Hyvätuloinen sinkkunainen - Helsingin deittimarkkinat olemattomat
Otsikko provokatiivinen, sori siitä.
En halua kuulostaa ylimieliseltä, mutta Helsingin miestarjonta akateemisesti koulutetulle, hyvätuloiselle (ylin tulodesiili) ja varakkaalle sinkkunaiselle on luokattoman huonoa mikäli nainen haluaa tasoisensa miehen. Koulutettuja miehiä ei löydy juuri mistään ja ne vähät koulutetut miehet
- ovat kiinnostuneita ennemminkin yksinkertaisista naisista kuin tasoisistaan yliopistokoulutetuista,
- ovat olleet varattuja opiskeluajoistaan asti tai muutoin löytäneet jo puolisonsa tai
- pyörittävät useita naisia samanaikaisesti.
Olen käynyt muutamilla onnettomilla deiteillä, joilla kaikilla miehen kiinnostus on ennemmin tai myöhemmin lopahtanut kertoessani ammattini. Tämä on onnetonta; missä Helsingissä korkeastikoulutettuja miehiä voi tavata?
-kolmeakymmentä lähestyvä nainen Bulevardin eteläpuolelta
Kommentit (1217)
Vierailija kirjoitti:
Minulle on käynyt monesti niin että korkeakoulutettu nainen on ollut ensin varsin kiinnostunut, mutta kun ammattini on käynyt ilmi, kiinnostus on kadonnut.
Olen siis puuseppä.
Siinä vaiheessa en ole enää vaivautunut kertomaan että olen kyllä akateeminen, lopetin opettajan työt halusin kokeilla yrittäjyyttä, ja jäin sille tielle.
Eli en ihan täysin usko väitteeseen "kyse ei ole kouluksesta tai statuksesta sinänsä, vaan siitä että mies kykenee moniulotteiseen ajatteluun" jne.
Eiköhän muukin syy löydy, kuin vain ammattisi. Yrität varmaan itseäsi huomattavasti nuorempia, ja ulkonäöltään paremman näköisiä, kuin itse olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoskari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa lannistavaa lukea tätä ketjua näin viiskymppisenä eronneena korkeastikoulutettuna ja hyvin toimeentulevana. Reilu vuosi erosta ja nyt on alkanut ajatus uudesta parisuhteesta pikkuhiljaa kiinnostaa. Mutta näitä kun lukee, niin eipä taida toivoa olla. Mä en vaadi akateemisesti koulutettua miestä, vaan yhteiset arvot ja maalaisjärki olisi hakusassa. Ja se, että mun ei tarttis elättää miestä. Mutta huomaan, että tavalliset miehet jotenkin arastelee itsenäistä, ulkomaillakin uraa tehnyttä naista, vaikka omasta mielestäni olen ihan tavallinen naapurintyttö (tai ehkä naapurintäti tässä iässä). Tinderiin en todellakaan edes uskalla mennä.
1. mitä sä miehellä?
2. miten täällä aina onkaan nämä harvat ainakin 100k vuodessa tienaavat naiset palstailemassa, vieläpä miesvihaketjuissa.
Sata tonttua tienaa jokainen päivystävä erikoislääkäri ja kevyesti tienaakin. Heitä on lisäksi hiton paljon ja voittopuoleisesti naisia.
Palsta on siis täynnä päivystäviä erikoislääkäreitä?
Ei ihme että jonot ovat mitä ovat eikä aikoja tahdo saada...
1) se on kuule laitonta päivystää 24/7, joten myös päivystävillä lääkäreillä on joskus vapaa-aikaa ja 2) päivystysvuoron aikana saa nukkua, katsoa telkkaria, lukea sarjiksia tai vaikka vauvapalstailla silloin kun potilaita ei ole.
Jännä, kun pelastajat saa rauhassa päivystää 12 h, ja urheilla ja katsoa telkkaria, kun ei ole töitä,mutta päivystävän kirurgin pitäisi varmaan ottaa tk- potilaita vastaan yövuorossakin, kun ei ole leikkaamassa🤣
Vähän vanha mutta ajankohtainen ketju, oon huomannut ihan saman. Oon 26-vuotias DI-nainen Helsingissä ja aloittajan kanssa samaa mieltä, että miehiä ei tahdo löytyä ei ainakaan koulutettuja normaaleja miehiä... tainneet mennä jo opiskeluaikana
Miehissähän juuri olisi paljon kovat arvot omaavia sinkkuja, koska naiset ovat useammin pehmeitä arvoja kannattavia vasemmistolaisia. Tosin nuo miehet eivät usein varmaan ole niin korkeastikoulutettuja. Ap voisi hyvinkin löytää noista miehistä sen rakkaan, tai ihan vaan ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän vanha mutta ajankohtainen ketju, oon huomannut ihan saman. Oon 26-vuotias DI-nainen Helsingissä ja aloittajan kanssa samaa mieltä, että miehiä ei tahdo löytyä ei ainakaan koulutettuja normaaleja miehiä... tainneet mennä jo opiskeluaikana
Ruotsi/Norja/Tanska. Tinder toimii noissakin maissa.
Ongelma tulee siitä, että älykkäälle, menestyneelle miehelle kelpaa ihan mikä tahansa nainen, joka on hoikka ja kaunis eli valinnanvaraa on hurjasti. Mutta älykkäälle, menestyneelle naiselle ei kelpaa mies, joka on vain hyvännäköinen: pitää olla myös älykäs ja menestynyt. Eihän niitä ole enää vapaana, kun ovat pariutuneet jo minkä tahansa naisen kanssa.
Miespuolisia onnenonkijoita kyllä riittäisi, mutta olisi mukava löytää tasa-arvoinen kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin DI (mies) ja kyllä opiskeluajoilta muistan miten suurin osa oli sinkkuja. Oliko teillä kaikki miehet sitten varattuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin DI (mies) ja kyllä opiskeluajoilta muistan miten suurin osa oli sinkkuja. Oliko teillä kaikki miehet sitten varattuja?
On myös meitä teekkareita jotka eivät käy luennoilla/tapahtumissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos et käy missään, niin eiköhän se ole syy miksi miehiä ei löydy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos et käy missään, niin eiköhän se ole syy miksi miehiä ei löydy?
En etsi kumppania, kunhan kommentoin sivusta.
Jos haluut parisuhteen, sun pitää kaataa sun standardit kohta oot siinä iässä että kukaan ei halua enäö edes deittailla sua
Toisen kierroksen deittailijana voin kertoa, että toivotonta on silloinkin. Pitkään vapaana olleet ovat tietysti mt-ongelmaisia, riippuvaisia, luonnehäiriöisiä jne ja pitkästä liitosta eronneet "kaiken menettäneitä". Asuvat masentuneena jossain väliaikaiskämpässä vailla itsetuntoa.
Ja itse yhä hoikka, työelämässä menestynyt, korkeasti koulutettu ja liikunnallinen. Kolme lähes aikuista lasta.
Ja kyllä äijiä löytyy. Nytkin Tinderissä yli 1000 tykkääjää päivässä, mutta mitä komeampi, sen sekaisempi takuulla on. Tavikset puuttuu. 99 prosenttia täysiä jämiä paskoine kuvineen ja virheellisine teksteineen.
Tinderistä löytyi ihana mies, sitä ennen 5v sinkkuna. Ja itsekin olen hyvätuloinen, kivan näköinen, aktiivinen nainen ja en edes asu paikkakunnalla, missä paljon tarjontaa. Löytyikin 160km päästä.
Jos pitää itseään todella upeana kultakimpaleena, eikä kukaan kelpaa, niin sehän on ihan oma valinta. Ihan tavallisia me kaikki ollaan
Mulle ei merkkaa koulutus ja ammatti, ne ei kerto itse ihmisestä mitään. Se, että tienaat hyvin, ei kerro oletko empaattinen, kykenetkö kompromisseihin, onko sinulla tunneälyä ka huumorintajua, kuinka kohtelet muita ihmisiä. Pelkällä naamalla ja lompsalla ei pitkälle pötkitä jos nuo em on pielessä
Voi rakas kultapieni, kun ei pidä paikkaansa- teistä miehistä 72% on läskejä. Te miehet ette tunnista ja tunnusta, että olette läskejä.