Naimisissa olevat perheenisät iskevät Niinaa, 23, baarissa: Yöseuraa saisi lähes aina
Niina, 23, haaveilee parisuhteesta, jossa vallitsee molemminpuolinen luottamus.
Toivon, että molemmilla olisi parisuhteessa olo, että voi täysin luottaa siihen, ettei kumpikaan koskaan tekisi mitään, joka loukkaisi toista.
Tällaisessa parisuhteessa kumpikin tietäisi, että riittää toiselle täysin. Muille osapuolille ei olisi sijaa tai tarvetta, Niina toivoo.
Niina haaveilee kihloista, naimisiinmenosta sekä perheenlisäyksestä luotettavan kumppanin kanssa.
Tällä hetkellä tuo haave tuntuu kaukaiselta.
Niina kertoo, että naimisissa olevat perheenisät tulevat iskemään häntä baari-illan aikana hyvin usein. Yleensä miehet ovat iältään noin 3045-vuotiaita.
Lähes aina nämä miehet esittävät olevansa sinkkuja, Niina kertoo.
Yleensä ensimmäiseksi miehet kieltävät, että heillä olisi vaimo tai lapsia, mutta kun asiasta kysyy useammin, niin totuus paljastuu.
Varattujen miesten iskuyritykset eivät auta Niinalla jo valmiiksi olevaa luottamusongelmaa. Näitä on muodostunut omien parisuhteiden kautta.
Tämä ei kuitenkaan ole ainoa syy.
Sekin vaikuttaa siihen, että näkee baarissa, mitä kaikkea siellä touhutaan.
Minulle tulee vaimojen ja miehen perheen puolesta petetty olo. Ajattelen usein, että näinkö minulle sitten joskus käy?
Minä tai kaverini emme tee varattujen miesten kanssa mitään.
Osa luottamusongelmista johtuu myös omista epävarmuuksista. Joskus Niina miettii, ettei ole tarpeeksi hyvä kenellekään.
Jos oma vaimo kotona ei kelpaa, niin kelpaako sitä sitten itsekään.
Niina toivoo, että löytäisi vielä joskus tosirakkauden.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/10931d7f-a2c1-4d75-b27d-780a6fd7d56d
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, normaalit perheenisät ei notku baareissa. Perhekeskeiset miehet viihtyy perheen kesken kotona. Yllätys, että rupusakki pyörii baareissa vielä keski-iässäkin.
Ei pidä paikkaansa. Nykyisin baarit ovat ihmisille olohuoneita ja niissä vietetään aikaa, ilman että juodaan itsensä tajuttomaksi kuten ennen oli tapana. Ihan tavallisia ihmisiä siellä käy.
Sinkuille/eronneille baarit on oiva mahdollisuus tavata muita sinkkuja, oli sitten ikää vaikka sen keski-iän verran.Joo, ja meillä on naisten kesken kaveriporukassa useita, ketkä tykkää tanssia ja baari-iltana tanssitaankin usein niin, että hiki valuu. Ja siis olemme kouluttautuneita, hyvätuloisia perheenäitejä. Ikää lähemmäs 40v. Aika erikoinen käsitys, jos ajattelee, että baareissa käy vain rupusakkia :D
Mutta joo, kyllä minuakin on tullut iskemään varatut miehet. Usein joko mies itse tai joku hänen kaverinsa paljastaa, että tyyppi on varattu. Pahimmat on keksineet itselleen ihan kokonaisen alter egon, valehdelleet ammattinsa jne. Sitten kun tajusi, että olen samalla alalla kuin hän ja hänelle mahdollisesti hyvä työkontakti, niin yhtäkkiä tulikin tarve korjata, että kuka hän oikeasti on. Outo tyyppi.
Ja sitten on vielä ne reissut, esim. laskettelureissut. Kyllä siellä lähes kaikki perheellisetkin miehet on tyrkyllä.
No miehet ei todellakaan käy baarissa tuon takia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuolla baareissa on paljon myös seksinnälkäisiä varattuja naisiakin. Näin ikisinkkumiehenä on mennyt usko naisten monogaamisuuteen jo parikymppisenä. Sen verran on tullut suoria seksiehdotuksia myös reilusti vanhemmilta naisilta. Tästähän ei jostain syystä vaan koskaan keskustella, mutta miesten vastaavasta käytöksestä jaksetaan kyllä taivastella vuosikymmenestä toiseen.
Olet todennäköisesti aivan poikkeuksellinen helmi (tummat paksut hiukset, nuori, selvästi piirtyvät lihakset, pieni rasvaprosentti jne..), jos naiset tulevat tekemään sinulle suoria seksiehdotuksia ikäryhmästä riippumatta.
Melkoisen vahvaa vastakkainasettelua tässä ketjussa, "perheelliset ei viihdy baareissa, piste" vs "kaikenlaiset ihmiset käy baareissa, ei siinä mitään ihmeellistä".
Itse sanoisin (M, 48) että juu, joskus tulee käytyä syömässä kavereiden kanssa hyvässä ravintolassa, ja sen päälle saatetaan mennä baariin.. siis oluthuoneeseen tms, jossa voi istua keskustelemassa. Kotiin tulee lähdettyä jo ennen puolta yötä, ei kroppa enää kestä valvomista pikkutunneille, eikä darrassa ole mukava herätä (ja alkoholin sietokykyhän on nykyään aika paljon opiskeluaikoja huonompi, vaikka tämä varmaan onkin kovin yksilöllistä).
Tämän jutun Niina vai mikä olikaan taas selvästi puhuu ihan eri asiasta: yökerhoissa notkumisesta tappiin asti ja sieltä vielä jatkoille lähtemisestä.
Uskallan väittää että tämä jälkimmäinen tapa ei ehkä ole ihan priiman perheenisän tai -äidin modus operandi, mutta ensin mainittu ei vielä kerro puuttuvasta sitoutumisesta perhearkeen, vaikka teknisesti baarireissuksi voidaan laskea.
Hah ompa jännä, tälläkertaa ei haukuttukaan miehiä vaan tuota Niinaa, joka kertoi ikävästä häntä harmittavasta ilmiöstä. Onko täällä vaimot vihaisia kun joku yrittää kaataa heidän elämän onnelliset kulissit nyt?!
Kyllä Niina. Näin sinullekin joskus käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, normaalit perheenisät ei notku baareissa. Perhekeskeiset miehet viihtyy perheen kesken kotona. Yllätys, että rupusakki pyörii baareissa vielä keski-iässäkin.
Ei pidä paikkaansa. Nykyisin baarit ovat ihmisille olohuoneita ja niissä vietetään aikaa, ilman että juodaan itsensä tajuttomaksi kuten ennen oli tapana. Ihan tavallisia ihmisiä siellä käy.
Sinkuille/eronneille baarit on oiva mahdollisuus tavata muita sinkkuja, oli sitten ikää vaikka sen keski-iän verran.Joo, ja meillä on naisten kesken kaveriporukassa useita, ketkä tykkää tanssia ja baari-iltana tanssitaankin usein niin, että hiki valuu. Ja siis olemme kouluttautuneita, hyvätuloisia perheenäitejä. Ikää lähemmäs 40v. Aika erikoinen käsitys, jos ajattelee, että baareissa käy vain rupusakkia :D
Mutta joo, kyllä minuakin on tullut iskemään varatut miehet. Usein joko mies itse tai joku hänen kaverinsa paljastaa, että tyyppi on varattu. Pahimmat on keksineet itselleen ihan kokonaisen alter egon, valehdelleet ammattinsa jne. Sitten kun tajusi, että olen samalla alalla kuin hän ja hänelle mahdollisesti hyvä työkontakti, niin yhtäkkiä tulikin tarve korjata, että kuka hän oikeasti on. Outo tyyppi.
Ja sitten on vielä ne reissut, esim. laskettelureissut. Kyllä siellä lähes kaikki perheellisetkin miehet on tyrkyllä.
Miehet ei todellakaan käy baareissa tanssimisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkuille/eronneille baarit on oiva mahdollisuus tavata muita sinkkuja, oli sitten ikää vaikka sen keski-iän verran.
Ei todellakaan käy. Mä lopetin baareissa käymisen 10 vuotta sitten. Nyt vanhin lapsi täyttää 10v. Aika huonolla mallilla olisi asiat jos vielä parheen isänä notkuisin baareissa. Yksikin annos alkoholia viikkolla on juopon merkki.
"Moi, nuori nainen! Mä oon naimisissa ja mulla on lapsia. Lähdetäänkö panemaan?"
Ihan varmasti tätä tapahtuu toooodella usein, koska joku nainen Iltalehdessä niin väittää.
Ihan kuin olisi joku uusi juttu, joka koskee vain Niinaa.
Ei, kyllä vuosikymmenet baareissa varatut ukkomiehet ovat yrittäneet iskeä nuoria likkoja pesän toivossa. Rumiakin.
Mitä sitten. Ne on vaan kännisten miesten päähänpistoja. Tuskin he nyt tosissaan edes on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuolla baareissa on paljon myös seksinnälkäisiä varattuja naisiakin. Näin ikisinkkumiehenä on mennyt usko naisten monogaamisuuteen jo parikymppisenä. Sen verran on tullut suoria seksiehdotuksia myös reilusti vanhemmilta naisilta. Tästähän ei jostain syystä vaan koskaan keskustella, mutta miesten vastaavasta käytöksestä jaksetaan kyllä taivastella vuosikymmenestä toiseen.
Olet todennäköisesti aivan poikkeuksellinen helmi (tummat paksut hiukset, nuori, selvästi piirtyvät lihakset, pieni rasvaprosentti jne..), jos naiset tulevat tekemään sinulle suoria seksiehdotuksia ikäryhmästä riippumatta.
Tämä on kyllä totta.. meille ei-niin-ihmeellisille miehille on tuttua vain rauhallisemmat tutustumisyritykset, joissa nimenomaan hienotunteisesti alleviivataan että olisi kiinnostusta rauhassa tutustua, käydä treffeillä ja noin. Ihan kivaa tietysti sekin, mutta voin kyllä ihan rehellisesti sanoa ettei minua ole koskaan lähestytty sellaiselle signaalilla että "maistuisi muuten nyt seksi kanssasi". Uskon vahvasti näiden lähestyjien monogaamisuuteen. Se mihin minun on vaikeampi uskoa on, että minussa olisi heidän silmissään mitään seksuaalista vetoa.
Yhtä hyvin tarinan voisi kertoa samanikäinen Jussi-Pekka jolta yöseuraa baarista hakevat varatut naiset ikähaarukassa 30-65.
Pisteet Niinalle että ymmärtää, että tilanne saattaa olla sama hänellä myöhemmin, eikä lähde varattujen matkaan toisin kuin minä joka kuvittelin olevani niin erityinen että jopa varatut lähtee matkaan...kyllä se on vaikeampi iskeä sinkkua kuin varattua miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme tämän artikkelin tarkoitus on? Onko Niina joku merkittäväkin henkilö? Miksi jutun kuvissa Niina esiintyy vähissä vaatteissa ja huulet töröllään? Onko olemassa ihmisiä, jotka eivät tiedä, että baarissa oleskelevilla ihmisillä on erityisesti iltamyöhällä ihan muut aikeet kuin vain kivojen drinkkien maisteleminen ja kevyt keskustelu?
Jos vähän kaivelisi, saisi varmasti selville tyypillisen kuvion: toimittaja ja jutun aihe ovat kavereita keskenään, ja kummallekin kelpaa juttupalkkio. Varmuuden vuoksi kommentointimahdollisuutta ei ole.
Hei! Nainen on yökerhossa 03, tavanomaista enemmän meikattuna ja seksikkäästi pukeutuneena vain ja ainoastaan pitämässä hauskaa kaverien kanssa, ei etsimässä mitään seuraa. Vaimoni on selittänyt tämän asian minulle monesti.
Ja kotiin tullessa selittelee kuinka ne stringit on taas väärinpäin. XD
Vierailija kirjoitti:
Yhtä hyvin tarinan voisi kertoa samanikäinen Jussi-Pekka jolta yöseuraa baarista hakevat varatut naiset ikähaarukassa 30-65.
Silloin tarinassa olisi jotain merkittävää. Jussi-Pekassa olisi jotain sellaista, mitä vain harvassa miehessä on.
tätä jaksan ihmetellä, että ihmetellään, kun pukeutuu "antavasti" ja huomiota kerjäten ja sitten huomiota saadessaan pahoitetaan mieli? se taitaa olla nykyaikaa, ja tästäkin kommentista tulee saarna kuinka naiset saavat pukeutua miten haluavat, ja mies-siat on törkeitä. itse en keski-ikäisenä naituna naisena saa mitään huomiota keneltäkään paitsi omalta ukon rumilukselta. tämä jutun tytön ajatusmaailma on kyllä ihan kohdallaan, kun mies, avioliitto ja perhe mainitaan. parikymppinen poikani ja sen kaverit eivät vain ole kovin kiinnostuneita sometyrkyistä. etsivät kuulemma luonnollista ja rauhallista naista rinnalleen. aikamoisia sikoja on nykynuoret miehet. mitä vähemmän somenäkyvyyttä, sitä enemmän ovat kiinnostuneita. ihme juttu.
Kuvitteleeko Niina olevansa ainut kenelle näin on käynyt?
Tosi naiivi artikkeli kyllä, huomaa että Niina on 23v. Elämä opettaa vielä.
Otsikoinnissa selkeä virhe "Yöseuraa saisi lähes aina" -> "Yöseuraa saisin aina" :D