Oikeasti toimiva kuivanihon kasvonaamio?
Etsin oikeasti toimivaa kuivanihon kasvonaamiota. Siis sellaista, joka tehokkaasti kosteuttaa ja kuivaa minun herkkää ihoani. Viimeksi kokeilussa oli Lorealin energetic expert mask, mutta se ei toiminut minulla ollenkaan. Ihoon jäi vain ärsyttävä kiristävä kalvo. Onko jollain teistä kokemuksia hyvistä kuivanihon kasvonaamioista? Toivon, että joku voisi suositella minulle jotain, mikä todella toimisi minun iholleni.
Kommentit (790)
No ihmisiä on joka lähtöön toinen tuhlaa rahansa lastenvaatteisiin ja joku sitten johonkin muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemuksesta oikein mikään ei toimi ilman kunnon kuorintaa ensin. Itse kuorin käyttämällä ruokasoodaa, laitan jauheen kasvoille ja huuhtelen pois. Vasta sitten naamio!
Onko sulla norsunnahka? Toivottavasti kukaan ei kokeile näitä ruokasoodavinkkejä.
Garnierin sheet maskit on ihania! Itsellä kuiva iho (paitsi posket ja nenä tosi rasvaisia) ja jättää kyllä ihanan kosteutetun tunteen iholle, ei tunnu yhtään rasvaiselta. Olen kokeillut myös niitä Lidlin halpisnaamioita ja nekin ovat ihan hyviä, tosin itse pidän enemmän noista Garnierin maskeista.
100% ketjusta on tunteikasta olkiukkoilua ja projisointia
Syö riittävästi rasvaa, etenkin hyviä rasvoja.
halkaiset kondomin, laitat siihen sisäosaan liukuvoidetta ja asetat sen kasvoillesi
Minulla on tosi kuiva iho. Käytin ennen naamioita mutta eivät se auttaneet. Sitten siirryin kolmivaiheiseen kosteutukseen ja ihoni ei ole ollut kertaakaan kuiva tänä talvena! Ideana on siis aloittaa kosteutus kosteuttavalla kasvovedellä joka taputellaan iholle sormin, ei vanulapulla. Sen jälkeen kevyt voide ja lopuksi kasvoöljy. Suosittelen lämpimästi!! Kesällä voi jättää öljyn pois.
Oliiviöljy, neitsytöljy ihan lähikaupasta esim. Bertolli. Kun käyttää pari päivää iho oppii imemään ja hyödyt ovat valtaisat. Halpaa, kuulas iho ja rypyttömyys.
Käyttäjä41616 kirjoitti:
Oliiviöljy, neitsytöljy ihan lähikaupasta esim. Bertolli. Kun käyttää pari päivää iho oppii imemään ja hyödyt ovat valtaisat. Halpaa, kuulas iho ja rypyttömyys.
Ja ilman kemikaaleja, paitsi mitä nyt vähän kasvimyrkkyjä, mutta syödäänkin me sitä. Ja kuten tuolla joku sanoi niin syömällä rasvaa... paitsi mun mummo s.1900 jolla oli kaunis iho hoisi sitä syömällä oikeaa voita, eikä mitään "hyviä rasvahappoja".
Käyttäjä41616 kirjoitti:
Käyttäjä41616 kirjoitti:
Ja ilman kemikaaleja, paitsi mitä nyt vähän kasvimyrkkyjä, mutta syödäänkin me sitä. Ja kuten tuolla joku sanoi niin syömällä rasvaa... paitsi mun mummo s.1900 jolla oli kaunis iho hoisi sitä syömällä oikeaa voita, eikä mitään "hyviä rasvahappoja".
Itse aloitin käytön ajatuksesta että oliivin poimijoiden kädet ovat kuin nuorilla tytöillä.
No byyhyy. Mikä tässä nyt sulle on ongelma?
nunnuka nunnuka voi voi voi voi
Ei taida peitto heilua. :)