Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oikeasti toimiva kuivanihon kasvonaamio?

Vierailija
08.01.2023 |

Etsin oikeasti toimivaa kuivanihon kasvonaamiota. Siis sellaista, joka tehokkaasti kosteuttaa ja kuivaa minun herkkää ihoani. Viimeksi kokeilussa oli Lorealin energetic expert mask, mutta se ei toiminut minulla ollenkaan. Ihoon jäi vain ärsyttävä kiristävä kalvo. Onko jollain teistä kokemuksia hyvistä kuivanihon kasvonaamioista? Toivon, että joku voisi suositella minulle jotain, mikä todella toimisi minun iholleni.

Kommentit (790)

Vierailija
581/790 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän harmistumisesi hyvin.

Vierailija
582/790 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulikin mieleen tutkimus, jonka mukaan suomalaiset kuluttavat vähiten rahaa kosmetiikkaan Euroopassa väkilukuun suhteutettuna. Siksi uusia kosmetiikkamerkkejä ei tule Suomeen, ja täällä on huonommat markkinat kuin missään muussa maassa. Sephoran kosmetiikkaliikkeitä ei siis ole Suomessa. Suomalaiset pistävät rahansa johonkin muuhun sen sijaan. Ehkä he käyttävät rahansa viinaan tai baariin. Suositukset näiden naamioiden käytöstä löytyvät parhaiten englanniksi tai ruotsiksi.

Niin, tai suomalaiset lyhentävät asuntolainojaan rivakasti ja ehkäpä sen lisäksi sijoittavat vaikkapa osakkeisiin. Käytännöllisinä ihmisinä luottavat perusvoiteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/790 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta! En usko!

Vierailija
584/790 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulikin mieleen tutkimus, jonka mukaan suomalaiset kuluttavat vähiten rahaa kosmetiikkaan Euroopassa väkilukuun suhteutettuna. Siksi uusia kosmetiikkamerkkejä ei tule Suomeen, ja täällä on huonommat markkinat kuin missään muussa maassa. Sephoran kosmetiikkaliikkeitä ei siis ole Suomessa. Suomalaiset pistävät rahansa johonkin muuhun sen sijaan. Ehkä he käyttävät rahansa viinaan tai baariin. Suositukset näiden naamioiden käytöstä löytyvät parhaiten englanniksi tai ruotsiksi.

Haluat toimia uusien kemikaalimössöjen koekaniinina ja toisaalta varmaan välttelet E-koodeja ja prosessoitua ruokaa sekä hormoniehkäisyä. Ou jee, äly loistaa.

Vierailija
585/790 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että joku pikkupoika ilman elämänkokemusta siellä taas kirjoittelemassa. Jos olisit edes kerran elämässä käynyt ns. breakdownin läpi niin olisi jotain empatiaa.

Vierailija
586/790 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile The Bodyshop: Hemp Overnight Nourishing Rescue Mask. On hyvä kuivalle iholle.

Vierailija
587/790 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakemaasi sivua ei voida näyttää

Vierailija
588/790 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on outo ketju :D

Vierailija
589/790 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi kasvonaamiot ei auta mitään. Mun kasvojen ihoon toimii se, kun levitän illalla Tummelia (punainen tuubi) tai Bebanthenia (vaaleansininen tuubi). Aamulla kasvot on ihanan pehmeät. Ja varsinkin Tummeli tuo ihoon kuulautta.

Lisäksi yksi sinkkitabletti joka päivä. Tuo on iholle erittäin tärkeä hivenaine.

Kannattaa jättää myös sokeri pois. Eli mehut, limsat, energiajuomat, karkit, suklaat jne. Sokeri on yksi ihon vihollisista

Vierailija
590/790 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kasvojen puhdistus vedellä. Iholle Ceraven hyaluronihappopitoista kasvovoidetta (talvisin vartalovoidetta, joka rasvaisempi).

Illalla meikin puhdistus Aqualanilla (keltainen) ja loppupuhdistus misellivedellä. Kostealle iholle glyseriinipitoinen Aqualan Plus ja tämän päälle Bellavitan hajusteeton yövoide.

Joka toinen päivä suihkussa pesen kasvot ja ylävartalon Ceraven ASAa sisältävällä pesuaineella. Suihkun jälkeen kosteutus kuten illalla.

Mulla ainakin avainjuttuja terveeseen ihoon ovat olleet usean eri ihovoiteen käyttö, kosteuttavien ainesosien määrä (glyseriini ja hyaluronihappo mulle parhaat) sekä mieto pesuaine päivittäiskäytössä. Mun iho ei ole erityisherkkä tai atooppinen tai allerginen, ainoastaan tavattoman rutikuiva. Siis aiemmin tuli kuivia, karheita länttejä ja naamaa kiristi. Finnejä ei ollut juuri koskaan, mustapäitä kylläkin. Mustapäät pienentyneet/haalentuneet hurjasti.

Ai niin, joskus laitan saunaan paksun kerroksen esim. Aqualania. Annan imeytyä, ja ylimääräinen peseytyy vedellä pois. Tulee ihana "lasi-iho".

Vierailija
591/790 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nunnuka nunnuka voi voi voi voi

Vierailija
592/790 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plaaplaaplaa sulle ap vain.

Vierailija
593/790 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuun nukkumaan huomenna töihi!

Vierailija
594/790 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotteko äänestää? Itse ainakin jätän äänestämättä

Vierailija
595/790 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kokeilemaan korealaista ihonhoitokosmetiikkaa. Saa simerkiksi Bearel-liikkeen verkkokaupasta. 

Oikeasti toimivaa ja jopa melkein edullista. Esimerkiksi maskeja voi ostaa 30 kappaleen pakkauksissa, mikä vähentää pakkausjätettä. Sopii herkälle ja kuvalle iholle, myös ikääntyvälle (kaikkien iho ikääntyy!) En enää moneen vuoteen ole ostanut mitään muuta. 

Toinen kokeiltava voisi olla kotimainen Luonkos,  öljypuhdistuskakut ovat superia!

Vierailija
596/790 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whatever you think you can or can't you're right!

Vierailija
597/790 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat pullovettä ja jos haluat rasvaa juot kermakahvia jäätelöä mutta iholle sopii ihan oliiviöljy, hiuksille on erikseen öljyhoito aineita.Pekoni on hyvää eläin rasvaa se on kypsennettynä tauti vapaata.Puhdistus MAITO kosmetiikka osastolta auttaa.

Vierailija
598/790 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se sana ei sovi yhtään mun vocabulariin!

Vierailija
599/790 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei voi vaan pitää sovitusta kiinni..

Vierailija
600/790 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun meen pankkiin pistän naamion päälle :D Ei vaan

Olisikin turhaa, koska pankeilla ei ole enää käteistä.