Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvätuloinen sinkkunainen - Helsingin deittimarkkinat olemattomat

signumsi201
07.01.2023 |

Otsikko provokatiivinen, sori siitä.

En halua kuulostaa ylimieliseltä, mutta Helsingin miestarjonta akateemisesti koulutetulle, hyvätuloiselle (ylin tulodesiili) ja varakkaalle sinkkunaiselle on luokattoman huonoa mikäli nainen haluaa tasoisensa miehen. Koulutettuja miehiä ei löydy juuri mistään ja ne vähät koulutetut miehet

- ovat kiinnostuneita ennemminkin yksinkertaisista naisista kuin tasoisistaan yliopistokoulutetuista,
- ovat olleet varattuja opiskeluajoistaan asti tai muutoin löytäneet jo puolisonsa tai
- pyörittävät useita naisia samanaikaisesti.

Olen käynyt muutamilla onnettomilla deiteillä, joilla kaikilla miehen kiinnostus on ennemmin tai myöhemmin lopahtanut kertoessani ammattini. Tämä on onnetonta; missä Helsingissä korkeastikoulutettuja miehiä voi tavata?

-kolmeakymmentä lähestyvä nainen Bulevardin eteläpuolelta

Kommentit (1217)

Vierailija
1201/1217 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin yllättävän monen korkeastikoulutetun(eli hyvätuloisen) naisen on vaikea löytää kumppania koska heille kelpaa vain korkeastikoulutettu(eli hyvätuloinen) mies kumppaniksi ja suomessa korkeakouluissa on naisenemmistö. Ei korkeastikoulutetulle(eli hyvätuloiselle) naiselle kelpaa se amismies tai duunarimies ja sitten saamme lukea näitä naisten valituksia ettei hyvää kumppania löydy.

Reaalimaailmassahan näyttää siltä, että miesten ja naisten "tasoero" on Suomessa kasvanut naisten eduksi.

Palstamaailmassa kommenttien ja peukutusten perusteella mitään tasoja ei ole olemassakaan, vaan kemiat ratkaisee ja lukemattomat naiskommentit todistavat, että minäkin kaunis, varakas, kouluttautunut nainen otin ihan tavallisen dad-body puusepän, koska niin ihana persoona.

Jos kemia ajaa kaiken ohi, niin mistä syntyy tämä kohtaanto-ongelma koulutettujen naisten ja Suomen miesten välillä?

Ei minun maailmankuvaa häiritse, että kouluttauteneelle naiselle kelpaa lähinnä menestyneen miehen kemiat, niinhän ap:llekin. Hieman ihmetyttää miksi tämä on niin fundamentaalisen vaikea asia palstamaailman naisille.

Jo naisten ylipainoisuus tiputtaa naisten tason todella alas.

Naiset kiinnostuvat puitteista, ja siksi miehen taso riippuu siitä millaiset puitteet (materia, status) hänen kanssaan olisi saatavilla.

Miehiä kiinnostaa se nainen, ja totta kai iso osa ihmistä on se, onko hän pitänyt itsensä hyvässä kunnossa ja samalla seksuaalisesti haluttavana.

Miksi te miehet luulette, että miesten ylipainoisuus ei tiputa teidän tasoanne? Onko tämä joku suomalaisten miesten harha, ja siksi suomalaiset miehet on niin lihavia, enemmistö. Jopa nuoret, parhaassa oariutumisiäsdä olevat miehet ovat läskejä.

Tiedät hyvin, että suomalaiset naiset ovat yhtä lihavia, jopa lihavampia. Ja tämä ei ole tarkoitettu loukkaukseksi suomalaisille naisille, kuten sinun kommenttisi, vaan pelkkä toteamus. Eipä normaalipainoinen mies mitään ihmeellistä erityishuomiota saa, joten ei sillä painolla ole niinkään merkitystä.

Voi rakas kultapieni, kun ei pidä paikkaansa- teistä miehistä 72% on läskejä. Te miehet ette tunnista ja tunnusta, että olette läskejä.

Vierailija
1202/1217 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on käynyt monesti niin että korkeakoulutettu nainen on ollut ensin varsin kiinnostunut, mutta kun ammattini on käynyt ilmi, kiinnostus on kadonnut.

Olen siis puuseppä.

Siinä vaiheessa en ole enää vaivautunut kertomaan että olen kyllä akateeminen, lopetin opettajan työt halusin kokeilla yrittäjyyttä, ja jäin sille tielle.

Eli en ihan täysin usko väitteeseen "kyse ei ole kouluksesta tai statuksesta sinänsä, vaan siitä että mies kykenee moniulotteiseen ajatteluun" jne.

Eiköhän muukin syy löydy, kuin vain ammattisi. Yrität varmaan itseäsi huomattavasti nuorempia, ja ulkonäöltään paremman näköisiä, kuin itse olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/1217 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puoskari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa lannistavaa lukea tätä ketjua näin viiskymppisenä eronneena korkeastikoulutettuna ja hyvin toimeentulevana. Reilu vuosi erosta ja nyt on alkanut ajatus uudesta parisuhteesta pikkuhiljaa kiinnostaa. Mutta näitä kun lukee, niin eipä taida toivoa olla. Mä en vaadi akateemisesti koulutettua miestä, vaan yhteiset arvot ja maalaisjärki olisi hakusassa.  Ja se, että mun ei tarttis elättää miestä. Mutta huomaan, että tavalliset miehet jotenkin arastelee itsenäistä, ulkomaillakin uraa tehnyttä naista, vaikka omasta mielestäni olen ihan tavallinen naapurintyttö (tai ehkä naapurintäti tässä iässä). Tinderiin en todellakaan edes uskalla mennä.

1. mitä sä miehellä?

2. miten täällä aina onkaan nämä harvat ainakin 100k vuodessa tienaavat naiset palstailemassa, vieläpä miesvihaketjuissa.

Sata tonttua tienaa jokainen päivystävä erikoislääkäri ja kevyesti tienaakin. Heitä on lisäksi hiton paljon ja voittopuoleisesti naisia.

Palsta on siis täynnä päivystäviä erikoislääkäreitä?

Ei ihme että jonot ovat mitä ovat eikä aikoja tahdo saada...

1) se on kuule laitonta päivystää 24/7, joten myös päivystävillä lääkäreillä on joskus vapaa-aikaa ja 2) päivystysvuoron aikana saa nukkua, katsoa telkkaria, lukea sarjiksia tai vaikka vauvapalstailla silloin kun potilaita ei ole.

Jännä, kun pelastajat saa rauhassa päivystää 12 h, ja urheilla ja katsoa telkkaria, kun ei ole töitä,mutta päivystävän kirurgin pitäisi varmaan ottaa tk- potilaita vastaan yövuorossakin, kun ei ole leikkaamassa🤣

Vierailija
1204/1217 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vanha mutta ajankohtainen ketju, oon huomannut ihan saman. Oon 26-vuotias DI-nainen Helsingissä ja aloittajan kanssa samaa mieltä, että miehiä ei tahdo löytyä ei ainakaan koulutettuja normaaleja miehiä... tainneet mennä jo opiskeluaikana

Vierailija
1205/1217 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehissähän juuri olisi paljon kovat arvot omaavia sinkkuja, koska naiset ovat useammin pehmeitä arvoja kannattavia vasemmistolaisia. Tosin nuo miehet eivät usein varmaan ole niin korkeastikoulutettuja. Ap voisi hyvinkin löytää noista miehistä sen rakkaan, tai ihan vaan ystäviä.

Vierailija
1206/1217 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ihmisshoppailu ja ala tutustumaan ihmisiin

Vierailija
1207/1217 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän vanha mutta ajankohtainen ketju, oon huomannut ihan saman. Oon 26-vuotias DI-nainen Helsingissä ja aloittajan kanssa samaa mieltä, että miehiä ei tahdo löytyä ei ainakaan koulutettuja normaaleja miehiä... tainneet mennä jo opiskeluaikana

Ruotsi/Norja/Tanska. Tinder toimii noissakin maissa.

Vierailija
1208/1217 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla ei ulkonäkö riitä.

Vierailija
1209/1217 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma tulee siitä, että älykkäälle, menestyneelle miehelle kelpaa ihan mikä tahansa nainen, joka on hoikka ja kaunis eli valinnanvaraa on hurjasti. Mutta älykkäälle, menestyneelle naiselle ei kelpaa mies, joka on vain hyvännäköinen: pitää olla myös älykäs ja menestynyt. Eihän niitä ole enää vapaana, kun ovat pariutuneet jo minkä tahansa naisen kanssa.

Miespuolisia onnenonkijoita kyllä riittäisi, mutta olisi mukava löytää tasa-arvoinen kumppani.

Vierailija
1210/1217 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin DI (mies) ja kyllä opiskeluajoilta muistan miten suurin osa oli sinkkuja. Oliko teillä kaikki miehet sitten varattuja?

Vierailija
1211/1217 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin DI (mies) ja kyllä opiskeluajoilta muistan miten suurin osa oli sinkkuja. Oliko teillä kaikki miehet sitten varattuja?

On myös meitä teekkareita jotka eivät käy luennoilla/tapahtumissa.

Vierailija
1212/1217 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos et käy missään, niin eiköhän se ole syy miksi miehiä ei löydy?

Vierailija
1213/1217 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos et käy missään, niin eiköhän se ole syy miksi miehiä ei löydy?

En etsi kumppania, kunhan kommentoin sivusta.

Vierailija
1214/1217 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluut parisuhteen, sun pitää kaataa sun standardit kohta oot siinä iässä että kukaan ei halua enäö edes deittailla sua

Vierailija
1215/1217 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kierroksen deittailijana voin kertoa, että toivotonta on silloinkin. Pitkään vapaana olleet ovat tietysti mt-ongelmaisia, riippuvaisia, luonnehäiriöisiä jne ja pitkästä liitosta eronneet "kaiken menettäneitä". Asuvat masentuneena jossain väliaikaiskämpässä vailla itsetuntoa. 

Ja itse yhä hoikka, työelämässä menestynyt, korkeasti koulutettu ja liikunnallinen. Kolme lähes aikuista lasta. 

Ja kyllä äijiä löytyy. Nytkin Tinderissä yli 1000 tykkääjää päivässä, mutta mitä komeampi, sen sekaisempi takuulla on. Tavikset puuttuu. 99 prosenttia täysiä jämiä paskoine kuvineen ja virheellisine teksteineen. 

Vierailija
1216/1217 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä löytyi ihana mies, sitä ennen 5v sinkkuna. Ja itsekin olen hyvätuloinen, kivan näköinen, aktiivinen nainen ja en edes asu paikkakunnalla, missä paljon tarjontaa. Löytyikin 160km päästä. 

Jos pitää itseään todella upeana kultakimpaleena, eikä kukaan kelpaa, niin sehän on ihan oma valinta. Ihan tavallisia me kaikki ollaan

Vierailija
1217/1217 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei merkkaa koulutus ja ammatti, ne ei kerto itse ihmisestä mitään. Se, että tienaat hyvin, ei kerro oletko empaattinen, kykenetkö kompromisseihin, onko sinulla tunneälyä ka huumorintajua, kuinka kohtelet muita ihmisiä. Pelkällä naamalla ja lompsalla ei pitkälle pötkitä jos nuo em on pielessä