Oikeasti toimiva kuivanihon kasvonaamio?
Etsin oikeasti toimivaa kuivanihon kasvonaamiota. Siis sellaista, joka tehokkaasti kosteuttaa ja kuivaa minun herkkää ihoani. Viimeksi kokeilussa oli Lorealin energetic expert mask, mutta se ei toiminut minulla ollenkaan. Ihoon jäi vain ärsyttävä kiristävä kalvo. Onko jollain teistä kokemuksia hyvistä kuivanihon kasvonaamioista? Toivon, että joku voisi suositella minulle jotain, mikä todella toimisi minun iholleni.
Kommentit (790)
Minulla toimi ihan Prismasta ostettu L300 entsimyymipohjainen kuorintavoide. Kuiva ja kuollut iho irtoavat sillä ja sitten vasta apteekin Ceralan plus pääsee suoraan iholle eikä jää lillumaan hilseeseen ihosolukon päälle. Aion käyttää kyseistä ainetta niin kauan kuin sitä kaupassa myydään.
Kuka hullu täällä taas vastailee mitä sattuu?
Voisko noi intia-jutut jo loppua >:(
Jos luonnonkosmetiikka kiinnostaa, niin suosittelen Taika Natural rauhoittavaa kasvonaamiota tai Erisan Prebioottista kasvonaamiota. Molemmista löytyy Allergia- ja astmaliiton logo, molemmat ovat hajusteettomia ja molempia merkkejä löytyy Tokmanneilta (tosin tuota Taikan uutta kasvonaamiota en ole vielä löytänyt), Citymarketeista ja Prismoista.
Jannu skodaa kopiksilla helmee!
Hyvän mielen kanssa puoli maailmaa.
Siis mikä tän ketjun idea nyt oikein on?
enkä jaksanu puhelimel tihrustaa
Onko sinusta OK tarjota vauvalle ruuaksi ranskalaisia?
Jannu skodaa kopiksilla helmee!
Taitaa olla taas huumorintajuttomien kirjoituskilpailut käynnissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niveaa paksu kerros. En ole viitsinyt enää ostaa kalliita naamioita kun tuo toimii paljon paremmin.
Mulla Nivea kuivattaa ihoa enemmän kuin kosteuttaa. Iho tuntuu aina hiekkapaperilta käytön jälkeen 😬
Ei ihme. Nivea Cremessä ei ole kosteuttavia ainesosia. Paksut voiteet ovat moisturizing, eivät hydrating, siksi ne eivät auta jos ihosta puuttuu kosteutta. Vesi, glyseriini, hyaluronihappo jne kosteuttavat. Niveat vain pehmentävät.
Sinulla taitaa olla hieman liian vähän mielekästä tekemistä elämässäsi hukatessasi sitä kirjoittelemalla tälläistä vauva-keskustelufoorumilla.