Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tätä vartija asiaa ei saanut sanoa täällä, nyt se on iltalehdessä

Vierailija
10.01.2023 |

Jos sisältö mahtuu ja sallitaan iltalehteen, miten sitä ei sallita tällä palstalla. Ihme touhua.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/afabb961-6b0b-424b-9e2e-ffd7e7e8c236

Kommentit (559)

Vierailija
1/559 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sanonut MITÄÄN spämmäsit vain linkkiä.

->poistoon.

Vierailija
2/559 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaillaan suomalaisia vartijoita USA:n poliiseihin. Veikkaan että jälkimmäisellä pikkasen vaativampi työmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/559 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta ne keksii sellasen idean, että miehet pitäs lukita vankiloihin ihan vain varmuuden vuoksi. Miesviha alkaa olla jo liian pitkällä.

Itse en näin pienikokoisena naisena tajua, miten ihmeessä oon tarvittu neljä miestä yhden naisen "rauhoittamiseen"? Johan siltä menee kylkiluut murskaksi kun vähintään joku 300 kiloa istuu päälle. Varmasti kuollut johonkin sisäiseen verenvuotoon eikä taatusti ole paikat ehjinä.

Vierailija
4/559 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilamn niitä vartioita sinäkään et voisi liikkua asuntosi ulkopuolella, ap.

-Rotta olet, turvallisuuden tuottaa vartijat ja sinäkin olet tämän kuplan suojeluksessa.

Kukaa syytön ei joudu vartijan raudoittamaksi, olisi kuunnellut ohjeet niin ei olisi tarvinnut kenenkään tarttua.

Sama koskee George Floydia, itse timpuili itsensä asfalttiin.

SIINÄ FAKTAT.

Vielä jos kerrot missä kohtaa sen asiakkaan saa tappaa?

Vierailija
5/559 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin virhehän tässä nyt oli se, että vartijat koskivat naiseen. Naisille tulee järkytyksenä, että joku voi rajata heidän etuoikeutettua prinsessa-asemaansa noin. Naiset kuvittelevat saavansa tehdä mitä haluavat ilman että siihen on oikeutta puuttua.

Jos tästä jotain positiivista haluaa löytää, niin ehkä tämä on hyvä oppitunti naisille.

Jaahas, no tämä vähän avaa ajatusmaailmaa tässä takana...

Vierailija
6/559 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta ne keksii sellasen idean, että miehet pitäs lukita vankiloihin ihan vain varmuuden vuoksi. Miesviha alkaa olla jo liian pitkällä.

Itse en näin pienikokoisena naisena tajua, miten ihmeessä oon tarvittu neljä miestä yhden naisen "rauhoittamiseen"? Johan siltä menee kylkiluut murskaksi kun vähintään joku 300 kiloa istuu päälle. Varmasti kuollut johonkin sisäiseen verenvuotoon eikä taatusti ole paikat ehjinä.

No mutta tässähän ei 300 kiloa istunut naisen päällä. Toivottavasti rupeat tajuamaan etkä huulete enempää turhia juttuja.

Vierailija
7/559 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usassakin ongelman takaa löytyy siis puutteellinen koulutus. Toivottavasti päättäjät vetää tästä johtopäätöksensä.

Vierailija
8/559 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä jäi taas kertomatta, kaikkein oleellisin eilisessä a-studiossa esiin tullut asia

OPETUSHALLITUS ON KIELTÄNYT TÄLLE ALALLE KARSIVIEN PÄÄSYKOKEIDEN KÄYTÖN

turvallisuusalan opettajien tahdon vastaisesti.

Miksiköhän opetusministeriltä ei ole vieläkään saatu ainuttakaan kommenttia asiasta.

Yle areenasta löytyy tuo eilisillan a-studio.

Vierailija
9/559 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartijat luulevat olevansa 007 luvilla. Ovat kuitenkin säälittäviä koulupudokkaita ja hormonihiiriä. Ei tämä muuksi muutu vaikka siellä yritätkin..

Vierailija
10/559 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.iehet tappaa tolkuttomasti vaimojaan. Suomessa. Tässä kunnollinen nainen tapettiin kiimaisen joukkion naisvihan takia.

Sinulla on pahoja ongelmia suhteessa vastakkaiseen sukupuoleen jota projisoit tähän tapaukseen. Mieleltään terveelle ihmiselle tuollainen ei tule edes mieleen.

Vierailija
11/559 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin virhehän tässä nyt oli se, että vartijat koskivat naiseen. Naisille tulee järkytyksenä, että joku voi rajata heidän etuoikeutettua prinsessa-asemaansa noin. Naiset kuvittelevat saavansa tehdä mitä haluavat ilman että siihen on oikeutta puuttua.

Jos tästä jotain positiivista haluaa löytää, niin ehkä tämä on hyvä oppitunti naisille.

Opetus naisille on siis älä mene yksin ostoskeskukseen ja välttele varmuuden vuoksi vartijoita. 

Opetus on, että tekee kuten vartija sanoo, eikä ala vastustamaan.

Vierailija
12/559 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta tässähän ei 300 kiloa istunut naisen päällä. Toivottavasti rupeat tajuamaan etkä huulete enempää turhia juttuja.

Siis eikö siinä ollut neljä miestä naisen päällä?

Vierailija
13/559 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi lukea näitä vartijajuttuja. Tulee tosi paha olo. Aivan järkyttävää. Hyvä kirjoitus lehdessä

Vierailija
14/559 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilamn niitä vartioita  HE OVAT VARTIJOITA, EI VARTIOITA, VARTIO ON IHAN ERI ASIA!

Vierailija
15/559 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vartijat luulevat olevansa 007 luvilla. Ovat kuitenkin säälittäviä koulupudokkaita ja hormonihiiriä. Ei tämä muuksi muutu vaikka siellä yritätkin..

Suomessa on vartijoita 50 000. En osta väitettäsi.

Vierailija
16/559 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartijat on menneet alalle "läpällä".

Vierailija
17/559 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et tiennyt, on turvallisempaa sekä kiinniotetulle että vartijoille, kun vartijoita on monta, jolloin voidaan ottaa hallintaote, eikä esim pamputtaa ja kaasuttaa, hakata, minkä yksinäinen vartija joutuisi tekemään.

Toisekseen mitä niiden muiden vartijoiden olisi sitten pitänyt tehdä, katsoa vierestä vai?

PELLE olet.

Eikö noissa nyt yleensä laiteta rautoihin ja raahata pihalle kummastakin kädestä pitäen?

Miten tää sussa noin kovia tunteita herättää että pitää käydä haukkumaan?

Vierailija
18/559 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilamn niitä vartioita  HE OVAT VARTIJOITA, EI VARTIOITA, VARTIO ON IHAN ERI ASIA!

Älä ainakaan töissäsi menetä näin malttia!

Jos minä sanon vartia, niin sitten sanon vartia, etkä sinä voi asialle yhtään mitään. Taitaa harmittaa:)

Vierailija
19/559 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et tiennyt, on turvallisempaa sekä kiinniotetulle että vartijoille, kun vartijoita on monta, jolloin voidaan ottaa hallintaote, eikä esim pamputtaa ja kaasuttaa, hakata, minkä yksinäinen vartija joutuisi tekemään.

Toisekseen mitä niiden muiden vartijoiden olisi sitten pitänyt tehdä, katsoa vierestä vai?

PELLE olet.

Oliskohan esim tuo kaasutus vaikka ollut tässä tapauksessa lopputuloksen kannalta parempi?

Vierailija
20/559 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartioiden pidempi koulutus on ihan turhaa. Ei koulussa opita työn kaikkia nyansseja.