Tätä vartija asiaa ei saanut sanoa täällä, nyt se on iltalehdessä
Jos sisältö mahtuu ja sallitaan iltalehteen, miten sitä ei sallita tällä palstalla. Ihme touhua.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/afabb961-6b0b-424b-9e2e-ffd7e7e8c236
Kommentit (559)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä nyt siis on selvitetty kuinka nainen on protestoinut ja laittanut vastaan?
Miksi sitä ei julkaista?Laittaa vastaan myös maahanlaitossa. Etkö huomaa miten koittaa irrottaa käsiään, pystyssä ollessaan, vartijan otteesta?
Linkki?
Etsi itse linkkisi.
Eli sitä ei ole olemassa?
Ilman vartijoita ei kukaan maksaisi edes ruokakaupassa, voisi vaan kävellä sen keskikaljakeissin kanssa kassan ohi ulos.
-Tällaisen yhteiskunnan te haluatte?
Ratkaisu on se, että kukaan ei saa käydä kiinni toiseen ihmiseen. Vartijat voivat suojella omaisuutta, mutta Suomessa on kaikilla liikkumisen vapaus, myös nisteillä ja mt- sairailla. Joku vartija ei saa siihen puuttua, ja määritellä kuka saa liikkus missäkin.
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen?
-Miksi ulkomaantoimittaja Aino Vasankari kirjoittaa sisäpoliittisesta asiasta?
-Miksi väittää vartijoiden suhtautuvan vähemxxxmistöihin ennakkoluuloisesti, kun hän ei itse ole edes keskustellut koskaan vartijan kanssa?
-Vetäkää muovipussi päähänne Ainot ja muut rosccc kkkaväki!
Ei ulkomaantoimittaja ole mikään ulkoministeri. Ihan hyvin voi kirjoittaa maan sisäisistä asioista myös 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😥
Miten tää aihe aiheuttaa tällaisen määrän vihaa ja aggressiota vauva.fi av:n keskustelupalstalla? Miksi te olette tästä ja kaikesta tähän liittyvästä näin tolkuttoman kiihtyneitä? Miksi teissä on noin paljon padottua raivoa?
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu on se, että kukaan ei saa käydä kiinni toiseen ihmiseen. Vartijat voivat suojella omaisuutta, mutta Suomessa on kaikilla liikkumisen vapaus, myös nisteillä ja mt- sairailla. Joku vartija ei saa siihen puuttua, ja määritellä kuka saa liikkus missäkin.
Ai.
No sitten minäkin voin tulla sinun kotiisi, etkä voi käskeä poistumaan, koska et saa määritellä kuka saa liikkua missäkin.
-Huomaatko kuin naiivi ídiootti olet?
Onpa ala-arvoinen ketju, hirveetä wt-materiaalia raivoamassa täällä.
Heippa teille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin virhehän tässä nyt oli se, että vartijat koskivat naiseen. Naisille tulee järkytyksenä, että joku voi rajata heidän etuoikeutettua prinsessa-asemaansa noin. Naiset kuvittelevat saavansa tehdä mitä haluavat ilman että siihen on oikeutta puuttua.
Jos tästä jotain positiivista haluaa löytää, niin ehkä tämä on hyvä oppitunti naisille.
Opetus naisille on siis älä mene yksin ostoskeskukseen ja välttele varmuuden vuoksi vartijoita.
Opetus on, että tekee kuten vartija sanoo, eikä ala vastustamaan.
Opetus on, että juoksee heti karkuun jos näkeekin vartijan.
Vierailija kirjoitti:
Heippa teille.
Et kuitenkaan pystynyt olemaan kommentoimatta -> olet samalla tasolla kuin nämä esittämäsi wt:t.
-Olet siis wt.
Otan hiuslakkapullon kauppakeskukseen mukaan vastaisuudessa.
Meillä on kauppa, jossa ei ole ikinä ollut vartijaa ja kyllä meilläpäin on silti tapana maksaa siinä kassalla vaikkei siinä naisvihasta pullistelevaa dopingpunttijunttia olekaan vahtimassa
Opetus on siinä että pysy poissa kauppakeskuksista jos ei ole rahatukkoa mukana, niitä vain markkinoidaan kokoontumispaikkoina kaikilla, mutta sitähän se ei ole, ja siten ollut tässäkin onnettomassa tapauksessa, jos olisi mennyt paremmin, olisi tullut vain aivovaurio hapensaannin estymisestä ilman mitään kohua eikä ko. henkilöä olisi tarvinnut enää sen jälkeen ohjata ulos.
Vierailija kirjoitti:
Heippa teille.
Myymälä-kaljavarkaat täällä yrittää saada vartijoita näyttämään huonolta/trollaa täällä varkaiden nistien puolesta, mitä ovatkin 100%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta ne keksii sellasen idean, että miehet pitäs lukita vankiloihin ihan vain varmuuden vuoksi. Miesviha alkaa olla jo liian pitkällä.
Itse en näin pienikokoisena naisena tajua, miten ihmeessä oon tarvittu neljä miestä yhden naisen "rauhoittamiseen"? Johan siltä menee kylkiluut murskaksi kun vähintään joku 300 kiloa istuu päälle. Varmasti kuollut johonkin sisäiseen verenvuotoon eikä taatusti ole paikat ehjinä.
No mutta tässähän ei 300 kiloa istunut naisen päällä. Toivottavasti rupeat tajuamaan etkä huulete enempää turhia juttuja.
Suomalaisen miehen keskipaino näköjään päälle 87. Voin kuvitella, että vartijaksi hakeutuvat ovat vielä keskimääräistä isokokoisempia ja lihaksekkaampia.
Eli joo oikeassa olet, on siinä ollut lähemmäs 400 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Ilamn niitä vartioita sinäkään et voisi liikkua asuntosi ulkopuolella, ap.
-Rotta olet, turvallisuuden tuottaa vartijat ja sinäkin olet tämän kuplan suojeluksessa.
Kukaa syytön ei joudu vartijan raudoittamaksi, olisi kuunnellut ohjeet niin ei olisi tarvinnut kenenkään tarttua.
Sama koskee George Floydia, itse timpuili itsensä asfalttiin.
SIINÄ FAKTAT.
Puuttuu asioiden ja tapahtumien ymmärrys ja sisälukutaito. Kommentti on pelkkää raivoa. Mitä turvallisuuden tuottamista se on jos mällää väkivallalla ja saa ihmisen hengiltä? Omituinen käsitys turvallisuudesta, ei kuitenkaan yleinen ja täyspäinen. Taitaa olla sinullakin taipumusta ja kokemusta näistä laitapuolen vartijahommista. Ihan tältä pohjalta suosittelisin kyllä käyntiä psykiatrilla, mutta sinuna pitäisin sen varan, että siinäkin voi nykyään päätyä mattokäärössä takakonttiin. Siinä sulle vähän turvallisuutta.
Kauppakeskukset voisivat siirtyä menettelyyn että jokaisen sisällepyrkivän kansalaiskunto tsekattaisiin ovella ja myös ulosmennessä jotta on kaikista tavaroista kuitit, olisi jotain oikeaa tekemistä niillä vartijoillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta ne keksii sellasen idean, että miehet pitäs lukita vankiloihin ihan vain varmuuden vuoksi. Miesviha alkaa olla jo liian pitkällä.
Itse en näin pienikokoisena naisena tajua, miten ihmeessä oon tarvittu neljä miestä yhden naisen "rauhoittamiseen"? Johan siltä menee kylkiluut murskaksi kun vähintään joku 300 kiloa istuu päälle. Varmasti kuollut johonkin sisäiseen verenvuotoon eikä taatusti ole paikat ehjinä.
No mutta tässähän ei 300 kiloa istunut naisen päällä. Toivottavasti rupeat tajuamaan etkä huulete enempää turhia juttuja.
Suomalaisen miehen keskipaino näköjään päälle 87. Voin kuvitella, että vartijaksi hakeutuvat ovat vielä keskimääräistä isokokoisempia ja lihaksekkaampia.
Eli joo oikeassa olet, on siinä ollut lähemmäs 400 kiloa.YKSIKÄÄN vartija ei ole koko painollaan naisen päällä, katsoppa vähän tarkemmin.
-PS Olet luuseri ja toivottavasti joudut nistien ryöstön kohteeksi ja sitten vartijat tulee sanomaan, että ei voi puuttua tähän.
Kuulepa kun oikeasti se riittää, että yksi niistä on ollut puolella painostaan sen naisen selän päällä estäen tätä hengittämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entinen vartia = erotettu työstään narkkaamisen, väkivallan ja asiakkaalta varastamisen takia.
Juuri noista syista pidätin teitä vihervassarikommunisti-huumenistejä, mitä sinäkin olet.
-Itse olen entinen urheilija ja vartijan hommat sopi treenaamiseen.
Olen muuten estänyt kaksi raizzzz caus ta, montako sinä olet estänyt?
-Olen keskeyttänyt noin 300-500 rikosta, mm pahoinpitelyjä, varkauksia, huumeiden myyntiä, häiriköintiä jnejne.
Montako sinä olet?
PS Niin olen turvannut teidän kaltaisten naiivien i´dioottien turvallisuutta, mutta jos tulevaisuudessa näen esim raic cäys-yrityksen, niin en puutu, koska palstan naiset on osoittaneet, että eivät ole puolustamisen arvoisia.
-Vaimosta toki pidän huolta kuten ennenkin.
Nämä alapeukut tälle miehelle, joka on estänyt naisiin kohdistuvan vakavan rikoksen kaksi kertaa, niin on se syy, miksi en enää puolusta suomalaisnaisia.
Juurikin tämä.
-Suomalaisnainen ei ansaitse kunnioitustasi tai suojeluasi, suomalaismies.
PS Kannattaa miehet hankkiutua juttuihin ulkomaalaisten naisten kanssa, hyvää vaimomatskua on paljon Suomen ulkopuolella, eikä ole misandria vaivana päässä naillä, toisin kuten suomalaisnaisilla, joiden arvo vaimona on lähellä nollaa.
Voi hyvänen aika mikä tajunnan taso. Tämä jätkä vielä pitää itseään aidosti hyvänä tyyppinä. Jos saisin tietää että mun tytär seukkaisi tämmösen jätkän kanssa joka laskee naisille arvoja, näkee väkivallan omana oikeutenaan ja yleisen auttamisvelvollisuuden jonakin kiitollisuudenvelka-asiana, "en auta enää naisia koska kaikki suomalaisnaiset on x", aika huolissani olisin. Surullista että tämäkään yksilö ei pysty edes näkemään miten vääristynyt oma ajatusmaailma verratuna normaaliin yksilöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli joo oikeassa olet, on siinä ollut lähemmäs 400 kiloa.YKSIKÄÄN vartija ei ole koko painollaan naisen päällä, katsoppa vähän tarkemmin.
-PS Olet luuseri ja toivottavasti joudut nistien ryöstön kohteeksi ja sitten vartijat tulee sanomaan, että ei voi puuttua tähän.
Joo kiitos.
Tulin edellisessä suhteessani useasti pahoinpidellyksi kaltaisesi mt-ongelmaisen syntyperäisen suomalaisen miehen toimesta ja parhaillaan oli kylkiluu murskana, mustelmiin ja aivotärähdyksiin en edes nyt mene.
En todellakaan uskalla enää liikkua julkisilla.
Onko parempi mieli?
Hehkuttaa ulkomaalaisija tulijoita LOL mä kuolen nauruun
Päätökset tehdään tunteella LOL mä kuolen nauruun