Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvätuloinen sinkkunainen - Helsingin deittimarkkinat olemattomat

signumsi201
07.01.2023 |

Otsikko provokatiivinen, sori siitä.

En halua kuulostaa ylimieliseltä, mutta Helsingin miestarjonta akateemisesti koulutetulle, hyvätuloiselle (ylin tulodesiili) ja varakkaalle sinkkunaiselle on luokattoman huonoa mikäli nainen haluaa tasoisensa miehen. Koulutettuja miehiä ei löydy juuri mistään ja ne vähät koulutetut miehet

- ovat kiinnostuneita ennemminkin yksinkertaisista naisista kuin tasoisistaan yliopistokoulutetuista,
- ovat olleet varattuja opiskeluajoistaan asti tai muutoin löytäneet jo puolisonsa tai
- pyörittävät useita naisia samanaikaisesti.

Olen käynyt muutamilla onnettomilla deiteillä, joilla kaikilla miehen kiinnostus on ennemmin tai myöhemmin lopahtanut kertoessani ammattini. Tämä on onnetonta; missä Helsingissä korkeastikoulutettuja miehiä voi tavata?

-kolmeakymmentä lähestyvä nainen Bulevardin eteläpuolelta

Kommentit (1217)

Vierailija
1/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ainakaan tolla asenteella. m28

Vierailija
2/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenne ap.llä on ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laajenna kansainvälisiin ympyröihin deittiapeilla.

Vierailija
5/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olin kyllä kiiinnostunut, mutta torjuit minut! :(

Vierailija
6/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se sun ammatti sitten on? Naistutkija??

Vierailija
7/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole mitään oppinut täältä? Sun pitää panostaa ulkonäköösi. Rahaa sulla lienee siihen riittävästi.

Vierailija
8/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako jos on pelkästään hyvätuloinen muttei korkeasti koulutettu?

Vierailija
9/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hyvä, asuin Hgissä ja olen akateeminen, jatkuvasti oli tarjolla hyviä akateemisia deittejä. Nyt asun Tampereella ja nada - ei mitään! Täällä ei ole mitään meille akateemisille naisille, ei yhtään mitään paitsi joitain duunarilätkäjätkiä. Ei sivistystä ei mitään.

Onko asiat muuttuneet noin paljon Hgistä lähtöni jälkeen sitten? Tosiaan aikoinani oli deittejä siellä jatkuvasti tarjolla. Mihin ne sitten kariutuivat, no syitä oli monia. Ne tavalliset: en ollut yhtä kiinnostunut kuin toinen osapuoli tai päin vastoin.

Mutta nyt täällä Treella en ole käynyt deiteillä yli kolmeen vuoteen!

Olen nelikymppinen.

Vierailija
10/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ei mulla vastaavassa tilanteessa ollut mitään ongelmaa, hyviä miehiä - suurin osa toisella kierroksella - oli tarjolla aivan riittämiin. Muutaman kuukauden deittailun jälkeen kolahti ja nyt sovitellaan jalkoja saman pöydän alle. Että eiköhän vika ole siellä missä yleensäkin, peilissä.

Vierailija
11/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisiko hyvätuloinen, koulutettu ja seksuaalisesti täysin kokematon mies?

m28

Vierailija
12/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaisin, että ap on juristi kuivan tekstinsä perusteella

Vierailija
13/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä kohta vapautuu, ku tulee ero ja lähdetään toiselle kierrokselle. Sit pääset äitipuoleks

Vierailija
14/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laajenna kansainvälisiin ympyröihin deittiapeilla.

Tämä neuvo lienee hyvä, jos on valmis muuttamaan ulkomaille. Mutta jos haluaa asua Suomessa, ei mitään järkeä alkaa etsiä miestä ulkomailta. Ja kannattaako hyvätuloisen uranaisen tai uramiehen muuttaa toiseen maahan vain kumppanin perässä? Aina sitä omaa uraa ei voi jatkaa siellä. Ja kai sekin ihan ymmärrettävä syy on, jos ei halua muuttaa ulkomaille. Luulisi, että deittailu ja seurustelukin on vähän hankalampaa pitkän matkan päähän.

Vierailija
15/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tamperelainen vielä jatkaa: täällä on tosiaan miehet pariutuneet (kuten maalla on tapana) jo silloin alle 30-vuotiaina. Nyt ovat kaikki oikeastaan varattuja.

Hgissä on sentään sinkkumiehiä, täällä ei ole!

Vierailija
16/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko hyvätuloinen, koulutettu ja seksuaalisesti täysin kokematon mies?

m28

Joku tuossa kuvauksessasi ei täsmää...

Vierailija
17/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole samaa mieltä, kyllä vielå vanhempanakin eli 40+ voi löytää

Helsingissä miehen. Minulle se tosin tarkoitti komeaa ja seksikästä ulkonäköä, älykkyyttä ja mukavaa luonnetta, ei rahaa. No olisi yksi tällainen varakaskin ollut tarjolla 40+, mutta silloin olin jo varattu itse. Ja lisäksi olin yh. Nuorempana sinkkunahan miehiä oli vielä vaikka kuinka paljon enemmänkin. Jostain muusta siis kiikastaa ap:llä.

N

Vierailija
18/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, tamperelainen vielä jatkaa: täällä on tosiaan miehet pariutuneet (kuten maalla on tapana) jo silloin alle 30-vuotiaina. Nyt ovat kaikki oikeastaan varattuja.

Hgissä on sentään sinkkumiehiä, täällä ei ole!

Ei Suomessa ole deittailukulttuuria Helsingin ulkopuolella. Jos Espoossa ja Vantaalla suurin osa on näitä 23-vuotiaana pariutuneita insinööri/amis miehiä.

Vierailija
19/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap hyvä, asuin Hgissä ja olen akateeminen, jatkuvasti oli tarjolla hyviä akateemisia deittejä. Nyt asun Tampereella ja nada - ei mitään! Täällä ei ole mitään meille akateemisille naisille, ei yhtään mitään paitsi joitain duunarilätkäjätkiä. Ei sivistystä ei mitään.

Onko asiat muuttuneet noin paljon Hgistä lähtöni jälkeen sitten? Tosiaan aikoinani oli deittejä siellä jatkuvasti tarjolla. Mihin ne sitten kariutuivat, no syitä oli monia. Ne tavalliset: en ollut yhtä kiinnostunut kuin toinen osapuoli tai päin vastoin.

Mutta nyt täällä Treella en ole käynyt deiteillä yli kolmeen vuoteen!

Olen nelikymppinen.

En ole ap, mutta kyllä ap:kin varmasti siis löytää miehiä treffeille (niitä, ketkä pyörittävät useita naisia samaan aikaan tai paljastuvat jossain kohtaa varatuiksi). Eli jos hakisi vain deittejä, eikä yritä viedä tilannetta kenenkään kanssa kohti parisuhdetta, niin voi mennäkin vielä ihan hyvin. Parisuhteeseen laadukkaita miehiä on tarjolla todella vähän.

Vierailija
20/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta oikein paistaa akateeminen ylimielisyys, en ihmettele ollenkaan vaikeuksiasi löytää miestä kun vaatimukset on noin älyttömiä. Sama kun sanoisin että minulle kelpaa vain Miss Suomi.

-mies