Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset hukkuvat matcheihin - miehet eivät saa ketään

Vierailija
15.01.2023 |

Nettideittailu on kääntynyt nopeasti sellaiseksi, että se on helppoa lähinnä naisille. Nainen kuin nainen saa monta matchia per päivä, ehkä jopa kymmeniä, ja ongelmaksi jää lähinnä se että kenelle näistä komistuksista sitten juttelee.
Miehillä tarina on päinvastainen. Miehen tehtävä on saada edes yksikin nainen kiinnostumaan ja tehdä kaikkensa että hän ei hyppää seuraavaan ukkoon - mikä on vaikeaa, kun suurin osa käyttäjistä on miehiä ja jokainen heistä lupailee Kuun taivaalta. Naisten profiilitekstit ovatkin usein vaatimuksia, tyyliin "haluan ison miehen", "jos et omista autoa swaippaa vasemmalle" siinä missä miesten profiilitekstit ovat tarjouksia "hei! olen rehti työssäkäyvä mies", "minulla on oma talo ja auto" jne. Miesten profiileissa ei ole vaatimuksia naisen ulkonäön tai muunkaan suhteen, mutta nainen saa vaatia isoa miestä.

Kaikesta tästä huolimatta, minä kuitenkin löysin hiljattain naisen deittiappista. Vaihdettiin ihan rehellisesti kokemuksia siitä. Hän sanoi että oli ensimmäistä päivää siellä kun löysi minut. Myönsin, että minulla oli swaippausta takana jo 10 kuukautta. Hän kertoi, että sai hirveästi matcheja vaikka oli vain yhden päivän siellä. Puhuin tästä miespuoliselle kaverilleni ja hän kertoi samaa tarinaa: hänen naisensa oli ollut 15 minuuttia deittipalvelussa kun he tapasivat, mies oli ollut siellä 3 vuotta.
Tästä ei puhuta, eikä siitä saa puhua, mutta se on totta. Netti on tehnyt deittailusta epätasa-arvoista.
Väitän, että miesten pariutuminen tulee vaikeutumaan vuosittain ja kohta meillä on puolet kansan miehistä peräkammarin poikina, kun he eivät yksinkertaisesti saa deittiappista enää ketään.

Kommentit (652)

Vierailija
621/652 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat ilmeisesti, että naiset matchailevat toisiaan, jos yksikään mies ei saa ketään. 

Ei vaan tuhat naista päätyy yhteen sadan korkeatasoisen miehen kanssa ja jokainen näistä naisista on muka onnensa kukkuloilla kun oman miehen jakaa myös yhdeksän muuta. Näin mulle on incel asian selittänyt 🤣

Selitit juuri, kuten asia on. Sata suosituinta miestä jakaa valtaosan sinkkunaisista keskenään.

Miten sä edes teoriassa kuvittelet tän olevan naisille OK? Naisethan tässä on suurimmat häviäjät, jos näin ois. 

Vierailija
622/652 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä tuntui olevan paljon lyhyitä miehiä. Monilla on tässä iässä (n40v) myös lapsia. Olisi kiva, jos osaisitte laittaa edes nämä kaksi tietoa profiiliinne oikein. Säästettäisiin aikaa. Mulla ne siellä luki ja kyllä se on viittaus siihen suuntaan, että haluan samat tiedot mieheltäkin. T: keskimittainen lapseton nainen

"Tinderissä tuntui olevan paljon lyhyitä miehiä"

Onko se huono asia, jos mies on lyhyt? Etkö halua tapailla lyhyitä miehiä? Mikä on minimipituus mitä vaadit mieheltä, jotta suostuisit treffaamaan hänet?

Mies saisi olla mua vähintään n10cm pidempi. Ei kai se ole liikaa vaadittu kun olen 166cm. Miesten keskipituushan on no

Kyllä minäkin katson myös ulkonäköä, mutta en sentään aseta mitään tuollaisia sentintarkkoja vaatimuksia kumppanille. 

Okei, eli millä tavalla sinun asettamasi ulkonäkökriteerit tekevät sinusta vähemmän pinnallisen kuin tämän, jota nyt niin kärkkäästi arvostelit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/652 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat ilmeisesti, että naiset matchailevat toisiaan, jos yksikään mies ei saa ketään. 

Ei vaan tuhat naista päätyy yhteen sadan korkeatasoisen miehen kanssa ja jokainen näistä naisista on muka onnensa kukkuloilla kun oman miehen jakaa myös yhdeksän muuta. Näin mulle on incel asian selittänyt 🤣

Selitit juuri, kuten asia on. Sata suosituinta miestä jakaa valtaosan sinkkunaisista keskenään.

Ootko siis sitä mieltä että tuolla viikonlopun ruokaostoksilla Prismassa liikkuu korkeatasoiset Markot ja Jonnet kymmenen vaimonsa kanssa? Kassalla töissä ja onpa tähän todettava että aika tavallisella pällillä ja Visa Electronilla sen haaremin näköjään saa Suomessa haalittua, jos näin on. 

Puhuin sadasta suosituimmasta miehestä. En tavallisista pälleistä, jotka saavat sattumalta jonkun yksittäisen naisen, jota todellisuudessa eivät edes haluaisi.

Vierailija
624/652 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 miten kukaan voi olla noin pihalla elämästä😂

Vierailija
625/652 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sä edes teoriassa kuvittelet tän olevan naisille OK? Naisethan tässä on suurimmat häviäjät, jos näin ois. 

Koska naiset harrastavat seksiä näiden miesten kanssa ja monet naiset löytävät parisuhteenkin miehen kanssa, joka on ollut kymmenien ellei satojen muiden naisten kanssa. Mitä enemmän miehellä on naisia, sitä enemmän hänellä on naisia. Raha tulee rahan luo.

Vierailija
626/652 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko siis sitä mieltä että tuolla viikonlopun ruokaostoksilla Prismassa liikkuu korkeatasoiset Markot ja Jonnet kymmenen vaimonsa kanssa? Kassalla töissä ja onpa tähän todettava että aika tavallisella pällillä ja Visa Electronilla sen haaremin näköjään saa Suomessa haalittua, jos

Puhuin sadasta suosituimmasta miehestä. En tavallisista pälleistä, jotka saavat sattumalta jonkun yksittäisen naisen, jota todellisuudessa eivät edes haluaisi.

Näitä juttuja kun lukee, niin vahvistaa kyllä päätöstä pysyä mieluummin yksin / lähteä parisuhteeseen vain jos livenä jonkun kohtaa ja ihastus iskee kummallekin ensisilmäyksellä. 

Kuulostaa sen verran monimutkaiselta tuo elämä deittisovelluksissa.

Vierailija
627/652 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset harrastavat seksiä näiden miesten kanssa ja monet naiset löytävät parisuhteenkin miehen kanssa, joka on ollut kymmenien ellei satojen muiden naisten kanssa. Mitä enemmän miehellä on naisia, sitä enemmän hänellä on naisia. Raha tulee rahan luo.

Naiset tykkäävät miehistä, jotka kohtelevat naisia ihmisinä ja osaavat olla naisten kanssa. Miehet, jotka kohtelevat naisia objekteina ja ovat tönkköjä naisten seurassa eivät ole viehättäviä. 

Vierailija
628/652 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tykkäävät miehistä, jotka kohtelevat naisia ihmisinä ja osaavat olla naisten kanssa. Miehet, jotka kohtelevat naisia objekteina ja ovat tönkköjä naisten seurassa eivät ole viehättäviä. 

Entä jos on 5 vuotta sitten vielä ollut se panomies jolla satoja naisia lyhyissä ja pitkissä suhteissa mutta ulkokuori "rumentunut" iän myötä ja samalla naiset lopettaneet tykkäämisen? Ei se tapa jolla naisia kohdellut eikä näiden kanssa oleminen muuttunut.

Miten selittää moinen lyhyessä ajassa tapahtunut haluttavasta hyljeksityksi siirtyminen?

Vierailija
629/652 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että on paljonkin miehiä, jotka eivät näkisi kauniita naisia objekteina? Tai edes naisia.

Vierailija
630/652 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että on paljonkin miehiä, jotka eivät näkisi kauniita naisia objekteina? Tai edes naisia.

Kauniit ihmiset nähdään objekteina, ihan riippumatta siitä ovatko he miehiä vai naisia. 

Vierailija
631/652 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin täällä useasti todettu.. Naiset valitsevat miehistä mielestään sopivimmat joiden kanssa jatkaa lajia. Miehillä ei ole siihen sanavaltaa. Miehet ovat helppoja. Kauniina nuorena naisena, voisin vain kävellä ulos ovesta ja pyytää kenen tahansa miehen numeroa. Ja 99% onnistumisprosentti. 

Tämä ei ole naisten vika, tai aikaansaannos. Te miehet itse haluatte työntyä sisäämme melkeinpä millä hinnalla tahansa, ilman sen kummempaa väliä loppupeleissä mihin reikään työntyy.

Vierailija
632/652 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin "kääntynyt". Tuollaista se on aina ollut. Ihan sama asia myöskin baarissa. Nainen saa sieltä miehen mukaansa milloin haluaa, miehet yleensä ei. Vain aniharvalla miehellä käy flaksi "joka viikonloppu"

Kun nainen saa mukaansa miehen niin niin saa mieskin mukaansa naisen. 

Suurin osa suomalaisista miehistä on parisuhteessa. Omalla noin 100 henkilön työpaikalla kaikki niin naiset kuin miehet ovat parisuhteessa.

Vierailija
633/652 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset saavat enemmän matcheja koska kelpuuttavat kaiken mikä liikkuu.

Meillä miehillä on erilaiset kriteerit ,eikä ihan kuka tahansa kelpaakkaan.

Näin se vaan menee..

Nyt sinulla meni naiset ja miehet juuri väärinpäin.

Vierailija
634/652 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin katson myös ulkonäköä, mutta en sentään aseta mitään tuollaisia sentintarkkoja vaatimuksia kumppanille. 

Eihän siinä sentintarkkaa vaatimusta esitettykään, vaan toivottiin väh. 10 cm itseään pidempää. Ihan yhtä usein miehet toivovat väh. 10 kg itseään kevyempää naista. 

Jokainen voi olla halutessaan hoikka.

Pituus taas ei voi vaikuttaa

Vierailija
635/652 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän siinä sentintarkkaa vaatimusta esitettykään, vaan toivottiin väh. 10 cm itseään pidempää. Ihan yhtä usein miehet toivovat väh. 10 kg itseään kevyempää naista. 

Toisaalta pituus on pysyvä ominaisuus, paino ei välttämättä. Jos mies täyttää naisen pituuskriteerin, hän tietää täyttävänsä sen aina. Jos miehellä on naiselle hoikkuuskriteeri, kaikki hoikatkaan naiset eivät uskalla luvata täyttävänsä sitä aina. Saattaa tulla raskauksia, sairauksia tai lääkityksiä jotka nostavat painoa. 

Vierailija
636/652 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no. En minäkään voi vaikuttaa säärieni malliin ja pituuteen (lyhyet, jykevät ja tönkön näköiset), vartalonimalliin (päärynästä ei saa tiimalasia), kasvojeni malliin (neliökasvot vahvoilla leukaperillä), pattipolviani en saa muutettua siroiksi ja näteiksi, sormiani naisellisen siroiksi lapiokäsieni sijaan yms.

Mutta tällainen minä olen. Paras kun hyväksyy ensin itse omat piirteensä, niin on parempi olla. 

Vierailija
637/652 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset matchaa toinen toisiaan?

Ei, on siellä se top 10% miehistä joilla on mätsejä tuhatkunta vuodessa. Omassa kaveripiirissä on yksi tällainen, mukava mies ja komea. Toki meillä on erilainen näkemys mm seksistä ja siitä missä vaiheessa sitä harrastetaan. Mutta jos me molemmat swaippaamme samat 100 oikealle, minulla 0-1 mätsiä, hänellä 30-40 vähintään.

Jos löydätte sata, joista voisitte teoriassa kiinnostua, teissä on molemmissa joku vika. 

Vierailija
638/652 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset matchaa toinen toisiaan?

Ei, on siellä se top 10% miehistä joilla on mätsejä tuhatkunta vuodessa. Omassa kaveripiirissä on yksi tällainen, mukava mies ja komea. Toki meillä on erilainen näkemys mm seksistä ja siitä missä vaiheessa sitä harrastetaan. Mutta jos me molemmat swaippaamme samat 100 oikealle, minulla 0-1 mätsiä, hänellä 30-40 vähintään.

Jos löydätte sata, joista voisitte teoriassa kiinnostua, teissä on molemmissa joku vika. 

Jos käy läpi 100 profiilia ja tykkää sadasta se on ongelma mutta jos käy läpi 10 000 ja tykkää sadasta niin onko se muka vielä ongelma?

Vierailija
639/652 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on valheiden levittäjä, etuoikeutettu uhriutuja kuten kaikki miehet.

Tutkitusti ainoa ryhmä, joka ei saa ollenkaan matcheja, on rumat naiset.

Vierailija
640/652 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä saan matchin ehkä kerran kuukaudessa keskimäärin, en tykkää siellä kuin heistä joista minä tykkään eli kenestäkään rumiluksesta,lihavasta,kehitysvammaisesta tai sellaisesta joka vaikuttaa päihdeongelmaiselta en tykkää.

Noin joka toisesta naisesta keskimäärin tykkään. Miksi en kelpaa naisille? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä