Naiset hukkuvat matcheihin - miehet eivät saa ketään
Nettideittailu on kääntynyt nopeasti sellaiseksi, että se on helppoa lähinnä naisille. Nainen kuin nainen saa monta matchia per päivä, ehkä jopa kymmeniä, ja ongelmaksi jää lähinnä se että kenelle näistä komistuksista sitten juttelee.
Miehillä tarina on päinvastainen. Miehen tehtävä on saada edes yksikin nainen kiinnostumaan ja tehdä kaikkensa että hän ei hyppää seuraavaan ukkoon - mikä on vaikeaa, kun suurin osa käyttäjistä on miehiä ja jokainen heistä lupailee Kuun taivaalta. Naisten profiilitekstit ovatkin usein vaatimuksia, tyyliin "haluan ison miehen", "jos et omista autoa swaippaa vasemmalle" siinä missä miesten profiilitekstit ovat tarjouksia "hei! olen rehti työssäkäyvä mies", "minulla on oma talo ja auto" jne. Miesten profiileissa ei ole vaatimuksia naisen ulkonäön tai muunkaan suhteen, mutta nainen saa vaatia isoa miestä.
Kaikesta tästä huolimatta, minä kuitenkin löysin hiljattain naisen deittiappista. Vaihdettiin ihan rehellisesti kokemuksia siitä. Hän sanoi että oli ensimmäistä päivää siellä kun löysi minut. Myönsin, että minulla oli swaippausta takana jo 10 kuukautta. Hän kertoi, että sai hirveästi matcheja vaikka oli vain yhden päivän siellä. Puhuin tästä miespuoliselle kaverilleni ja hän kertoi samaa tarinaa: hänen naisensa oli ollut 15 minuuttia deittipalvelussa kun he tapasivat, mies oli ollut siellä 3 vuotta.
Tästä ei puhuta, eikä siitä saa puhua, mutta se on totta. Netti on tehnyt deittailusta epätasa-arvoista.
Väitän, että miesten pariutuminen tulee vaikeutumaan vuosittain ja kohta meillä on puolet kansan miehistä peräkammarin poikina, kun he eivät yksinkertaisesti saa deittiappista enää ketään.
Kommentit (652)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ainoana vaatimuksena, että nainen antaa pillua ensiteffien lopuksi. Silloin tiedän, että hän on oileassa huumassa suhteeni, eikä tarvitse miettiä tai olla epävarma.
Harvoin vaan toteutuu, mutta jos sitä haluaa nähdä itsensä haluttavana vastapuolen toimesta ja se on rikos, niin sitten on ja voi voi.
Huumassa sinun suhteesi? Ensitreffeillä? Hah. Saattoi olla kovassa puutteessa kuten olet itsekin, mutta totesi, ettei tule seuraavaa kertaa kun näyte oli surkea.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai se näin menee. Sama homma baarissa. Harvoin sieltä pimppaa saa. Mutta nainen saa joka kerta munaa jos haluaa. Mies kuin mies lähtee panemaan.
Ilmeisesti se pimppa sitten vain on niin ihana aina, että joka ukko suostuu aina. Miksihän nainen ei halua joka ukkoa?
Olin vähän aikaa yhdessä deittipalvelussa, ja sain n. viikon aikana parikymmentä viestiä miehiltä. Viestit lähinnä tyyliä: "No hei", "Alatko mun kaa" "Millaisesta seksistä pidät", Oletko seksuaalisesti aktiivinen".
Eivät siis herättäneet minkäänlaista mielenkiintoa.
Kunnes: Yksi mies lähetti minulle itsestään avoimen, suorasanaisen ja rehellisen kirjoituksen. Oli sellainen pienoisnovelli, ja se kolahti. Ja olemme olleet pari kuukautta yhteyksissä, netin välityksellä ja olemme jopa tapailleet muutaman kerran, ja ystävyytemme tuntuu vain syvenevän.
Siis miehet, kirjoittakaa itsestänne jotain muutakin kuin "Moi" ja se ilmoitus seksintarpeestanne, voisi vaikka tärpätä.
Jos joskus jälleen olen sinkku, noudatan aikanaan sedältä saamaani neuvoa: ala olemaan sellaisen naisen kanssa, joka on sinusta kiinnostunut enemmän kuin sinä hänestä. Tämä on hyvä periaate kaikille treffeillä käyville miehille, ja tähän olen oman pitkän parisuhteeni perustanut, ja hyvin on mennyt.
Ei siinä kaikkien oikealle svaippailussa ole mitään väärää, kunhan vaan jaksaa käydä tarkkaan kaikki matchit läpi, jutella asiallisesti ja käydä treffeillä, jos niille asti pääsee. Ehkä siitä joukosta löytyy joku nainen, jonka saatte ihastumaan itseenne.
Vierailija kirjoitti:
Niin, jos ei ole tinderissä niin näkee vain livenä oman kaupungin miehiä.
Tietääkseni kaupungin rajat saa vapaasti ylittää eikä tarvita edes viisumia tai lupalappua äidiltä. Yksinäiset maaseudun miehet ilmeisesti eivät saa äidiltä lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos joskus jälleen olen sinkku, noudatan aikanaan sedältä saamaani neuvoa: ala olemaan sellaisen naisen kanssa, joka on sinusta kiinnostunut enemmän kuin sinä hänestä. Tämä on hyvä periaate kaikille treffeillä käyville miehille, ja tähän olen oman pitkän parisuhteeni perustanut, ja hyvin on mennyt.
Ei siinä kaikkien oikealle svaippailussa ole mitään väärää, kunhan vaan jaksaa käydä tarkkaan kaikki matchit läpi, jutella asiallisesti ja käydä treffeillä, jos niille asti pääsee. Ehkä siitä joukosta löytyy joku nainen, jonka saatte ihastumaan itseenne.
Lisätään tähän vielä toinen sedältä kuultu loistava neuvo: silmä tottuu, mutta korva ei koskaan, eli ulkonäön perusteella ei kannata naisia valkata, vaan luonteen.
Ei kannata ikinä tapailla miestä joka puhuu top 10% miehistä!
Vierailija kirjoitti:
Onko se muka miesten tai naisten omaa syytä että miehelle tinder on kuin aavikko jossa kuolee janoon etsien vesitilkkaa ja naisille se on järvi johon kuolee hukkumalla.
En ole kuullut että sinne kukaan hukkuisi, koska sieltähän pääsee nainen pois, mutta kyllin typerä mies koukuttuu, koska sitä varten sovellus on koodattu. Se on rahapaja omistajille.
On toinen asia, miksi näille miehille käy näin. Ei ystäviä, ei harrastuksia, ei vuorovaikutustaitoja, ei impulssikontrollia, ei lainkaan itsekriittisyyttä? Nämä yleensä hankitaan tai tulevat luonnostaan kasvamalla aikuiseksi muiden ihmisten seurassa.
Mitä muuta kuvittelet tuloksen olevan kun esim. Tinderin käyttäjistä 80% on miehiä?
Jos järjestettäisiin IR treffitilaisuus, johon osallistuu kahdeksan miestä ja kaksi naista , niin montako paria näistä kerrallaan voi muodostua?
Osa käyttäjistä ei edes halua tutustua kehenkään vaan on siellä boostatakseen egoaan tai viihteen vuoksi.
Mitä oikeastaan saat naisena? Miehen jonka äiti tai sisko käy siivoamassa ja pesemässä pyykit. Aikuisen kellä ei ole edes yhtä pukua. Pääset toimimaan kirjanpitäjänä, koska mieheltä paljastuu elämänlaatua rajoittava mt-ongelma. Anoppi suojelee poikaansa. Saattanut jopa kertaalleen maksaa poikansa velat. Ja ei, et ole naisena julma jättäessäsi tällaisen Tinderiin. Pojan äidin olisi pitänyt hoitaa työnsä loppuun, eikä tehdä tästä miesadoptio kanditaattia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikeastaan saat naisena? Miehen jonka äiti tai sisko käy siivoamassa ja pesemässä pyykit. Aikuisen kellä ei ole edes yhtä pukua. Pääset toimimaan kirjanpitäjänä, koska mieheltä paljastuu elämänlaatua rajoittava mt-ongelma. Anoppi suojelee poikaansa. Saattanut jopa kertaalleen maksaa poikansa velat. Ja ei, et ole naisena julma jättäessäsi tällaisen Tinderiin. Pojan äidin olisi pitänyt hoitaa työnsä loppuun, eikä tehdä tästä miesadoptio kanditaattia.
Tämä osui kyllä nauruhermoon :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta kuvittelet tuloksen olevan kun esim. Tinderin käyttäjistä 80% on miehiä?
Jos järjestettäisiin IR treffitilaisuus, johon osallistuu kahdeksan miestä ja kaksi naista , niin montako paria näistä kerrallaan voi muodostua?
Osa käyttäjistä ei edes halua tutustua kehenkään vaan on siellä boostatakseen egoaan tai viihteen vuoksi.
Joo joo, suomessa prosentit ei kyllä mene 80/20, jossain intiassa ehkä.
Menkää miehet tanssikurssille! Teistä käydään veristä kamppailua. Voitte samalla nuuhkia naisen feromonit.
- aiempi kommentoija
Vierailija kirjoitti:
Menkää miehet tanssikurssille! Teistä käydään veristä kamppailua. Voitte samalla nuuhkia naisen feromonit.
- aiempi kommentoija
Ei ne mene. Kun pitäisi käydä suihkussa ja käyttäytyä ihmismäisesti, liikaa vaadittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikuttavaa uskoa tinderin markkinointiin. Mutta jatka toki, mikäli kuvittelet sieltä kumppanin löytäväsi.
Vuonna -22 2% suomalaisista käytti tinderiä päivittäin. 3% viikoittain ja 85% ei ole tinderissä ollenkaan.
Kun on kyse Dinderistä niin se on aika huono ja väsynyt sovellus(peli). Silti siellä on pakko roikkua vaikka ei hirveästi napostelisi. Miehellä täytyy olla huolella otetut kuvat muuten ei mitään asiaa matcheihin. Eniten vituttaa naisten pitkät ja älyttömät vaatimuslistat. Olen prinsessa ja minulla ei ole itsellä käytöstapoja ja olen ylimielinen. Tykkään lipittää viiniä ja matkustella. No kuka ei? Kuinka kauan luulet, että mies jaksaa yrittää lämmittää sinua kun olet kylmä kuin ikirouta. Et kuitenkaan tee itse paljoakaan vaadit vaan. Miehen pitää tehdä aloite koska vanhanaikaiset normit, täytyy olla parhaat iskurepliikit ja moi tai hei on heti hylkyyn. Tällainen käyttäytyminen ei saa miestä kiinnostumaan sinusta. Voit olla kivan näköinen mutta päässäsi ei liiku mitään ja saa miehen luovuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse asiassa luultavasti menee, osa naisprofiileista on feikkejä täkyjä. Kun miehiä on palvelussa vähintään kolme kertaa enemmän kuin naisia, niin miten ne naiset voisikaan riittää. Miehen logiikkaa.
ap999 kirjoitti:
Eroni jälkeen tuhlasin alkuun mielettömän määrän aikaa, energiaa ja rahaa deittaillessani 24-32 v naisia. Tajusin pelin hengen ja nostin ikärajaa 38-50v.
Nuorempien profiilit tuntuvat pelkältä massalta. Samanlaista kuvaa toisensa jälkeen, eikä livenä välttämättä aina tunnistanut.
Kokeilu osoittautui hyväksi ja fiilis nousi heti. Sai huomiota,hyvää seksiä ja vastavuoroista keskustelua lähes aina kun halusi. Treffeistä yli 50% oli ns "onnistuneita" , kun vastaava tilasto nuorien kanssa n. 10-15%.
Päädyin tapailemaan muutamia vanhempia naisia, ja se oli veto joka kannatti. Paransi itseluottamusta ja opin uusia asioita. Suurin osa ajasta mukavaa, helppoa ja mutkatonta.
Sittemmin poistunut koko Tinderistä, mutta jos palaisin, yrittäisin itseäni vanhempia. Välttäisin kaikki vaatimuslistat tai "ethän tuhlaa aikaani" tyyppiset profiilit, sekä liian muokatut profiilikuvat.
Mielenkiintoista, itselläni on jokseenkin päinvastaiset kokemukset. Treffeistä 20+ naisten kanssa oli onnistuneita 100%. Nämä olivat mukavia, helppoja ja mutkattomia. Suunnilleen itseni kanssa samanikäisten 40+ naisten kanssa treffeistä onnistui ehkä 25%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mikään siunaus ole, jos tulee 100 tykkäystä päivässä, vaan kirous. Mieti mikä työmaa perata sopiva tyyppi!
Itse olisi onnellinen jos olisin mies joka saa vain muutaman, ethän sä avioliittoon tartte enempää kuin sen yhden hyvän tyypin!
Vaan 100?
Tulkoot vaikka miljoona päivässä niin tykkäykset eivät ole mätsejä.
Ihanko totta? Jos on maksullinen versio, niin nimenomaan niiden tykkäysten joukosta etsitään sopivinta. 100 päivässä on tosin aika vähän.
Kuka hullu maksaa tinderistä?
Mä oon sitä mieltä että jos en kumppania löydä niin mun oma syy.
Nyt oon 44-v mies ja etsin kyllä sitä oikeaa. Muutama vuosi on erosta. Olen ollut Tinderissä aina välillä ja vaihtelevasti. Nyt olen myös ymmärtänyt vähän paremmin miten siellä kannattaa toimia.
Myönnän että ensimmäisiä kertoja kun käytin sovellusta niin svaippailin oikealle vähän turhan usein ja nopeasti. Sit tuli näitä matcheja ja tajusin että olin tehnyt virheen. Joku voi olla kaunis tai joku tietty piirre voi viehättää mutta lähempi tarkastelu kertoo ettei homma toimi.
Nyt virheistä oppineena svaippaan oikealle ainoastaan siinä tapauksessa että haluaisin oikeasti tutustua henkilöön.
Pyydän tässä nyt kaikilta naisilta anteeksi tarpeettomia oikealle svaippailuja.