen tajusin jo kouluaikoina.
netissä pyörii rikkinäisimmät öyhöt. mielipiteet tulisi muodostaa reaalimaailman kautta, mutta kun ihmisiä pelottaa sielläkin vuorovaikuttaa nykyään, niin syntyy yhä lisää eristäytyneitä outoja hörhöjä.
Sanojen "miehillä on suuria vaikeuksia ymmärtää" jälkeen voi laittaa pisteen. Lausetta ei ole syytä jatkaa.
Varmaan se suurin veetutuksen syy on se että omille kasvoille ja pituudelle ei oikein voi mitään. Rahalle jne. voi ja siksi niin moni ruma yrittää tosi kovaa kompensoida rahalla. Toimihan se Hjallikselle niin miksei minullekin jne.
Harva vaan hyväksyy sitä että synnynnäisten syiden takia naisia ei vain kiinnosta seksiseura, vaan jos on vähänkään egoa, se saa veren kiehumaan kiukusta joka purkautuu netissä.
Miksi joku haluaisi vapaaehtoisesti hyväksyä että geeniensä takia on epäkelpo?
Ja toisaalta: Mitä nirsommaksi meno menee, sitä enemmän syntyvyys laskee vielä entisestään.
Tuo hiukset tallella on aika kova vaatimus, jos ei ihan nuorista ole kysymys, koska miestyyppinen kaljuuntuminen on Suomessa erittäin yleistä ja saattaa alkaa jo 30 iässä vähitellen.
Itse mietin sitä ulkonäköä paljon lähinnä ihan nuorena, alle parikymppisenä. Johonkin 25 ikävuoteen asti sillä oli vielä jonkinverran merkitystä, mutta sen jälkeen ihastuminen on tapahtunut lähinnä henkisten ominaisuuksien perusteella, eikä haittaa kaljut tai lyhyydet tai pienet ylipainot.
"Heti kun kertoo miksi on nirso, alkaa h-rittelu ja epäasiallinen äänensävy, jolloin keskustelu tyrehtyy. "
Mutta eihän sellaista kannata kertoa, jos on kyse ominaisuuksista joille mies ei voi mitään. Kohteliasta on silloin sanoa jotain mikä ei loukkaa kovasti, mutta tekee selväksi, että jatkotreffejä ei tule. Vaikka että ei tunne kemiaa miehen kanssa tms. Ei sitä näin naisenakaan haluaisi päin näköä kuulla listaa ulkonäköön liittyvistä asioista, miksi mies ei halua tavata toiste.
Oman elämänkokemuksen perusteella sanoisin että miehet ja naiset on loppujen lopuksi ihan yhtä ulkonäkökeskeisiä.
Hohhoijaa jos naisille ja tytöille vaan opetettaisiin miehen biologia ja psykologia tämä ei tulisi yllätyksenä. Miehet eivät kykene rakkauteen niinkuin naiset. Se vaan on valitettava fakta.
No, omien vanhempieni aikaan liki joka nainen oli vain vakituisen palkan perään miestä etsiessä kun hyviä töitä ei juuri ollut naisille ja jollain piti elää. Ihan sama vaikka se palkansaaja oli ruma läski.
Nykyään ketään alle 35 naista ei voisi vähempää kiinnostaa että olet joku koneasentaja tai key account manager, ja sen mainitseminen deittiprofiilissa aiheuttaa lähinnä myötähäpeää.
Halutaan kiksejä, fiiliksiä, tunteita. Kokemuksia. Että mies aiheuttaa fyysisen reaktion, kipinän eli tinderin. Komeille miehille kertyy fiilisnaisten kanssa satoja yhdyntäkertoja kun se "rehti konemies" saa tasan nolla.
Jokaisella on tietenkin oikeus valita seuransa. Ongelmia seuraa siitä kun boomerivanhemmat eivät ymmärrä että maailma on muuttunut, ja ihmettelevät kun dippainssipoika on liki kokematon tai jopa neitsyt vielä päälle kolmekymppisenä.
Sitten kasaavat pojalle entistä enemmän paineita tai antavat typeriä neuvoja tyyliin "teet vaan kovemmin töitä".
Hiusten vajavaisuus ei minua haittaa, mutta en koskaan ole tapaillut tai seurustellut miehen kanssa, joka olisi minua lyhempi, saman pituinen (olen 166cm) tai vähän minua pidempi. En voi sille mitään, että en viehäty. En ole myöskään koskaan katsellut öyhyttäjiä, sovinisteja enkä odotellut, että tykkääkö se mies minusta vai ei. Ja älykkyyttä olen pitänyt arvossa aina, sillä jos emme voi keskustella rauhassa asioista (tai väitellä kovastikin mutta menemättä henkilökohtaisuuksiin) niin en jaksa. Ja koska itselläni ei ole koskaan ollut ulkonäköpaineita, en ole jaksanut katsella miestä jolla on.
Itsevarmuuteni on ärsyttänyt useita, myös naisia. Mutta niin vain löysin puolison, joka miellytti ja miellyttää ulkoisesti, haastaa älyllisesti ja kohtelee hyvin. Avioliittoa on kohta takana 14 vuotta.
n40
Miehet ovat tietämättömiä naisten kauneudesta:
Vierailija kirjoitti:
Sanojen "miehillä on suuria vaikeuksia ymmärtää" jälkeen voi laittaa pisteen. Lausetta ei ole syytä jatkaa.
Naisia ei voi, tarvitse tai kannata "ymmärtää", sillä naisen kello on juuri nyt 76 yli käki, pekoni ja porkkana.
No ei siinä, näillä mennään.
Kerran olen minäkin, 184cm mies, ollut liian lyhyt naiselle, kun olisi pitänyt olla pidempi kuin nainen 5 senttimetrin korkkarit jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se suurin veetutuksen syy on se että omille kasvoille ja pituudelle ei oikein voi mitään. Rahalle jne. voi ja siksi niin moni ruma yrittää tosi kovaa kompensoida rahalla. Toimihan se Hjallikselle niin miksei minullekin jne.
Harva vaan hyväksyy sitä että synnynnäisten syiden takia naisia ei vain kiinnosta seksiseura, vaan jos on vähänkään egoa, se saa veren kiehumaan kiukusta joka purkautuu netissä.
Miksi joku haluaisi vapaaehtoisesti hyväksyä että geeniensä takia on epäkelpo?
Ja toisaalta: Mitä nirsommaksi meno menee, sitä enemmän syntyvyys laskee vielä entisestään.
Naisena vtuttaa suunnattomasti, kun miehet valittaa, että kasvoilleen ei voi mitään. Voi todellakin, miten partansa ajaa, miten ihoaan hoitaa (miten terveellisesti/epäterveellisesti syö näkyy naamassa myös miehillä), millaisena pitää painoaan. Kropalleen voi myös ihan s-tanasti, jos vaan viitsii nähdä vaivaa. Ei tarvii himourheilija olla, mutta sellainen miellyttävä miehisyys nyt vaan vaatii ettei tissit roiku miehillä tai vararavintoa ole muuten kertynyt niin että hormoneihin jo vaikuttaa (mikä vaikuttaa miehen ominaistuoksuun, joka on naisten yksi tärkeimmistä mieskriteereistä).
Oman biologisen viehättävyyden eteen mies voi tehdä paljon ja kannattaa. Aina ärsyttää nähdä laiskoja miehiä, jotka valittaa, että eivät saa naista, mutta omasta miehisyydestä ei pidetä yhtään huolta.
Sikäli ymmärrän, että miehet ei tota tajua, kun ei ole samanlaista teollisuutta kertomassa sitä miehille kuin naisille on kertomassa sitä, miitä miehet arvostaa.
" Persoonaa tarkastellaan sitten kun tämä kynnys on ylitetty. Helppoa? No ei, koska jo tällaisen miehen löytäminen omasta ikähaarukasta on satojen pyyhkäisyjen takana."
Ei muuta kun voimia sulle. Mä lähden nyt paskalle ja sitten lähden pilkille.
Vierailija kirjoitti:
No, omien vanhempieni aikaan liki joka nainen oli vain vakituisen palkan perään miestä etsiessä kun hyviä töitä ei juuri ollut naisille ja jollain piti elää. Ihan sama vaikka se palkansaaja oli ruma läski.
Nykyään ketään alle 35 naista ei voisi vähempää kiinnostaa että olet joku koneasentaja tai key account manager, ja sen mainitseminen deittiprofiilissa aiheuttaa lähinnä myötähäpeää.
Halutaan kiksejä, fiiliksiä, tunteita. Kokemuksia. Että mies aiheuttaa fyysisen reaktion, kipinän eli tinderin. Komeille miehille kertyy fiilisnaisten kanssa satoja yhdyntäkertoja kun se "rehti konemies" saa tasan nolla.
Jokaisella on tietenkin oikeus valita seuransa. Ongelmia seuraa siitä kun boomerivanhemmat eivät ymmärrä että maailma on muuttunut, ja ihmettelevät kun dippainssipoika on liki kokematon tai jopa neitsyt vielä päälle kolmekymppisenä.
Sitten kasaavat pojalle entistä enemmän paineita tai antavat typeriä neu
Omat vanhempani juuri tuollaisia. Olen äitini ja sukulaisten mielestä "peruskomea suomalaismies" ja on kuulemma ihme etten kelpaa suomalaisille naisille.
No en ole, minulla on tosi harvat ja ohuet hiukset sekä iso kalju läntti keskellä. Naama on todella "maalaismainen" ja sulanut, vinolla isolla nenällä. Pituutta on 171cm eli monet teinitytötkin ovat minua pidempiä ja olen sentään 36v.
Täysin kokematon en sentään ole, mutta ainoa kerta kun seurustelin oli 16v ja silloinkin saman yläasteen nörtti sääli minua ja sanoi että voitaisko olla.
Lienee sanomatta selvää että vuosien Tinderit, suomi24:t tuotti tasan nollat treffit.
En ole katkera kellekään tai millekään, mutta surullinen kun katson peilikuvaani. Rumahan se on kuin mikä. Töistä on kertynyt hyvin säästöjä, mutta en minä halua maksaa jollekin että sietää seuraani.
Jaxuhalit.