Naiset hukkuvat matcheihin - miehet eivät saa ketään
Nettideittailu on kääntynyt nopeasti sellaiseksi, että se on helppoa lähinnä naisille. Nainen kuin nainen saa monta matchia per päivä, ehkä jopa kymmeniä, ja ongelmaksi jää lähinnä se että kenelle näistä komistuksista sitten juttelee.
Miehillä tarina on päinvastainen. Miehen tehtävä on saada edes yksikin nainen kiinnostumaan ja tehdä kaikkensa että hän ei hyppää seuraavaan ukkoon - mikä on vaikeaa, kun suurin osa käyttäjistä on miehiä ja jokainen heistä lupailee Kuun taivaalta. Naisten profiilitekstit ovatkin usein vaatimuksia, tyyliin "haluan ison miehen", "jos et omista autoa swaippaa vasemmalle" siinä missä miesten profiilitekstit ovat tarjouksia "hei! olen rehti työssäkäyvä mies", "minulla on oma talo ja auto" jne. Miesten profiileissa ei ole vaatimuksia naisen ulkonäön tai muunkaan suhteen, mutta nainen saa vaatia isoa miestä.
Kaikesta tästä huolimatta, minä kuitenkin löysin hiljattain naisen deittiappista. Vaihdettiin ihan rehellisesti kokemuksia siitä. Hän sanoi että oli ensimmäistä päivää siellä kun löysi minut. Myönsin, että minulla oli swaippausta takana jo 10 kuukautta. Hän kertoi, että sai hirveästi matcheja vaikka oli vain yhden päivän siellä. Puhuin tästä miespuoliselle kaverilleni ja hän kertoi samaa tarinaa: hänen naisensa oli ollut 15 minuuttia deittipalvelussa kun he tapasivat, mies oli ollut siellä 3 vuotta.
Tästä ei puhuta, eikä siitä saa puhua, mutta se on totta. Netti on tehnyt deittailusta epätasa-arvoista.
Väitän, että miesten pariutuminen tulee vaikeutumaan vuosittain ja kohta meillä on puolet kansan miehistä peräkammarin poikina, kun he eivät yksinkertaisesti saa deittiappista enää ketään.
Kommentit (652)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvii olla pinnallinen tai ottaa edes selfieitä jotta kuvat ovat edustavia.
Ja eihän siellä ole pakko olla jos ei tunnu omalta.
Ahaa eli saa ite valita "tinder joka on paskaa eikä sieltä saa seuraa mutta siihen on pienen pieni mahdollisuus" tai "elä yksin"
Onpa kiva kuulla, en ollutkaan tätä koskaan tajunnut /s
Voihan sen noinkin tosiaan ajatella, itsehän nuo vaihtoehdot teet.
Mun omat kokemukset Tinderistä on ihan ok. Olen mies ja keski-iässäpä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet ovat Tinderissä? Siitä ei saa kuin pahaa mieltä. Plus miesten taktiikka yrittää saada jokainen nainen parikseen (välittämättä kiinnostaako nainen vai ei) on aika mielenkiintoinen.
Tinderissä roikutaan sovelluksen lypsettävänä. Kultatilistä maksellaan kun ei tajuta, että kyse on määrätietoisesta bisneksestä eikä säälittävien tyyppien ihmissuhteista.
Tinder on tyhmille ja epätoivoisille suunnattu tuottava "rakkaushuijaus". Globaalia bisnestä.
https://www.mikrobitti.fi/uutiset/tinderin-perustajat-ostettiin-ulos-pi…
Vierailija kirjoitti:
Ei se mikään siunaus ole, jos tulee 100 tykkäystä päivässä, vaan kirous. Mieti mikä työmaa perata sopiva tyyppi!
Itse olisi onnellinen jos olisin mies joka saa vain muutaman, ethän sä avioliittoon tartte enempää kuin sen yhden hyvän tyypin!
Eihän tykkäyksillä ole väliä vaan mätseillä. Et saa mätsejä jos et itse ole myös tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet ovat Tinderissä? Siitä ei saa kuin pahaa mieltä. Plus miesten taktiikka yrittää saada jokainen nainen parikseen (välittämättä kiinnostaako nainen vai ei) on aika mielenkiintoinen.
Tinderissä roikutaan sovelluksen lypsettävänä. Kultatilistä maksellaan kun ei tajuta, että kyse on määrätietoisesta bisneksestä eikä säälittävien tyyppien ihmissuhteista.
Tinder on tyhmille ja epätoivoisille suunnattu tuottava "rakkaushuijaus". Globaalia bisnestä.
https://www.mikrobitti.fi/uutiset/tinderin-perustajat-ostettiin-ulos-pi…
Pitäis profiilissa näkyä onko ostanu kulta tai muita maksullisia palveluita niin ne tyypit voi skipata idiootteina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun heteronainen pariutuu, niin pariutuu myös mies. Aika tasa-arvoista minusta.
No jaa, jos toinen joutuu tyytymään kasaan höyryävää wt-paskaa tai olemaan ilman ja toinen saa normaalin sporttisen ja hyvin toimeen tulevan puolison niin onhan siinä jonkinmoinen epäsuhta.
No nyt oli toksista :D Supertyyppi "joutuu tyytymään" höyryävään wt-paskaan? Aika suuret luulot, vai että ihan sporttinen... Voisit jo vähitellen päästää irti tuosta katkerien miesten vihaa lisäävästä valheellisesta narratiivista.
Kyllä ihmiset yleensä pariutuu ihan sen kanssa josta tykkää, ja menee naimisiinkin just sen oman rakkaansa kanssa. JOS et osaa sanoa EI sille höyryävälle paskakasalle, niin se kertoo isoista miinuksista sinun luonteessasi enemmän kuin mistään muusta. Kyllä sinunkin pitäisi rakastaa ja arvostaa itseäsi sen verran, ettet marttyyrimaisesti pariudu epämiellyttävän kanssa, täysin ilman omaa tahtoasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PremiumMatch kirjoitti:
Miten tämä nyt muka on epätasa-arvoasia? Miesten pitäis kyllä hiukan parantaa juoksuaan ja eipä ne suurin osa naisiakaan ole mitenkään ihmeellisiä siellä eikä todellisuudessakaan, vaikka monille tuntuu kehittyvän gps (golden pussy syndrome).
Miehet keksii hassuja mielikuvitusdiagnooseja sille, ettei naiset halua seksiä heidän kanssaan. Se, ettei tee vaan mieli, ei kelpaa syyksi.
Kultaisen pillun oireyhtymä älähti.
Kas kummaa, luulin että kultamuna veti herneen nenään. Itse kun en kaltaistasi halua mutta sulle kelpais kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mikään siunaus ole, jos tulee 100 tykkäystä päivässä, vaan kirous. Mieti mikä työmaa perata sopiva tyyppi!
Itse olisi onnellinen jos olisin mies joka saa vain muutaman, ethän sä avioliittoon tartte enempää kuin sen yhden hyvän tyypin!
Vaan 100?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan 100?
Tulkoot vaikka miljoona päivässä niin tykkäykset eivät ole mätsejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tykkäyksillä ole väliä vaan mätseillä. Et saa mätsejä jos et itse ole myös tykännyt.
Ja tämä johtaa siihen, että osa miehistä tykkää kaikista, jotta saisi niitä mätsejä :/ Ja sitten kiroillaan, kun tulikin mätsi sen epämiellyttävän kanssa...
Tinderin tarkoitushan ei olekaan että ihmiset löytäisivät toisensa, vaan päinvastoin, et svaippailu jatkuisi ikuisesti. Sairasta.
Maailma muuttuu, Esko!
"Puuvilla plikkojen" aikaan täällä Tampereella "tyttö pääsi naimisiin" ja miehillä oli kissan päivät.
Itse en ole Tinderissä, koska uskon että ihmisessä on muutakin kiinnostavaa kuin naama.
Mä aion nyt kysellä tutuilta miehiltä irl kuka lähtee tutustumaan yhteen tanssikurssiin. Veikkaan, että kukaan ei taaskaan lähde.
Yksin sille kurssille en mene, koska vapaista tanssijoista naisia on varmaan 80%. Sitten on pariskuntia.
Elämä on valintoja. Roikkuuko Tinderissä naamojen perässä vai tekeekö siinä ohessa jotakin muutakin oman kämpän ulkopuolella.
Sori, olen suorapuheinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan 100?
Tulkoot vaikka miljoona päivässä niin tykkäykset eivät ole mätsejä.
Ihanko totta? Jos on maksullinen versio, niin nimenomaan niiden tykkäysten joukosta etsitään sopivinta. 100 päivässä on tosin aika vähän.
Olen tuo äskeinen... Kun olen pyytänyt tanssikurssille ihan kaverina olen myös sanonut että voidaan olla vaikka "serkkuja" jos näet jonkun kivan naisen siellä.
Ei edes tässä kohtaa sen vertaa kiinnosta lähteä ihmisten pariin.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs miehet tyytyy mihin sattuu? Ei se ole naisten vika. Miehetkin vaan laittamaan rimaa ylemmäs.
Jos saa yhden mätsin niin siihen täytyy tyytyä ja yrittää parhaansa. Vaihtoehtoina joko tyytyä tai olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten naamoista yli 90% näyttää ihan sian perseeltä luomuna. Meikattuna ysin naama on kutosen pärstä luonnollisessa tilassaan. Silti näille akoille ei kelpaa luomut seiskan miehet, koska näkevät oman arvonsa pakkelin kera laitettuna.
Miksi pitäisi kelvata luomu seiskan mies?
Koska oma pärstä ei ole luomuna ilman pakkelia edes sen seiskan arvoinen.
Miksi sitten itket meidän luomuseiskojen perään?
Miksi meillä on se salskeiden alfojen panorinki, jos me niin kuvottavia olemme?
Vai olisko taas kyse kettu ja pihlajanmarjat -efektistä. Haluut muttet saa niin solvaat halusi kohteita.
Eroni jälkeen tuhlasin alkuun mielettömän määrän aikaa, energiaa ja rahaa deittaillessani 24-32 v naisia. Tajusin pelin hengen ja nostin ikärajaa 38-50v.
Nuorempien profiilit tuntuvat pelkältä massalta. Samanlaista kuvaa toisensa jälkeen, eikä livenä välttämättä aina tunnistanut.
Kokeilu osoittautui hyväksi ja fiilis nousi heti. Sai huomiota,hyvää seksiä ja vastavuoroista keskustelua lähes aina kun halusi. Treffeistä yli 50% oli ns "onnistuneita" , kun vastaava tilasto nuorien kanssa n. 10-15%.
Päädyin tapailemaan muutamia vanhempia naisia, ja se oli veto joka kannatti. Paransi itseluottamusta ja opin uusia asioita. Suurin osa ajasta mukavaa, helppoa ja mutkatonta.
Sittemmin poistunut koko Tinderistä, mutta jos palaisin, yrittäisin itseäni vanhempia. Välttäisin kaikki vaatimuslistat tai "ethän tuhlaa aikaani" tyyppiset profiilit, sekä liian muokatut profiilikuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä vain Tinderissä. Tutustuin pari kk sitten naiseen, ihan tavallisen näköiseen 52-vuotiaaseen, joka sanoi, että hänellä on useita tapailumiehiä.
Siis ihan tavallisella naisella on panorinki jossa 4-5 miestä. Onhan sellaisia miehiäkin, mutta he ovat poikkeuksia.
SANOIKO se nainen että ne ovat panosuhteita vai oliko se sun oma päätelmäsi? Se että tapailee useampaa saamaan aikaan ei aina tarkoita että kaikkien kanssa nussitaan.
Tapailu miehen ja naisen välillä on panemista. Ilman sitä on kyse kavereista eikä sellaisten kanssa puhuta tapailusta. Kuka mies muutenkaan haluaa tapailla naista jota ei saa panna vaikka haluaisi jos ne neljä muuta häntä panevat?
Aika mekanistinen ihmiskäsitys. llmeisesti sulla ei ole omaa sukupuoltasi olevia ystäviä.
Tinderin ansaintalogiikka perustuu globaaliin tollomiesten kusettamiseen. Tuottoisaa touhua.
Ja sitten kun se tinder-suosikkiukko ei(tietenkään) halua mitään perheitä sun muuta, niin älkää kilttimiehet suostuko kupattavaksi resurssiksi tekään!
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten kun se tinder-suosikkiukko ei(tietenkään) halua mitään perheitä sun muuta, niin älkää kilttimiehet suostuko kupattavaksi resurssiksi tekään!
Turha pelko, ei kilttiksestä ole mihinkään perhe-elämään. Se on liian vätys.
Ei sillä matchillä mitään tee, ellei se johda mihinkään. Sata "moi mitä kuuluu"-aloitusta on lähinnä ajanhukkaa.