Oikeasti toimiva kuivanihon kasvonaamio?
Etsin oikeasti toimivaa kuivanihon kasvonaamiota. Siis sellaista, joka tehokkaasti kosteuttaa ja kuivaa minun herkkää ihoani. Viimeksi kokeilussa oli Lorealin energetic expert mask, mutta se ei toiminut minulla ollenkaan. Ihoon jäi vain ärsyttävä kiristävä kalvo. Onko jollain teistä kokemuksia hyvistä kuivanihon kasvonaamioista? Toivon, että joku voisi suositella minulle jotain, mikä todella toimisi minun iholleni.
Kommentit (790)
Radiosta soi Phil Collinsin Another day in paradise.
Itselläni on atooppinen ja herkkä iho enkä pidä hajusteista. Toimivaksi olen kokenut Tokmannilla myytävän Sencen Vitamin C-shot -kasvonaamion. Siinä on kaksi vaihetta. Ensin kasvonaamio, ja sen jälkeen levitettävä c-vitamiini seerumi. Ei ole ärsyttänyt ihoa eikä haise voimakkaalta. Iho hehkuu, ja tuntuu kosteutetulta. Hintakin alle 2€.
Huomaa muuten, että palstalle on eksynyt entistä enemmän miehiä, kun ketjut täyttyvät paskalla.
Ap:lle sopisi asuinpaikaksi Utsjoki.
Mahtavaa sekoilua. Hoitoon hoitoon.
hohoijaa hohoijaa hohhoijaa hohoijaaj hohoijojoojojjojjjjooooojojojojojojojojojooojjjooojoooojoooojoooo
Niin inhokkiketjukin nauratti ja pystyin monen inhokkeihin yhtymään.
Palsamme vilisee kaikennäköisiä saivartelijoita.
Lens just kikkare housuun t. ap puhelimella
On nii kuivaa ettei pystyis mistää muualt shoppaa
Olen lukenut koko ketjun meni aika... kauan.
No jopas jotakin. Päästiin vielä yhtaikaa tänne varvihyllylle. Levätään hetken ennen..