Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa olevat perheenisät iskevät Niinaa, 23, baarissa: Yöseuraa saisi lähes aina

Vierailija
13.01.2023 |

Niina, 23, haaveilee parisuhteesta, jossa vallitsee molemminpuolinen luottamus.

Toivon, että molemmilla olisi parisuhteessa olo, että voi täysin luottaa siihen, ettei kumpikaan koskaan tekisi mitään, joka loukkaisi toista.

Tällaisessa parisuhteessa kumpikin tietäisi, että riittää toiselle täysin. Muille osapuolille ei olisi sijaa tai tarvetta, Niina toivoo.

Niina haaveilee kihloista, naimisiinmenosta sekä perheenlisäyksestä luotettavan kumppanin kanssa.

Tällä hetkellä tuo haave tuntuu kaukaiselta.

Niina kertoo, että naimisissa olevat perheenisät tulevat iskemään häntä baari-illan aikana hyvin usein. Yleensä miehet ovat iältään noin 3045-vuotiaita.

Lähes aina nämä miehet esittävät olevansa sinkkuja, Niina kertoo.

Yleensä ensimmäiseksi miehet kieltävät, että heillä olisi vaimo tai lapsia, mutta kun asiasta kysyy useammin, niin totuus paljastuu.

Varattujen miesten iskuyritykset eivät auta Niinalla jo valmiiksi olevaa luottamusongelmaa. Näitä on muodostunut omien parisuhteiden kautta.

Tämä ei kuitenkaan ole ainoa syy.

Sekin vaikuttaa siihen, että näkee baarissa, mitä kaikkea siellä touhutaan.
Minulle tulee vaimojen ja miehen perheen puolesta petetty olo. Ajattelen usein, että näinkö minulle sitten joskus käy?

Minä tai kaverini emme tee varattujen miesten kanssa mitään.

Osa luottamusongelmista johtuu myös omista epävarmuuksista. Joskus Niina miettii, ettei ole tarpeeksi hyvä kenellekään.

Jos oma vaimo kotona ei kelpaa, niin kelpaako sitä sitten itsekään.

Niina toivoo, että löytäisi vielä joskus tosirakkauden.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/10931d7f-a2c1-4d75-b27d-780a6fd7d56d

Kommentit (227)

Vierailija
101/227 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, normaalit perheenisät ei notku baareissa. Perhekeskeiset miehet viihtyy perheen kesken kotona. Yllätys, että rupusakki pyörii baareissa vielä keski-iässäkin.

Ei pidä paikkaansa. Nykyisin baarit ovat ihmisille olohuoneita ja niissä vietetään aikaa, ilman että juodaan itsensä tajuttomaksi kuten ennen oli tapana. Ihan tavallisia ihmisiä siellä käy.

Sinkuille/eronneille baarit on oiva mahdollisuus tavata muita sinkkuja, oli sitten ikää vaikka sen keski-iän verran.

Joo, ja meillä on naisten kesken kaveriporukassa useita, ketkä tykkää tanssia ja baari-iltana tanssitaankin usein niin, että hiki valuu. Ja siis olemme kouluttautuneita, hyvätuloisia perheenäitejä. Ikää lähemmäs 40v. Aika erikoinen käsitys, jos ajattelee, että baareissa käy vain rupusakkia :D

Mutta joo, kyllä minuakin on tullut iskemään varatut miehet. Usein joko mies itse tai joku hänen kaverinsa paljastaa, että tyyppi on varattu. Pahimmat on keksineet itselleen ihan kokonaisen alter egon, valehdelleet ammattinsa jne. Sitten kun tajusi, että olen samalla alalla kuin hän ja hänelle mahdollisesti hyvä työkontakti, niin yhtäkkiä tulikin tarve korjata, että kuka hän oikeasti on. Outo tyyppi.

Ja sitten on vielä ne reissut, esim. laskettelureissut. Kyllä siellä lähes kaikki perheellisetkin miehet on tyrkyllä.

No miehet ei todellakaan käy baarissa tuon takia.

Siis esim. yksien firman bileiden jatkot (ja jatkot alkoi siis tyyliin klo23, jolloin varsinainen ohjelma loppui) johti yökerhoon. Kyllä siellä miehetkin oli tanssilattialla ja hyvä meininki. Ja perheellisiä 35-50v miehiä heistä suurin osa.

Täällä on ihan ihmeellistä äärijakoa. Että olisi muka ihmisiä, ketkä notkuu baareissa (ai joka viikko?) tai sitten ei koskaan mene baariin. Omassa kuplassani sanoisin, että suurin osa päätyy yökerhoon n. 2-3 krt/vuosi. Sinkut nyt vähän useammin keskenään käy.

Mutta se on kyllä totta, että ns. hyvätkin tyypit yllättävät joskus sillä, että ovat valmiita pettämään vaimojaan. Toki olen todistanut myös sitä, kun nainen pettää miestään.

Vierailija
102/227 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme tämän artikkelin tarkoitus on? Onko Niina joku merkittäväkin henkilö? Miksi jutun kuvissa Niina esiintyy vähissä vaatteissa ja huulet töröllään? Onko olemassa ihmisiä, jotka eivät tiedä, että baarissa oleskelevilla ihmisillä on erityisesti iltamyöhällä ihan muut aikeet kuin vain kivojen drinkkien maisteleminen ja kevyt keskustelu?

Jos vähän kaivelisi, saisi varmasti selville tyypillisen kuvion: toimittaja ja jutun aihe ovat kavereita keskenään, ja kummallekin kelpaa juttupalkkio. Varmuuden vuoksi kommentointimahdollisuutta ei ole.

Hei! Nainen on yökerhossa 03, tavanomaista enemmän meikattuna ja seksikkäästi pukeutuneena vain ja ainoastaan pitämässä hauskaa kaverien kanssa, ei etsimässä mitään seuraa. Vaimoni on selittänyt tämän asian minulle monesti.

Hyvä että on selitetty, pointsit siitä! Itse käyn muutaman kerran vuodessa ulkona kavereideni kanssa ja tykkään olla kivannäköinen (arkenakin). Osalle ei tunnu menevän millään jakeluun että en ole etsimässä seuraa, "kun kerran täällä olen". Ööh, ok?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/227 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset käy yökerhoissa hakemassa huomiota ja miehet pi*lua. Nämäkin jotka ulisee miehistä nauttii siitä huomiosta. Hyvä itseään kunnioittava nainen ei tarvitse alhaisen moraalin miehen kehuja ja huomiota. Se että menet uudestaan ja uudestaan samaan paikkaan katselemaan samoja pettäjiä kertoo kaiken.

Vierailija
104/227 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, normaalit perheenisät ei notku baareissa. Perhekeskeiset miehet viihtyy perheen kesken kotona. Yllätys, että rupusakki pyörii baareissa vielä keski-iässäkin.

Ei pidä paikkaansa. Nykyisin baarit ovat ihmisille olohuoneita ja niissä vietetään aikaa, ilman että juodaan itsensä tajuttomaksi kuten ennen oli tapana. Ihan tavallisia ihmisiä siellä käy.

Sinkuille/eronneille baarit on oiva mahdollisuus tavata muita sinkkuja, oli sitten ikää vaikka sen keski-iän verran.

Ai, en tiedä kun en ole baareissa käynyt sen jälkeen kun lapset syntyi eikä mieskään. Veikkaan silti ettei siellä aikaa viettävä aines ole täysin priimaa.

Veikkaat että siellä viettävä aines ei ole täysin priimaa. 🤣

Suurin osa ihmisistä käy baareissa, siellä voi käydä tapaamassa kavereita, kahvilla tai skumppalla, kuuntelemassa musiikkia. Toisilla on elämä ja muutakin sisältöä siinä, kuin nyhjätä pieruverkkareissa kotona.

Tanssiminen ja musiikin kuuntelu ei ole syys mennä baariin, voi mennä vaikka tanssitunnille jos haluaa tanssia ja harrastustoimintojen pariin menee normaalit ihmiset tai uimahalliin tai kirjastoon tai jne jne

Ihan naurettavia nämä tekosyyt mennä baariin.

Itse baareissa käyneenä olen tehnyt sen huomion, että alkoholi ja siitä eri asteilla liikkuva riippuvuus se ihmisiä baareihin vetää. Jos alkoholi lakkaisi olemasta, baarit tyhjenisi alta aikayksikön. Kyllä se loppuillan sakki siellä baarissa on normiväestöön verrattuna hyvin erilaista. On monenlaista päihdeongelmaa, epämääräistä parisuhdestatusta ym. sontaa. Ja tämä koskee yhtälailla molempia sukupuolia. Ehkä asia on toisin ihan nuorimmassa ikäryhmässä, mutta heti kun aletaan lähestyä kolmeakymppiä, on ns. normaalit ihmiset hyvin pitkälti karsiutuneet porukasta. Olen eläessäni neljä naista baarista kotiin tuonut. Yksi oli parikymppinen ja hänestä tuli pitkäaikainen puolisoni. Loput kolme valehtelivat parisuhdestatuksensa, sänkyyn vaan piti päästä kun panetti.

Vierailija
105/227 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä oli iltapäivälehdelle jutun arvoinen? Ihan niin kuin sitä ei jokainen baarissa käynyt nainen tietäisi.

On nyt kyllä taso laskenut. 

Vierailija
106/227 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme tämän artikkelin tarkoitus on? Onko Niina joku merkittäväkin henkilö? Miksi jutun kuvissa Niina esiintyy vähissä vaatteissa ja huulet töröllään? Onko olemassa ihmisiä, jotka eivät tiedä, että baarissa oleskelevilla ihmisillä on erityisesti iltamyöhällä ihan muut aikeet kuin vain kivojen drinkkien maisteleminen ja kevyt keskustelu?

:D

Nyt tyrskähti kahvit näppikselle.

Vierailija
107/227 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä oli iltapäivälehdelle jutun arvoinen? Ihan niin kuin sitä ei jokainen baarissa käynyt nainen tietäisi.

On nyt kyllä taso laskenut. 

No tämä artikkelin Niina ei sitä tietänyt ensin, mutta nyt karvaiden kokemusten jälkeen tietää ja siitä ihan tehtiin yksi tämän päivän luetuimmista uutisista :D

Vierailija
108/227 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lennokas ajatus että naimisissa olevilla perheeniseillä oikein monikossa olisi aikaa baareihin. Ei tulis mieleenkään lähteä baariin kun pienet lapset kotona. Iskä

Vierailija
109/227 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 19 v. niin muistan kun yksi 37 v. perheenisä kertoi avoimesti vaimosta ja lapsistaan. Sitten kutsui mut laivalle kanssaan kahdestaan "pitämään hauskaa". Joo, en mennyt. 37 v on aika vanha 19-vuotiaalle muutenkin.

Vierailija
110/227 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika lennokas ajatus että naimisissa olevilla perheeniseillä oikein monikossa olisi aikaa baareihin. Ei tulis mieleenkään lähteä baariin kun pienet lapset kotona. Iskä

Ei se nyt niin kaukainen ajatus ole. Varsinkin näin pikkujoulukauden jälkeen. On yksi jos toinenkin perheenisä varmasti ollut juhlimassa. Toki perheenäiditkin (eri viikonloppuna, koska joku on lasten kanssa).

Vierailija
111/227 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja meillä on naisten kesken kaveriporukassa useita, ketkä tykkää tanssia ja baari-iltana tanssitaankin usein niin, että hiki valuu. Ja siis olemme kouluttautuneita, hyvätuloisia perheenäitejä. Ikää lähemmäs 40v. Aika erikoinen käsitys, jos ajattelee, että baareissa käy vain rupusakkia :D

Mutta joo, kyllä minuakin on tullut iskemään varatut miehet. Usein joko mies itse tai joku hänen kaverinsa paljastaa, että tyyppi on varattu. Pahimmat on keksineet itselleen ihan kokonaisen alter egon, valehdelleet ammattinsa jne. Sitten kun tajusi, että olen samalla alalla kuin hän ja hänelle mahdollisesti hyvä työkontakti, niin yhtäkkiä tulikin tarve korjata, että kuka hän oikeasti on. Outo tyyppi.

Ja sitten on vielä ne reissut, esim. laskettelureissut. Kyllä siellä lähes kaikki perheellisetkin miehet on tyrkyllä.

harrastin tota alter egoja joskus ja se oli ihan tuhottoman kivaa!

Kerran oli paha ku sanoin et oon Lieksasta ja sit yks nainen sano et sil on sukua Lieksassa ja en oikeesti oo koskaan käynykään siel. Mun piti sit mennä vessaan lukemaan artikkeli wikipediasta.

Kerran mä jäin myös kiinni siitä ku sanoin et mun nimi on Markus ja sit sattumalta yks tuli moikkaamaan mua mun oikeella nimellä ja jäin kiinni. Sit se suuttu ja lähti pois siitä pöydästä sanomatta mitään.

Sit etelä-euroopassa rantalomakohteessa sanoin brittinaiselle että oon Ruotsista Tukholman läheltä ja se sano siihen että sen kuulee mun aksentista 😂

Piinallisen nolo, tyhjäpäinen baaribille wannabepelipölhökustaa ja 13/tusinassa zZzözZzöttäjä. 

Vierailija
112/227 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt niin kaukainen ajatus ole. Varsinkin näin pikkujoulukauden jälkeen. On yksi jos toinenkin perheenisä varmasti ollut juhlimassa. Toki perheenäiditkin (eri viikonloppuna, koska joku on lasten kanssa).

Jos viikonlopuiksi erotaan tuolla tavalla kun ainoa hetki viettää aikaa puolison ja perheen kanssa niin eiköhän ole syytäkin etsiä jo seuraa? Ei hitossakaan perheen isät baariin halua vkl.

Vierailija
113/227 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme tässä on?

Nainen saisi yöseuraa aina, jos viitsii vähänkään olla itse aloitteellinen.

Vierailija
114/227 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään nuoret pimut pukeutuvat baariin kuin ilolinnut. Tarviiko ihmetellä jos kaiken maailman pervot tulee vonkaamaan.

Vierailija
115/227 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Paljasta pintaa, huulet törrölleen ja iltapaskaan vinkumaan kuinka kaikki perheenisät yrittävät iskeä 😂

Vierailija
116/227 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vähän kaivelisi, saisi varmasti selville tyypillisen kuvion: toimittaja ja jutun aihe ovat kavereita keskenään, ja kummallekin kelpaa juttupalkkio. Varmuuden vuoksi kommentointimahdollisuutta ei ole.

Eli siis on naisen ja hänen ulkonäkönsä syy, jos varattu mies tulee iskemään ja vielä valehtelee olevansa sinkku?

No ei, koska huulten törötteleminen houkuttelee miehiä ihan siviilisäätyyn katsomatta.

Mainitsin vähät vaatteet ja elekielen sen vuoksi, että Niina itse on tarjonnut kuvitukseksi juuri tuollaiset kuvat. Syytä siihen voit miettiä hetken itse. Mihin päädyt?

Vierailija
117/227 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Paljasta pintaa, huulet törrölleen ja iltapaskaan vinkumaan kuinka kaikki perheenisät yrittävät iskeä 😂

Huomaa taas "tösilövee" baareista etsivän somesirkan keskenkasvuisuuden ja elämänkokemuksen puutteen. 

Vierailija
118/227 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, niinkuin kaikki muutkin helpon pimpin perässä olevat miehet, katsovat tietenkin muutamia merkkejä. On totta mitä Henry Miller sanoi aikanaan: naiset, joiden älykkyys ei kaartele korkeissa sfääreissä ovat sängyssä parhaita. Silmät kertovat paljon, ns. kuultosilmät parhaita, lävistykset, tatuoinnit, pukeutumis ja meikkaustyyli, runsas korujen käyttö, Frederik sanoi että nilkkaketjua käyttävät ovat rakkauden papittaria... Jutulle päästyä kannattaa kysyä ammatti. Parturi, kosmetologi, lähihoitsu ym. ammattikoulutason koulutus hyvä merkki.

Siitä vaan kokeilemaan, jos et ole itse hokannut. Ja muista kehua, sitä et voi tehdä koskaan naiselle liikaa. Toimii.

Vierailija
119/227 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen petolinnun perse saa parikymppinen nainen olla ettei yökerhosta löytäisi vaikka joka ilta halukasta panoseuraa keski-ikäisistä perheellisistä miehistä.

Että näilläkö meriiteillä wannabee tyrkky pääsee nykyään Seiskaan ja lööppeihin?

Vierailija
120/227 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos viikonlopuiksi erotaan tuolla tavalla kun ainoa hetki viettää aikaa puolison ja perheen kanssa niin eiköhän ole syytäkin etsiä jo seuraa? Ei hitossakaan perheen isät baariin halua vkl.

Siis mitä? Mä olen kyllä kuullut, että on pariskuntia, joiden mielestä yksi ilta tai viikonloppu eri paikassa on ihan maailmanloppu, mutta vai ettei edes firman, urheiluseuran tai kaveriporukan pikkujouluihinkaan saisi mennä? En itse kyllä pystyisi tuollaiseen parisuhteeseen (ja moni ystäväni on naimisissa ja silti sujuvasti osallistuvat naisten viikonloppuihin, juhliin ilman miehiään jne.).

Vanhempani ovat olleet naimisissa 40 vuotta ja heilläkin on omia viikonloppumenoja harrastusten, työhön liittyvien piirien jne. parissa. Sekä juhlia, että muita reissuja, joihin osallistuvat erikseen. Toki suurimman osan viikonlopuista viettävät yhdessä.

Varmaan et sietäisi sitäkään, jos puolisollasi olisi työmatkoja? Mulla on niitä itsellänikin, että ei tosiaan pystyisi sellaiseen suhteeseen, jossa ei mihinkään saisi mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi