Kuivat ja halkeilevat kantapäät. APUA!
Kun ikää tulee niin alkaa jatkuvasti ilmetä uusia vaivoja. Nyt tänä talvena uudeksi vaivaksi on ilmestynyt kuivat ja halkeilevat kantapäät. En oikeasti enää kohta jaksa olla koko ajan puunaamassa ja hoitamassa eri vaivoja! Sukkiakin laittaessa kuuluu sellainen tosi kova jalkoja repivä ääni. Mikä tähän auttaa? Kiitos
Kommentit (778)
Jos joudut kuitenkin raspaamaan, niin hanki Schollin sähköinen ladattava jalkaraspi. Se on paljon hellempi kuin tavallinen käsipeli.
En yleensä innostu näistä härpäkkeistä, mutta tämä on oikeasti hyvä.
Schollilla on myös hyvää voidetta juuri tähän tarkoitukseen.
Rasvaus aina saunan ja suihkun jälkeen!
Ehkä kannattaisi tarkastuttaa myös sokeri-/muut labra-arvot mahdollisen 2. tyypin diabeteksen takia?
Mitäs tuosta - jokainen tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös kuivat kantapäät ja laitan aina suihkun jälkeen tosi paljon kantapäävoidetta, mutta tietääkö joku muu jotain parempia voiteita? Mulla on nimittäin sellainen ongelma, että mun toinen kantaapää on ihan tosi paljon kuivempi kuin toinen, joka on mielestäni tosi outoa.
Varmaan joku on tämän maininnut, on niin pitkä ketju että en lukenut kaikkia viestejä. Apteekin Hydran -perusvoide. Sitä nukkumaan mennessä kantapäihin ja sukat jalkaan. On kyllä todella rasvaista tavaraa, että aamulla pitää jalat petä, vaikka ei muuten suihkussa kävisi. Minulla parani tuolla voiteella. Toki rasvausta pitää jatkaa, mutta miedommat voiteet käy kun kantapäät on parantuneet.
Sain kuurin jalka- ja kynsisieneen ja kuivuneet ratkeilevat kantapäät parantuivat. Ennen tätä rasvailin vaikka millä.
se ureapohjainen apteekista saatava aine auttaa.
Siis mikä tän ketjun idea nyt oikein on?
Miksi näin paljon asiattomuuksia?
Kysessähän on kuitenkin aika yleinen vaiva. Ei pitäisi laukaista kenessäkään mölinän tarvetta.
Ja minä luotan erääseen AV-mammaan joka kertoi luottavansa erääseen Harvardin psykiatriin...
nunnuka nunnuka voi voi voi voi
En muuten varmastikaan mene huomenna töihin!
Apteekista locobase repair -voidetta iltaisin puhtaisiin jalkoihin. Pesu joka ilta, ei raspausta. Auttanut minulla.