Naimisissa olevat perheenisät iskevät Niinaa, 23, baarissa: Yöseuraa saisi lähes aina
Niina, 23, haaveilee parisuhteesta, jossa vallitsee molemminpuolinen luottamus.
Toivon, että molemmilla olisi parisuhteessa olo, että voi täysin luottaa siihen, ettei kumpikaan koskaan tekisi mitään, joka loukkaisi toista.
Tällaisessa parisuhteessa kumpikin tietäisi, että riittää toiselle täysin. Muille osapuolille ei olisi sijaa tai tarvetta, Niina toivoo.
Niina haaveilee kihloista, naimisiinmenosta sekä perheenlisäyksestä luotettavan kumppanin kanssa.
Tällä hetkellä tuo haave tuntuu kaukaiselta.
Niina kertoo, että naimisissa olevat perheenisät tulevat iskemään häntä baari-illan aikana hyvin usein. Yleensä miehet ovat iältään noin 3045-vuotiaita.
Lähes aina nämä miehet esittävät olevansa sinkkuja, Niina kertoo.
Yleensä ensimmäiseksi miehet kieltävät, että heillä olisi vaimo tai lapsia, mutta kun asiasta kysyy useammin, niin totuus paljastuu.
Varattujen miesten iskuyritykset eivät auta Niinalla jo valmiiksi olevaa luottamusongelmaa. Näitä on muodostunut omien parisuhteiden kautta.
Tämä ei kuitenkaan ole ainoa syy.
Sekin vaikuttaa siihen, että näkee baarissa, mitä kaikkea siellä touhutaan.
Minulle tulee vaimojen ja miehen perheen puolesta petetty olo. Ajattelen usein, että näinkö minulle sitten joskus käy?
Minä tai kaverini emme tee varattujen miesten kanssa mitään.
Osa luottamusongelmista johtuu myös omista epävarmuuksista. Joskus Niina miettii, ettei ole tarpeeksi hyvä kenellekään.
Jos oma vaimo kotona ei kelpaa, niin kelpaako sitä sitten itsekään.
Niina toivoo, että löytäisi vielä joskus tosirakkauden.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/10931d7f-a2c1-4d75-b27d-780a6fd7d56d
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, normaalit perheenisät ei notku baareissa. Perhekeskeiset miehet viihtyy perheen kesken kotona. Yllätys, että rupusakki pyörii baareissa vielä keski-iässäkin.
Ei pidä paikkaansa. Nykyisin baarit ovat ihmisille olohuoneita ja niissä vietetään aikaa, ilman että juodaan itsensä tajuttomaksi kuten ennen oli tapana. Ihan tavallisia ihmisiä siellä käy.
Sinkuille/eronneille baarit on oiva mahdollisuus tavata muita sinkkuja, oli sitten ikää vaikka sen keski-iän verran.Joo, ja meillä on naisten kesken kaveriporukassa useita, ketkä tykkää tanssia ja baari-iltana tanssitaankin usein niin, että hiki valuu. Ja siis olemme kouluttautuneita, hyvätuloisia perheenäitejä. Ikää lähemmäs 40v. Aika erikoinen käsitys, jos ajattelee, että baareissa käy vain rupusakkia :D
Mutta joo, kyllä minuakin on tullut iskemään varatut miehet. Usein joko mies itse tai joku hänen kaverinsa paljastaa, että tyyppi on varattu. Pahimmat on keksineet itselleen ihan kokonaisen alter egon, valehdelleet ammattinsa jne. Sitten kun tajusi, että olen samalla alalla kuin hän ja hänelle mahdollisesti hyvä työkontakti, niin yhtäkkiä tulikin tarve korjata, että kuka hän oikeasti on. Outo tyyppi.
Ja sitten on vielä ne reissut, esim. laskettelureissut. Kyllä siellä lähes kaikki perheellisetkin miehet on tyrkyllä.
Mä harrastin tota alter egoja joskus ja se oli ihan tuhottoman kivaa!
Kerran oli paha ku sanoin et oon Lieksasta ja sit yks nainen sano et sil on sukua Lieksassa ja en oikeesti oo koskaan käynykään siel. Mun piti sit mennä vessaan lukemaan artikkeli wikipediasta.
Kerran mä jäin myös kiinni siitä ku sanoin et mun nimi on Markus ja sit sattumalta yks tuli moikkaamaan mua mun oikeella nimellä ja jäin kiinni. Sit se suuttu ja lähti pois siitä pöydästä sanomatta mitään.
Sit etelä-euroopassa rantalomakohteessa sanoin brittinaiselle että oon Ruotsista Tukholman läheltä ja se sano siihen että sen kuulee mun aksentista 😂
Piinallisen nolo, tyhjäpäinen baaribille wannabepelipölhökustaa ja 13/tusinassa zZzözZzöttäjä.
Tällaiset tyhjäntoimittajasössöttäjät kirjoittavat kusenkeltaista hömppäjöyrnälismiä ja pörräävät baareissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, normaalit perheenisät ei notku baareissa. Perhekeskeiset miehet viihtyy perheen kesken kotona. Yllätys, että rupusakki pyörii baareissa vielä keski-iässäkin.
Ei pidä paikkaansa. Nykyisin baarit ovat ihmisille olohuoneita ja niissä vietetään aikaa, ilman että juodaan itsensä tajuttomaksi kuten ennen oli tapana. Ihan tavallisia ihmisiä siellä käy.
Sinkuille/eronneille baarit on oiva mahdollisuus tavata muita sinkkuja, oli sitten ikää vaikka sen keski-iän verran.Ai, en tiedä kun en ole baareissa käynyt sen jälkeen kun lapset syntyi eikä mieskään. Veikkaan silti ettei siellä aikaa viettävä aines ole täysin priimaa.
Veikkaat että siellä viettävä aines ei ole täysin priimaa. 🤣
Suurin osa ihmisistä käy baareissa, siellä voi käydä tapaamassa kavereita, kahvilla tai skumppalla, kuuntelemassa musiikkia. Toisilla on elämä ja muutakin sisältöä siinä, kuin nyhjätä pieruverkkareissa kotona.
Priimat ei petä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkuille/eronneille baarit on oiva mahdollisuus tavata muita sinkkuja, oli sitten ikää vaikka sen keski-iän verran.Ai, en tiedä kun en ole baareissa käynyt sen jälkeen kun lapset syntyi eikä mieskään. Veikkaan silti ettei siellä aikaa viettävä aines ole täysin priimaa.
Veikkaat että siellä viettävä aines ei ole täysin priimaa. 🤣
Suurin osa ihmisistä käy baareissa, siellä voi käydä tapaamassa kavereita, kahvilla tai skumppalla, kuuntelemassa musiikkia. Toisilla on elämä ja muutakin sisältöä siinä, kuin nyhjätä pieruverkkareissa kotona.
Priimat ei petä.
Osa "priimoistakin" on sekundaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme tämän artikkelin tarkoitus on? Onko Niina joku merkittäväkin henkilö? Miksi jutun kuvissa Niina esiintyy vähissä vaatteissa ja huulet töröllään? Onko olemassa ihmisiä, jotka eivät tiedä, että baarissa oleskelevilla ihmisillä on erityisesti iltamyöhällä ihan muut aikeet kuin vain kivojen drinkkien maisteleminen ja kevyt keskustelu?
Jos vähän kaivelisi, saisi varmasti selville tyypillisen kuvion: toimittaja ja jutun aihe ovat kavereita keskenään, ja kummallekin kelpaa juttupalkkio. Varmuuden vuoksi kommentointimahdollisuutta ei ole.
Hän etsii nyt tällä jutullaan sitä oikeaa. Kunhan on tili kunnossa ja muutenkin kunnollinen mies niin kelpaa.
Onko ne ukkonne jo montakin kertaa teitä pettäneet kun tämäkään ei taas ketään yllätä?
Hän etsii tosirakkautta baareissa ja nyt lehtimainoksella huulet törröllään ja vähissä vaatteissa keikistellen.
Vierailija kirjoitti:
Onko ne ukkonne jo montakin kertaa teitä pettäneet kun tämäkään ei taas ketään yllätä?
Minä en ole ollut naimisissa koskaan, mutta muun kokemuksen pohjalta arvelen, että harva rouva on säästynyt vieraiden ukkomiesten lähestymisyrityksiltä baarissa tai muuallakaan.
Voi, voi.
Naisilla on niiiiin vaikeaa. -.- M27
Jos kukaan ei tulisi iskemään vaikka nuohoaa baareissa juuri sitä odottaen niin kova poru olisi taas siitäkin.
Nainen luulee löytävänsä unelmiensa prinssi baarista tai yökerhosta. :D
Tämän takia me miehet ei kunnioiteta teitä naisia.
Baarista... xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niina nyt vain keksi tämmösen asian että sai viiden minuutin julkisuutensa. Ja muutaman seuraajan instaan.
Käsi pystyyn ne joille tää juttu oli jonkinlainen uutinen.
Ikävintä näissä tarinoissa on se, että shokkiarvon vuoksi liioitellaan ja leimataan miehet joukkona negatiivisesti.
Ei, ikävintä on se, että joidenkin somesönkkäyksestä tehdään nykyään uutiset. Siis mielipiteistä.
Mikseivät kakskytjotain ninnulipinnulit mene itse iskemään/jututtamaan/tutustumaan (mieleisiään) miehiä vaan passiivisina pönöttävät odotellen ja paheksuvat muita kuin olisivat itse kaiken (arvostelun) yläpuolella?
Vierailija kirjoitti:
Nainen luulee löytävänsä unelmiensa prinssi baarista tai yökerhosta. :D
Tämän takia me miehet ei kunnioiteta teitä naisia.
Baarista... xD
Itse et(te) osaa edes kirjoittaa, mutta puhut(te) silti kaikkien myrkkyulisuilla, joten (teillä) ei ole varaa lesoilla.
Näyttää just sellaiselta tyrkyltä duck-facelta, jotka kärkkyvät keski-ikäisiä lompakkotelineitä tietyissä stadin ravintolassa. Jos samoissa paikoissa liikkuu niin ei ihme että tulee huteja ukoille.
Myötähäpeää herättävä tiktokvideo silmänpyörittelyineen, tuhahteluineen ja lapsellisine teiniteksteineen.
Meidän monogaminen ja hyvin toksinen parisuhdemalli vaan on aikansa elänyt. Se ei yksinkertaisesti pysty vastaamaan nykyaikaisen, vahvan ja itsenäisen miehen tunteisiin ja tarpeisiin. Naisille tämä on pelottavaa ja monet kriisiytyvät. Naiset käyvät veristä taistelua toisiaan vastaan sekä miehistä yrittäessään taistella evoluutiota vastaan.
Onneksi meillä on yhä enemmän avoimia ja polyamorisia suhteita. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin onhan se kertakaikkiaan taivahinen ihme, että miehet haluavat nuorta p * llu a.
Ennenkuulumatonta. Ihmetelläänpä tätä nyt oikein porukalla.
No kyllä me naisetkin tykätään nuorista miehistä. Ovat kohteliaita, kestäviä, innokkaita, komeita, hyvä kroppaisia, älykkäitä, elämänmyönteisiä ja paremmalla tuulella kuin vanhemmat miehet. Tapailen 15 vuotta nuorempaa tällä hetkellä. Olen kuitenkin sinkku enkä kuolaa epätoivoisesti missään teinibaareissa.
N40
Älä valehtele. Olet täällä AINA, niin missä välissä sä ketään tapailisit.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuolla baareissa on paljon myös seksinnälkäisiä varattuja naisiakin. Näin ikisinkkumiehenä on mennyt usko naisten monogaamisuuteen jo parikymppisenä. Sen verran on tullut suoria seksiehdotuksia myös reilusti vanhemmilta naisilta. Tästähän ei jostain syystä vaan koskaan keskustella, mutta miesten vastaavasta käytöksestä jaksetaan kyllä taivastella vuosikymmenestä toiseen.
Juuri sen takia en uskaltanut ottaa suomalaista naista vaimokseni, kun pettävät niin herkästi.
Niinpä. Sehän menee niin, että nuorena juhlitaan ja reissataan yhdessä, mutta sitten kun tulee lapsia, alkaa kaveriporukassa vuorottelu, eli välillä on naisten ilta ja miehet jää kotiin hoitamaan lapsia ja välillä päin vastoin. Toki sitten joskus tavataan esim. brunssilla tms. siten, että lapsia myöten kaikki on paikalla. Mutta nimen omaan tuo erikseen juhliminen on hyvin luonnollista, kun on lapsia, eikä lapsia voi yksin kotiin jättää. Ei se kuitenkaan sitä tarkoita, ettei ystävien kanssa voisi enää lähteä ulos, vaan nimen omaan voi, kun vuorottelee.