Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti toimiva kuivanihon kasvonaamio?

Vierailija
08.01.2023 |

Etsin oikeasti toimivaa kuivanihon kasvonaamiota. Siis sellaista, joka tehokkaasti kosteuttaa ja kuivaa minun herkkää ihoani. Viimeksi kokeilussa oli Lorealin energetic expert mask, mutta se ei toiminut minulla ollenkaan. Ihoon jäi vain ärsyttävä kiristävä kalvo. Onko jollain teistä kokemuksia hyvistä kuivanihon kasvonaamioista? Toivon, että joku voisi suositella minulle jotain, mikä todella toimisi minun iholleni.

Kommentit (790)

Vierailija
61/790 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyri esiintyy muinaisissa loitsuissa oravan toisintonimenä.

Vierailija
62/790 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munsalan kansallispuku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/790 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän postasi sen taas kerran!

Vierailija
64/790 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laponie of Scandinavian Hydrating Mask sopii herkälle ja kuivalle iholle.

Ehdottoman tärkeää on kuoria iho ennen naamiota entsyymi- tai happokuorinnalla. Jos ihon pinnalla on "kilpi" kuollutta ihosolukkoa, niin sen läpi ei pääse mikään naamio tai voide.

Oon testannut tuota myös, ihan hyvä ja kosteuttava mutta haju oli melko voimakas eli en suosittele tuoksuherkille.

Kyseessä on hajusteeton tuote :D Muuten ihan kohtalainen trollausyritys. (Suosittelen kuitenkin hankkimaan elämään jotain oikeaa sisältöä)

Vierailija
65/790 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määritelkää kouvolatukka

Vierailija
66/790 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottoman tärkeää on kuoria iho ennen naamiota entsyymi- tai happokuorinnalla. Jos ihon pinnalla on "kilpi" kuollutta ihosolukkoa, niin sen läpi ei pääse mikään naamio tai voide.

Pidän tästä Laponien naamiosta myös.

Ensimmäisen viikon aikana käytin yövoiteen sijasta ja siirsin sen jälkeen treenikassiin niin saan kasvoilleni aina saunan jälkeen. Nyt iho on rauhallisempi ja sen kirjavuus on myös kadonnut.

Pidän myös Laponien puhdistusgeelistä, mutta nyt pakkasilla vaihdoin sen Taikan Puhdistusemulsioon, joka jättää taas nassun jo pesun jälkeen kosteutetun tuntuiseksi.

Vierailija
67/790 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän tästä Laponien naamiosta myös.

Ensimmäisen viikon aikana käytin yövoiteen sijasta ja siirsin sen jälkeen treenikassiin niin saan kasvoilleni aina saunan jälkeen. Nyt iho on rauhallisempi ja sen kirjavuus on myös kadonnut.

Pidän myös Laponien puhdistusgeelistä, mutta nyt pakkasilla vaihdoin sen Taikan Puhdistusemulsioon, joka jättää taas nassun jo pesun jälkeen kosteutetun tuntuiseksi.

Taika saattaa toki kaivata kaksoispuhdistuksena öljytuotteen alle, jos käyttää vahvaa meikkiä. Itse treenaan ilman meikkiä, joten hien puhdistamiseen on riittävä tuote ja puhdistaa päivän pölytkin samalla.

Vierailija
68/790 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen atoopikko ja mikään ei kosteuta kasvoja yhtä paljon kuin Lipolan -perusvoide apteekista suihkun jälkeen laitettuna. Parhaatkin kokeilemani kasvonaamiot on ihan OK mutta jos naamaa oikeasti kiristää niin tuo on ainoa mistä on konkreettista apua.

Vierailija
69/790 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamio ei oikeastaan toimi hyvin kuivalla iholla. Suosittelen että puhdistat ihoa todella hellävaraisesti mieluiten öljyllä ja laitat monta kerrosta kasvovettä. Siihen päälle sitten joku emulsio ja tadaa, ihoon imeytyy kosteutta ja kuivuus katoaa toisin kuin paksun naamion tai voiteen kanssa.

Vierailija
70/790 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin suosittelemaan tuo jo aiemmin mainittua laponien naamioita, jota saa nyt puoleen hintaakin

https://laponieskincare.com/fi/products/hydrating-face-mask?variant=392…

Käytän pari kertaa viikossa yövoiteena.Toimii mulla parhaiten näin.

Tämä on miellyttävä mutta aika kevyt tuote, minulla vaatii paljon kasvovettä ja seerumia alle toimiakseen.

Vierailija
71/790 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta tulee vähän oksennusta suuhun kun kuulen tämän sanan

Vierailija
72/790 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättyneitä?

Vierailija
73/790 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvainen luonnonjugurtti johon murskaat kauraa, n. 50/50 toimii ihan oikeasti. Rauhoittaa ja poistaa punoitusta.

Vierailija
74/790 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitomo snail + EGF kasvonaamio on paras. Lisäksi kasvojen puhdistukseen ei kannata käyttää kuivattavia pesuaineita vaan esim. öljypuhdistusaineita. Näillä olen saanut rutikuivan ja hilseilevän ihon kuntoon. 

Vierailija
75/790 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään.

Vierailija
76/790 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyseles nyt pois ap muutkin huolet

Vierailija