Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvätuloinen sinkkunainen - Helsingin deittimarkkinat olemattomat

signumsi201
07.01.2023 |

Otsikko provokatiivinen, sori siitä.

En halua kuulostaa ylimieliseltä, mutta Helsingin miestarjonta akateemisesti koulutetulle, hyvätuloiselle (ylin tulodesiili) ja varakkaalle sinkkunaiselle on luokattoman huonoa mikäli nainen haluaa tasoisensa miehen. Koulutettuja miehiä ei löydy juuri mistään ja ne vähät koulutetut miehet

- ovat kiinnostuneita ennemminkin yksinkertaisista naisista kuin tasoisistaan yliopistokoulutetuista,
- ovat olleet varattuja opiskeluajoistaan asti tai muutoin löytäneet jo puolisonsa tai
- pyörittävät useita naisia samanaikaisesti.

Olen käynyt muutamilla onnettomilla deiteillä, joilla kaikilla miehen kiinnostus on ennemmin tai myöhemmin lopahtanut kertoessani ammattini. Tämä on onnetonta; missä Helsingissä korkeastikoulutettuja miehiä voi tavata?

-kolmeakymmentä lähestyvä nainen Bulevardin eteläpuolelta

Kommentit (1218)

Vierailija
601/1218 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tasoiseni miehen".

Kuinka monta kertaa se pitää selittää ettei naisen taso muodostu koulutuksesta ja tulotasosta?

KUINKA MONTA KERTAA TEILLE MIEHILLE PITÄÄ SELITTÄÄ, ETTÄ NAISILLE MIEHEN TASO MUODOSTUU MM KOULUTUKSESTA. TURHA TÄÄLLÄ VINKUA SITÄ, JOS EI AMISJANNU KELPAA AKATEEMISILLE NAISILLE.

Rauhotu

Vierailija
602/1218 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eletäänkö me samassa universumissa? Oon 29 ja asun Bulevardin eteläpuolella, miehiä tulee toistaiseksi vastaan ihan riittämiin vaikka nautin sinkkuelämästä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/1218 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha. 6 tason naiset etsii taas sitä 9 tason miestä itselleen. Ja se arpaonni ei osunut taaskaan kohdalle.

Jaha. Juntin palstakeijon 9 tason nainen on eri, kuin akateemisesti koulutetun, fiksun miehen. Se sinun nuori, silikonitissinen, hiuslisäkkeinen, ripsilisäkkeinen, kilo meikkiä naamassa ig:ssä trikoissa pyllistelevä ja Chanel laukkuja esittelevä bimbo ei ole kaikkien miesten naisihanne.

Miehet taitavat tykätä samanlaisista naisista tuloluokkaan katsomatta. Ovat tavallaan myös paljon egalitaristinen

No, miksi sitten naiset eivät saisi pitää samanlaisista miehistä? Aina alkaa täällä se vinkuminen,miksi tavallinen työssäkäyvä, hampaansa pesevä mies ei käy. Yhyy, naiset on kranttuja ja hypergamisia,yhyy. Mitäs miehet sitten on? Hypergamisia, kaikki haluavat max 25- vuotiaan, launiin, hoikan naisen, vaikka itse olisi viisikymppinen mursu.

En minä mitään itke. Olen avioliitossa ja lapsikin tulossa. Onneksi ei tarvitse käyttää aikaa ihmisten pinnalliseen arviointiin koulutuksen tai varallisuuden perusteella. Huvittaa vain tuo hypergamia. Mitä muuta se on, jos naisille kelpaa vain viisi prosenttia miehistä

Pariutumisikäisistä miehistä aka paljon useampi kuin 5% on parisuhteessa. Miten typeriä te punapilleriukot oikein olette? Ette osaa edes alkeellisinta sanity checkiä tehdä noille jutuille, joita katselette jostain YouTuben naisvihakanavilta.

Vierailija
604/1218 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha. 6 tason naiset etsii taas sitä 9 tason miestä itselleen. Ja se arpaonni ei osunut taaskaan kohdalle.

Jaha. Juntin palstakeijon 9 tason nainen on eri, kuin akateemisesti koulutetun, fiksun miehen. Se sinun nuori, silikonitissinen, hiuslisäkkeinen, ripsilisäkkeinen, kilo meikkiä naamassa ig:ssä trikoissa pyllistelevä ja Chanel laukkuja esittelevä bimbo ei ole kaikkien miesten naisihanne.

Miehet taitavat tykätä samanlaisista naisista tuloluokkaan katsomatta. Ovat tavallaan myös paljon egalitaristinen

No, miksi sitten naiset eivät saisi pitää samanlaisista miehistä? Aina alkaa täällä se vinkuminen,miksi tavallinen työssäkäyvä, hampaansa pesevä mies ei käy. Yhyy, naiset on kranttuja ja hypergamisia,yhyy. Mitäs miehet sitten on? Hypergamisia, kaikki haluavat max 25- vuotiaan, launiin, hoikan naisen, vaikka itse olisi viisikymppinen mursu.

En minä mitään itke. Olen avioliitossa ja lapsikin tulossa. Onneksi ei tarvitse käyttää aikaa ihmisten pinnalliseen arviointiin koulutuksen tai varallisuuden perusteella. Huvittaa vain tuo hypergamia. Mitä muuta se on, jos naisille kelpaa vain viisi prosenttia miehistä

Pariutumisikäisistä miehistä aka paljon useampi kuin 5% on parisuhteessa. Miten typeriä te punapilleriukot oikein olette? Ette osaa edes alkeellisinta sanity checkiä tehdä noille jutuille, joita katselette jostain YouTuben naisvihakanavilta.

45% naisista tulee lähivuosina jäämään sinkuksi ja lapsettomiksi. Et..

Vierailija
605/1218 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eletäänkö me samassa universumissa? Oon 29 ja asun Bulevardin eteläpuolella, miehiä tulee toistaiseksi vastaan ihan riittämiin vaikka nautin sinkkuelämästä. :D

Minun mielestäni tuo Bulevardin eteläpuolen korostaminen on aika poroporvarillista.

Vierailija
606/1218 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli itsekin olet siellä viidessä prosentissa.

Vierailija
607/1218 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen taso muodostuu naamasta. Eli se romahtaa totaalisesti 40-50 ikävuoden välissä. Näin se kuule siskot on.

Vierailija
608/1218 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Mä en vaan ymmärrä, että miksi tuossa sävy tuntuu olevan se, että vika on niissä miehissä?

Nykyään on kummallinen ajattelutapa ihmisillä, että jos ei löydä jotain mitä itse haluaa, niin se onkin muiden tehtävä ratkaista se ongelma.

Joko etsit muualta tai sitten muutat kriteereitä, tai näiden yhdistelmä, niin yksinkertaista se on.

Vierailija
609/1218 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, eivät tykkää. Halvoista pissiksen näköisistä tekovosuista eivät todellakaan pidä kaikki miehet.

Ns hyvätasoisilla miehillä kriteerit on korkeammat. Siinä missä jonnelle riittää perse+tissit=panen, niin alfa vaatii hoikkuutta, kauniita kasvoja ja seksikästä kroppaa. Turha kuvitella, että korkeatasoinen mies tyytyisi.

Karu totuus on, että kukaan ei tyydy jos ei tarvitse. Sen takia jokaisen (myös naisen) kannattaa ensin miettiä mitä on tarjota. Jos tarjolla ei ole sitä mitä vastakkainen sukupuoli arvostaa, niin jää ilman sitä mitä haluaa.

Vierailija
610/1218 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen taso muodostuu naamasta. Eli se romahtaa totaalisesti 40-50 ikävuoden välissä. Näin se kuule siskot on.

Tippuu koko ajan mitä vanhemmaksi tulee. Jo kolmekymppisten naisten naama alkaa olla kulunut.

Vierailija
611/1218 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole koskaan merkannut mitään miehen koulutus tai ammatti tai tulot. Lasten isän kanssa mentiin yksiin, olin itse aulaemäntä ja mies oli ammattikoulun ope. Ei kieritty rahassa. 20v yhdessä ja toinen tienaa 70000€ ja toinen päälle 250000€/v. Tosin olemme eronneet, mutta silti.

Nyt en itselleni sen kummemmin etsi miestä mutta mulle ei edelleenkään merkkaa varakkuus, titteli tai ammatti mitään. Toki toivon, että mies elättää itse itsensä, muulla ei ole väliä jos muuten elämänkatsomus menee yksiin. Miehessä tärkeintä on se, että hän on luotettava ja kykenee sitoutumaan. Tämä onkin se vaikeampi juttu kuin jonkun tietyn ammattikunnan edustajan löytäminen sinkkumarkkinoilta.

Tienasi aulaemäntä 70k€ tai 250k€ niin pakko kysyä missä olet hommissa ja onko paikkoja auki?

Juu, lukion opettajan 62 te/v palkka nousisi aulaemännäksi vaihtamalla. Kiinnostunut myös.

Vierailija
612/1218 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida ihan täyttä totta olla . Olen hyvin varakas yrittäjä , mutta seuraa ei kyllä löydy mistään . Toki yrittäjyys ei ole sama kuin korkeasti koulutettu . Kuitenkin hyvin pärjännyt työelämässä.

Vierailija
613/1218 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tasoiseni miehen".

Kuinka monta kertaa se pitää selittää ettei naisen taso muodostu koulutuksesta ja tulotasosta?

KUINKA MONTA KERTAA TEILLE MIEHILLE PITÄÄ SELITTÄÄ, ETTÄ NAISILLE MIEHEN TASO MUODOSTUU MM KOULUTUKSESTA. TURHA TÄÄLLÄ VINKUA SITÄ, JOS EI AMISJANNU KELPAA AKATEEMISILLE NAISILLE.

Koulutuksen korostaminen on täysin turhaa ja pinnallista. T: maisteri

Koulutus kertoi paljon ihmisen henkisistä kyvyistä, sitoutumisesta ja sitkeydestä.

Vierailija
614/1218 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n on pakko olla trolli. Kukaan nainen ei kirjoita noin. Sanat ja asenteet ovat miehen. Luulen, että ap on tosi asiassa pienituloinen mies tai joku muu mies, joka vihaa naisia, erityisesti koulutettuja naisia.

Vierailija
615/1218 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, eivät tykkää. Halvoista pissiksen näköisistä tekovosuista eivät todellakaan pidä kaikki miehet.

Ns hyvätasoisilla miehillä kriteerit on korkeammat. Siinä missä jonnelle riittää perse+tissit=panen, niin alfa vaatii hoikkuutta, kauniita kasvoja ja seksikästä kroppaa. Turha kuvitella, että korkeatasoinen mies tyytyisi.

Karu totuus on, että kukaan ei tyydy jos ei tarvitse. Sen takia jokaisen (myös naisen) kannattaa ensin miettiä mitä on tarjota. Jos tarjolla ei ole sitä mitä vastakkainen sukupuoli arvostaa, niin jää ilman sitä mitä haluaa.

Ja kuitenkin osalla hyvätasoisista miehistä on ulkonäöltään hyvin vaatimattoman oloinen vaimo. Kyllä luonne, älykkyys ja yhteensopivuus alkaa merkata enemmän kun on jonka n idiootin kanssa seurustellut. Lapset perii älynsä äidiltään ja harvempi ihminen haluaa typeriä lapsia.

Ylipäätään turha höpistä Suomessa mistään alfoista. Miehet on pääasiassa ihan tavallisia perunoita, ei mitenkään erityisiä.

Vierailija
616/1218 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit paljon tylsiä asioita elämästäsi, muttet kertonut yhtään syytä miksi joku mies olisi kiinnostunut sinusta romanttisessa mielessä. Ooks hyvä paneen?

Vierailija
617/1218 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n on pakko olla trolli. Kukaan nainen ei kirjoita noin. Sanat ja asenteet ovat miehen. Luulen, että ap on tosi asiassa pienituloinen mies tai joku muu mies, joka vihaa naisia, erityisesti koulutettuja naisia.

Minäkin luulen samaa. Olen itse fiksu ja korkeasti koulutettu nainen ja olin kertaalleen vapailla markkinoilla sekä ap:n iässä, sekä uudestaan nyt hieman vanhempana. Ei ole ollut ongelmia löytää tasokasta seuraa, kunhan hyväksyy lähtökohdaksi sen, ettei kaltaisiani vapaita miehiä sentään puissa kasva (kuten ei varmaan naisiakaan).

Paljon isompi ongelma minulla on edelleen se, että miehistä on ylitarjontaa ja se tarjonta pitäisi onnistua seulomaan tosi vähäisillä pohjatiedoilla oikein, koska vain ylivoimaiseen vähemmistöön on mahdollista lähteä oikeasti tutustumaan. Lisäksi tutustuminen vie tässä iässä enemmän aikaa, kun kummallakin on jo elettyä elämää takana ja täysi persoonallisuus.

Vierailija
618/1218 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tasoiseni miehen".

Koulutuksen korostaminen on täysin turhaa ja pinnallista. T: maisteri

Koulutus kertoi paljon ihmisen henkisistä kyvyistä, sitoutumisesta ja sitkeydestä.

Yliopistojen opiskelupaikkoja on puolelle ikäluokasta, joten ainakaan yliopisto-opinnot ei kerro yhtään mitään.

Vierailija
619/1218 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

45% naisista tulee lähivuosina jäämään sinkuksi ja lapsettomiksi. Et..

Jaa että nyt olet alkanut katsella jo ennustajienkin YouTube-videoita? Luvataanko siellä oikein kammottavaa romahdusta kaikkien naisten parisuhdeonneen? Paljonko menee kanavien jäsenmaksuihin kuussa? 

Vierailija
620/1218 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tuollainen ongelma kuin ap:lla, ettei omiin kriteereihin soveltuvia miehiä ole vapaana, niin on vaihdettava näkökulmaa. Tindertreffailu on loppujen lopuksi aika luonnotonta ja väkinäistä puuhaa, eikä ole ihme, että siinä tulee takertuneeksi kriteereihinsä, kun ne romanttiset tunteet pitäisi jostain puoliväkisin kaivaa. Ensinäkin jätät Tinderin tauolle ja treffailun sijaan keskityt hakeutumaan ihmisten ja miesten joukkoon IRL. Kemiaa syntyy vain kasvotusten ja pieni salaperäisyys lisää jännitystä. Tällöin et tule alitajuisesti tyrmänneeksi miehiä sen perusteella, osaavatko he tehdä kiinnostavan profiilin itsestään, tai miten supliikkeja kavereita he ovat viestitellessä tai treffien kaltaisessa tilanteessa. Keskity siihen, keitä miehiä pidät viehättävinä ja puoleensavetävinä. Kannattaa pitää silmät auki ja kokeilla oikein vanhan ajan flirttailua. Tätä kautta voi syntyä sellaista kemiaa, joka johtaa alkukantaiseen, jopa lukiotyttömäiseen huumaavaan ihastukseen, ja vilpittömään haluun tutustua toiseen ja oppia ymmärtämään tätä. Se voi olla hyväkin alku parisuhteelle. Eli ylös kotisohvalta luuhaamaan kuntosaleille, harrastuksiin, järjestöjen kokouksiin, missä ikinä voisitkaan viihtyä. Ja leuka ylös ja silmät auki siellä kotinaapurustossakin. Jos pääset aloittamaan kutkuttavan silmäpelin jonkun naapuruston miehen kanssa, lienee fiksun ja näppärän naisen helppo selvittää, onko tämä sinkku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi