Eikös Ollille pitänyt ilmoittaa BB-taloon jos tyttöystävä jättmässä tms? Ei vieläkään kuulu mitään?
Aikooko se tyttis todella katsella sitä sikaa vielä?
Kommentit (27)
Ette voi tietää kuinka vapaa suhde on. Ja ei ne asiat mene aina niinkuin täällä kuvitellaan.
Jospa Olli valehtelee tyttöystävästä jotta katsojilla olisi jännätävää -varattu mies ja suhde
Ei uskalla sanoa, ilmottautu tonne ohjelmaan ja sikailee minkä kerkeää että nainen jättäisi?
soittaisi tossa tilanteessa tuotantoyhtiölle ja kertoisi jättö aikeistani. Saisi munapää itse löytää kamansa ulko-oven edestä.
sori mut ekana tuli mieleen joku kauhee läski rasvatukka pitsaface.
korjatkaa jos olen väärässä :)
siis siihen tyttöystävän kuvaan. Tyttö oli ihan nätti. Paremman näköinen kuin hanne tai sari. Pitkät vaaleat hiukset, söpöt kasvot ja hoikka.
Ei kuulemma TIETENKÄÄN HÄN ole mitään tyhmää naista itselleen huolinut! Ja saanut tästä kuulemma aika hyvän vahvistuksen josta puhuu sitten myöhemmin (viittasi puheluun),. KAlahan sanoi suoraan etät vastedes nukut ihan yksin! Miten sen voi noin tulkita?
Vai aikooko vedota huonoon linjaan, että mä kuulin että nukut jatkossakin Hannen viekussa?!
Kurja tyyppi se olli!
Vierailija:
Kaunis ja persoonallisen näköinen pitkähiuksinen blondi. Hoikka.
mutta tämän teorian sotkee se palkintopuhelu, jossa Kalan mielestä sekin on liikaa, että Ollilla oli jonkun tytön jalat sylissä.
Jos ovat oikeasti olleet yhdessä teini-iästä asti, niin kyllä tuossa parinkympin jälkeen on ihan luonnollista monissa tapauksissa, että tiet eroavat. Tässä tapauksessa se vain kävi aika poikkeuksellisella tavalla.
oikeasti tapahtunu jotain seksihommia? ovatko kommentoineet asiaa talossa?
Lisäksi peitto heilui monta tuntia ja hereillä oltiin, Hannen orgasmi oli aika selvä, kuten Raakelkin sanoi.
Vierailija:
Lisäksi peitto heilui monta tuntia ja hereillä oltiin, Hannen orgasmi oli aika selvä, kuten Raakelkin sanoi.
Sitä paitsi varsinaista yhdyntää ei ole tapahtunut.