Oikeasti toimiva kuivanihon kasvonaamio?
Etsin oikeasti toimivaa kuivanihon kasvonaamiota. Siis sellaista, joka tehokkaasti kosteuttaa ja kuivaa minun herkkää ihoani. Viimeksi kokeilussa oli Lorealin energetic expert mask, mutta se ei toiminut minulla ollenkaan. Ihoon jäi vain ärsyttävä kiristävä kalvo. Onko jollain teistä kokemuksia hyvistä kuivanihon kasvonaamioista? Toivon, että joku voisi suositella minulle jotain, mikä todella toimisi minun iholleni.
Kommentit (790)
Käsittääksnei tämä oli niin selkeää kuin olla ja voi.
hei ei jäbäl ois mitään mitään ihan akuuttii jeesii joku ihan skidi kulma vaan mä jeesaan sit takas kyl sä tiiät et mä heitän sit bäkkii muistaksä ku mä jeesasin sillon joku iha akuutti pala vaa
haloo te olette aikuisia ihmisiä ratkokaa itse ongelmanne
Sinulla ei ole sielua T. Simpsonien jakso. Next!
Minulla on toiminut joka iltainen Lumene Soothing Maskin käyttö. Mitä kauemmin pitää, sitä paremmin se kasvoihin imeytyy, vaikka suosituksessa lukee 10 tai 15min. Naamion rippeet pestään pois suihkussa jonka jälkeen käytän perus Nivea Creme-voidetta yövoiteena ja jotakin Lumenen kevyttä silmänympärysvoidetta, koska Nivea Creme on liian tuhtia tavaraa silmänympäryksille. Pesen kasvoni satunnaisesti iltaisin apteekin jollakin 15 euron puhdistusaineella, koska ihoni on herkkä kuivumiselle. Aamulla en pese kasvojani ollenkaan tai sitten vain vähän vedellä. Lumenen kevyt päivävoide ja sama silmänympärysvoide päiväksi. Halvalla olen päässyt ja hyvin on toiminut. Suosittelen kokeilemaan halpoja ns vakiomerkkejä. Muistakaa, ettei tuloksia välttämättä näy heti muutamassa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on toiminut joka iltainen Lumene Soothing Maskin käyttö. Mitä kauemmin pitää, sitä paremmin se kasvoihin imeytyy, vaikka suosituksessa lukee 10 tai 15min. Naamion rippeet pestään pois suihkussa jonka jälkeen käytän perus Nivea Creme-voidetta yövoiteena ja jotakin Lumenen kevyttä silmänympärysvoidetta, koska Nivea Creme on liian tuhtia tavaraa silmänympäryksille. Pesen kasvoni satunnaisesti iltaisin apteekin jollakin 15 euron puhdistusaineella, koska ihoni on herkkä kuivumiselle. Aamulla en pese kasvojani ollenkaan tai sitten vain vähän vedellä. Lumenen kevyt päivävoide ja sama silmänympärysvoide päiväksi. Halvalla olen päässyt ja hyvin on toiminut. Suosittelen kokeilemaan halpoja ns vakiomerkkejä. Muistakaa, ettei tuloksia välttämättä näy heti muutamassa päivässä.
Mulla tulee lumenesta ryppyjä
Myrkylle on tietyt rajat mitä ei saa ylittää.
Oliiviöljy kaupassa liikkuu myös väärentäjät, myydään laadukasta hyvin hinnoin... hunajaa, öljyä, banaania naamaan. Netissä paljon vinkkejä, jää turhat purnukat poissa kylppäristä
Aivan päinvastainen ajatus täällä!
Syö järkevämmin ja lopeta tupakointi
No antaa sitte olla.. ei kukaan mua ymmärrä. Moi
Darling, unohda ne kaupan Lorealit ja apteekit paksut rasvat. Tarvitset tämän. Olen käyttänyt tätä iltaisin ja aamuisin Jo vuoden ja olen voinut luopua mm. kasvoôljyistä ja kosteusnaamioista koska tämä vain on niin hyvä.
Pieni käyttövaroitus tosin. Hyvin jankkimainen ja tahmea. Ottaa tovin että kuivahtaa.
Joka kerta tulee vähän oksennusta suuhun kun kuulen tämän sanan