Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin WC-vainaja: Eikö kaupungin virastojen vessoja siivota edes kerran viikossa?

Vierailija
11.01.2023 |

Kuollut oli arvelujen mukaan ollut viraston ruokalan vessassa jopa viikon.

Kommentit (172)

Vierailija
81/172 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti, tuossa vaiheessa siellä on täytynyt haista jo muukin kuin paska. Miten kukaan ei ole huomannut?

Meillä vessat on jokainen ihan erillisiä, oman oven takana. Ei niin kuin huoltoasemalla, jossa vessassa yleensä on rivi koppeja, jotka on alhaalta ja ylhäältä avoimia.

Ruumiin hajun kyllä haistaa.

Vierailija
82/172 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä niin surullinen olo sen miehen puolesta. Toinen ollut hirveissä tuskissa sydärin? kourissa ja viimeisillä voimilla vastaa työkaverin puheluun ja saa vain korinaa aikaiseksi. Sitten puhelin tippunut lattialle ja särkynyt.

En ymmärrä miten korinasta työkaveri päättelee että on menossa sairaalaan. Jos ollaan porukassa syömässä ja toinen poistuu vessaan huonovointisena, tuo puhelu ja kaikki niin miten voi lähteä siitä pöydästä kun näkee että toisen ruoka siinä tarjottimella kesken.

Siivoojia moni tuntuu syyttävän. Joo onhan se outoa että ei laiteta merkille että kopista ei kuulu mitään ääniä, ei ryvintää, ei kahahduksia ei yhtään mitään. Mutta minä ihmettelen sitä porukkaa jotka olleet syömässä miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/172 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan mieti että jos työkaveri lähtee huonovointisena eikä tule takaisin viikkoon, voisi vähän huolestua että missä on?

Näköjään tuossa porukassa ei paljoa hommat paina jos voi kadota viikoksi ennen kuin joku rupeaa ihmettelemään. 

Ajateltu, että on etätöissä tai sairaana. Syyt ei kuulu kuin esimiehelle. 

Vierailija
84/172 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskahan minä olen vain hullu ja seonnut...

Presiis. Ilmoitettu.

Vierailija
85/172 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan mieti että jos työkaveri lähtee huonovointisena eikä tule takaisin viikkoon, voisi vähän huolestua että missä on?

Sellaista se nykyaikana vain on, että toisista ei välitetä kun kaikki tuijottavat vain omaa napaansa.

Vierailija
86/172 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään tuossa porukassa ei paljoa hommat paina jos voi kadota viikoksi ennen kuin joku rupeaa ihmettelemään. 

Ajateltu, että on etätöissä tai sairaana. Syyt ei kuulu kuin esimiehelle. 

Niin. Julkisella puolella ei töiden etenemisessä huomata yhden henkilön häviämistä. 

Vierailija
87/172 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Presiis. Ilmoitettu.

Miksi?

Miksi tätä toimintaa ei haluta tutkia perinpohjin kuten vartiointialakin??

Vierailija
88/172 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä kyllä siivouksen vika ole vaan työtoverien ja pomon. Jos eivät heti ala kaipaamaan työaikana mihin toinen katosi niin kyseisessä firmassa on työpaikan henki pahasti pielessä tai puuttuu kokonaan.

Vai olisiko kuolleen henkilön vika? Miksei kukaan töiden ulkopuolella huolestunut hänestä? Häh?

Vierailija
89/172 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt töissä vahtii toisten vessakäyntejä ja menemisiä. Hyvin voin kuvitella, että ajattelisin työkaverin häipyneen lääkäriin ja sairaslomalle, jos on valittanut huonoa oloa. Esimies nyt on ainoa joka olisi voinut ihmetellä, miksi ei ole töissä vai onko ollut useinkin ilmoittamatta poissa. Toisaalta jos ei työajanseurantaa ja voi olla vaikka etänä niin helposti itsenäistä tai liikkuvaa työtä tekevä voisi olla viikon pois kenenkään huomaamatta. 

niin ja liikkuva työ,niin työkavereita ei nää jatkuvasti...ennemmin ihmettelen,ettei läheiset ole huomanneet tai kaivanneet,olleet yhteydessä

Vierailija
90/172 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Presiis. Ilmoitettu.

Miksi?

Koska olet hullu ja seonnut. Niiden oikkujen mukaan ei kannata hyppiä.

Varmaan sunkaan mielestä kukaan ei kuollut ennen mihinkään, koskaan. Nyt kuolee. koska "kokeellinen k-piikki". Aika pelleä.

Vierailija
91/172 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset työikäisten odottamattomat ja yllättävät äkkikuolemat ovat jostain syystä lisääntyneet huimasti. Sitä tässä vaan ihmettelen.

Vierailija
92/172 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset työikäisten odottamattomat ja yllättävät äkkikuolemat ovat jostain syystä lisääntyneet huimasti. Sitä tässä vaan ihmettelen.

Näytä tilasto.

Vierailija
93/172 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä kyllä siivouksen vika ole vaan työtoverien ja pomon. Jos eivät heti ala kaipaamaan työaikana mihin toinen katosi niin kyseisessä firmassa on työpaikan henki pahasti pielessä tai puuttuu kokonaan.

Vai olisiko kuolleen henkilön vika? Miksei kukaan töiden ulkopuolella huolestunut hänestä? Häh?

Kun tällaisia tapahtuu, niin ihmiset on kovasti vouhkaamassa ja välittämässä.

Sitten taas kun oikeasti joku makaa kadulla, kävelee lähes kaikki vain ohi eikä välitä tai ei uskalla puuttua.

Niin monta kertaa olen itse kerrostalokotimme ikkunasta seurannut viereisen toriaukion tapahtumia ja joutunut menemään tarvittaessa auttamaan, jos olen huomannut jonkun kanttuvei torilla tai viereisellä pysäkillä. Kukaan muu ei ole pysähtynyt auttamaan, vaikka jengiä kulkenut ohi.

t. Eräs tuon huonomaineisen firman vartija

Vierailija
94/172 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Presiis. Ilmoitettu.

Miksi?

Varmaan sunkaan mielestä kukaan ei kuollut ennen mihinkään, koskaan. Nyt kuolee. koska "kokeellinen k-piikki". Aika pelleä.

Tottakai kuoli ennenkin. Mutta nyt vain kuolee oudon paljon enemmän.

Vierailija
95/172 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt töissä vahtii toisten vessakäyntejä ja menemisiä. Hyvin voin kuvitella, että ajattelisin työkaverin häipyneen lääkäriin ja sairaslomalle, jos on valittanut huonoa oloa. Esimies nyt on ainoa joka olisi voinut ihmetellä, miksi ei ole töissä vai onko ollut useinkin ilmoittamatta poissa. Toisaalta jos ei työajanseurantaa ja voi olla vaikka etänä niin helposti itsenäistä tai liikkuvaa työtä tekevä voisi olla viikon pois kenenkään huomaamatta. 

niin ja liikkuva työ,niin työkavereita ei nää jatkuvasti...ennemmin ihmettelen,ettei läheiset ole huomanneet tai kaivanneet,olleet yhteydessä

Kaikilla ei ole läheisiä, ei se mikään ihme pitäisi olla.

Vierailija
96/172 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Presiis. Ilmoitettu.

Miksi?

Tilasto, kiitos?

Vierailija
97/172 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vartijana muutama vuosi sitten eräässä Helsingin kaupungin vähän vastaavassa rakennuksessa ja kiersin aina illalla kerrokset mukaan lukien vessat. Kerran oli yksi vessa lukossa vaikka siellä ei pitänyt olla ketään. Avasin oven ulkopuolelta lopulta kun kukaan ei puheeseen vastannut. Pakkohan se on tarkistaa ettei nimenomaan joku ole saanut sairaskohtausta tai varas vaikka lymyile siellä. (vessa oli tyhjä ja lukko rikki)

Outoa ettei töissä, ravintolassa, siivouksessa tai vartioinnissa missään huomattu asiaa viikkoon.

Vierailija
98/172 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä on lisääntynyttä äkkikuolemaa havaittavissa nuorilla ja terveillä aikuisilla. Puhutaan Sudden Death Syndromesta. Jostain syystä viranomaiset eivät osaa kertoa, mistä tämä johtuu.

Vierailija
99/172 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Presiis. Ilmoitettu.

Miksi?

Tilasto, kiitos?

Ei siis löydy. Koko väite on siis foliohattujen mutuilun varassa.

Vierailija
100/172 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytä tilasto.

Katso nyt aluksi vaikka täältä:

https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php?title=Exce…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi