Naimisissa olevat perheenisät iskevät Niinaa, 23, baarissa: Yöseuraa saisi lähes aina
Niina, 23, haaveilee parisuhteesta, jossa vallitsee molemminpuolinen luottamus.
Toivon, että molemmilla olisi parisuhteessa olo, että voi täysin luottaa siihen, ettei kumpikaan koskaan tekisi mitään, joka loukkaisi toista.
Tällaisessa parisuhteessa kumpikin tietäisi, että riittää toiselle täysin. Muille osapuolille ei olisi sijaa tai tarvetta, Niina toivoo.
Niina haaveilee kihloista, naimisiinmenosta sekä perheenlisäyksestä luotettavan kumppanin kanssa.
Tällä hetkellä tuo haave tuntuu kaukaiselta.
Niina kertoo, että naimisissa olevat perheenisät tulevat iskemään häntä baari-illan aikana hyvin usein. Yleensä miehet ovat iältään noin 3045-vuotiaita.
Lähes aina nämä miehet esittävät olevansa sinkkuja, Niina kertoo.
Yleensä ensimmäiseksi miehet kieltävät, että heillä olisi vaimo tai lapsia, mutta kun asiasta kysyy useammin, niin totuus paljastuu.
Varattujen miesten iskuyritykset eivät auta Niinalla jo valmiiksi olevaa luottamusongelmaa. Näitä on muodostunut omien parisuhteiden kautta.
Tämä ei kuitenkaan ole ainoa syy.
Sekin vaikuttaa siihen, että näkee baarissa, mitä kaikkea siellä touhutaan.
Minulle tulee vaimojen ja miehen perheen puolesta petetty olo. Ajattelen usein, että näinkö minulle sitten joskus käy?
Minä tai kaverini emme tee varattujen miesten kanssa mitään.
Osa luottamusongelmista johtuu myös omista epävarmuuksista. Joskus Niina miettii, ettei ole tarpeeksi hyvä kenellekään.
Jos oma vaimo kotona ei kelpaa, niin kelpaako sitä sitten itsekään.
Niina toivoo, että löytäisi vielä joskus tosirakkauden.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/10931d7f-a2c1-4d75-b27d-780a6fd7d56d
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
Miksi yksiavioisuuteen kykenemättömät miehet menevät parisuhteeseen? Jos ei kykene olemaan uskollinen, vois jäädä suosiolla sinkuksi.
Eron myötä sinkkuus jälleen konkretisoituu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, normaalit perheenisät ei notku baareissa. Perhekeskeiset miehet viihtyy perheen kesken kotona. Yllätys, että rupusakki pyörii baareissa vielä keski-iässäkin.
Ei pidä paikkaansa. Nykyisin baarit ovat ihmisille olohuoneita ja niissä vietetään aikaa, ilman että juodaan itsensä tajuttomaksi kuten ennen oli tapana. Ihan tavallisia ihmisiä siellä käy.
Sinkuille/eronneille baarit on oiva mahdollisuus tavata muita sinkkuja, oli sitten ikää vaikka sen keski-iän verran.
Joo, ja meillä on naisten kesken kaveriporukassa useita, ketkä tykkää tanssia ja baari-iltana tanssitaankin usein niin, että hiki valuu. Ja siis olemme kouluttautuneita, hyvätuloisia perheenäitejä. Ikää lähemmäs 40v. Aika erikoinen käsitys, jos ajattelee, että baareissa käy vain rupusakkia :D
Mutta joo, kyllä minuakin on tullut iskemään varatut miehet. Usein joko mies itse tai joku hänen kaverinsa paljastaa, että tyyppi on varattu. Pahimmat on keksineet itselleen ihan kokonaisen alter egon, valehdelleet ammattinsa jne. Sitten kun tajusi, että olen samalla alalla kuin hän ja hänelle mahdollisesti hyvä työkontakti, niin yhtäkkiä tulikin tarve korjata, että kuka hän oikeasti on. Outo tyyppi.
Ja sitten on vielä ne reissut, esim. laskettelureissut. Kyllä siellä lähes kaikki perheellisetkin miehet on tyrkyllä.
Vierailija kirjoitti:
No, normaalit perheenisät ei notku baareissa. Perhekeskeiset miehet viihtyy perheen kesken kotona. Yllätys, että rupusakki pyörii baareissa vielä keski-iässäkin.
Samaa tulin sanomaan, ettei ikinä kannattaisi yleistää oman kokemuksen perusteella. Vain pieni vähemmistö miehistä pyörii baareissa iskemässä koko elämänsä olivat sitten miehiä tai naisia.
Ennen koronaa koin välillä ihan samaa. Heh ja minä alle 50 v. Jos kundit teki sitä niin teki. Mitä hyötyä on siitä kun kirjoittaa lehteen ? Ihan samaan tahtiin ne varatut voi jatkaa samaa touhua vaikka tuo tyttö siitä mainostaa.
99% sinkkumiehistä ei kelpaisi niinalle. Naisilla on liian isot kriteerit muutenkin ja miehet on taviksia. Saa aika kauan käydä baareissa että niina löytää miehen vaikka olisi sinkkukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Nykyisin baarit ovat ihmisille olohuoneita ja niissä vietetään aikaa, ilman että juodaan itsensä tajuttomaksi kuten ennen oli tapana. Ihan tavallisia ihmisiä siellä käy.
Sinkuille/eronneille baarit on oiva mahdollisuus tavata muita sinkkuja, oli sitten ikää vaikka sen keski-iän verran.Joo, ja meillä on naisten kesken kaveriporukassa useita, ketkä tykkää tanssia ja baari-iltana tanssitaankin usein niin, että hiki valuu. Ja siis olemme kouluttautuneita, hyvätuloisia perheenäitejä. Ikää lähemmäs 40v. Aika erikoinen käsitys, jos ajattelee, että baareissa käy vain rupusakkia :D
Mutta joo, kyllä minuakin on tullut iskemään varatut miehet. Usein joko mies itse tai joku hänen kaverinsa paljastaa, että tyyppi on varattu. Pahimmat on keksineet itselleen ihan kokonaisen alter egon, valehdelleet ammattinsa jne. Sitten kun tajusi, että olen samalla alalla kuin hän ja hänelle mahdollisesti hyvä työkontakti, niin yhtäkkiä tulikin tarve korjata, että kuka hän oikeasti on. Outo tyyppi.
Ja sitten on vielä ne reissut, esim. laskettelureissut. Kyllä siellä lähes kaikki perheellisetkin miehet on tyrkyllä.
Tämä. Ikävä kyllä. Ei varmasti kaikki mutta näitä löytyy liian paljon, ja löytyy myös naisista. Mun kaveri tekee tuota samaa varattuna perheellisenä että keksii alter egon ja etsii jonkun, kuka vaan melkein yleensä käy. Keskimäärin kerran pari vuoteen hälle tulee tällainen polttava tarve pönkittää itsetuntoaan ja sitten hirveät morkkistelut. Ei voi käsittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkuille/eronneille baarit on oiva mahdollisuus tavata muita sinkkuja, oli sitten ikää vaikka sen keski-iän verran.Joo, ja meillä on naisten kesken kaveriporukassa useita, ketkä tykkää tanssia ja baari-iltana tanssitaankin usein niin, että hiki valuu. Ja siis olemme kouluttautuneita, hyvätuloisia perheenäitejä. Ikää lähemmäs 40v. Aika erikoinen käsitys, jos ajattelee, että baareissa käy vain rupusakkia :D
Mä harrastin tota alter egoja joskus ja se oli ihan tuhottoman kivaa!
Kerran oli paha ku sanoin et oon Lieksasta ja sit yks nainen sano et sil on sukua Lieksassa ja en oikeesti oo koskaan käynykään siel. Mun piti sit mennä vessaan lukemaan artikkeli wikipediasta.
Kerran mä jäin myös kiinni siitä ku sanoin et mun nimi on Markus ja sit sattumalta yks tuli moikkaamaan mua mun oikeella nimellä ja jäin kiinni. Sit se suuttu ja lähti pois siitä pöydästä sanomatta mitään.
Sit etelä-euroopassa rantalomakohteessa sanoin brittinaiselle että oon Ruotsista Tukholman läheltä ja se sano siihen että sen kuulee mun aksentista 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tämä tulee kaikille nuorille naisille yllätyksenä. Itselleni ainakin 20v nä baarissa. Oikein ällötti ne 30+ miehet joista iso osa valehteli ensin suhde statuksensa ja osa ihan suoraan sanoi olevansa naimisissa. Eikä ollut mitään avoimia kuvioita vaan salassa puolisolta. Sänkyyn olisi vongannut. Yhden "sinkun" matkaan lähdin jatkoille. Kotona ainakaan olohuoneessa ei näkynyt aluksi mitään kummempia merkkejä muista asujista. Jossain kohtaa näin hääkuvan hyllyn päällä, se oli käännetty vinoon. Katsoin tarkemmin, kysyin tästä ja mies myönsi olevansa naimisissa. Ei ollut lapsia ja vaimo ilmeisesti jossain matkoilla. Lähdin samantien menemään ja onneksi ennen kuin ehti tapahtua mitään. Ällöttävää ja säälittävää.
Jos olisit ollut suostumuksellinen seksiin valheellisin tiedoin, niin olisiko sinut mielestäsi r.ais.kattu? Näinhän sen voisi nähdä.
En näe asiaa ollenkaan noin. Suostumus seksiin on silloin annettu. Kyllähän valehtelu loukkaisi ja koko homma ja hemmo ällöttäisi, mutta ei se ole sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa tulin sanomaan, ettei ikinä kannattaisi yleistää oman kokemuksen perusteella. Vain pieni vähemmistö miehistä pyörii baareissa iskemässä koko elämänsä olivat sitten miehiä tai naisia.
Oman kokemuksen mukaan aivan liian moni on valmis lähtemään jonkun toisen matkaan hetken huumassa. Ja näitä lähestymisiä tehdään myös työpaikoilla ja siellä somessa. Aloitetaan keskustelu milloin minkäkin varjolla, keskustelu päättyy johonkin kun mies kertoo kuinka on haaveillut siitä ja tästä ja eihän elämä ole niin mustavalkoista. No mulle tietyt asiat on. Ei jaksa yhtään tuollaista.
Minun työkaverit aikanaan vaikka olivat varattuja hyppäsivät mielellään sänkyyn varattujen miesten kanssa. Että kahdenpuolista tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä harrastin tota alter egoja joskus ja se oli ihan tuhottoman kivaa!
Kerran oli paha ku sanoin et oon Lieksasta ja sit yks nainen sano et sil on sukua Lieksassa ja en oikeesti oo koskaan käynykään siel. Mun piti sit mennä vessaan lukemaan artikkeli wikipediasta.
Kerran mä jäin myös kiinni siitä ku sanoin et mun nimi on Markus ja sit sattumalta yks tuli moikkaamaan mua mun oikeella nimellä ja jäin kiinni. Sit se suuttu ja lähti pois siitä pöydästä sanomatta mitään.
Sit etelä-euroopassa rantalomakohteessa sanoin brittinaiselle että oon Ruotsista Tukholman läheltä ja se sano siihen että sen kuulee mun aksentista 😂
Kuulostat teini-ikäiseltä.
Miksei voinut muuten kirjoittaa vaikka nimimerkillä ? Muutama ns poseerauskuva. Kertoo paljon.
Onpa hän tehnyt yllättävän havainnon😂
Kaikki baarissanotkujat hakevat panoa tai pöhnää.
Niinan kannattaisi varmaan koittaa saada se päänsä kuntoon ennen kuin haaveilee jostain suuresta rakkaudesta ja luottamuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi yksiavioisuuteen kykenemättömät miehet menevät parisuhteeseen? Jos ei kykene olemaan uskollinen, vois jäädä suosiolla sinkuksi.
Jotta sais jälkeläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin onhan se kertakaikkiaan taivahinen ihme, että miehet haluavat nuorta p * llu a.
Ei kyllä kävisi mielessäkään alkaa kovin paljon alle nelikymppisen kanssa millekään, edes yhdeksi yöksi. Jotenkin kolmekymppisetkin tuntuu niin lapsilta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme tämän artikkelin tarkoitus on? Onko Niina joku merkittäväkin henkilö? Miksi jutun kuvissa Niina esiintyy vähissä vaatteissa ja huulet töröllään? Onko olemassa ihmisiä, jotka eivät tiedä, että baarissa oleskelevilla ihmisillä on erityisesti iltamyöhällä ihan muut aikeet kuin vain kivojen drinkkien maisteleminen ja kevyt keskustelu?
Jos vähän kaivelisi, saisi varmasti selville tyypillisen kuvion: toimittaja ja jutun aihe ovat kavereita keskenään, ja kummallekin kelpaa juttupalkkio. Varmuuden vuoksi kommentointimahdollisuutta ei ole.
Hei! Nainen on yökerhossa 03, tavanomaista enemmän meikattuna ja seksikkäästi pukeutuneena vain ja ainoastaan pitämässä hauskaa kaverien kanssa, ei etsimässä mitään seuraa. Vaimoni on selittänyt tämän asian minulle monesti.
Viiva unohtui alotuksessa 30 ja 45 v. väliin. Mutta 21-vuotiaalle nuorelle naiselle, nämä perheelliset isät voisivat olla kolmetuhattanelkytviis vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Koska miehille ei ole jonossa seksiseuraa kuten tuolle jutun naikkoselle.
Anteeks mut nyt oon sanaton. XD Mulla on sen ikäisiä lapsia että väistämättä tiedän. Somessa on profiilit, en kauhean aktiivisesti päivitä, ja ei oo nykyaikana mitenkään erityistä vaikka päivittäisikin. :) Voi hyvänen aika taas. On siellä ne Marjatat 75 v myös jotka kiittää kaveruudesta ja ryhmään pääsystä ja lähtee keittämään teetä.