Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sinäkin nyt helteillä kotona pelkisssä alkkareissa tuulettimen puhaltaessa ilmaa?

Vierailija
17.07.2025 |

ja välillä menet alkkareissa parvekkeelle katselemaan maisemia?

miehellä tämä on helppoa kun ei tarvii peittää edes rintoja, bokserit jalassa on kotosalla aamusta iltaan

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole edes alkkareita päällä. Ihan nakuna mennään.

Vierailija
2/52 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai mies ja lapset ovat ihan alkkareissa kotona kesällä, mutta naisena minun on pukeuduttava mustaan burkaan, olisi epäsiveellistä jos en pitäisi burkaa myös kotona ja jos joku tulee kylään, mitä he sanoisivat että nainen on siellä alushousuissa ja rintaliiveissä. ja uskontoomme kuuluu rukoilu 5 kertaa päivässä polvistuen ei siinä voi Allahia palvoa alusvaateisillaan. miehelläkin on silloin  pyyhe päällä ettei kikkeli näy allahille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, vaikka ilmastointilaite pitää lämpötilan kurissa.

Vierailija
4/52 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tottakai mies ja lapset ovat ihan alkkareissa kotona kesällä, mutta naisena minun on pukeuduttava mustaan burkaan, olisi epäsiveellistä jos en pitäisi burkaa myös kotona ja jos joku tulee kylään, mitä he sanoisivat että nainen on siellä alushousuissa ja rintaliiveissä. ja uskontoomme kuuluu rukoilu 5 kertaa päivässä polvistuen ei siinä voi Allahia palvoa alusvaateisillaan. miehelläkin on silloin  pyyhe päällä ettei kikkeli näy allahille. 

😅🤣 Joopa joo

Vierailija
5/52 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkkarit jalassa, en vielä ole viitsinyt pukea

ILP pitä huolen että sisällä ei ole kuuma, toki markiisit alhaalla ja sälekaihtimet  osittain kiinni siihen aikaan kun aurinko paistaa  ikkunoiden suuntaan

Vierailija
6/52 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa pärjää vaatteet päällä mutta nykyisessä kotimaassani talot ovat erittäin kuumia kesällä joten kävin parin tunnin välein kastelemassa mun t-paidan hanan alla ja puristin suurimman osan vedestä pois ja sitten päälle. Veden haihtuessa paidasta myös kroppa viileni.

Yöllä käytin peittona märkää pyyhettä.

Vierailija
7/52 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoa käsin töitä. Yllä alkkarit ja t-paita. Ei voi laittaa enempää kun jo näin aikaisin on kuuma.

Vierailija
8/52 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei ole mitään ongelmaa asunnossa koska on kerrostalon pohjakerros ja aurinko ei paista suoraan sisään. Myös kuisti pysyy suurimman osan päivää osittain varjossa tai kokonaan.

Vierailija
9/52 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei meillä koti kuumene kuin yläkerrasta (missä makkarit ovat) ja nyt sielläkään ei ole kuuma. Mä nukuin pari yötä teltassa ja lapset nukkuvat alakerrassa. Sekin vähentää kuumenemista. Oon ollut päivät töissä ja illalla on ollut kaikenlaista hommaa. Nyt ostettiin yksi pöytätuuletin hieman tehostamaan ilmavirran kulkua yläkerrassa ja aamulla siellä oli ihan viileää.

Vierailija
10/52 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteet päällä tietenkin, ei mulla ole kuuma

Vierailija
11/52 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina boksereissa kotona. Vaimo on ilman alkkareita, sillä on sellainen ohut "yömekko" kotona. 

Vierailija
12/52 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet päällä sisällä koska meillä on ilmastointi. Eilen piti laittaa villasukat kun oli niin kylmää. Ulkona taas nakuilen joka päivä, kävelen talon ja rantasaunan välin ilman rihman kiertämää ja tietysti saunon ja uin alasti. Ei ole naapureita ja meidän talo on ainut talo tämän järven rannalla.

Vierailija
13/52 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on maalämpö ja päälläni on ihan mekko. 

Vierailija
14/52 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein valkoiseen lakanaan päänreijän, ja siinä viipottelen kuin kummitus. Ulkona ja sisällä.

Ei tartte alkkareita. 

Vierailija
15/52 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaan nakkena viipotellaan. 

Vierailija
16/52 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Ei ole mitään ongelmaa asunnossa koska on kerrostalon pohjakerros ja aurinko ei paista suoraan sisään. Myös kuisti pysyy suurimman osan päivää osittain varjossa tai kokonaan.

Alakerran asunnoissa on lattia aina kylmä. Miesystävä asuu ja asui edellisessä paikassa alakerrassa.  Minulla jalat aina palelevat  hänen luonaan. Itsellä lattialämmitys 

Vierailija
17/52 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Olen pihalla tekemässä pihatöitä, äsken altaassa. Kohta teen piirakkataikinan lounasta varten, 8 suuta ruokittavana

Eilen täällä etelänkodissa oli 35 varjossa, nyt vasta 31

Vierailija
18/52 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa pärjää vaatteet päällä mutta nykyisessä kotimaassani talot ovat erittäin kuumia kesällä joten kävin parin tunnin välein kastelemassa mun t-paidan hanan alla ja puristin suurimman osan vedestä pois ja sitten päälle. Veden haihtuessa paidasta myös kroppa viileni.

Yöllä käytin peittona märkää pyyhettä.

Saudi-Arabia vai Egypti?

Vierailija
19/52 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vaan fleecet päällä kun ILP puhkuu viileää. 19C ja kuuma tee maistuu :)

Vierailija
20/52 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteet päällä sisällä koska meillä on ilmastointi. Eilen piti laittaa villasukat kun oli niin kylmää. Ulkona taas nakuilen joka päivä, kävelen talon ja rantasaunan välin ilman rihman kiertämää ja tietysti saunon ja uin alasti. Ei ole naapureita ja meidän talo on ainut talo tämän järven rannalla.

Eikö sitä jäähdytystä saa säädettyä normilämpöön esim 23 asteeseen? Tuohan on silkkaa idiotismia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi