Kuivat ja halkeilevat kantapäät. APUA!
Kun ikää tulee niin alkaa jatkuvasti ilmetä uusia vaivoja. Nyt tänä talvena uudeksi vaivaksi on ilmestynyt kuivat ja halkeilevat kantapäät. En oikeasti enää kohta jaksa olla koko ajan puunaamassa ja hoitamassa eri vaivoja! Sukkiakin laittaessa kuuluu sellainen tosi kova jalkoja repivä ääni. Mikä tähän auttaa? Kiitos
Kommentit (778)
Vierailija kirjoitti:
Lidl:ssä tosi edullinen jalkavoide, sisältää ureaa. Osta ja hämmästy miten tehokas. Joku 2-3 euroa taitaa olla hinta. Voin suositella
Ihan paras voide! Ja hinta 1,49. Eilen ostin taas uuden tuubin.
En ehdi lukea koko ketjua, mutta onko jo mainittu jalkasuolakyvlyt ja sitrunalla jalkapohjien ja kantapäiden sively ennen voitelua. Voiteen jälkeen voi laittaa elmukelmun tai pakastepussin jalkoihin, että voide imeytyy jalkoihin eikä sukkiin tai lakanoihin.
Vitamiineista C, B3 ja E, muistaakseni myös joku muu B-ryhmän vitamiineista vaikuttaa kantapäiden kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihanat sileät kantapäät.
Ne on todella pehmeät ja hienot.
Huolehdin niistä paljon.
Rasvaan, rasvaan ja pesen.
Muistan myös kuivata jalkani.
Siksi minulla on täydelliset jalat.
Onko se niin vaikea ymmärtää?
Kannattaa tietysti pestä jalkansa ennen rasvausta, eikä sen jälkeen. Useimmat kaupoista saatavat rasvat auttavat säännöllisesti käytettynä, mutta apteekista saa myös erikoisrasvoja. Minä käytän tällä erää Garbalan Plus - voidetta.
Kun söin elämäni terveellisimmin, minulla oli todella pehmeät ja kovettumavapaat jalat ja kantapäät täysin ilman karheutta. En käyttänyt maitotuotteita, jotka kuivattavat ihoani. Söin paljon erilaisia hyviä rasvoja. Käsitelty sokeri ja sokeria sisältävät tuotteet lähellä nollaa. Ei keinotekoisia aineita ja eineksiä.
Hienoa pojat jatkakaa samaan malliin.
Allpresan jalkavoiteet ovat auttaneet mulle ainakin.
Teipillä paikattu muttei haittaa käyttöä. Roskiinhan tuollainen kuuluisi.
Nauratti oikein koko ketju ei voi muuta sanoa :)
kokeilisin hunajaa ,koska on hoitava.hyviä tuloksia.ulkoisesti.
O'Keeffes Healthy feet-voidetta, muut voiteet on rahan tuhlaamista vaikka kesällä ne saattaisivat toimia.
nunnuka nunnuka voi voi voi voi
Todella Reilukerho että Jeesus valitsee ketkä pelastaa....
Tai ehkä ap:lta vaan puuttuu huumorintaju.
Tyyri esiintyy muinaisissa loitsuissa oravan toisintonimenä.
Miksi palsta on niin outo paikka? Koska kaikki kirjoittajat ovat anonyymejä ja he eivät ole vastuussa sanomisistaan.
Töh täh