Hyvätuloinen sinkkunainen - Helsingin deittimarkkinat olemattomat
Otsikko provokatiivinen, sori siitä.
En halua kuulostaa ylimieliseltä, mutta Helsingin miestarjonta akateemisesti koulutetulle, hyvätuloiselle (ylin tulodesiili) ja varakkaalle sinkkunaiselle on luokattoman huonoa mikäli nainen haluaa tasoisensa miehen. Koulutettuja miehiä ei löydy juuri mistään ja ne vähät koulutetut miehet
- ovat kiinnostuneita ennemminkin yksinkertaisista naisista kuin tasoisistaan yliopistokoulutetuista,
- ovat olleet varattuja opiskeluajoistaan asti tai muutoin löytäneet jo puolisonsa tai
- pyörittävät useita naisia samanaikaisesti.
Olen käynyt muutamilla onnettomilla deiteillä, joilla kaikilla miehen kiinnostus on ennemmin tai myöhemmin lopahtanut kertoessani ammattini. Tämä on onnetonta; missä Helsingissä korkeastikoulutettuja miehiä voi tavata?
-kolmeakymmentä lähestyvä nainen Bulevardin eteläpuolelta
Kommentit (1217)
Kyllähän se kumppani löytyi jo opiskeluaikoina eikä enää oikein kiinnosta mikään deittailu. Lenkille voit tulla juttuseuraksi tai vaikka vaellukselle mukaan mutta ei enää naisten kanssa kaupungilla pyöriminen kiinnosta.
Olen DI, hyvässä asemassa ja varmaan samassa palkkaluokassa vähintään.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan fiksua seuraa parisuhteeseen - jollaista yleensä olen kokenut vain korkeakoulutettujen kanssa. Haluan jakaa elämäni miehen kanssa, jolle ei tarvi selittää auki mitä freudilainen tarkoittaa ja joka osaa käyttäytyä väliajalla ja lämpiössä jne. Toisekseen jokainen koulutetusta tausta tuleva tietää, että perhe- ja ystäväpiirissä herättäisi hilpeyttä, jos koulutettu nainen viihtyy vähän, jos lainkaan koulutetun miehen kanssa.
Ap
Provoiletko vai oletko oikeasti noin nuija?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se kumppani löytyi jo opiskeluaikoina eikä enää oikein kiinnosta mikään deittailu. Lenkille voit tulla juttuseuraksi tai vaikka vaellukselle mukaan mutta ei enää naisten kanssa kaupungilla pyöriminen kiinnosta.
Olen DI, hyvässä asemassa ja varmaan samassa palkkaluokassa vähintään.
Ihana toi loppuhuipennus, vähintään.
Vierailija kirjoitti:
Jännä. Minulle on löytynyt akateemisia komeita miehiä kyllä pk-seudulla. Jopa siitä huolimatta, että itselläni on lapsia (luulin, että kukaan ei huolisi) Miehet ovat olleet minua hieman nuorempia. Ja nämä ovat löytyneet täysin etsimättä ja nähneet kovasti vaivaa vakuuttaakseen minulle hyvyytensä puolisoiksi.
Tärkeimpiä arvoja kuitenkin puolisolle koulutuksen ja tulotason sijaan on ihmisläheisyys, empaattisuus sekä keskustelut aidot. Itsellä ei akateemiset taikka talousasiat sinne arvolistalle nouse. Olen hyvin perhekeskeinen, ihmisrakas sekä teen töitä lasten parissa, joten uskon että se vetoaa aika moneen mieheen joka etsii kumppania jonka kanssa perustaa perhe.
T. Akateeminen hyvintoimeentuleva vuoroviikkoäiti
Mutta tokihan nyt varmasti lähtökohtaisesti tämä arvokysymys ei ole se millä miehet kiinnostuvat. Vaan se että itse olen keskimääräistä sievempi nainen. Ulkonäköhän se vetää puoleensa miehiä, ei tässä varmaan akateemisilla tai varallisuusmeriisteillä ole mitään virkaa alkuun kun mietitään sitä, miten mies kiinnostuu naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan fiksua seuraa parisuhteeseen - jollaista yleensä olen kokenut vain korkeakoulutettujen kanssa. Haluan jakaa elämäni miehen kanssa, jolle ei tarvi selittää auki mitä freudilainen tarkoittaa ja joka osaa käyttäytyä väliajalla ja lämpiössä jne. Toisekseen jokainen koulutetusta tausta tuleva tietää, että perhe- ja ystäväpiirissä herättäisi hilpeyttä, jos koulutettu nainen viihtyy vähän, jos lainkaan koulutetun miehen kanssa.
Ap
Koulutus ja sivistys eivät tosin aina kulje käsi kädessä. Eipä kuulu tekniselle tai kaupalliselle alalle kovinkaan syvällinen psykoanalyyttinen ymmärrys. Kyllä se on lähinnä lukiotasoa ja yhdistettynä Dunning-Krugeriin menee piinalliseksi vaikka juristin kanssa keskustellessa. Ei ole kehumista normaalin lääketieteen lisensiaatinkaan psykoanalyyttisessä tiedoissa, psykiatriaa ovat hiukan lukeneet, psykologiaa eivät.
Vierailija kirjoitti:
veikkaisin, että ap on juristi kuivan tekstinsä perusteella
Veikkaan lääkäri
Vierailija kirjoitti:
Ap
Trolli. Fiksu akateeminen nainen ei koskaan tuollaista puhuisi vaikka voi ajatellakin. Oletko se 23v akateeminen miesopiskelija, joka harrastaa rjunkkaamista, kun ei naisia uskalla kohdata?
Onko tuo ylin tulodesiili joku saavutus?
Tyyliin jokainen insinöörikin pääsee tuohon... Eihän se vaadi edes neljän tonnin nettotuloa kuussa.
Playit kirjoitti:
Jos et ole todella hyvännäköinen, koulutus ja raha on vaan kulissijuttuja, jotka ei kovatasoisille miehille riitä
Niinpä. Jolleki passia etsivälle irakilaiselle ap voisi kelvata. Muille miehille naisen varakkuus on täysin sivuseikka, jopa miinus.
Tuu tänne Jakomäkeen, saat kiljua, kyrp## ja puukkoa... tässä järjestyksessä.
Suosittelen, että menet iskemään livenä komeita näkemiäsi miehiä. Saat seksiä ja ajan kanssa jutustellessa selviää, onko korvien välissä mitään. Kemia on miehessä paljon tärkeämpää kuin raha. Olet onnekas, koska itse olet koulutettu ja hyvätuloinen, niin voit valita tällaisilla kriteereillä, eikä tarvitse yrittää sosiaalista nousua miehen kautta. Monilla uranaisilla on nykyään vähemmän koulutettu mies, yhdellä tutulla uranaisella se mies on koti-isänä, koska naisen työajat ovat niin mahdottomat, että toisen on vaan pakko olla kotona. Eli - etsit nyt väärillä kriteereillä sitä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Miesviha on kyllä tällä palstalla hupaisaa. Vastaavan aloituksen kun olisi mies laittanut pystyyn niin ketju täynnä pelkkää haukkumista aloittajaa ja ylipäätään miestä kohtaan. Nyt vain peesaillaan aloittajaa ja haukutaan miehiä yhdessä :D Mahdollista vain vauvapalstalla.
Paras on se, kun nämä naiset itkevät ja haukkuvat että nämä tavoiteltavat miehet ovat kehdanneet pariutua jo alle kolmikymppisinä! :-)
Pistää mietityttämään että mitä nämä naikkoset ovat sitten tuon ikäisenä tehneet? Rakentaneet uraa ja miettineet "että sitten joskus" pläjähtää mies ja lapset muutaman vuoden sisään kun kello alkaa tikittää?
Oon 33v ammattikorkean käynyt mies. Työelämässä kymmenen vuotta, 3200 bruttotuloilla hommattu 452 000 euron sijoitusomaisuus. En huolisi kaltaistasi pinnallista nousukasta mistään hinnasta.
Unelmieni nainen on kaunis siro hauska DI mutta hän ei kelpuuta ketään.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo ylin tulodesiili joku saavutus?
Tyyliin jokainen insinöörikin pääsee tuohon... Eihän se vaadi edes neljän tonnin nettotuloa kuussa.
Sitä ei tässä maassa saavutuksena voine tosiaan pitää enkä sitä tarkoittanutkaan korostaa saavutusluontoisena; lähinnä selventämän tulotasoa. On maamme köyhä siksi jää...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
veikkaisin, että ap on juristi kuivan tekstinsä perusteella
Veikkaan lääkäri
Kolmeakymppiä lähentelevä lääkäri on todennäköisesti vasta erikoistumassa, eikä tuloissa ole kehumista. Jollei satu päivystämään paljon. Sieluttomia ja onttoja tuppaavat lääkärit olemaan, rankka ja intensiivinen koulutus imee sielun ja henkinen kehitys jää toissijaiseksi.
Älykkyys ammattikunnalla on keskimäärin 120, jenkkitutkimusten mukaan.
Jos et ole todella hyvännäköinen, koulutus ja raha on vaan kulissijuttuja, jotka ei kovatasoisille miehille riitä