Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvätuloinen sinkkunainen - Helsingin deittimarkkinat olemattomat

signumsi201
07.01.2023 |

Otsikko provokatiivinen, sori siitä.

En halua kuulostaa ylimieliseltä, mutta Helsingin miestarjonta akateemisesti koulutetulle, hyvätuloiselle (ylin tulodesiili) ja varakkaalle sinkkunaiselle on luokattoman huonoa mikäli nainen haluaa tasoisensa miehen. Koulutettuja miehiä ei löydy juuri mistään ja ne vähät koulutetut miehet

- ovat kiinnostuneita ennemminkin yksinkertaisista naisista kuin tasoisistaan yliopistokoulutetuista,
- ovat olleet varattuja opiskeluajoistaan asti tai muutoin löytäneet jo puolisonsa tai
- pyörittävät useita naisia samanaikaisesti.

Olen käynyt muutamilla onnettomilla deiteillä, joilla kaikilla miehen kiinnostus on ennemmin tai myöhemmin lopahtanut kertoessani ammattini. Tämä on onnetonta; missä Helsingissä korkeastikoulutettuja miehiä voi tavata?

-kolmeakymmentä lähestyvä nainen Bulevardin eteläpuolelta

Kommentit (1217)

Vierailija
21/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko hyvätuloinen, koulutettu ja seksuaalisesti täysin kokematon mies?

m28

Joku tuossa kuvauksessasi ei täsmää...

Mikä ei täsmää?

m28

Vierailija
22/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Minun silmissäni stadin sinkkunaiset ovat äärettömän nirsoja ja vaativia. Maakunnissa on yleensä paljon rennompi meno. Itse en stadista mitään löytänyt opiskeluaikoina. Toki olenkin enemmän tai vähemmän autistisempi dippainssi. Nyt olen maakunnassa yrittäjänä, oman firman voitto vuodessa 100k-250k euroa. Yksimpä taidan elellä tämän elämän. Oma omakotitalo on ja isohko maatila, josta voisi joku heppanainen olla innoissaan. On tilaa parillekin kopukalle. 

M37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen m47, akateeminen ja hyvätuloinen (kai, no listoilla olen ollut vuosia jo), tykkään työstäni. Fiksuksikin sanovat, osaan jutella aiheesta kuin aiheesta, seuraan maailmantapahtumia, en ole minnekään suuntaa kovin äänekäs tai äärimielipiteinen. Osaan kohdella naisia, en pyöritä useita naisia yhtäaikaa ja haluan sitoutua vakavasti. Takana yksi pitkä suhde (20v), lapset aikuisia.

Kaikinpuolin kiltti ja kunnollinen.

Arvatkaapa mikä näistä on naisille se turn-off.

Vierailija
24/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun kannattaa miettiä mitkä ovat sinulle oikeasti tärkeät asiat kumppanissa, miten itse käyttäydyt treffeillä ja mitä tuot suhteeseen. Muista myös että suurin osa miehistä on paljon kivemman näköisiä livenä kuin valokuvissa.

En usko että kertomasi asiat itsestäsi rajoittavat kumppanin löytämistä, toki kokemuspohja on vain omani samankaltaisilla viiteryhmätiedoilla.

Vierailija
25/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laajenna kansainvälisiin ympyröihin deittiapeilla.

Tämä neuvo lienee hyvä, jos on valmis muuttamaan ulkomaille. Mutta jos haluaa asua Suomessa, ei mitään järkeä alkaa etsiä miestä ulkomailta. Ja kannattaako hyvätuloisen uranaisen tai uramiehen muuttaa toiseen maahan vain kumppanin perässä? Aina sitä omaa uraa ei voi jatkaa siellä. Ja kai sekin ihan ymmärrettävä syy on, jos ei halua muuttaa ulkomaille. Luulisi, että deittailu ja seurustelukin on vähän hankalampaa pitkän matkan päähän.

Kannattaa olla avoin sen sijaan, että sulkee ovet jo etukäteen. Elämä voi tuoda monia mahdollisuuksia eteen.

Vierailija
26/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen m47, akateeminen ja hyvätuloinen (kai, no listoilla olen ollut vuosia jo), tykkään työstäni. Fiksuksikin sanovat, osaan jutella aiheesta kuin aiheesta, seuraan maailmantapahtumia, en ole minnekään suuntaa kovin äänekäs tai äärimielipiteinen. Osaan kohdella naisia, en pyöritä useita naisia yhtäaikaa ja haluan sitoutua vakavasti. Takana yksi pitkä suhde (20v), lapset aikuisia.

Aloittajalle ikäsi.

Vierailija
27/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laajenna kansainvälisiin ympyröihin deittiapeilla.

Tämä neuvo lienee hyvä, jos on valmis muuttamaan ulkomaille. Mutta jos haluaa asua Suomessa, ei mitään järkeä alkaa etsiä miestä ulkomailta. Ja kannattaako hyvätuloisen uranaisen tai uramiehen muuttaa toiseen maahan vain kumppanin perässä? Aina sitä omaa uraa ei voi jatkaa siellä. Ja kai sekin ihan ymmärrettävä syy on, jos ei halua muuttaa ulkomaille. Luulisi, että deittailu ja seurustelukin on vähän hankalampaa pitkän matkan päähän.

Kyllä sen miehenkin voi saada muuttamaan Suomeen. En kyllä tiedä, miten ne sen tekee, mutta tiedän useammankin parin, jotka asuu Suomessa ja mies on Saksasta, Briteistä, Mexicosta tms. ja nainen suomalainen.

Vierailija
28/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksesta oikein paistaa akateeminen ylimielisyys, en ihmettele ollenkaan vaikeuksiasi löytää miestä kun vaatimukset on noin älyttömiä. Sama kun sanoisin että minulle kelpaa vain Miss Suomi.

-mies

Miten niin ylimielisyys? Ap hakee kaltaistaan.

Vastauksessasi paistaa huono alemmuudentunto, jonka peität hyökkäykseen.

Vierailija
29/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 21, yhdyn mainitsemaasi. Nimenomaan yhden yön juttuja yms. kyllä riittäisi, mutta laadukasta miestä parisuhteeseen ei löydy millään. Tuntuu välillä, että "karkoitan" osan miehistä pois olemuksella (olenko liian koulutettu, liian hyvät tulot tms., en tiedä sitten).

Ammattia koskeviin arvailuihin en kommentoi; tämä ei ole puolto eikä kielto.

Ap

Vierailija
30/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ota muutamat näkyvät tatskat ja ala edes bdsm-light harrastajaksi. Heti kelpaat naisille. Kokemusta on.

-mies

Vierailija
31/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaistoavat passiivis-aggressiivisuutesi?

Vierailija
32/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se menee. Pariutumatta jäävät säännönmukaisesti huippunaiset ja heikkotasoiset miehet.

Hyvin vaikea on naisen hyväksyä itseänsä tyhmempää miestä, kun jos naisella on ÄO vaikka 120 ja miehellä 101. Se ei vaan toimi. Itse olen älykäs mies, ja kyllä minulla on vaikeuksia edes keskustella ihan normiälykkään kanssa. Kuten heilläkin minun kanssani. Älykkäällä miehellä on toki kuitenkin helpommin asiat kuin älykkäällä naisella

Tosin olen lähinnä erakko - helpompi näin.

M

Vierailija
33/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalle ikäsi.

Njaa - varmaan Suomessa. Täällä muualla maailmassa 50v miehet ja 30v naiset muodostaa pareja joka päivä. Usein ne 30v pojat asuukin vielä äitiensä helmoissa, vaikka tienaisivatkin...

Vierailija
34/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko hyvätuloinen, koulutettu ja seksuaalisesti täysin kokematon mies?

m28

Joku tuossa kuvauksessasi ei täsmää...

Mikä ei täsmää?

m28

Mun on ainakin täysin mahdotonta edes kuvitella korkeakoulutettu hyvätuloinen kolmekymppinen mies, joka ei ole koskaan ollut naisen kanssa. Akateemisille miehille on aivan valtavasti tarjontaa naisista.

Vierailija
35/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei vaikuta älykkäältä. Älykäs ihminen ei avaudu näin ja syytä muita siitä ettei heitä kiinnosta.

Vierailija
36/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helv.. akateeminen nainen on isoin turn off. 

Ylimielisiä ihmisiä ja paljon intellektuallista paskanjauhantaa. Haluan pitää kivaa, en kuulla kitinää.

Vierailija
37/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesviha on kyllä tällä palstalla hupaisaa. Vastaavan aloituksen kun olisi mies laittanut pystyyn niin ketju täynnä pelkkää haukkumista aloittajaa ja ylipäätään miestä kohtaan. Nyt vain peesaillaan aloittajaa ja haukutaan miehiä yhdessä :D Mahdollista vain vauvapalstalla. 

Vierailija
38/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille mikään noista ei ole turn-off, mutta niille lastesi ikäisille tyttösille ikäsi ja se, että sulla on heidän ikäisiään lapsia, on turn-off.

Vierailija
39/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitäisi välttämättä olla korkeakoulutettu? Miehillekin omien sanojesi mukaan kelpaa korkeakoulujen ulkopuoliset, miksei sinulle? Oletko pohjattoman ahne joka hamuaa vain rikkaita miehiä, vaikka sanot tienaavasi itsekin jo enemmän kuin tarpeeksi? Mitä oikein tarjoat suhteelle sellaisen miehen kanssa joka tienaa vielä sinuakin enemmän, eli raha ei kohota pisteitäsi? Nokan nyrpistelyä ja "henkeviä keskusteluja"? Elätkö sellaisessa kuplassa että oletat vain yliopiston käyneiden pystyvän muodostamaan perusteltuja mielipiteitä tai sivistämään itseään? Muut kuulostavat valitsevan persoonan joka miellyttää, kun itse ruksit vaatimuslistalta rivejä että "onkohan tämä nyt riittävän tasokasta seuraa varmasti näinkin täydelliselle prinsessalle?". No rumasti sanottuna oma tasosi ei ole ainakaan kohomassa mihinkään sen kolmenkympin jälkeen.

Vierailija
40/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noinhan se menee. Pariutumatta jäävät säännönmukaisesti huippunaiset ja heikkotasoiset miehet.

Hyvin vaikea on naisen hyväksyä itseänsä tyhmempää miestä, kun jos naisella on ÄO vaikka 120 ja miehellä 101. Se ei vaan toimi. Itse olen älykäs mies, ja kyllä minulla on vaikeuksia edes keskustella ihan normiälykkään kanssa. Kuten heilläkin minun kanssani. Älykkäällä miehellä on toki kuitenkin helpommin asiat kuin älykkäällä naisella

Tosin olen lähinnä erakko - helpompi näin.

M

PS. Jäi mainitsematta että ongelma ei suinkaan ole maantieteellinen, ei auta New Yorkiin muutto, siellä on vielä kauniimmat uranaiset kilpailemassa niistä huippumiehistä...

Ratkaisu on löytää se yksisarvinen...

-sama