Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituinen ongelma kavereista. olen

Vierailija
02.11.2006 |

luonteeltani hyvin perhekeskeinen ja en välitä juurikaan kodin ulkopuolista kavereista. Tosin lasten kavereiden vanhempien kanssa näen tärkeänä pitää yhteyttä. Mutta ongelma tulee tässä; kun tapaan jossain vaikka harrastuksissa uusia ihmisiä, niin aina silloin tällöin käy niin, että nämä ihmiset haluaisivat nähdä muulloinkin (kyläkutsua jne.) Olen erittäin empaattinen, kuunteleva, mukavaksi sanottu, joten osaan olla ihmisten kanssa. MUTTA, olen siitä omituinen, että en halua ' ylimääräisiä' ihmisiä elämääni liikaa, joten onko ketään muuta tällaista omituista otusta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua rasittaa kaikii " kissanristiäiset" toki menne jos jonekkin tuppereille pyydetään. Ja olenkin tosi seurallinen jos jonekkin ihmistenilmoille menen, mutta muuten kyllä olen mielummin kotona omanperheen parissa jne.

Ei vaan jatkuva kyläileminen ja kestitsiminen ole mun juttuni ollenkaan.

Oma koti rulettaa.

-erakko.

Vierailija
2/3 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, eli minä ilmoittaudun :)

En todellakaan tarvitse elämääni muita kuin perheeni. Toki minulla on kavereita ja ystäviä mutta soittelemme kerran 2kk:ssa ja näemme kerran vuodessa. Olen aivan saman lainen kuin sinä ap, eli empaattinen ,hyvä kuuntelija yms. mutta en vain tarvitse enempää ihmisiä elämääni ja monet pitävätkin minua jotenkin outona. Onneksi olen löytänyt aviomiehen jolle myös riittää oma perhe, hänelläkin on vain muutama ystävä. Olemme niin onnellisia yhdessä emmekä tarvitse ketään muuta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika laaja kaveripiiri ja se on erittäin hyvä juttu.

Olen kanssa aika tykätty ihminen, koska olen rauhallinen ja juttelen mielelläni asioista ja tietääkseni muo on helppo lähestyä.

Tunnen kuitenkin jo nykysistä ystävistäni välillä huonoa omaatuntoa, kun en ole kovin aktiivinen yhteydenpitäjä. Kaikki energia menee kodinhoitoon, mitä työltä jää ja olen äskettäin jäänyt yh:ksikin.

Siksi en halua hirveesti lisää ystäviä, koska en kerkeä pitämään yhteyttä.

Jotenkin myös kirpaisee onnelliset perheenäidit, vaikka he seuraani hakeutuvatkin, mieluiten olisin ystävä sellasen ihmisen kanssa, jolla on vähän elämänkokemusta ja vastatuulia. Jotenkin sitä heti vertaa omaa elämäänsä toiseen, eikä halua aina olla se osapuoli jota esim. tuetaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan