Kuivat ja halkeilevat kantapäät. APUA!
Kun ikää tulee niin alkaa jatkuvasti ilmetä uusia vaivoja. Nyt tänä talvena uudeksi vaivaksi on ilmestynyt kuivat ja halkeilevat kantapäät. En oikeasti enää kohta jaksa olla koko ajan puunaamassa ja hoitamassa eri vaivoja! Sukkiakin laittaessa kuuluu sellainen tosi kova jalkoja repivä ääni. Mikä tähän auttaa? Kiitos
Kommentit (778)
Tai ehkä ap:lta vaan puuttuu huumorintaju.
Ainut mikä itsellä auttaa on Ruotsissa myytävä ( voinee tilata myös netistä)
FOOTMENDER all in one for diabetic jalka rasva.
Muita rasvoja saa laittaa mutta ilman mainittavaa tulosta. Tuo footmender toimii todella vaikeisiin kantapää halkeamiin.
itse koen sen suunnattomana rikkautena.
Ensin jalkahoitoon ja sitten kotona rasvaus joka ilta. Hyvä voide on callusan forte vaahtovoide.
Anteeksi mutta uimahallisss välillä näkee ihan karmeita kantapäitä, ei ikinä hoidettu. Meinaan oksentaa.
Flexitol Heel Balm apteekista. Tosi tehokas.
O´Keeffes rasvat. Jaloille on omansa, mutta käsivoidettakin olen laittanut kantapäihin. Ei halkeile enää.
Working hands myös jalkavoiteena. Suihkun jälkeen on vielä pehmeät kantapäät. Eikä tarvita kuin pari päivää niin pohjat on todella sileät.
Mitähän ne jalkahoitoloissa oikeen tekee, kun koppurajaloista tulee sileät kuin vauvan peppu? Tosin ajan mittaan muuttuvat taas koviksi ja halkeileviksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös kuivat kantapäät ja laitan aina suihkun jälkeen tosi paljon kantapäävoidetta, mutta tietääkö joku muu jotain parempia voiteita? Mulla on nimittäin sellainen ongelma, että mun toinen kantaapää on ihan tosi paljon kuivempi kuin toinen, joka on mielestäni tosi outoa.
Luultavasti sieni-infektio toisessa jalassa
Kipeät kantapäähaavat saa parhaiten parannettua laittamalla pieni möntti kuusen pihkaa halkeamaan ja laastari päälle. Anna olla pari vrk, niin haava on parantunut ja kipu häipynyt. Sitten kannattaa jatkaa rasvauksella aamuin illoin. Tällä keinolla olen vuosikaudet parantanut haavat jalkapohjissa ja sormissa.
En herää töihin onneksi!