Oletko sinäkin nyt helteillä kotona pelkisssä alkkareissa tuulettimen puhaltaessa ilmaa?
ja välillä menet alkkareissa parvekkeelle katselemaan maisemia?
miehellä tämä on helppoa kun ei tarvii peittää edes rintoja, bokserit jalassa on kotosalla aamusta iltaan
Kommentit (52)
tottakai mies ja lapset ovat ihan alkkareissa kotona kesällä, mutta naisena minun on pukeuduttava mustaan burkaan, olisi epäsiveellistä jos en pitäisi burkaa myös kotona ja jos joku tulee kylään, mitä he sanoisivat että nainen on siellä alushousuissa ja rintaliiveissä. ja uskontoomme kuuluu rukoilu 5 kertaa päivässä polvistuen ei siinä voi Allahia palvoa alusvaateisillaan. miehelläkin on silloin pyyhe päällä ettei kikkeli näy allahille.
Olen, vaikka ilmastointilaite pitää lämpötilan kurissa.
Vierailija kirjoitti:
tottakai mies ja lapset ovat ihan alkkareissa kotona kesällä, mutta naisena minun on pukeuduttava mustaan burkaan, olisi epäsiveellistä jos en pitäisi burkaa myös kotona ja jos joku tulee kylään, mitä he sanoisivat että nainen on siellä alushousuissa ja rintaliiveissä. ja uskontoomme kuuluu rukoilu 5 kertaa päivässä polvistuen ei siinä voi Allahia palvoa alusvaateisillaan. miehelläkin on silloin pyyhe päällä ettei kikkeli näy allahille.
😅🤣 Joopa joo
Alkkarit jalassa, en vielä ole viitsinyt pukea
ILP pitä huolen että sisällä ei ole kuuma, toki markiisit alhaalla ja sälekaihtimet osittain kiinni siihen aikaan kun aurinko paistaa ikkunoiden suuntaan
Suomessa pärjää vaatteet päällä mutta nykyisessä kotimaassani talot ovat erittäin kuumia kesällä joten kävin parin tunnin välein kastelemassa mun t-paidan hanan alla ja puristin suurimman osan vedestä pois ja sitten päälle. Veden haihtuessa paidasta myös kroppa viileni.
Yöllä käytin peittona märkää pyyhettä.
Kotoa käsin töitä. Yllä alkkarit ja t-paita. Ei voi laittaa enempää kun jo näin aikaisin on kuuma.
En. Ei ole mitään ongelmaa asunnossa koska on kerrostalon pohjakerros ja aurinko ei paista suoraan sisään. Myös kuisti pysyy suurimman osan päivää osittain varjossa tai kokonaan.
En. Ei meillä koti kuumene kuin yläkerrasta (missä makkarit ovat) ja nyt sielläkään ei ole kuuma. Mä nukuin pari yötä teltassa ja lapset nukkuvat alakerrassa. Sekin vähentää kuumenemista. Oon ollut päivät töissä ja illalla on ollut kaikenlaista hommaa. Nyt ostettiin yksi pöytätuuletin hieman tehostamaan ilmavirran kulkua yläkerrassa ja aamulla siellä oli ihan viileää.
vaatteet päällä tietenkin, ei mulla ole kuuma
Olen aina boksereissa kotona. Vaimo on ilman alkkareita, sillä on sellainen ohut "yömekko" kotona.
Vaatteet päällä sisällä koska meillä on ilmastointi. Eilen piti laittaa villasukat kun oli niin kylmää. Ulkona taas nakuilen joka päivä, kävelen talon ja rantasaunan välin ilman rihman kiertämää ja tietysti saunon ja uin alasti. Ei ole naapureita ja meidän talo on ainut talo tämän järven rannalla.
Meillä on maalämpö ja päälläni on ihan mekko.
Tein valkoiseen lakanaan päänreijän, ja siinä viipottelen kuin kummitus. Ulkona ja sisällä.
Ei tartte alkkareita.
Vierailija kirjoitti:
En. Ei ole mitään ongelmaa asunnossa koska on kerrostalon pohjakerros ja aurinko ei paista suoraan sisään. Myös kuisti pysyy suurimman osan päivää osittain varjossa tai kokonaan.
Alakerran asunnoissa on lattia aina kylmä. Miesystävä asuu ja asui edellisessä paikassa alakerrassa. Minulla jalat aina palelevat hänen luonaan. Itsellä lattialämmitys
En todellakaan.
Olen pihalla tekemässä pihatöitä, äsken altaassa. Kohta teen piirakkataikinan lounasta varten, 8 suuta ruokittavana
Eilen täällä etelänkodissa oli 35 varjossa, nyt vasta 31
Vierailija kirjoitti:
Suomessa pärjää vaatteet päällä mutta nykyisessä kotimaassani talot ovat erittäin kuumia kesällä joten kävin parin tunnin välein kastelemassa mun t-paidan hanan alla ja puristin suurimman osan vedestä pois ja sitten päälle. Veden haihtuessa paidasta myös kroppa viileni.
Yöllä käytin peittona märkää pyyhettä.
Saudi-Arabia vai Egypti?
En ole vaan fleecet päällä kun ILP puhkuu viileää. 19C ja kuuma tee maistuu :)
Vierailija kirjoitti:
Vaatteet päällä sisällä koska meillä on ilmastointi. Eilen piti laittaa villasukat kun oli niin kylmää. Ulkona taas nakuilen joka päivä, kävelen talon ja rantasaunan välin ilman rihman kiertämää ja tietysti saunon ja uin alasti. Ei ole naapureita ja meidän talo on ainut talo tämän järven rannalla.
Eikö sitä jäähdytystä saa säädettyä normilämpöön esim 23 asteeseen? Tuohan on silkkaa idiotismia...
Ei mulla ole edes alkkareita päällä. Ihan nakuna mennään.