Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin WC-vainaja: Eikö kaupungin virastojen vessoja siivota edes kerran viikossa?

Vierailija
11.01.2023 |

Kuollut oli arvelujen mukaan ollut viraston ruokalan vessassa jopa viikon.

Kommentit (172)

Vierailija
161/172 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänkohtaus aiheuttaa huonovointisuutta. Kuollut varmaan sydänkohtaukseen, luultavasti saanut sen rokotteesta.

Vierailija
162/172 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei. Olen asunut täällä jo 6 viikkoa ja säästänyt pitkän pennin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/172 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika uskomatonta syyttää siivoojaa!

Kyllä minäkin siivoojan välinpitämättömyyttä ihmettelen, jos ei mitenkään reagoi siihen, että useampaan päivään ei pääse tiettyä koppia siivoamaan. Olen itse kauppakeskuksen siivooja, eikä meillä voisi tuollaista tapahtua. Viimeistään toisena päivänä, avaisin oven ulkopuolelta itse tai kutsuisin huoltomiehen avaamaan. Lukitun oven saa apuvälinettä käyttämällä ulkopuolelta auki.

Jos tuonne on ostettu siivous vain kerran viikossa niin enpä alkaisi eka kerralla ove roikkumaan kun siellä voi joku olla asioillaan.

Vierailija
164/172 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä kyllä siivouksen vika ole vaan työtoverien ja pomon. Jos eivät heti ala kaipaamaan työaikana mihin toinen katosi niin kyseisessä firmassa on työpaikan henki pahasti pielessä tai puuttuu kokonaan.

Tottakai se kertoo siivouksen puutteesta, että viikkoon ei huomata vainajaa wc-tiloissa.

Mutta onko syy heti siivoojan? Monessa paikassa harvennettiin koronatauolla siivousta eikä vanhaan ole palattu. Voi olla että tuokin vessa siivotaan vain kerran viikossa ja se on voitu siivota juuri ennen kuolemaa. Ajattelet yksioikoisesti. Siivooja tekee vain sen mistä maksetaan

Vierailija
165/172 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita yksinasuva   kuolee joskus kotonakin  eikä kukaan pidä yhtä läheisistä. Kerran oli Maunulassa vainaja kuuluisa siitä että  oli kuolleena 7 vuotta yhteen menoon, eikä kukaan käynyt huoneistossa. Naapurit ei huomanneet mitään. Meidän naapurissa on rivitalohuoneisto ollut tyhjänä jo 3 vuotta. Olen kyllä tarkastanut että on oikeasti tyhjä.

Vierailija
166/172 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika uskomatonta syyttää siivoojaa!

Kyllä minäkin siivoojan välinpitämättömyyttä ihmettelen, jos ei mitenkään reagoi siihen, että useampaan päivään ei pääse tiettyä koppia siivoamaan. Olen itse kauppakeskuksen siivooja, eikä meillä voisi tuollaista tapahtua. Viimeistään toisena päivänä, avaisin oven ulkopuolelta itse tai kutsuisin huoltomiehen avaamaan. Lukitun oven saa apuvälinettä käyttämällä ulkopuolelta auki.

Jos tuonne on ostettu siivous vain kerran viikossa niin enpä alkaisi eka kerralla ove roikkumaan kun siellä voi joku olla asioillaan.

Kop kop, onko siellä ketään?

Vierailija
167/172 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kun kylmäsi tuo korina. Jos oli kohtaukseltaan saanut heikosti sanottua puhelimeen, että sairaalaan eli pyytänyt apua ja toinen päätellyt vaan että jaa se lähti sairaalaan ja mennyt jatkamaan töitään 😱

Vierailija
168/172 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onkohan siinä ollut vapaana vierellä olevia vessakoppeja,hui kun ajattelee,et joku on käynyt viereisessä kopissa ja seinämän takana on istunut kuollut mies,eikä kävijä ole vielä tajunnut tätä :/

Täytyykin alkaa pitää kirjaa, missä käy laskemassa ankkurin ja mihin aikoihin, niin tietää sitten joskus, onko käynyt paskantamassa kuolleen vieressä.

Kylläpä sullakin on kunnioitus!

Myönnän, ettei ole epäkunnioittavasti pitänyt kirjaa paskallakäynneistäni. Lupaan olla kunnoittavampi jatkossa. Todisteena logitan tämän aamuisen:

Heräsin 7:15. Menin vessaan paskalle, kotona, paska tuli vikkelään, kun oli aika liukasta. Olin valmis noin 7:18. Kusella kävin ainakin noin klo 13:00. Valitettavasti en muista takemmin, kun aloin kunnioittamaan vasta nyt.

Hoovee sullekkin nyt. Ei kenenkää paskomisia tai kuseskeluja tässä nyt ruodita. Surullista täs on se, et kaveri on lähteny huonovointisena veskiin ja sinne on jäänyt kuolleena päiviksi, kun ketään ei ole kiinnostanut. Mut rölli haist vaan vee! Ketää sun paskomiset kiinnosta.

Vierailija
169/172 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisaa on tämä, että yleensä itketään kyttäämisestä, säännöistä, vahtimisesta ja ylipäänsä siitä, että on kiinnostunut muidenkin asioista. Se on saatanasta seuraavaa. Siis yleensä.

Sitten kun tapahtuu jotain tällaista ikävää, niin yhtäkkiä aletaankin itkeä, kun EI kytätty, vahdittu, eikä vissiin oltu edes kauhean kiinnostuneita.

Päättäkää jo perkele - haluatteko välinpitämättömän, kaikki tekee just mitä haluaa ja mitä se mulle kuuluu vaikka kuolkoon ja siivousta ei tartte ku kerran viikossa, kun se on niin kallista -yhteisön. Vai sitten naapuri- ja kerrostalo- ja työtoverikyttääjien sääntö-Suomen, jossa välitetään niin maan perusteellisesti ja paikat jynssätään teidän veromarkoilla joka päivä? Välimuotoja ei ole. 

Vierailija
170/172 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tämä voi tulla naisille yllätyksenä, mutta käykääpä katsomassa miesten vessoja. niitä ei todellakaan paljon siivota.

Ei missään siivota enemmän jomman kumman sukupuolen vessoja. Kaikki vierekkäiset siivotaan. Jos ja kun naisten vessat ovat paljon siistimpiä, niin siihen on muu syy. Terkuin siivooja.

(Ainoastaan ravintoloissa naisten vessat ovat sotkuisempia kuin miesten. Oletan johtuvan siitä, että miehet pissaavat porttikongiin.)

Vierailija
171/172 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onkohan siinä ollut vapaana vierellä olevia vessakoppeja,hui kun ajattelee,et joku on käynyt viereisessä kopissa ja seinämän takana on istunut kuollut mies,eikä kävijä ole vielä tajunnut tätä :/

Täytyykin alkaa pitää kirjaa, missä käy laskemassa ankkurin ja mihin aikoihin, niin tietää sitten joskus, onko käynyt paskantamassa kuolleen vieressä.

Kylläpä sullakin on kunnioitus!

Myönnän, ettei ole epäkunnioittavasti pitänyt kirjaa paskallakäynneistäni. Lupaan olla kunnoittavampi jatkossa. Todisteena logitan tämän aamuisen:

Heräsin 7:15. Menin vessaan paskalle, kotona, paska tuli vikkelään, kun oli aika liukasta. Olin valmis noin 7:18. Kusella kävin ainakin noin klo 13:00. Valitettavasti en muista takemmin, kun aloin kunnioittamaan vasta nyt.

Palstalle on tänään tullut joku harvinaiset häiriintynyt henkilö

Vierailija
172/172 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä kyllä käsittämätöntä, meni vessaan korisi puhelimeen. Eikö normaali ihminen mene tuossa vaiheessa jo vessaan perään katsomaan, onko kaikki kunnossa.

Tai ala pomoa kiinnostaa, jo työntekijä häviää viikoksi.

Minun töissä on kyllä kytätty vessataukojen aika ihan toisten työntekijöiden puolesta ja jos minuutinkin olet vaikka työajasta poissa tai myöhässä se huomataan ja miinustetaan heti palkasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän