Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti toimiva kuivanihon kasvonaamio?

Vierailija
08.01.2023 |

Etsin oikeasti toimivaa kuivanihon kasvonaamiota. Siis sellaista, joka tehokkaasti kosteuttaa ja kuivaa minun herkkää ihoani. Viimeksi kokeilussa oli Lorealin energetic expert mask, mutta se ei toiminut minulla ollenkaan. Ihoon jäi vain ärsyttävä kiristävä kalvo. Onko jollain teistä kokemuksia hyvistä kuivanihon kasvonaamioista? Toivon, että joku voisi suositella minulle jotain, mikä todella toimisi minun iholleni.

Kommentit (790)

Vierailija
21/790 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee oma diy-naamio kreikkalaisesta jugurtista ja tonnikalasta. Myös kaurajauhoja voi halutessaan laittaa sekaan. Paljon halvempaa kuin mikään marketti kosmetiikka ja toimii ihan takuusti!

Vierailija
22/790 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda kaikki sheet maskit! Niistä tulee ihan turhaa jätettä eivätkä ne muutenkaan paini läheskään samassa sarjassa yö naamion kanssa. Myöskin kaikki DIY ihonhoidot voi suosiolla unohtaa, koska edes kaikki hyvät aineet kuten kaura ei ole kuitenkaan formuloitu ihonhoitoa varten. Mulla tulee vaan turhaa rasitusta ja oireita ihoille diy tuotteista kun niissä on joko liikaa tai liian vähän vaikuttavia aineita. Eikä sitä kaurapuuron hiutaleita ole muutenkaan tarkoitettu naamalle laitettavaksi.

Mutta toimiiko noi kaurapuuron hiutaleet käytännössä? Vaikka ei siis ole suositeltavaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/790 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purifying Mousse yö -naamio auttaa mulla, joka on ainesosiltaan ja tehokkuudeltaan täyttä kultaa. >3 Ei mitään epäilyttäviä ainesosia vaan 100% luonnonmukainen ja täyteläinen olematta kuitenkaan rasvainen. Iho tuntuu aina ravitulta yön jälkeen https://tinyurl.com/5c5j98hp plussaa vielä tuoksusta ja koostumuksesta. Mulla on jo toinen purkki menossa vaikka on myös yllättävän riittävä!

Tätä moussea tekee ihan mieli laittaa jokaikinen yö. Rauhoittaa, tasapainottaa ja tekee aamulla ihosta kirkkaamman. Ihan jokaisen euron arvoinen tuote.

Vierailija
24/790 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työperäinen siemenvuoto!

Vierailija
25/790 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulikin mieleen tutkimus, jonka mukaan suomalaiset kuluttavat vähiten rahaa kosmetiikkaan Euroopassa väkilukuun suhteutettuna. Siksi uusia kosmetiikkamerkkejä ei tule Suomeen, ja täällä on huonommat markkinat kuin missään muussa maassa. Sephoran kosmetiikkaliikkeitä ei siis ole Suomessa. Suomalaiset pistävät rahansa johonkin muuhun sen sijaan. Ehkä he käyttävät rahansa viinaan tai baariin. Suositukset näiden naamioiden käytöstä löytyvät parhaiten englanniksi tai ruotsiksi.

Ihan täyttä huijausta kosmetiikka, raha on paljon parempi sijoittaa viinaan.

Vierailija
26/790 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ärrtyy niin helposti kasvot etten laita naamiota samana päivänä kuin kuorin.

Vierailija
27/790 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemuksesta oikein mikään ei toimi ilman kunnon kuorintaa ensin. Itse kuorin käyttämällä ruokasoodaa, laitan jauheen kasvoille ja huuhtelen pois. Vasta sitten naamio!

Ruokasoodan kuorimisvaikutus on 100% varma, siitä ei ole kiistäminen. Itse en kuitenkaan laittaisi samaa ainetta naamaan mitä käytän vessan pesuun.

Vierailija
28/790 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulikin mieleen tutkimus, jonka mukaan suomalaiset kuluttavat vähiten rahaa kosmetiikkaan Euroopassa väkilukuun suhteutettuna. Siksi uusia kosmetiikkamerkkejä ei tule Suomeen, ja täällä on huonommat markkinat kuin missään muussa maassa. Sephoran kosmetiikkaliikkeitä ei siis ole Suomessa. Suomalaiset pistävät rahansa johonkin muuhun sen sijaan. Ehkä he käyttävät rahansa viinaan tai baariin. Suositukset näiden naamioiden käytöstä löytyvät parhaiten englanniksi tai ruotsiksi.

no viddu ku suomes on niin korkeat verot

Vierailija
29/790 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on kuiva naama niin levittäkää vaikka ulkoa hakemaanne savea tai hammastahnaa siihen.

Vierailija
30/790 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purifying Mousse yö -naamio auttaa mulla, joka on ainesosiltaan ja tehokkuudeltaan täyttä kultaa. >3 Ei mitään epäilyttäviä ainesosia vaan 100% luonnonmukainen ja täyteläinen olematta kuitenkaan rasvainen. Iho tuntuu aina ravitulta yön jälkeen https://tinyurl.com/5c5j98hp plussaa vielä tuoksusta ja koostumuksesta. Mulla on jo toinen purkki menossa vaikka on myös yllättävän riittävä!

Kiitos vinkistä, mousse mask menee kokeiluun :) -ap

Vierailija
31/790 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset haluavat näyttää niin kauniilta, pukeutua paljastavasti ja haluavat esitellä itsensä miehille? Meidänkin toimistolla naiset pukeutuu tiukkoihin hameisiin ja käyttävät monta tuntia aamulla meikkaukseen ja hiusten laittoon. En vaan ymmärrä! m30

Vierailija
32/790 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset haluavat näyttää niin kauniilta, pukeutua paljastavasti ja haluavat esitellä itsensä miehille? Meidänkin toimistolla naiset pukeutuu tiukkoihin hameisiin ja käyttävät monta tuntia aamulla meikkaukseen ja hiusten laittoon. En vaan ymmärrä! m30

En siis halua haastaa riitaa tai syyttele ketään vaan KYSYN. joten älkää alapeukuttako :)

Vierailija
33/790 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän hunajaa, toimii. 😊

Vierailija
34/790 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nyt vaan satun nyt vain tykkäämään vaatteista ja itseni laitosta. Teen niin, jos haluan. 

Vierailija
35/790 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laponie of Scandinavian Hydrating Mask sopii herkälle ja kuivalle iholle.

Ehdottoman tärkeää on kuoria iho ennen naamiota entsyymi- tai happokuorinnalla. Jos ihon pinnalla on "kilpi" kuollutta ihosolukkoa, niin sen läpi ei pääse mikään naamio tai voide.

Oon testannut tuota myös, ihan hyvä ja kosteuttava mutta haju oli melko voimakas eli en suosittele tuoksuherkille.

Vierailija
36/790 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niveaa paksu kerros. En ole viitsinyt enää ostaa kalliita naamioita kun tuo toimii paljon paremmin.

Vierailija
37/790 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niveaa paksu kerros. En ole viitsinyt enää ostaa kalliita naamioita kun tuo toimii paljon paremmin.

Mulla Nivea kuivattaa ihoa enemmän kuin kosteuttaa. Iho tuntuu aina hiekkapaperilta käytön jälkeen 😬

Vierailija
38/790 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapuuteria suosittelen ap:lle

Vierailija
39/790 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivea Good Morning Fresh Skin kasvonaamio. Voi laittaa ihan illallakin, ettei ole pakko aamulla. :D

Vierailija
40/790 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nivea Good Morning Fresh Skin kasvonaamio. Voi laittaa ihan illallakin, ettei ole pakko aamulla. :D

Laitoinkohan nimen oikein. Ainakin lukee NIVEA Daily Essentials Refreshing Moisture Mask. Ulkoasu noissa joskus muuttuu ja nimikin vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi