Oikeasti toimiva kuivanihon kasvonaamio?
Etsin oikeasti toimivaa kuivanihon kasvonaamiota. Siis sellaista, joka tehokkaasti kosteuttaa ja kuivaa minun herkkää ihoani. Viimeksi kokeilussa oli Lorealin energetic expert mask, mutta se ei toiminut minulla ollenkaan. Ihoon jäi vain ärsyttävä kiristävä kalvo. Onko jollain teistä kokemuksia hyvistä kuivanihon kasvonaamioista? Toivon, että joku voisi suositella minulle jotain, mikä todella toimisi minun iholleni.
Kommentit (790)
itseasissa tällä palstan lukemisella voi säästääkin kun saa aina hyvät ALE-vinkit....jos ei osta sitten överiksi : )
No byyhyy. Mikä tässä nyt sulle on ongelma?
Klairs Rich Moist Soothing Mask.
Teillä ei taida olla paljon muuta elämää kuin kommentoida Vauva-palstalla?
Haluan kouluun perjantai-iltapäiväksi pössyttelytauon niin pääsee vireeseen ajoissa. Laitaisitteko nimenne kansallisaloitteeseen jos sellaisen aloittaisin?
Vähän ohi aiheen, mutta naamion sijaan panostaisin siihen jokapäiväiseen perushoitoon. Kuorintaa, mutta ei liian vahvaa eikä liian usein ettei ihon suoja häviä. Sopivan pesevä puhdistustuote, mutta ei liikaa sitäkään, samasta syystä. Kosteuttava c-vitamiiniseerumi heti pesun jälkeen hieman kostealle iholle ja päälle itselle hyvä, sopivan rasvainen kosteusvoide. Ruokavalioon pehmeitä rasvoja ja paljon vettä juotavaksi, ilmankostutin käyttöön. Naamiolle ei pitäisi tulla tarvetta.
Mutta jos, niin se aiemmin vinkattu hunaja on kyllä hyvä.
MacBook Prot ja PostIt-laput. Meillä on kaikilla Elon Musk -tarroilla varustetut MacBook Prot jengi on niistä takuulla kateellisia!
Teipillä paikattu muttei haittaa käyttöä. Roskiinhan tuollainen kuuluisi.
Johtuu... ihan vaan... siitä kun kirjottelee...pisteitä tekstin sekaaan....niin ... naiset kaikkoo...
Joo, tuo oli suoraan arvosteluista. Hyvää promotyötä!