Olen hakenut siivoojaksi, kauppoihin, varastoille, tehtaille, ravintoloihin, raksalle, postille, sairaaloihin yms. enkä ole päässyt töihin.
Olen hakenut siivoojaksi, kauppoihin, varastoille, tehtaille, ravintoloihin, raksalle, postille, sairaaloihin yms. enkä ole päässyt töihin.
Eli turha huudella että mene töihin kyllä johonkin päässet kun ei vain pääse nykään.
Kommentit (21)
Ootko hakenut työkkärin työvoimakoulutukseen ? Sitä kautta saat työn . Laitoshuoltajista on pulaa ja hoiva-avustajista .
Vierailija kirjoitti:
Aijaa, onpa erikoista. Minä olen aina saanut töitä kun olen niitä hakenut.
Sinä niin, ap ja tuhannet muut eivät.
Palstan mukaan ei nykyään enää pidä hakea, vaan riittää kun menee työmaalle ja aloittaa työt.
Tee parempi CV panosta siihen. Työnhausta on kyllä tehty suomessa kyllä liian vaikeaa. Muualla maailmassa kävelet ravintolaan kysyt pääsetkö töihin, ne antaa sulle essun ja sitten meet tiskaamaan. Suomessa samaan hommaan 2 viikon rekryprosessi ja nettitehtäviä mitkä ei liity mitenkään työhön.
Se johtuu susta, ei työnantajista/rekrytoijista. Opiskele, paranna ulkoista/verbaalista habitusta, muokkaa cv ja hakemus jne...
Ei kukaan ota työtöntä kun työpaikanvaihtajiakin on tarjolla.
Meille työelämän "reserviläisille" pitäisi maksaa kunnon korvaus tästä pelleilystä.
Vuokrafirman kautta pääset postille töihin.
Sitten menet kouluun ja hankit tutkinnon jonka jälkeen sama uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä niin, ap ja tuhannet muut eivät.
Tuhannet ovat myös saaneet töitä.
En mäkään pääse mihinkään. Mut autisteista nyt muutenkin vaan joku 10% on töissä. Pystyisin kyllä hyvin tekee töitä, mut ku ei ni ei. Kaikenmaailman cv kurssit ja brändäykset on tehty. Mut ei.
Vierailija kirjoitti:
Lehdenjakajan tes, 9e/t ja omat välineet.
Opiskele jollekin alalle jossa on työvoimapulaa. Vieläköhän esimerkiksi bussikuskeista on pulaa? Niillä on hyvä palkkakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehdenjakajan tes, 9e/t ja omat välineet.
On siellä myös lajittelutyötä.
Vierailija kirjoitti:
Opiskele jollekin alalle jossa on työvoimapulaa. Vieläköhän esimerkiksi bussikuskeista on pulaa? Niillä on hyvä palkkakin
Vaarallista työtä naisille nuo bussikuskin ja taksisuharin työt.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ota työtöntä kun työpaikanvaihtajiakin on tarjolla.
Meille työelämän "reserviläisille" pitäisi maksaa kunnon korvaus tästä pelleilystä.
Kaupunki ja valtio ottaa töihin vaan työttömiä.
Opiskelijakaupungit ja niissä on tungosta työpaikoille. Maalla jyrää miehet?
Vierailija kirjoitti:
Aijaa no onpa erikoista.
Milloin on LinkedIn viimeksi päivitetty? Onko CV tikissä? Löytyykö suosittelijoita? Oletko kaikin puolin huipputyyppi ja tiimipelaaja?
Ei taida nuo ehdot täyttyä jos ei ura aukea . Mikään perusjamppa ei kuule pääse enää työelämään kiinni. Hyvät tyypit pääse tässä maassa eteenpäin, muille onnea kortistoon!