Oikeasti toimiva kuivanihon kasvonaamio?
Etsin oikeasti toimivaa kuivanihon kasvonaamiota. Siis sellaista, joka tehokkaasti kosteuttaa ja kuivaa minun herkkää ihoani. Viimeksi kokeilussa oli Lorealin energetic expert mask, mutta se ei toiminut minulla ollenkaan. Ihoon jäi vain ärsyttävä kiristävä kalvo. Onko jollain teistä kokemuksia hyvistä kuivanihon kasvonaamioista? Toivon, että joku voisi suositella minulle jotain, mikä todella toimisi minun iholleni.
Kommentit (790)
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemuksesta oikein mikään ei toimi ilman kunnon kuorintaa ensin. Itse kuorin käyttämällä ruokasoodaa, laitan jauheen kasvoille ja huuhtelen pois. Vasta sitten naamio!
Ruokasoodaa käytetään pesuaineena eikä ihonhoitoon :D
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulikin mieleen tutkimus, jonka mukaan suomalaiset kuluttavat vähiten rahaa kosmetiikkaan Euroopassa väkilukuun suhteutettuna. Siksi uusia kosmetiikkamerkkejä ei tule Suomeen, ja täällä on huonommat markkinat kuin missään muussa maassa. Sephoran kosmetiikkaliikkeitä ei siis ole Suomessa. Suomalaiset pistävät rahansa johonkin muuhun sen sijaan. Ehkä he käyttävät rahansa viinaan tai baariin. Suositukset näiden naamioiden käytöstä löytyvät parhaiten englanniksi tai ruotsiksi.
Suomessa kukaan ei vaan ymmärrä laadun päälle. Siinä todellinen syy. Ostetaan mieluummin joku lidlin kiinassa valmistettu meikki kun aito italialainen.
Nyt viisi vuotta yliopistossa opiskelleena olen pettynyt siihen ettei luennoilla juurikaan käydä luennoitsijan ja yleisön välisiä väittelyitä.
the best way to predict the future is to CREATE it!
Onko opettajilla muka oikeus käskeä ottamaan pipo pois tunnilla? Eihän laki kiellä pitämästä pipoa sisätiloissa?
Vierailija kirjoitti:
Ota miehen spagulit naamalle.
Siinä voi olla jotain villiä perääkin, koska testo menee ihon läpi.
Älkää kaatako piimähinkkiä porstuassa mennessänne Piupali
Hyvän mielen kanssa puoli maailmaa.
Codage moisturizing mask todella kuivalle talvi iholle. Voi käyttää yövoiteen sijaan kerran pari viikossa.
Tulin suosittelemaan tuo jo aiemmin mainittua laponien naamioita, jota saa nyt puoleen hintaakin
https://laponieskincare.com/fi/products/hydrating-face-mask?variant=392…
Käytän pari kertaa viikossa yövoiteena.Toimii mulla parhaiten näin.
Iltanaamio laitetaan vasta illalla ja aamuvoide aamulla. Onko se niin vaikea ymmärtää?