Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset hukkuvat matcheihin - miehet eivät saa ketään

Vierailija
15.01.2023 |

Nettideittailu on kääntynyt nopeasti sellaiseksi, että se on helppoa lähinnä naisille. Nainen kuin nainen saa monta matchia per päivä, ehkä jopa kymmeniä, ja ongelmaksi jää lähinnä se että kenelle näistä komistuksista sitten juttelee.
Miehillä tarina on päinvastainen. Miehen tehtävä on saada edes yksikin nainen kiinnostumaan ja tehdä kaikkensa että hän ei hyppää seuraavaan ukkoon - mikä on vaikeaa, kun suurin osa käyttäjistä on miehiä ja jokainen heistä lupailee Kuun taivaalta. Naisten profiilitekstit ovatkin usein vaatimuksia, tyyliin "haluan ison miehen", "jos et omista autoa swaippaa vasemmalle" siinä missä miesten profiilitekstit ovat tarjouksia "hei! olen rehti työssäkäyvä mies", "minulla on oma talo ja auto" jne. Miesten profiileissa ei ole vaatimuksia naisen ulkonäön tai muunkaan suhteen, mutta nainen saa vaatia isoa miestä.

Kaikesta tästä huolimatta, minä kuitenkin löysin hiljattain naisen deittiappista. Vaihdettiin ihan rehellisesti kokemuksia siitä. Hän sanoi että oli ensimmäistä päivää siellä kun löysi minut. Myönsin, että minulla oli swaippausta takana jo 10 kuukautta. Hän kertoi, että sai hirveästi matcheja vaikka oli vain yhden päivän siellä. Puhuin tästä miespuoliselle kaverilleni ja hän kertoi samaa tarinaa: hänen naisensa oli ollut 15 minuuttia deittipalvelussa kun he tapasivat, mies oli ollut siellä 3 vuotta.
Tästä ei puhuta, eikä siitä saa puhua, mutta se on totta. Netti on tehnyt deittailusta epätasa-arvoista.
Väitän, että miesten pariutuminen tulee vaikeutumaan vuosittain ja kohta meillä on puolet kansan miehistä peräkammarin poikina, kun he eivät yksinkertaisesti saa deittiappista enää ketään.

Kommentit (652)

Vierailija
281/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko sinulla tähän ratkaisua? Jos ei niin lopeta u l i n a ja jatka elämääsi.

Minulla on tähän ratkaisu: Tinderistä saman tien arvonnalla 80% miehistä pois ja sen jälkeen kiintiö miehiä varten, esimerkiksi niin että miehiä voi olla enintään 30% profiileista. Jos mieskiintiö täyttyy, niin loput jäävät joko jonotuslistalle, jonotuslistan jonotuslistalle tahi sitten jonotuslistan jonotuslistan jonotuslistalle. Näin, ongelma ratkaistu.

Vierailija
282/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu välillä, että miesten profiilit on suunnattu toisille miehille. Kerrotaan kuinka ollaan niin vitsikkäitä ja rentoja, ja luetellaan urheiluharrastukset.

Kuvat on tätä tyyliä:

- huumorikuvia, joissa ollaan mekko ja peruukki päässä tai per se paljaana

- meemikuvia (!!)

- kuvituskuvia, joissa on joku seksikäs nainen

- kalakuvia jättimäisen kalan kanssa

- kaljoittelukuvia (joskus jopa kuva itsestä sammuneena jossain joulukuusen alla!)

- kuvia autosta, moottoripyörästä tai veneestä

- salipullistelukuvia

Ei minua ainakaan kiinnosta katsella tuollaisia alkuunkaan vaan ovat usein syy siihen, että menevät samantien vasemmalle.

Minulla ei yhtäkään listan kaltaista kuvaa, lyhyt kuvaus mielenkiinnonkohteista ja luonteenpiirteistä, tuloksena ehkä yksi mätsi/tykkäys viikossa, joka kuivahtaa kasaan ennenkuin alkaakaan. Paras lopputulos oli tuolla samalla kuvauksella ja kuvalla kropasta, viikossa useita mätsejä ja tykkäyksiä, tosin lähinnä varatuista ja avoimessa suhteessa olevilta. Seksiseuranhakusovellushan tuo on, eikä mikään parisuhteenhakusovellus. Ne jotka hakevat parisuhdetta, hakevat lähinnä kuuta taivaalta, lisäksi pitäisi jaksaa viikkoja ylläpitää keskustelua, ennenkuin voi edes tapaamista ehdottaa.

Miksi se toisen kanssa juttelu on niin vaikeaa? En minä ainakaan lähtisi tapaamaan miestä ennen kuin olisin tutustunut jutellen ja todennut, että jotain yhteistä olisi välillämme.

Koska en näe mitään järkeä jutella kolmea viikkoa, jos tapaamisessa kuitenkin huomaa, että kipinää ei olekaan. En ole etsimässä kirjekavereita, vaan kumppania. Tarpeeksi monta kertaa kun tuon saman kirjekaveruuden käy läpi, niin menee maku pitkään viestittelyyn ja mielellään tapaa parin päivän juttelun jälkeen. On parempaankin tekemistä kuin tuhlata aikaa keskusteluihin, jotka eivät johda mihinkään. Kokemus kertoo, että ne parin päivän juttelun jälkeen tavatut yleensä johtavat johonkin, ja ne kirjekaveruudet on pudotuspelejä, joissa nainen juttelee useiden miesten kanssa, joista valitsee parhaan kirjekaverin. Mikäs siinä, jokainen tyylillään.

Minä taas en lähde treffeille ellei kirjottelemalla synny kipinää ja halua tutustua toiseen tosissaan. Luulisin, että niitä treffejä sinullekin tulisi, jos kykyä olisi kirjoitella. Oma kokemus on kuitenkin osoittanut, että lähinnä akateemiset miehet saavat kirjoitettua. Amitsut laittavat moi, miten menee. Sitten tulee munan kuva ja sitten huorittelua.

Vaikka kirjoitellessa tuntuisi olevan kipinää, se ei kerro yhtään mitään siitä, onko sitä oikeasti. Olen liian monta kertaa törmännyt tilanteeseen, jossa mies vaikuttaa lähestulkoon unelmalta sovelluksen kautta ja jutut osuvat hyvin yksiin, mutta treffeillä vastassa on ihminen, josta heti ensisekunnilla huomaan ettei hän voisi vähempää kiinnostaa minua. En saa itseäni syttymään sillä tiedolla, että meillä on kirjoitellessa synkannut, jos tosielämässä se ihminen ei ole ollenkaan puoleensavetävä. Minusta nopeasti tapaamisessa on todellakin pointtinsa.

Parempi tietysti jos treffeille kysytään livenä eikä sovelluksen välityksellä, koska livenä tietää saman tien, onko mitään järkeä lähteä treffeille.

Minä en saa itseäni syttymään jos ei sitä kipinää jo ole. En ole kiinnostunut kenestäkään kuvan ja muutaman lauseen peruteella. Siksi nopeat treffit yleensä ajan tuhlausta. Ennemmin ottaa ensin selvää voisiko sitä kiinnostusta olla syttymässä.

Mutta kai sinä siellä nopeilla treffeillä saat siitä ihmisestä selville muutakin kuin kuvan ja muutaman lauseen? Eikö niiden livenä näkemiesi asioiden perusteella kipinä voi sitten syttyä?

Mulle on esimeriksi todella tärkeää kiinnostuksen heräämisessä se, millainen on ihmisen yleisolemus ja kuinka hän kantaa itsensä, millainen on hänen puhe- ja keskustelutyylinsä yms. Juuri nämä kaikista olennaisimmat asiat jäävät puuttumaan sovelluksen kautta keskustellessa.

Olen eri, mutta kovin monta täysin tuntematonta ihmistä ei jaksa mennä tapaamaan ihan ilman mitään etukäteiskiinnostusta. Ei minullakaan kipinä viestejä kirjoitellessa synny, mutta viestitellessä voi kuitenkin saada vähän osviittaa siitä, saattaisiko meillä synkata ja oltaisko ehkä samalla aaltopituudella ja samanhenkisiä. Jos näin on, olen todella kiinnostunut tapaamaan - ja tapaamisessa sitten selviää, onko livenä kemiaa, toimiiko kommunikaatio, vaikuttaako henkilö kiinnostavalta ja saattaisiko olla sitä kipinääkin. Joten tämän vuoksi haluan itse vaihdella jonkin verran viestejä - en viikkokaupalla, mutta muutamasta päivästä viikkoon, riippuu viesittelytahdista. Toki oman elämän muut aikataulut mysö sanelevat sitä, kuinka nopeasti ehtii/pääsee treffeille.

No siis en minäkään ketään mennyt samana päivänä sovelluksen kautta tapaamaan, silloin siis kun vielä siellä olin. Mutta päivässä-parissa sain ihan riittävät tiedot siitä, haluanko treffeille katsomaan, onko hepussa potentiaalia.

Tinderissä törmäsin todella paljon miehiin, jotka halusivat todellakin keskustella viikko-, jopa kuukausikaupalla, ja vielä olettivat, että minuakin kiinnostaisi. Kaikenlaista kiertelyä ja kaartelua kun ehdotin treffejä. Yhden tapasinkin noin kuukauden viestinvaihdon jälkeen eikä olisi pitänyt. Kuukaudessa ehtii jo muodostaa persoonasta kuvan, ja kun se onkin ristiriidassa todellisuuden kanssa, ei tiedä oikein mitä uskoa. Onko tämä nyt se hyvä tyyppi johon tutustuin sovelluksessa vai joku ihan muu? 

Voi olla, että nämä matsäämäsi miehet eivät ole olleet omasta mielestään treffikunnossa. He ovat puolivakavissaan tehneet profiilin ja yllättäen joku kaunis nainen vastaakin viestiin. Silloin pitää aloittaa heti kuntokuuri ja vhh:lla sulattaa kessi pois ennen treffejä ja yrittää pitkittää treffien ajankohtaa. Tätä ennen ei ole ollut tarpeeksi motivaatiota aloittaa laihdutusta.

Mitä tästä kannattaa oppia? No se, että pitää osata katsoa hiukan kauemmas. Jos tavoitteena on iskeä hyvällä ulkonäöllä joku hyvännäköinen, niin silloin kannattaa pitää huolta ulkonäöstään. Lösähtänyttä kroppaa ei kovin helposti kuntoon saa, mutta kun on jo valmiiksi tikissä, on sitten toimintakykyinen, kun aika on.

Kuukaudessa saa, jos on paljon lihaksia, mutta on myös rasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu välillä, että miesten profiilit on suunnattu toisille miehille. Kerrotaan kuinka ollaan niin vitsikkäitä ja rentoja, ja luetellaan urheiluharrastukset.

Kuvat on tätä tyyliä:

- huumorikuvia, joissa ollaan mekko ja peruukki päässä tai per se paljaana

- meemikuvia (!!)

- kuvituskuvia, joissa on joku seksikäs nainen

- kalakuvia jättimäisen kalan kanssa

- kaljoittelukuvia (joskus jopa kuva itsestä sammuneena jossain joulukuusen alla!)

- kuvia autosta, moottoripyörästä tai veneestä

- salipullistelukuvia

Ei minua ainakaan kiinnosta katsella tuollaisia alkuunkaan vaan ovat usein syy siihen, että menevät samantien vasemmalle.

Minulla ei yhtäkään listan kaltaista kuvaa, lyhyt kuvaus mielenkiinnonkohteista ja luonteenpiirteistä, tuloksena ehkä yksi mätsi/tykkäys viikossa, joka kuivahtaa kasaan ennenkuin alkaakaan. Paras lopputulos oli tuolla samalla kuvauksella ja kuvalla kropasta, viikossa useita mätsejä ja tykkäyksiä, tosin lähinnä varatuista ja avoimessa suhteessa olevilta. Seksiseuranhakusovellushan tuo on, eikä mikään parisuhteenhakusovellus. Ne jotka hakevat parisuhdetta, hakevat lähinnä kuuta taivaalta, lisäksi pitäisi jaksaa viikkoja ylläpitää keskustelua, ennenkuin voi edes tapaamista ehdottaa.

Miksi se toisen kanssa juttelu on niin vaikeaa? En minä ainakaan lähtisi tapaamaan miestä ennen kuin olisin tutustunut jutellen ja todennut, että jotain yhteistä olisi välillämme.

Koska en näe mitään järkeä jutella kolmea viikkoa, jos tapaamisessa kuitenkin huomaa, että kipinää ei olekaan. En ole etsimässä kirjekavereita, vaan kumppania. Tarpeeksi monta kertaa kun tuon saman kirjekaveruuden käy läpi, niin menee maku pitkään viestittelyyn ja mielellään tapaa parin päivän juttelun jälkeen. On parempaankin tekemistä kuin tuhlata aikaa keskusteluihin, jotka eivät johda mihinkään. Kokemus kertoo, että ne parin päivän juttelun jälkeen tavatut yleensä johtavat johonkin, ja ne kirjekaveruudet on pudotuspelejä, joissa nainen juttelee useiden miesten kanssa, joista valitsee parhaan kirjekaverin. Mikäs siinä, jokainen tyylillään.

Minä taas en lähde treffeille ellei kirjottelemalla synny kipinää ja halua tutustua toiseen tosissaan. Luulisin, että niitä treffejä sinullekin tulisi, jos kykyä olisi kirjoitella. Oma kokemus on kuitenkin osoittanut, että lähinnä akateemiset miehet saavat kirjoitettua. Amitsut laittavat moi, miten menee. Sitten tulee munan kuva ja sitten huorittelua.

Vaikka kirjoitellessa tuntuisi olevan kipinää, se ei kerro yhtään mitään siitä, onko sitä oikeasti. Olen liian monta kertaa törmännyt tilanteeseen, jossa mies vaikuttaa lähestulkoon unelmalta sovelluksen kautta ja jutut osuvat hyvin yksiin, mutta treffeillä vastassa on ihminen, josta heti ensisekunnilla huomaan ettei hän voisi vähempää kiinnostaa minua. En saa itseäni syttymään sillä tiedolla, että meillä on kirjoitellessa synkannut, jos tosielämässä se ihminen ei ole ollenkaan puoleensavetävä. Minusta nopeasti tapaamisessa on todellakin pointtinsa.

Parempi tietysti jos treffeille kysytään livenä eikä sovelluksen välityksellä, koska livenä tietää saman tien, onko mitään järkeä lähteä treffeille.

Minä en saa itseäni syttymään jos ei sitä kipinää jo ole. En ole kiinnostunut kenestäkään kuvan ja muutaman lauseen peruteella. Siksi nopeat treffit yleensä ajan tuhlausta. Ennemmin ottaa ensin selvää voisiko sitä kiinnostusta olla syttymässä.

Mutta kai sinä siellä nopeilla treffeillä saat siitä ihmisestä selville muutakin kuin kuvan ja muutaman lauseen? Eikö niiden livenä näkemiesi asioiden perusteella kipinä voi sitten syttyä?

Mulle on esimeriksi todella tärkeää kiinnostuksen heräämisessä se, millainen on ihmisen yleisolemus ja kuinka hän kantaa itsensä, millainen on hänen puhe- ja keskustelutyylinsä yms. Juuri nämä kaikista olennaisimmat asiat jäävät puuttumaan sovelluksen kautta keskustellessa.

Olen eri, mutta kovin monta täysin tuntematonta ihmistä ei jaksa mennä tapaamaan ihan ilman mitään etukäteiskiinnostusta. Ei minullakaan kipinä viestejä kirjoitellessa synny, mutta viestitellessä voi kuitenkin saada vähän osviittaa siitä, saattaisiko meillä synkata ja oltaisko ehkä samalla aaltopituudella ja samanhenkisiä. Jos näin on, olen todella kiinnostunut tapaamaan - ja tapaamisessa sitten selviää, onko livenä kemiaa, toimiiko kommunikaatio, vaikuttaako henkilö kiinnostavalta ja saattaisiko olla sitä kipinääkin. Joten tämän vuoksi haluan itse vaihdella jonkin verran viestejä - en viikkokaupalla, mutta muutamasta päivästä viikkoon, riippuu viesittelytahdista. Toki oman elämän muut aikataulut mysö sanelevat sitä, kuinka nopeasti ehtii/pääsee treffeille.

No siis en minäkään ketään mennyt samana päivänä sovelluksen kautta tapaamaan, silloin siis kun vielä siellä olin. Mutta päivässä-parissa sain ihan riittävät tiedot siitä, haluanko treffeille katsomaan, onko hepussa potentiaalia.

Tinderissä törmäsin todella paljon miehiin, jotka halusivat todellakin keskustella viikko-, jopa kuukausikaupalla, ja vielä olettivat, että minuakin kiinnostaisi. Kaikenlaista kiertelyä ja kaartelua kun ehdotin treffejä. Yhden tapasinkin noin kuukauden viestinvaihdon jälkeen eikä olisi pitänyt. Kuukaudessa ehtii jo muodostaa persoonasta kuvan, ja kun se onkin ristiriidassa todellisuuden kanssa, ei tiedä oikein mitä uskoa. Onko tämä nyt se hyvä tyyppi johon tutustuin sovelluksessa vai joku ihan muu? 

Voi olla, että nämä matsäämäsi miehet eivät ole olleet omasta mielestään treffikunnossa. He ovat puolivakavissaan tehneet profiilin ja yllättäen joku kaunis nainen vastaakin viestiin. Silloin pitää aloittaa heti kuntokuuri ja vhh:lla sulattaa kessi pois ennen treffejä ja yrittää pitkittää treffien ajankohtaa. Tätä ennen ei ole ollut tarpeeksi motivaatiota aloittaa laihdutusta.

Tämä toki on mahdollista. Yksi selittelikin jotain ettei ole nyt vähään aikaan tullut salilla käytyä.

Pari näistä miehistä näin sattumalta livenä myöhemmin (eri tilanteissa tietty), ja luulen että heillä mahdollinen syy tapaamisen lykkäämiseen oli pienikokoisuus. Olen 168cm hoikka nainen, ja nuo miehet olivat kumpikin huomattavasti minua lyhyempiä + laihoja. Kentien häpesivät itseään. Heidät nähtyäni en kyllä olisi kiinnostunutkaan, että sen puoleen treffien jääminen väliin ei haitannut. Kuitenkin mietin että jos on noin isoja ongelmia itsensä kanssa, miksi ylipäätään menee deittisovellukseen?

Pituudelle ei voi mitään, mutta moni tekee ylipainoisena profiilin puolivakavissaan ja ajattelee tuskin sieltä kukaan kaunis nainen kuitenkaan vastaa. Sitten jos yllättäen joku kaunis nainen vastaakin, iskee todellisuus vasten kasvoja ja huomaa ettei tässä kunnossa voikaan vielä mennä treffeille. Ensin pitää laihduttaa rasvoja pois.

Ei pituudelle voikaan mitään, mutta sillä voi hyvinkin olla tekemistä sen kanssa, kuinka matalalla kynnyksellä mies on valmis lähtemään treffeille.

Tuo mies joka valitti ettei ole salilla käynyt oli mielestään ennemminkin liian laihassa kuin tukevassa kunnossa, melko suoraan asian ilmaisi. Voi siis olla niinkin päin. 

Vierailija
284/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain hölmöt yrittää löytää seuraa nettideittipalvelusta. Niiden tarkoitushan on saada käyttäjät pysymään siellä ikuisesti ja maksamaan palvelusta. Eli noiden palveluiden vuoksi ihmiset eivät lopulta löydä ketään ja sinkkuus vaan lisääntyy.

Etsikää seuraa oikeasta elämästä. Harrastakaa, nähkää kavereita, eläkää netin ulkopuolella.

Mikä harrastus olisi paras miehelle, jos tavoitteena on vain naisen löytäminen harrastuksen parista?

Naisena en halua, että minua lähestytään harrastuksessa. Harrastukset ovat vain harrastamista varten eikä sitä, että sinne tunkee joku setämies teeskentelemään seksin kiilto silmissään.

Mutta jos ei ole mitään yhteistä harrastusta, ei helposti ole mitään muutakaan yhteistä mielenkiinnonkohdetta ja lopulta erittäin huono mätsi. Kyllähän harrastukset yhdistää. Onhan vaikka päivä laskettelurinteessä ihan huippua tekemistä yhdessä, unohtuu kaikki muut huolet ja kyllä se että on vietetty aikaa yhdessä näkyy myös seksissä. M37

Itsellä ei ole ollut ikinä yhteistä harrastusta seurustelukumppanin kanssa. Paitsi ehkä lukeminen, ja leffoja on katsottu yhdessä. Mutta muuten on aina harrastettu ihan eri asioita. Silti on ollut paljon yhdistäviäkin tekijöitä ja ollaan oltu samanhenkisiä.

Itselläni taas kokemuksia siitä että aluksi fyysinen yhteys oli liiankin kova, katsottiin leffoja ja pantiin kaiket ajat, kauheasti ei edes puhuttu asioista. Kun se fyysinen yhteys siitä laantui, huomasikin että ei ole mitään yhteistä. Samassa sängyssä käytiin nukkumassa ja mentiin mihin milloinkin erikseen, ruokapöydässä tavattiin. Samanhenkisyys tarkoittaa että on yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja tehdään paljon yhdessä asioita, joku harrastus on parasta sellaista. Se ei tarkoita että ei olisi sitten omaa-aikaa, sitähän pitää myös olla. M37

Minulla se samanhenkisyys tarkoittaa esim. elämäntapaa ja arvomaailmaa - ja joo, kiinnostuksenkohteita kyllä myös, mutta aina ne yhdistävät kiinnostuksenkohteet eivät liity harrastuksiin. Itse harrastan valokuvaamista, lukemista, leffojen katselua ja uimista. En koe näiden suoranaisesti olevan sellaisia asioita, jotka hitsaavat suhteessa pariskunnan yhteen. Ei minua haittaa se, että parisuhteessa on omia menoja ja omia juttuja, vaan päinvastoin se on hyväkin asia. Kyllä itse koen, että toimivassa suhteessa keskusteluja syntyy, vaikkei jostain uimisesta tai valokuvaamisesta niin juttelisi, enkä koe suhteessa olennaisimmiksi keskusteluiksi mitään kirjallisuuspohdintojakaan, vaikka kirjat ovatkin aina ollut minulle erityisen tärkeitä. Toisen kanssa voi olla henkisesti läheinen ilman, että jaetaan esim. joku sama liikuntaharrastus tai muu vastaava. Sehän on ihan  suhteen toimimisesta kiinni, syntyykö kahden kesken keskusteluja ja tuntuuko luontevalta olla yhdessä, vaikkei mitään konkreettista puuhastelua koko ajan olisikaan, kuten vaikka joku yhteinen harrastus.

Vierailija
285/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtuva seksiseura erikseen, mutta eiköhän pysyvää puolisoa haluavia ole edelleen suunnilleen samanverran? Jos yksi nainen vakiintuu, niin useimmiten se edelleen on mies, kenen kanssa vakiintuu.

Jos itse olisin Tinderissä, niin oleellisin seikka ei olisi tyypin koko tai oma talo, vaan se, onko tyyppi elävässä uskossa vai ei. Aika nopeasti varmaan se tsekattu, koska meitä uskiksia ei niin paljoa ole.

Pitäisikö muidenkin valita yksi tai kaksi oikeasti oleellisinta asiaa, eikä horista pintaliito-määreitä? Uskon että olemalla heti avoin ja rehellinen, mahdollisuus löytää itselle sopiva kasvaa oleellisesti.

Vierailija
286/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko sinulla tähän ratkaisua? Jos ei niin lopeta u l i n a ja jatka elämääsi.

Minulla on tähän ratkaisu: Tinderistä saman tien arvonnalla 80% miehistä pois ja sen jälkeen kiintiö miehiä varten, esimerkiksi niin että miehiä voi olla enintään 30% profiileista. Jos mieskiintiö täyttyy, niin loput jäävät joko jonotuslistalle, jonotuslistan jonotuslistalle tahi sitten jonotuslistan jonotuslistan jonotuslistalle. Näin, ongelma ratkaistu.

Tinderin toimintaan emme voi vaikuttaa, joten tämän ehdotuksesi toteutumiseen on oikeastaan kaksi ratkaisua: Miesten keskinäinen solidaarisuus eli osa teistä vain jättäytyy pois Tinderistä, tai sitten joku teistä perustaa uuden deittailualustan, jossa toteutetaan mainitsemaasi periaattetta. Koska ainakaan minä naisena en voi sille mitään, jos miehet tunkevat joukolla Tinderiin ja heikentävät siten toistensa mahdollisuuksia.

Vierailija
287/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia ei kiinnosta olla panosovelluksessa, jossa kaikentasoiset miehet ovat yliedustettuina. Paitsi tietynlaisia naisia. 

Luuletko, että jos joku tavallinen suomalainen pallinaama meikitön farmaseutti Riina, jolla on yksiö ja koira ja käy viikottain jumpassa ja pilateksessa ja etsii aviomiestä ja isää lapsilleen, hukkuisi jotenkin varteenotettaviin mätcheihin Tinderissä. 

Miehet etsivät naisia, joista on aliedustus ja naiset etsivät miehiä, joista on aliedustus. 

Tämä. Mätcheihin hukkuu se 22v blondi pers€trikoo Jadessa joka on sovelluksessa lähinnä mainostamassa IG:tä.

Olen 32v akateeminen nainen jolla hyvät tulot. Treenaan joka päivä. Olen tummapiirteinen, siro ja hoikka. Etsin elämänkumppania. En ole geneerisen kaunis. Lähinnä max söpö. Hiukan kolhot "välimerelliset" piirteet. Ei kurvikasta kroppaa tai paljastavia kuvia. Ei lapsia.

Voin kertoa että ketään ei kiinnosta. Lähinnä niitä epätoivoisia joille muutenkin kelpaisi mikä naisolento tahansa. Miestarjonta koostuu lähinnä matkaajista, p@nomiehistä ja peräkammarin pojista. Hyvät olisi pitänyt löytää jo yliopistolta tai opiskelijabileistä. Omassa ikäluokassa aivan kuollutta. Vanhemmilla miehillä on jo lapsia.

Ainoa porukka joissa tarjontaa ja kiinnostusta riittää yllättäen nuoremmat miehet! Osa niistä tahtoisi vakavankin suhteen ja osaavat keskustellakin. Mutta jotenkin mietityttää onko hyvä idea kun itse tahtoisin perhettä...

Kokeile työpaikalta tai kuntosalilta. Ala katselemaan kiinnostavia miehiä tavallista pidempään.

Olen eri, mutta tilanne sama. Työpaikallani on muutama sinkkumies, mutta ei ne suostu juttelemaan mun kanssa vaikka olen yrittänyt rupatella. Eivätkä edes moikkaa, ovat yleensä vaan hiljaa jos mä tervehdin. Ovat todella tylyjä mua kohtaan. Esimerkiksi jättävät kahvihuoneen välioven auki jos mä istun siinyoven vieressä ja he tietävät kuinka pahasti sieltä vetää. Itsekin aina laittavat sen kiinni jos istuvat kahvilla. Jotenkin KAIKIN tavoin tehdään selväksi, että minä olen täysin mitätön ja mua ei tarvitse huomioida edes normaaleilla käytöstavoilla.

Nauratti kun kerran meille tuli hemaiseva blondi vähäksi aikaa työharjoitteluun niin nämä miehet olivat täysin erilaisia häntä kohtaan kuin mua. Huomioivat, moikkasivat, juttelivat ja se näytti vähän joltain luontodokumentilta että miehet pyörivät sen naisen lähellä ja yrittivät tehdä vaikutusta. No sillä naisella oli joku salikörmyn näköinen exä, jonka kanssa palasi takaisin yhteen, ylläri. Taas jäi tavismiehet nuolemaan näppejään. Mutta mua kyllä kiinnostaisi oikeastaan kuka tahansa näistä miespuolisista vapaista työkavereistani, jos eivät olisi niin tylyjä mua kohtaan.

:-DDD

"Jopa Alfauros sai naarailta pakit." Tää oli kyllä hyvä. 😆

Vierailija
288/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderin toimintaan emme voi vaikuttaa, joten tämän ehdotuksesi toteutumiseen on oikeastaan kaksi ratkaisua: Miesten keskinäinen solidaarisuus eli osa teistä vain jättäytyy pois Tinderistä, tai sitten joku teistä perustaa uuden deittailualustan, jossa toteutetaan mainitsemaasi periaattetta. Koska ainakaan minä naisena en voi sille mitään, jos miehet tunkevat joukolla Tinderiin ja heikentävät siten toistensa mahdollisuuksia.

Kiintiömalli ei ole mielestäni toimiva. Mielestäni olisi paikka palvelulle, jossa sekä miehet että naiset hakisivat parisuhdetta. Tuolloin tilanne tasottuisi tai jopa kääntyisi toisinpäin. Tuollaista palvelua ei rakennettaisi koukuttavuuden tai match massan perusteelle, vaan siihen kuinka hyvä parisuhdeehdokas palvelusta sinulle löytyy. Tuollaisia ehdokkaita ei välttämättä tulisi kuin yksi tai kaksi viikossa.  Todellista parisuhdetta hakeva tuon kestäisi

Vierailija
289/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ja naiset käyttää Tinderiä eri tavalla, mikä vääristää kenttää. Miehet heittää tykkäystä lähes kaikille ja tarkistavat matchin saatuaan, tuliko haaviin joku kiinnostava. Jos olikin kamala muija, unmatchataan nopeasti.

Naiset taas huomaavat hyvin nopeasti, että match tulee lähes joka tykkäyksen kohdalla. Siitä ei saa ollenkaan samanlaista tyydytystä minkä mies kokee onnistuessaan tykkäysjahdissaan. Niinpä nainen antaa tykkäyksensä vain niille, joiden kanssa hän viitsii edes keskustella.

Naiset siis saavat poimia rusinat pullasta, koska miehet mahdollistavat tämän. Markkina ei olisi niin vääristynyt, mikäli Tinder ei säälimättömästi hyväksikäyttäisi miesten epätoivoa ja liikatarjontaa, sekä tietäisi, miten miessukupuoli sitä peliä pelaa. Miehen siis kannattaa harrastaa samaa mitä naiset, eli tykätä vain oikeasti potentiaalisista, sekä ottaa koko alusta vähemmän tosissaan.

Vierailija
290/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiintiömalli ei ole mielestäni toimiva. Mielestäni olisi paikka palvelulle, jossa sekä miehet että naiset hakisivat parisuhdetta. Tuolloin tilanne tasottuisi tai jopa kääntyisi toisinpäin. Tuollaista palvelua ei rakennettaisi koukuttavuuden tai match massan perusteelle, vaan siihen kuinka hyvä parisuhdeehdokas palvelusta sinulle löytyy. Tuollaisia ehdokkaita ei välttämättä tulisi kuin yksi tai kaksi viikossa.  Todellista parisuhdetta hakeva tuon kestäisi

Miten se sitten estetään, että seksisuhdetta hakevat eivät tule sinne kokeilemaan onneaan? Ja toisaalta voihan silti käydä niin, että vaikka kuinka olisi tosissaan etsimässä parisuhdetta, haluaa silti jonkun tietyn kohtaamansa ihmisen kanssa pelkkää seksiä. Tai kiinnostus vain lopahtaa. Se, että joku on paperilla hyvä parisuhde-ehdokas, ei vielä kuitenkaan tarkoita sitä, että henkilöiden väliin syttyy kipinää.

Vierailija
291/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en naisena rupea mätsäämään tyyppejä, joista en ole yhtään kiinnostunut. Piste. Sama vapaus on miehillä. Ei teidän tarvitse tykkäillä jokaisesta tissillisestä olennosta tinderissä.

No. Tinderissä jo liian monta vuotta olleena miehenä on todettava, että jos naisilla on C/D-kupit ja kroppa muutenkin kohdillaan, niin kyllä niissä kuvissa se rintavarustus on a i n a mukana, joskus kymmenissä. Eikä siinä mitään, kroppa on vielä esim. 4-kymppisenä siinä kunnossa, että laittaa rantakuvia esille, niin tämä on oikeasti kunnioitettavaa, kun on kroppaa ja pokkaa. Tämä siis yleishavaintona.

Omakohtaisesti allekirjoitan täysin, jos nainen ei vaikuta kiinnostavalta, ruksia. Ei tässä ole mitään mystiikkaa, joskus tulee suoraan ulkonäöstä, kuvien puutteesta tai sitten teksti on luotaantyöntävää, mutta kun otetaan huomioon, että tykkäyksien määrä on jo muutaman vuoden ollut rajoitettu (näin ei ollut alussa), niin ei sitä oikealle pyyhkäisyä jaeta ihan tuosta enää miehenäkään.

Vierailija
292/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se sitten estetään, että seksisuhdetta hakevat eivät tule sinne kokeilemaan onneaan? Ja toisaalta voihan silti käydä niin, että vaikka kuinka olisi tosissaan etsimässä parisuhdetta, haluaa silti jonkun tietyn kohtaamansa ihmisen kanssa pelkkää seksiä. Tai kiinnostus vain lopahtaa. Se, että joku on paperilla hyvä parisuhde-ehdokas, ei vielä kuitenkaan tarkoita sitä, että henkilöiden väliin syttyy kipinää.

Seksisuhdetta hakeva menee palveluihin, joista seksiä saa helpommin. Mikäli puolison etsiminen kestää aikaa ja vaivaa, ei seksiä hakeva tuollaisesta palvelusta kiinnostu.

Vierailija
293/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksisuhdetta hakeva menee palveluihin, joista seksiä saa helpommin. Mikäli puolison etsiminen kestää aikaa ja vaivaa, ei seksiä hakeva tuollaisesta palvelusta kiinnostu.

No, se voi tietysti olla. Voisihan joku tuollaisen palvelun kokeeksi perustaakin. Ei sieltä silti välttämättä sen helpommin löydä kumppania kuin Tinderistäkään, mutta toisaalta ainahan uudet deittisivustot luovat lisää mahdollisuuksia, joten varmasti ihmiset tuollaista uuttakin väylää kokeilisivat.

Vierailija
294/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset kuvittelevat saavansa esim. Tinderistä seksisuhteiden kautta parisuhteet. Jotkut saavatkin. Tilastollisesti kuitenkin Tinderissä pienellä ryhmällä miehiä on hyvä flaksi. Usein nainen ei vain ymmärrä epäsuhtaa ja lopulta ihmettelee miksi ei löydä hyvää miestä parisuhteeseen.

Vierailija
295/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ovat Tinderissä? Siitä ei saa kuin pahaa mieltä. Plus miesten taktiikka yrittää saada jokainen nainen parikseen (välittämättä kiinnostaako nainen vai ei) on aika mielenkiintoinen. 

Pakko on olla tinderissä, koska naisen lähestyminen esimerkiksi työpaikalla tai kuntosalilla on häirintää.

Normaalin keskustelun avaus töissä tai kuntosalilla ei ole häirintää nähnytkään. Mitä ihmettä sanot naisille, kun se menee aina häirinnän puolelle? Puhu naisille kuten miehillekin.

Kyse ei ole siitä että mitä mies sanoo vaan siitä, että paikka on lähestymiselle on väärä. Töissä ja kuntosalilla nainen haluaa olla rauhassa.

En tunne ketään naista, joka ei ole normaalille keskustelulle avoin. Jos nainen on kuulokkeet päässä töissä tai salilla, sitten jätä toki rauhaan.

Kai sinäkin haluat ihan normaalisti tutustua naiseen ensin ennen kuin alat mitään treffejä ehdottamaan? Tarkoittaa siis kuukausia kestävää satunnaisten jutustelujen ajanjaksoa, jossa nainenkin tulee juttusille välillä ihan oma-aloitteisesti.

Minäkin ihmettelen miten tuo työpaikka tähän liittyy. Meillä on töissä naisia ja miehiä, ihan niille kaikille juttelen. Eikö joku pysty puhumaan kaikkien työkavereiden kanssa?

Onkohan kyse miehestä, joka ei työpaikan naisille puhu, kyylää vain omituisesti ja tekee odottamattomia treffikutsuja.

Jos alkaa puhua vain naisille, joutuu friendzonelle. Miehen pitää säilyttää salaperäisyys ja etäisyys, jotta nainen kiinnostuu seksuaalisesti.

Mitä? Ei voi puhua naiselle tai muuten ei ole salaperäinen? No ainakin hyvin sillä taktiikalla saavutat sen etäisyyden.

Jos puhuu liikaa, on liian tyrkky ja friendzone kutsuu.

Mikä ihme tämä friendzone on? Joko kiinnostaa tai sitten ei. Ei ole muita zoneja.

Friendzone tarkoittaa sitä, että nainen haluaa aidosti olla kaveri, mutta ei ole seksuaalisromanttisesti kiinnostunut. 

eri

Mutta ei se ole mikään vakaa ja pysyvä tila, ellei miehessä ole sellaisia asioita, jotka tekevät hänestä parisuhteeseen naisen kanssa täysin sopimattoman.

Nainen saa yleensä miehistä paljon helpommin romanttisseksuaalikumppaneita kuin kavereita. Miehillä on päinvastoin. Siksi nainen ajattelee "ei hitto tämähän on mukava mies. Pidänkin tämän miehen vain kaverina vaikka olisikin potentiaalinen romanttinen kumppaniehdokas myös ja etsin muualta sen romanttisen kumppanin".

Siis ketkä normaalit tavisnaiset tekee tuollaista? En tunne ketään, ainoastaan jotkut ovat ex-miehensä kanssa yhä kavereita ja sekin usein vain lasten takia, muuten ei kiinnostaisi olla. Mulla ei ole koskaan tullut mieleenkään pitää jotain muhun palavasti ihastunutta miestä kaverina, sehän olisi julmaa ja aika kiusallista molemmille. No ei mulla ole kuin yksi tällainen innokas kosija ollut eikä se mieskään ollut rukkaset saatuaan halukas jäämään mun lähistölle norkoilemaan, helpommallahan ne tunteet laimenee kun ei näe enää ihastustaan. Muuten olet tavallaan kiinni ihmisessä joka ei ole susta kiinnostunut ja joku muu voisi olla, mutta et itse pääse vanhasta irti. Joten en usko että ihan tervepäisillä ihmisillä meno on tuollaista.

Vähän tuntuu että sä elät jossain toisessa maailmassa. Tai sitten sun naismaku on julmat ja sydämettömät miehiä kuin paitaa vaihtavat jännikset. Toki silloin kyyti on kylmää.

Vierailija
296/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä nettideittaile. Problem solved.

Vierailija
297/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä aloituksia oikein tulee? Mä olen mies ja kyllä mulle ainakin löytyy todella hyvin naisia. Jopa yllättää näiden paska ketjujen jälkeen miten helposti on sata mätsiä vaikka täällä keskellä erämaata asun. Lähimpään isompaan kaupunkiin on yli sata kilsaa. Kyllä se on miehestä itsestään kiinni jos ei naista saa. M37

Saat varmasti matcheja jos olet todella komea. Kiva siinä tulla leuhkimaan.

Hyvin tavallinen, lyhyt 168cm, hoikahko, parta, kaljuksi ajeltu, amis, kolmen lapsen isä. Toki siisti olemus. On joku kehunut komeeksi, mut en koe olevani tavallista kummempi. M37

Niin varmaan, miksi valehtelet?

Kyllähän noita on vaikea valehdella. Meinaatko että ei naiset sitä näe? M37

Vierailija
298/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset kuvittelevat saavansa esim. Tinderistä seksisuhteiden kautta parisuhteet. Jotkut saavatkin. Tilastollisesti kuitenkin Tinderissä pienellä ryhmällä miehiä on hyvä flaksi. Usein nainen ei vain ymmärrä epäsuhtaa ja lopulta ihmettelee miksi ei löydä hyvää miestä parisuhteeseen.

No miten tämä tilanne muuttuisi, jos ne seksisuhdetta etsivät miehet siirtyisivät parisuhdesovellukseen hakemaan seuraa?

Ja ketkä naiset olettavat saavansa seksisuhteen kautta parisuhteen? Ensinnäkään kaikki naiset eivät etsi parisuhdetta, ja sitten jotkut hakevat joko parisuhdetta tai seksisuhdetta, tapauskohtaisesti. On ihan väärä oletus, että naiset harrastavat seksiä jotenkin vastentahtoisesti saadakseen sitä kautta parisuhteen - siinäkin tapauksessa, että parisuhde on toiveissa, on silti koko ajan tiedossa, että vasta aika näyttää sovitaanko yhteen ja osuvatko toiveet kohdalleen. Jos siinä tapailuvaiheessa on seksiä harrastettu, ei syy naisen puolelta ole se, että kuvitellaan sen johtavan suhteeseen, vaan seksiä harrastetaan koska tekee mieli seksiä, ja sekin on yksi niitä asioita, joiden perusteella arvioidaan, kiinnostaako psysyvämpi suhde. Kyllähän moni haluaa tietää, synkkaako makkarissakin, ennen kuin tekee mitään päätöksiä.

Ja miten tilanne olisi erilainen ilman Tinderiä?

Vierailija
299/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ylipäätään v i t u n säälittävää alentua etsimään vakavaa seuraa jostain Tinderistä 😂

Vierailija
300/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten tämä tilanne muuttuisi, jos ne seksisuhdetta etsivät miehet siirtyisivät parisuhdesovellukseen hakemaan seuraa?

Ja ketkä naiset olettavat saavansa seksisuhteen kautta parisuhteen? Ensinnäkään kaikki naiset eivät etsi parisuhdetta, ja sitten jotkut hakevat joko parisuhdetta tai seksisuhdetta, tapauskohtaisesti. On ihan väärä oletus, että naiset harrastavat seksiä jotenkin vastentahtoisesti saadakseen sitä kautta parisuhteen - siinäkin tapauksessa, että parisuhde on toiveissa, on silti koko ajan tiedossa, että vasta aika näyttää sovitaanko yhteen ja osuvatko toiveet kohdalleen. Jos siinä tapailuvaiheessa on seksiä harrastettu, ei syy naisen puolelta ole se, että kuvitellaan sen johtavan suhteeseen, vaan seksiä harrastetaan koska tekee mieli seksiä, ja sekin on yksi niitä asioita, joiden perusteella arvioidaan, kiinnostaako psysyvämpi suhde. Kyllähän moni haluaa tietää, synkkaako makkarissakin, ennen kuin tekee mitään päätöksiä.

Ja miten tilanne olisi erilainen ilman Tinderiä?

Et saanut pointtia. Kyllä naisetkin voivat hakea seksisuhdetta. Tuo heille sallitaan ja tuo on heille paljon helpompaa kuin keskimäärin miehille. Tilanne muuttuu mikäli nainen hakee parisuhdetta. Tuolloin parisuhdetta hakevia naisia on keskimäärin enemmän kuin parisuhdetta hakevia miehiä.

Tällä hetkellä osa miehistä saa Tinderistä vaivattomasti naisseuraa seksiin. Miksi nuo miehet siirtyisivät sellaiseen palveluun, jossa matchin hakuprioriteetit pohjautuisivat parisuhteen prioriteetteihin, ei seksisuhteen? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme