Miksi miestä ei kiinnosta tavata?
Olen jo kahdesti kysynyt, että mennäänkö esim. syömään, mutta miehen vastaus on ollut tyyliä "katotaan, jos ehtii". Viestittelee kyllä joka päivä monta kertaa. Löydettiin toisemme Tinderistä eikä olla vielä nähty kertaakaan. Outo kuvio. Mies salaa jotain?
Kommentit (59)
Kokeile haluaako siinä vaiheessa kun pyydät syömään ja lupaat maksaa sen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oot kysynyt jo kahdesti suoraan niin ihan sama miksi ei ole halunnut tavata, et ole kovik kiinnostava hänelle tai minkään sortin prioriteetti, eikä tuollaista miestä kannata enempää houkutella. Seuraavaa etsimään.
Kiinnostunut mies ehdottaa tapaamista itse jos annat pientäkään vinkkiä että olet suostuvainen, esim "ihanaa, ensi perjantai on kokonaan vapaa, mitähän sitä tekisi" .
Minkä takia sitten jatkaa yhteydenpitoa? Vaikka en vastaisi niin silti laittaa viestiä. Vai olenko jollain massapostituslistalla ja laittaa kaikille saman viestin?
Ap
Voi myös olla aidosti elämä täynnä härdelliä. Itselläni oli totaali-yh vaihe kun olin täyspäivätöissä, joista kiirehdin hakemaan lapsen pöivökodista, ja yötkin osin rikkonaiset lapsen sairauden hoidon takia, mutta kas yhdessä vaiheessa yritin järjestää treffejä. Kyllä meni viikkoja että sai osumaan molemmille sopivan ajan. Mutta kysy mieheltä hyvin suoraan millaiset ajat kävisi ja koottakaa sovitella, ja jos sittenkään ei onnistu niin ehkä kiinnostus ei ole riittävän suurta.
No jotkut miehet on jänniä ja playereitä. Kivahan se on kirjoitella kaikkea ja sillä lailla saada ajankulua ja hupia. Itsekin olen mielenkiinnolla seurannut erään miehen käytöstä, tavattiin Tinderissä syyskuun lopussa. Ollaan siitä asti kirjoiteltu ja pari kertaa sovittu jo tapaaminen. Molemmilla kerroilla mies on perunut, vaikka hän itse aktiivisesti niitä näkemisiä on ollut puuhaamassa. Silti kirjoittelee edelleen ja viimeksi eilen laittoi, että me ei olla muuten vieläkään tavattu.
Olin aluksi tosi kiinnostunut, mutta nyt itsellä kiinnostus on jo lopahtanut. Pidän tätä kuitenkin eräänlaisena ihmiskokeena ja mielenkiinnolla seuraan miten kauan jaksaa viestitellä ja tavataanko sitten koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oot kysynyt jo kahdesti suoraan niin ihan sama miksi ei ole halunnut tavata, et ole kovik kiinnostava hänelle tai minkään sortin prioriteetti, eikä tuollaista miestä kannata enempää houkutella. Seuraavaa etsimään.
Kiinnostunut mies ehdottaa tapaamista itse jos annat pientäkään vinkkiä että olet suostuvainen, esim "ihanaa, ensi perjantai on kokonaan vapaa, mitähän sitä tekisi" .
Minkä takia sitten jatkaa yhteydenpitoa? Vaikka en vastaisi niin silti laittaa viestiä. Vai olenko jollain massapostituslistalla ja laittaa kaikille saman viestin?
Ap
Voi myös olla aidosti elämä täynnä härdelliä. Itselläni oli totaali-yh vaihe kun olin täyspäivätöissä, joista kiirehdin hakemaan lapsen pöivökodista, ja yötkin osin rikkonaiset lapsen sairauden hoidon takia, mutta kas yhdessä vaiheessa yritin järjestää treffejä. Kyllä meni viikkoja että sai osumaan molemmille sopivan ajan. Mutta kysy mieheltä hyvin suoraan millaiset ajat kävisi ja koottakaa sovitella, ja jos sittenkään ei onnistu niin ehkä kiinnostus ei ole riittävän suurta.
Sinun näkökulmasta homma toimi, mutta anteeksi nyt, haluaako joku oikeasti olla se jolle jää kerran muutamassa viikossa pari tuntia treffiaikaa härdellin jälkeen? Ei se siitä nopsaan helpota, itse etsisin jonkun jolla on aikaa myös parisuhteelle kerran sellaista toivon.
Olisiko ongelma siinä että naiset ovat keskenään päättäneet että on miehen tehtävä maksaa treffit ja jos on tarpeeksi kaunan treffaillut tuloksetta niin on kyllästynyt maksamaan naisille asioita kun ei ne johda mihinkään. Kuinka kauan naiset suostuisivat maksamaan asioita ilman että rahoilleen saa minkäänlaista vastinetta?
Vierailija kirjoitti:
No jotkut miehet on jänniä ja playereitä. Kivahan se on kirjoitella kaikkea ja sillä lailla saada ajankulua ja hupia. Itsekin olen mielenkiinnolla seurannut erään miehen käytöstä, tavattiin Tinderissä syyskuun lopussa. Ollaan siitä asti kirjoiteltu ja pari kertaa sovittu jo tapaaminen. Molemmilla kerroilla mies on perunut, vaikka hän itse aktiivisesti niitä näkemisiä on ollut puuhaamassa. Silti kirjoittelee edelleen ja viimeksi eilen laittoi, että me ei olla muuten vieläkään tavattu.
Olin aluksi tosi kiinnostunut, mutta nyt itsellä kiinnostus on jo lopahtanut. Pidän tätä kuitenkin eräänlaisena ihmiskokeena ja mielenkiinnolla seuraan miten kauan jaksaa viestitellä ja tavataanko sitten koskaan.
Kyllä ne jaksaa 😂 Itsellä eräs joka kirjoitellut 2,5 v. eikä olla "vielä" nähty. Tosin asutaan eri kaupungeissa joka ehkä suurin syy. Minulla ollut jo yksi parisuhdekin tässä välissä. Harvakseltaan ollaan yhteyksissä edelleen, ja välillä mietitään että voisihan sitä tavata, mutta aina niin hankala järjestää kiireiden ja välimatkan vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Koska joku varalla buustaa itsetuntoa, on sitten helpompi tavoitella niitä jotka itseä oikeasti kiinnostaa kun ei ole ns pakkoraossa. Toki voit jatkaa roikkumista mutta hyvä nainen, miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin aluksi tosi kiinnostunut, mutta nyt itsellä kiinnostus on jo lopahtanut. Pidän tätä kuitenkin eräänlaisena ihmiskokeena ja mielenkiinnolla seuraan miten kauan jaksaa viestitellä ja tavataanko sitten koskaan.Kyllä ne jaksaa 😂 Itsellä eräs joka kirjoitellut 2,5 v. eikä olla "vielä" nähty. Tosin asutaan eri kaupungeissa joka ehkä suurin syy. Minulla ollut jo yksi parisuhdekin tässä välissä. Harvakseltaan ollaan yhteyksissä edelleen, ja välillä mietitään että voisihan sitä tavata, mutta aina niin hankala järjestää kiireiden ja välimatkan vuoksi.
Voi hyvänen aika, onpa sinnikäs. Tää mun Tindertuttava sentään asuu alle parin kilometrin päässä, mutta joskus sekin on näköjään liikaa...
Miehellä on joko masennus tai oneitis.
Ehkä teidänkin pitäisi alkaa olla joustavampia ja ymmärtäväisempiä. Joskus elämässä on mutkia, muttei se sitä tarkoita, ettei halua/voi nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä teidänkin pitäisi alkaa olla joustavampia ja ymmärtäväisempiä. Joskus elämässä on mutkia, muttei se sitä tarkoita, ettei halua/voi nähdä.
Siinä tapauksessa kannattaa varmaan olla rehellinen ja kertoa mikä ongelma on. Vaikea ymmärtää, jos ei tiedä mitä pitää ymmärtää..
Juju on olla hieman uhkeampi kuin kilpakosijatar, hieman enemmän hajuvettä, hieman korkeammat korot, hieman lyhyempi hame.
Ei siis pidä miettiä miksi mies ei ole kiinnostunut jos ei itse ole tip top kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin aluksi tosi kiinnostunut, mutta nyt itsellä kiinnostus on jo lopahtanut. Pidän tätä kuitenkin eräänlaisena ihmiskokeena ja mielenkiinnolla seuraan miten kauan jaksaa viestitellä ja tavataanko sitten koskaan.Kyllä ne jaksaa 😂 Itsellä eräs joka kirjoitellut 2,5 v. eikä olla "vielä" nähty. Tosin asutaan eri kaupungeissa joka ehkä suurin syy. Minulla ollut jo yksi parisuhdekin tässä välissä. Harvakseltaan ollaan yhteyksissä edelleen, ja välillä mietitään että voisihan sitä tavata, mutta aina niin hankala järjestää kiireiden ja välimatkan vuoksi.
Mä laitoin lopulta ihan profiiliinikin, etten etsi mitään kirjekavereita. Monet olisivat halunneet kirjoitella vaikka maailman tappiin. Jopa tuon lisäyksen jälkeenkin. Mä olin tinderissä tavatakseni miehiä. Vaikeaa oli. Jos etsitte kirjekavereita ja teillä on aikaa treffeillä parittoman kuun parillisena sunnuntaina, niin pistäkää se profiiliinne!
Vierailija kirjoitti:
Juju on olla hieman uhkeampi kuin kilpakosijatar, hieman enemmän hajuvettä, hieman korkeammat korot, hieman lyhyempi hame.
Ei siis pidä miettiä miksi mies ei ole kiinnostunut jos ei itse ole tip top kiinnostava.
Ja nämä hyödyttävät viestien välityksellä miten? Ihan yksinään saa sitä hajuvettä haistella, kun tapaamista ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti mulla on pienet rinnat. Siitäkö tässä nyt onkin kyse?
Ap
Herra jumala miksi kaikki pitää kysyä täältä!?
Mistä hemmetistä kukaan tietää miksi joku mies ei halua tavata, kysy ihminen siltä itseltään!
Onko aivojen paikalla tyhjää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja nekin olet ehtinyt esitellä vaikka ette ole vielä edes tavanneet. Hohhoijaa......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei vaan siitä, että selvästi annat kävellä itsesi yli ihan miten sattuu -> ei vaikuta siltä että pystyisit valitsemaan vaan otat sen joka huolii ja niillä ehdoilla jotka annetaan -> annat olettaa ettet ole kiinnostava eikä sinua kannata tavata, tai jos haluaakin tavata niin se onnistuu myös sen jälkeen kun on välissä käynyt polkemassa kolmea kuumempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja nekin olet ehtinyt esitellä vaikka ette ole vielä edes tavanneet. Hohhoijaa......
Missä niin lukee?
Ap
Et näköjään ymmärrä miesten ajatusmaailmaa yhtään, se on erilainen kuin naisilla. Mies pitää "varastossa" ja keskustelussa myös niitä ei niin kiinnostavia naisia, jotta voi vaikka seksin tarpeessa kaivaa esiin, jos ei saa vastakaikua niiltä paremmannäköisiltä ja kiinnostavammilta.
Sinun kannattaa ihan ystävällisesti sanoa että on kiva ollut jutella, mutta et etsi pelkkää kirjoitteluseuraa, joten parempi lopettaa keskustelu kun mies ei halua tavata. Näin saat selville missä kategoriassa olet. Jos mies hätääntyy ja sopii tapaamisen, niin hän on kiinnostunut ja haluaa oikeasti nähdä (tässäkin täytyy katsoa vielä ajan kanssa oliko vain yritys pitää sinut verkostossa, vai tuleeko tapaamisia jatkossakin johdonmukaisesti). Jos mies ei sovi tapaamista ilmoituksesi jälkeen, niin tiedät varmuudella millä tasolla olet hänen silmissä ja voit unmatchata.