Miksi miestä ei kiinnosta tavata?
Olen jo kahdesti kysynyt, että mennäänkö esim. syömään, mutta miehen vastaus on ollut tyyliä "katotaan, jos ehtii". Viestittelee kyllä joka päivä monta kertaa. Löydettiin toisemme Tinderistä eikä olla vielä nähty kertaakaan. Outo kuvio. Mies salaa jotain?
Kommentit (59)
Itse en ainakaan lähtisi syömään ekoille treffeille. Kannattaisiko ehdottaa jotain kevyempää tapaamista? Semmoista, josta voisi halutessaan myös sujuvasti poistuakin. Miten yleistä on syömään lähteminen ekoilla treffeillä?
Itse olen yhden kanssa huomannut että aina kun lähennymme, hänen itsetuntonsa hetkellisesti nousee ja sitten löytyy myös muita tapailukumppaneita. Nämä suhteet hiipuu yleensä 2-3kk:n sisällä. Sen jälkeen mies yrittää taas hakeutua seuraani tankkaamaan turvallisuutta.
Antamani itsetunto kestää miehellä siis sen pari kuukautta. Sen jälk tulee taas kova äidin tarve.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan lähtisi syömään ekoille treffeille. Kannattaisiko ehdottaa jotain kevyempää tapaamista? Semmoista, josta voisi halutessaan myös sujuvasti poistuakin. Miten yleistä on syömään lähteminen ekoilla treffeillä?
Normaali ihminen osaa itse ehdottaa jotain muuta, jos ei halua mennä syömään. Vastaus voi olla muutakin kuin kyllä tai ei. Ihan oikeasti nyt :D
Vierailija kirjoitti:
Itse olen yhden kanssa huomannut että aina kun lähennymme, hänen itsetuntonsa hetkellisesti nousee ja sitten löytyy myös muita tapailukumppaneita. Nämä suhteet hiipuu yleensä 2-3kk:n sisällä. Sen jälkeen mies yrittää taas hakeutua seuraani tankkaamaan turvallisuutta.
Antamani itsetunto kestää miehellä siis sen pari kuukautta. Sen jälk tulee taas kova äidin tarve.
Mä olen itsekin naisena harrastanut tätä ja toisaalta mulla on ollut muutama kaltaiseni mieskin. Aika kuluttavaa pidemmän päälle. Ja itsekästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juju on olla hieman uhkeampi kuin kilpakosijatar, hieman enemmän hajuvettä, hieman korkeammat korot, hieman lyhyempi hame.
Ei siis pidä miettiä miksi mies ei ole kiinnostunut jos ei itse ole tip top kiinnostava.
Valitettavasti mulla on pienet rinnat. Siitäkö tässä nyt onkin kyse?
Ap
Ei vaan siitä, että selvästi annat kävellä itsesi yli ihan miten sattuu -> ei vaikuta siltä että pystyisit valitsemaan vaan otat sen joka huolii ja niillä ehdoilla jotka annetaan -> annat olettaa ettet ole kiinnostava eikä sinua kannata tavata, tai jos haluaakin tavata niin se onnistuu myös sen jälkeen kun on välissä käynyt polkemassa kolmea kuumempaa.
Olet ihan oikeassa siinä, että ei todellakaan ole valinnanvaraa. Tuo mies oli ainoa, joka suostui edes keskustelemaan Tinderissä.
Ap
Mennäänkö syömään grillille lihapiirakkaa kahdella nakilla
Sinkkumies47 kirjoitti:
Mennäänkö syömään grillille lihapiirakkaa kahdella nakilla
Ei kiitos. Olet liian vanha minulle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tinder tarkoittaa, että sinun pitäisi ulkonäöllä päihittää kaikki muut ehdokkaat. Et sitä ole joten haluatko oikeasti tavata ukkelia,joka odottaa ulkoisesti jotain parempaa?
Onko todella jokaisella perheenisälläkin jono instababeja odottamassa? Epäilen vahvasti.
Vierailija kirjoitti:
Kuullostaa erittäin tutulta, minullakin tällainen tapaus Lahdessa.
Ei halua tavata koska osaa jo lukea?
Jaa kommenttini poistettiin vaikka ihan asiallinen.
Peluri tai voi olla myös välttelevästi kiintyvä tai sosiaalisesti jotenkin estynyt, eli haluaa tavat mut ei uskalla.
Itsellä ollut tällainen on of säätösuhde kolme vuotta, vaikka kaikkea muuta välissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juju on olla hieman uhkeampi kuin kilpakosijatar, hieman enemmän hajuvettä, hieman korkeammat korot, hieman lyhyempi hame.
Ei siis pidä miettiä miksi mies ei ole kiinnostunut jos ei itse ole tip top kiinnostava.
Ap
Nattasia kompensoi leveämpi uuma ja lyhyempi hame. Leveän uuman uupuessa poista lisää hameen korkeudesta. Ei uumaa? Poista hame kokonaan. Kaikki nämä niksit ovat ikiaikaisia ja toimineet niin kauan kuin vaatteita on ollut olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Nattasia kompensoi leveämpi uuma ja lyhyempi hame. Leveän uuman uupuessa poista lisää hameen korkeudesta. Ei uumaa? Poista hame kokonaan. Kaikki nämä niksit ovat ikiaikaisia ja toimineet niin kauan kuin vaatteita on ollut olemassa.
Eikö uuma tarkoita vyötäröä? Onko leveä vyötärö tavoiteltava ominaisuus?
Ekana tulee mieleen, että mies on vasta äskettäin alkanut tapailla jotakuta ja ei siksi halua vielä sopia treffejä muiden naisten kanssa. Hän varmaan haluaa ap tavata sut sitten kun tapailu tämän naisen kanssa loppuu.
Kannattaa odottaa kiltisti vuoroa.
Sori ohi aiheen, mutta en muista kuin kerran naisen ehdottaneen tapaamista! Täällä ketjuja, joissa naiset tekevät sitä ja samalle miehelle toistuvasti. Voi olla, että olen itse ehdottanut suht pian, mutta tulee mieleen, että olisiko kyseessä tässäkin ketjussa sellainen monen haluama mies? Pelaa aikaa Ap:n kanssa sen aikaa, kun viestittelee päivittäin hänelle, mutta tapailee toista kiinnostavampaa
Eteenpäin vaan, ap!
Mä kävin ekaa kertaa ikinä kurkkaamassa, että mikä tää y lauta on, ja voi apua. En todellakaan mene tinderiin, kun näköjään niitä naisten profiileja sitten jaetaan sinne naureskeltavaksi.
Niin tuli vaan mieleen, että ehkä tääkin tapaus on vaan hupimielellä liikenteessä. Kehittelee jotain chattailyä naisten kanssa, että saisi hassuja screen shoteja jaettavaksi, jos nainen vaikka sattuisi kirjoittamaan jonkun aivopierun. Voi, voi, joo, on pariutumisesta vähän tullut hankalaa, kun meno on tuota tasoa.
Roikun vieläkin tässä kuviossa mukana ja odottelen. En tiedä miksi, kun pitäisi vaan sanoa, että lopetetaan koko homma, kun ei etene mihinkään..
Ap
Hänen itsetuntonsa nousee siitä, että sinä olet kiinnostunut hänestä. Kaikki ihmiset eivät ole tasapainoisia ja normaaleja ja etsi normaaleja asioita.