Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvätuloinen sinkkunainen - Helsingin deittimarkkinat olemattomat

signumsi201
07.01.2023 |

Otsikko provokatiivinen, sori siitä.

En halua kuulostaa ylimieliseltä, mutta Helsingin miestarjonta akateemisesti koulutetulle, hyvätuloiselle (ylin tulodesiili) ja varakkaalle sinkkunaiselle on luokattoman huonoa mikäli nainen haluaa tasoisensa miehen. Koulutettuja miehiä ei löydy juuri mistään ja ne vähät koulutetut miehet

- ovat kiinnostuneita ennemminkin yksinkertaisista naisista kuin tasoisistaan yliopistokoulutetuista,
- ovat olleet varattuja opiskeluajoistaan asti tai muutoin löytäneet jo puolisonsa tai
- pyörittävät useita naisia samanaikaisesti.

Olen käynyt muutamilla onnettomilla deiteillä, joilla kaikilla miehen kiinnostus on ennemmin tai myöhemmin lopahtanut kertoessani ammattini. Tämä on onnetonta; missä Helsingissä korkeastikoulutettuja miehiä voi tavata?

-kolmeakymmentä lähestyvä nainen Bulevardin eteläpuolelta

Kommentit (1217)

Vierailija
41/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laajenna kansainvälisiin ympyröihin deittiapeilla.

Tämä neuvo lienee hyvä, jos on valmis muuttamaan ulkomaille. Mutta jos haluaa asua Suomessa, ei mitään järkeä alkaa etsiä miestä ulkomailta. Ja kannattaako hyvätuloisen uranaisen tai uramiehen muuttaa toiseen maahan vain kumppanin perässä? Aina sitä omaa uraa ei voi jatkaa siellä. Ja kai sekin ihan ymmärrettävä syy on, jos ei halua muuttaa ulkomaille. Luulisi, että deittailu ja seurustelukin on vähän hankalampaa pitkän matkan päähän.

Kyllä sen miehenkin voi saada muuttamaan Suomeen. En kyllä tiedä, miten ne sen tekee, mutta tiedän useammankin parin, jotka asuu Suomessa ja mies on Saksasta, Briteistä, Mexicosta tms. ja nainen suomalainen.

Tämä!

Eikö kannattaisi laajentaa hakuaan vaikkapa jo ihan Tukholmaan ja Tallinnaan? Niistä ei edes ole pitkä matka Helsinkiin. Molemmat kv- kaupunkeja, joten paikallisten lisäksi asuu myös paljon muualta muuttaneita.

Ihmeellisen rajoittunut ihminen on ap koulutetuksi ja menestyneekdi ihmiseksi.

Vierailija
42/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille tutuillekin on kuitenkin löytynyt tasokas mies H. Tuo n 30 v ikä oli kyllä kuitenkin vaikein jakso muistaakseni. Monilla naisilla on silloin into perustaa perhe ja vauvakuume ja se ajatus karkottaa joitain miehiä. Vanhempana tulee helpommaksi taas, kun sitoutumiseen taipuvaiset miehet ovat eronneet ja etsivät taas uutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Helsingissä on fiksuja akateemisia sinkkuja. Itse deittallut mm. toimittajia, kustannustoimittajia, graafisia suunnittelijoita, arkkitehteja. Maakunnissa ei suunnilleen edes tiedetä tuollaisten ammattien olemassaolosta tai tunneta ketään joka toimii niissä.

Kyllä Helsinki on paras paikka Suomessa tavata fiksuja miehiä.

Kilpailu vaan voi olla kovaa, Helsingissä on myös vähän sellainen next-meno.

Vierailija
44/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen m47, akateeminen ja hyvätuloinen (kai, no listoilla olen ollut vuosia jo), tykkään työstäni. Fiksuksikin sanovat, osaan jutella aiheesta kuin aiheesta, seuraan maailmantapahtumia, en ole minnekään suuntaa kovin äänekäs tai äärimielipiteinen. Osaan kohdella naisia, en pyöritä useita naisia yhtäaikaa ja haluan sitoutua vakavasti. Takana yksi pitkä suhde (20v), lapset aikuisia.

Kaikinpuolin kiltti ja kunnollinen.

Arvatkaapa mikä näistä on naisille se turn-off.

Turn-offisi ei ollut mukana listallasi....

45/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen katselemaan kehä III ulkopuolelta. Olin aiemmin siellä bulevardin eteläpuolella myös, luojan kiitos pääsin pois sieltä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
46/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nro 21, yhdyn mainitsemaasi. Nimenomaan yhden yön juttuja yms. kyllä riittäisi, mutta laadukasta miestä parisuhteeseen ei löydy millään. Tuntuu välillä, että "karkoitan" osan miehistä pois olemuksella (olenko liian koulutettu, liian hyvät tulot tms., en tiedä sitten).

Ammattia koskeviin arvailuihin en kommentoi; tämä ei ole puolto eikä kielto.

Ap

Mielenkiintoinen asenne kyllä, miehen karkottaa mielestäsi rahat tai ammatti, vaikka oikeasti se on kyllä ihan vaan persoonasi.

Vierailija
47/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta on helppo päätellä että aloittaja ei tule koskaan tapaamaan mieleistään miestä vaikka Helsingissä heitä varmuudella on. Ja jos hän sattuisikin tapaamaan, mies ei häntä tule huolimaan. Syy löytyy kun aloittaja katsoo peiliin.

Vierailija
48/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä se ammatti on? Itseäni kiinnistavat vain stem-naiset. Sieluttomat kauppis ja oikkislortot roskikseen

Mikä on stem?

Vierailija
49/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä. Minulle on löytynyt akateemisia komeita miehiä kyllä pk-seudulla. Jopa siitä huolimatta, että itselläni on lapsia (luulin, että kukaan ei huolisi) Miehet ovat olleet minua hieman nuorempia. Ja nämä ovat löytyneet täysin etsimättä ja nähneet kovasti vaivaa vakuuttaakseen minulle hyvyytensä puolisoiksi.

Tärkeimpiä arvoja kuitenkin puolisolle koulutuksen ja tulotason sijaan on ihmisläheisyys, empaattisuus sekä keskustelut aidot. Itsellä ei akateemiset taikka talousasiat sinne arvolistalle nouse. Olen hyvin perhekeskeinen, ihmisrakas sekä teen töitä lasten parissa, joten uskon että se vetoaa aika moneen mieheen joka etsii kumppania jonka kanssa perustaa perhe.

T. Akateeminen hyvintoimeentuleva vuoroviikkoäiti

Vierailija
50/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sä asut nyt siellä vai mistä lukiosta olitkaan

Vierailija
51/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen m47, akateeminen ja hyvätuloinen (kai, no listoilla olen ollut vuosia jo), tykkään työstäni. Fiksuksikin sanovat, osaan jutella aiheesta kuin aiheesta, seuraan maailmantapahtumia, en ole minnekään suuntaa kovin äänekäs tai äärimielipiteinen. Osaan kohdella naisia, en pyöritä useita naisia yhtäaikaa ja haluan sitoutua vakavasti. Takana yksi pitkä suhde (20v), lapset aikuisia.

Kaikinpuolin kiltti ja kunnollinen.

Arvatkaapa mikä näistä on naisille se turn-off.

Olet liian vanha alle kolmekymppiselle.

Vierailija
52/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko hyvätuloinen, koulutettu ja seksuaalisesti täysin kokematon mies?

m28

Joku tuossa kuvauksessasi ei täsmää...

Mikä ei täsmää?

m28

Mun on ainakin täysin mahdotonta edes kuvitella korkeakoulutettu hyvätuloinen kolmekymppinen mies, joka ei ole koskaan ollut naisen kanssa. Akateemisille miehille on aivan valtavasti tarjontaa naisista.

Erikoista. Minun kaveripiirissä taas on useita nörttimäisiä noin 30v miehiä ja uskoisin, että heistä noin puolet ovat vielä neitsyitä.

Vierailija
53/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä neuvo lienee hyvä, jos on valmis muuttamaan ulkomaille. Mutta jos haluaa asua Suomessa, ei mitään järkeä alkaa etsiä miestä ulkomailta. Ja kannattaako hyvätuloisen uranaisen tai uramiehen muuttaa toiseen maahan vain kumppanin perässä? Aina sitä omaa uraa ei voi jatkaa siellä. Ja kai sekin ihan ymmärrettävä syy on, jos ei halua muuttaa ulkomaille. Luulisi, että deittailu ja seurustelukin on vähän hankalampaa pitkän matkan päähän.

Kyllä sen miehenkin voi saada muuttamaan Suomeen. En kyllä tiedä, miten ne sen tekee, mutta tiedän useammankin parin, jotka asuu Suomessa ja mies on Saksasta, Briteistä, Mexicosta tms. ja nainen suomalainen.

Tämä!

Eikö kannattaisi laajentaa hakuaan vaikkapa jo ihan Tukholmaan ja Tallinnaan? Niistä ei edes ole pitkä matka Helsinkiin. Molemmat kv- kaupunkeja, joten paikallisten lisäksi asuu myös paljon muualta muuttaneita.

Lentäen pian myös Berliini, Pariisi, Rooma. Älä jää Helsinkiin.

Vierailija
54/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Ongelma ei tosiaankaan ole maantieteellinen! Ei huipputasoisille naisille riitä kumppaneita missään länsimaassa, kun huippumiehet on jo viety.

Vierailija
55/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noin nuorella tytöllä voi olla jo hyvät tulot? Itse olen opiskelija vaikka vähän vanhempi.

Vierailija
56/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan fiksua seuraa parisuhteeseen - jollaista yleensä olen kokenut vain korkeakoulutettujen kanssa. Haluan jakaa elämäni miehen kanssa, jolle ei tarvi selittää auki mitä freudilainen tarkoittaa ja joka osaa käyttäytyä väliajalla ja lämpiössä jne. Toisekseen jokainen koulutetusta tausta tuleva tietää, että perhe- ja ystäväpiirissä herättäisi hilpeyttä, jos koulutettu nainen viihtyy vähän, jos lainkaan koulutetun miehen kanssa.

Ap

Vierailija
57/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Lentäen pian myös Berliini, Pariisi, Rooma. Älä jää Helsinkiin.

Mites luulet huippunaisilla menevän noissa kaupungeissa??

Vierailija
58/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni vähän vajaa kolmikymppinen mies todella ei ole pks alueella halukas sitoutumaan. Se on ihan totta, että osa elää vielä lähes opiskelijanuoruuttaan, ja perheen haluavista moni on silloin varattu. Heidän eka lapsi syntyy, kun 28 v miehen nyt 27 v tyttöystävä on n 30, eli muutMien vuosien päästä vasta. Sitten pikkulapsiaikana tulee ero. Eli n 5 v päästä niitä miehiä alkaa olla taas markkinoillam

Vierailija
59/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuollainen mies. Akateeminen, johtoasemassa, todella hyvä palkka.

Käyn ulkomailla tapailemassa missitasoisia 20-25v naisia. Suomalainen nainen ei kelpaa.

Että siinä ap on oikeassa. Ap tasoiselle naiselle ei löydy vientiä. Odotukset sellaisilla on tapissa koska harhoissaan uskovat että minunlainen mies haluaa jonkun heidänlaisen naisen. Kysyntä ja tarjonta eivät vaan kohtaa.

Vierailija
60/1217 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille tutuillekin on kuitenkin löytynyt tasokas mies H. Tuo n 30 v ikä oli kyllä kuitenkin vaikein jakso muistaakseni. Monilla naisilla on silloin into perustaa perhe ja vauvakuume ja se ajatus karkottaa joitain miehiä. Vanhempana tulee helpommaksi taas, kun sitoutumiseen taipuvaiset miehet ovat eronneet ja etsivät taas uutta.

En nyt tiedä tuleeko helpommaksi. Itse olen nyt 38v ja tässä iässä lapsikysymys ratkaisee todella paljon suuntaan ja toiseen. Itselläni on pitkä parisuhde takana ja lapset jo tehtynä. Moni ikäiseni ja minua vanhempikin mies haluaisi vielä (lisää) lapsia ja minä en. Vastaavasti lapsia haluavilla naisilla on ongelma, että osa miehistä on jo tehnyt ne lapset ja osa miehistä ei ollenkaan halua lapsia. Ja velat tietenkään ei halua lapsellisia miehiä eikä niitä, keillä on jo lapsia.

Ja tietysti suurin osa on jo parisuhteissa. Eli kaikista n. 40v sinkuista, joita on ylipäätään vähemmän kuin alle 30-vuotiaana, potentiaalisia vaihtoehtoja rajaa vielä ihan hurjasti tuo lapsikysymys. Eli niistä sinkuista, jotka toivoo samaa kuin sinä lapsiasian suhteen, pitäisi joku tasokas sinulle sopiva kumppani löytää. Haha, neula heinäsuovassa.