Oikeasti toimiva kuivanihon kasvonaamio?
Etsin oikeasti toimivaa kuivanihon kasvonaamiota. Siis sellaista, joka tehokkaasti kosteuttaa ja kuivaa minun herkkää ihoani. Viimeksi kokeilussa oli Lorealin energetic expert mask, mutta se ei toiminut minulla ollenkaan. Ihoon jäi vain ärsyttävä kiristävä kalvo. Onko jollain teistä kokemuksia hyvistä kuivanihon kasvonaamioista? Toivon, että joku voisi suositella minulle jotain, mikä todella toimisi minun iholleni.
Kommentit (790)
En tiedä joko 'slugging' on mainittu, mutta sen pitäisi olla erinomainen ja edullinen tapa hoitaa kuivaa ihoa eli ensin alle ravitseva/kosteuttava yövoide, ja päälle ohut kerros ihan tavallista vaseliinia tai esim Eucerin Aquaphor Soothing Skin Balmia. Tämä ohut kerros päällä estää kosteuden haihtumisen ja iho sen alla saa hyvää hoitoa yön ajan.
Kokeile kananmunan valkuaista? Keltuainen hiuksiin.
Tän nykyisen hallituksen lanka palaa jo. Sano mun sanoneen pian on edessä ennenaikaset vaalit.
Syö järkevämmin ja lopeta tupakointi
Onko teillä vastaavia kokemuksia?
ja nettitrollihan tarkoittaa ihmistä joka on eri mieltä kanssasi
itseasissa tällä palstan lukemisella voi säästääkin kun saa aina hyvät ALE-vinkit....jos ei osta sitten överiksi : )
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulikin mieleen tutkimus, jonka mukaan suomalaiset kuluttavat vähiten rahaa kosmetiikkaan Euroopassa väkilukuun suhteutettuna. Siksi uusia kosmetiikkamerkkejä ei tule Suomeen, ja täällä on huonommat markkinat kuin missään muussa maassa. Sephoran kosmetiikkaliikkeitä ei siis ole Suomessa. Suomalaiset pistävät rahansa johonkin muuhun sen sijaan. Ehkä he käyttävät rahansa viinaan tai baariin. Suositukset näiden naamioiden käytöstä löytyvät parhaiten englanniksi tai ruotsiksi.
Rahat menee vihervasemmistokommari hallituksen keksimiin idioottimaisuuksiin,
Vierailija kirjoitti:
Unohda kaikki sheet maskit! Niistä tulee ihan turhaa jätettä eivätkä ne muutenkaan paini läheskään samassa sarjassa yö naamion kanssa. Myöskin kaikki DIY ihonhoidot voi suosiolla unohtaa, koska edes kaikki hyvät aineet kuten kaura ei ole kuitenkaan formuloitu ihonhoitoa varten. Mulla tulee vaan turhaa rasitusta ja oireita ihoille diy tuotteista kun niissä on joko liikaa tai liian vähän vaikuttavia aineita. Eikä sitä kaurapuuron hiutaleita ole muutenkaan tarkoitettu naamalle laitettavaksi.
Sheet maskit kannattaa jättää suosiolla kauppaan
Mikä on tekopyhää?