Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvätuloinen sinkkunainen - Helsingin deittimarkkinat olemattomat

signumsi201
07.01.2023 |

Otsikko provokatiivinen, sori siitä.

En halua kuulostaa ylimieliseltä, mutta Helsingin miestarjonta akateemisesti koulutetulle, hyvätuloiselle (ylin tulodesiili) ja varakkaalle sinkkunaiselle on luokattoman huonoa mikäli nainen haluaa tasoisensa miehen. Koulutettuja miehiä ei löydy juuri mistään ja ne vähät koulutetut miehet

- ovat kiinnostuneita ennemminkin yksinkertaisista naisista kuin tasoisistaan yliopistokoulutetuista,
- ovat olleet varattuja opiskeluajoistaan asti tai muutoin löytäneet jo puolisonsa tai
- pyörittävät useita naisia samanaikaisesti.

Olen käynyt muutamilla onnettomilla deiteillä, joilla kaikilla miehen kiinnostus on ennemmin tai myöhemmin lopahtanut kertoessani ammattini. Tämä on onnetonta; missä Helsingissä korkeastikoulutettuja miehiä voi tavata?

-kolmeakymmentä lähestyvä nainen Bulevardin eteläpuolelta

Kommentit (1217)

Vierailija
241/1217 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uranaisten pitää oppia pariutumaan alaspäin. Ei pariutumisesta mitään tule jos vain samantasoinen kelpaa.

Miesten pitää oppia katsomaan naisen koulutusta ja lopettaa ulina pankkina toimimisesta.

Vierailija
242/1217 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä etsit tasoistasi miestä eli yhtä koulutettua ja saman verran/enemmän tienaavaa. Ongelma on, että ko. Mies ei etsi naista samoilla kriteereillä, vaan hän etsii feminiinistä, mukavaa, NUOREMPAA naista, jolla on jotain koulutusta ja joku työ. Miehelle paljon tärkeämpää on se, että nainen on miellyttävä ihmisenä, hyvännäköinen, seksuaalisesti tyydyttävä, nuorempi ja lapseton. Uraohjusnaiset eivät usein ole mitään näistä.

T. M34, 100k e+ /v. maisteri

hys-hys, ei saa sanoa noin totuuksia, se on naisvihaa ja kohta tämä ketju poistuukin...

Toruuksia my ass... Tuossa taas yksi tunnevammainen ikisinkku selostaa omaa ajatusmaailmaansa joka onkin johtanut siihen että hän on 34 v ja ikisinkku. Todellisuus on se, että siinä vaiheessa kun enemmistö pariutuu, ei olla mitään neljääkymmentä lähestyviä poikamiehiä päuväunelmoimassa nuoremmista, vaan ollaan itsekin nuoria. Ja tilastojen mukaan pariskuntien ikäerot on kaikissa ikäluokissa pieniä. Mitä olen oman lähipiirin pariutumista seurannut, siinä noudatetaan suorastaan naurettavan uskollisesti ennen kaikkea koulutuskarsinoita. Amk-amk, yliopisto-yliopisto x 3, amis-amk (nainen se amk eikä toisinpäin).

Antaisit kaikkien pariutua kuten haluavat. Huolehdi vain omasta pariutumisestasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1217 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP lienee armoton läski. 

Vierailija
244/1217 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on se että jos naisella on pariutumisongelmia niin hän ei ole kaunis ja haluttava.

Vierailija
245/1217 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä etsit tasoistasi miestä eli yhtä koulutettua ja saman verran/enemmän tienaavaa. Ongelma on, että ko. Mies ei etsi naista samoilla kriteereillä, vaan hän etsii feminiinistä, mukavaa, NUOREMPAA naista, jolla on jotain koulutusta ja joku työ. Miehelle paljon tärkeämpää on se, että nainen on miellyttävä ihmisenä, hyvännäköinen, seksuaalisesti tyydyttävä, nuorempi ja lapseton. Uraohjusnaiset eivät usein ole mitään näistä.

hys-hys, ei saa sanoa noin totuuksia, se on naisvihaa ja kohta tämä ketju poistuukin...

Toruuksia my ass... Tuossa taas yksi tunnevammainen ikisinkku selostaa omaa ajatusmaailmaansa joka onkin johtanut siihen että hän on 34 v ja ikisinkku. Todellisuus on se, että siinä vaiheessa kun enemmistö pariutuu, ei olla mitään neljääkymmentä lähestyviä poikamiehiä päuväunelmoimassa nuoremmista, vaan ollaan itsekin nuoria. Ja tilastojen mukaan pariskuntien ikäerot on kaikissa ikäluokissa pieniä. Mitä olen oman lähipiirin pariutumista seurannut, siinä noudatetaan suorastaan naurettavan uskollisesti ennen kaikkea koulutuskarsinoita. Amk-amk, yliopisto-yliopisto x 3, amis-amk (nainen se amk eikä toisinpäin).

Antaisit kaikkien pariutua kuten haluavat. Huolehdi vain omasta pariutumisestasi.

Niin olen huolehtinutkin: naimisissa jo monta vuotta kauniin ja koulutetun naisen kanssa, lapsia, ura ym. kuten kolmekymppisenä kuuluukin olla. Mä olen pariutunut kaltaisieni mukaisesti jo opiskeluaikana.

Nyt AP:han edustaa niitä ylijäämänaisia, joita on yhä enemmän, koska tyttöjen kanssa on kiva bilettää vielä kolmekymppiseksi asti ja sitten ihmetellään kun kilometrit alkavat näkyä. Hänen tulisi vain tiedostaa, että kilpailee nyt kaikkia 22v. + naisia vastaan, jotka voivat olla opiskelijoita, AMK-taustaisia tai mitä vain - ja he kilpailevat samoista miehistä.

Näin ollen AP:lle ei todellakaan riitä, että on korkeatuloinen ja koulutettu, kun pitäisi olla vielä kaunis, miellyttävä, ym ym, kun nuoruuskin alkaa olla mennyt etu.

Vierailija
246/1217 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on se että jos naisella on pariutumisongelmia niin hän ei ole kaunis ja haluttava.

Näin varmaan jos ei ole mitään karsintarajaa. Oikeassa elämässä pariutuminen on huimasti monimutkaisempaa kuin palsta-autistit ymmärtääkään. Mielenterveysongelmat ja neurologiset ongelmat on ensimmäisenä johtamassa siihen ettei ihmiset löydä paria jonka kanssa voi elää, ts _viihtyy_. Palsta-autisti joka ei pääse edes treffeille jauhaa vain ulkonäöstä koska hän ei pysty kuvittelemaan ihmissuhteeseen muita dimensioita. Täällä oli joskus ketju siitä mikä on palstan miesten ihanneparisuhde. Se oli kyllä silmät avaavaa luettavaa. Porukka ei halunnut edes asua "naisensa" kanssa samassa osoitteessa. Käytännössä haaveilivat ilmaisista seksipalveluista.

Vierailija
247/1217 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin olen huolehtinutkin: naimisissa jo monta vuotta kauniin ja koulutetun naisen kanssa, lapsia, ura ym. kuten kolmekymppisenä kuuluukin olla. Mä olen pariutunut kaltaisieni mukaisesti jo opiskeluaikana.

Nyt AP:han edustaa niitä ylijäämänaisia, joita on yhä enemmän, koska tyttöjen kanssa on kiva bilettää vielä kolmekymppiseksi asti ja sitten ihmetellään kun kilometrit alkavat näkyä. Hänen tulisi vain tiedostaa, että kilpailee nyt kaikkia 22v. + naisia vastaan, jotka voivat olla opiskelijoita, AMK-taustaisia tai mitä vain - ja he kilpailevat samoista miehistä.

Näin ollen AP:lle ei todellakaan riitä, että on korkeatuloinen ja koulutettu, kun pitäisi olla vielä kaunis, miellyttävä, ym ym, kun nuoruuskin alkaa olla mennyt etu.

Tämä kirjoittaja on eri kuin se ketä kehotettiin yllä pitämään huolen omasta pariutumisestaan. Ja koettakaa vanhenevat miehet muistaa, ettei ne 22 veet todellakaan kilpaile mistään 34 v ukoista (heidän näkökulmastaan).

Vierailija
248/1217 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti naiset suuttuvat kun heitä sanotaan rumiksi, haukkuvat miestä homoksi ja ties mikskä kun ovat niin loukkaantuneita, totuus on siitä huolimatta aina sama, vain rumilla naisilla on pariutumisongelmia.

Vierailija
249/1217 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kirjoittaja on eri kuin se ketä kehotettiin yllä pitämään huolen omasta pariutumisestaan. Ja koettakaa vanhenevat miehet muistaa, ettei ne 22 veet todellakaan kilpaile mistään 34 v ukoista (heidän näkökulmastaan).

Mitä suurempi miehen arvo markkinoilla, sitä laajempi hänen valintapopulaatio naisista. Nyt kun ajattelee, että AP katkeroitumiseen selvästi taipuvana kolmekymppisenä ajattelee olevansa oikeutettu korkean markkina-arvon mieheen - hän erehtyy, koska miehen näkökulmasta hänellä ei ole paljoakaan tarjottavaa. Eikä nimenomaan niitä tärkeimpiä: nuoruutta, kauneutta ja miellyttävyyttä.

Vierailija
250/1217 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti naiset suuttuvat kun heitä sanotaan rumiksi, haukkuvat miestä homoksi ja ties mikskä kun ovat niin loukkaantuneita, totuus on siitä huolimatta aina sama, vain rumilla naisilla on pariutumisongelmia.

Jo ihan palstaa lukemalla huomaa että olet väärässä. Myös kauniilla voi olla ongelma löytää ihminen jonka kanssa HALUAA syödä aamupuuron. Toki oven takana voi olla rivi miehiä joiden kanssa tuntuu kiusalliselta syödä aamupuuroa, mutta tämä ei tunnetusti ole ongelma siinä porukassa joka ei halua katsoa silmiin ja joka on henkisesti kuin matkalaukku odottamassa noutajaansa. Kuka tahansa noutaja käy, kunhan on sopiva bmi.

Vierailija
251/1217 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo ihan palstaa lukemalla huomaa että olet väärässä. Myös kauniilla voi olla ongelma löytää ihminen jonka kanssa HALUAA syödä aamupuuron. Toki oven takana voi olla rivi miehiä joiden kanssa tuntuu kiusalliselta syödä aamupuuroa, mutta tämä ei tunnetusti ole ongelma siinä porukassa joka ei halua katsoa silmiin ja joka on henkisesti kuin matkalaukku odottamassa noutajaansa. Kuka tahansa noutaja käy, kunhan on sopiva bmi.

Olet niin väärässä, ja selvästikin triggeröity, olet varmaankin juuri edellä mainittu ruma nainen.

Vierailija
252/1217 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumien naisten ongelmia, ap on varmaankin todellinen "kaunotar" 😂😂😂

Vierailija
253/1217 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet niin väärässä, ja selvästikin triggeröity, olet varmaankin juuri edellä mainittu ruma nainen.

Arvaan että tämän kirjoittaja on mies joka ei ole koskaan edes pannut, ainakaan ilman maksua, ja silti hän jaksaa päivästä toiseen länkyttää aikuisten ihmisten keskusteluissa parisuhteiden muodostumisesta.

Vierailija
254/1217 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaan että tämän kirjoittaja on mies joka ei ole koskaan edes pannut, ainakaan ilman maksua, ja silti hän jaksaa päivästä toiseen länkyttää aikuisten ihmisten keskusteluissa parisuhteiden muodostumisesta.

Niinpä niin, rakkaat lukijat, tässä tyyppiesimerkki vihaisesta rumasta naisesta joka välittömästi menee haukkumismoodiin kun miehet eivät kiinnostu hänestä sillä lailla, case closed rumilus.

Vierailija
255/1217 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä paistaa aika vahvasti naisten arvomaailma läpi. Eli se raha ja status on lopulta ne ainoat mitkä kiinnostaa miehissä.

Itse olin muutaman kuukauden tinderissä ja enempi kuin puolet naisten viesteistä kääntyi melko nopeasti minun varallisuuden selvittämiseen, eikä siihen mikä minä olen ihmisenä.

Sivutietona. Minulla on rahaa, korkeakoulutus, ja omaisuuttakin ihan riittävästi. En ole tuonut sitä julki mitenkään.

Jos sitä ei kysytty suoraan, niin sitä tietoa yritettiin kaivaa rivien välistä lukemalla.

Ja mikä "yllättävintä", en löytänyt kotimaisilta deittisivuilta mitään mitä sieltä etsin. Ulkomaalaisella deittisivustoilla oltiin enempi kiinnostuneita siitä mikä ja kuka minä olen ihmisenä, eikä siitä mitä minä tienaan tai omistan. Keskustelut on paljon syvällisempiä ja kiinnostus kohdistui usein minuun ihmisenä ja miehenä, ei minun materiaan.

Tämä nyt on se karu fakta ja ihan käytännössä tehty havainto.

Ja jos nyt laitetaan vielä pieni sivumaininta, olen nykyään parisuhteessa, ja joka alkoi ihan muulla tyylillä kuin sillä minun varallisuuden ja omaisuuden selvittämisellä.

Ja tästä onkin hyvä jatkaa taas sitä ihmettelyä jos naiset ei löydä sitä oman "tasoista" kumppania. Saattaa olla monelle naiselle yllätys että myös miehet voi ajatella asioita muullakin tavalla ja muista näkökulmista, kuin pelkällä sillä lompakolla ja alapäällä?

Jos naisesta paistaa läpi lähinnä se rahan, koulutuksen ja omaisuuden selvittäminen, ainakin minä skippaan heti, koska se homma alkaa vaikuttamaan lähinnä ostotilaisuudelta. Synonyymi tälle?

Totuus saattaa kirpaista.

Vierailija
256/1217 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin, rakkaat lukijat, tässä tyyppiesimerkki vihaisesta rumasta naisesta joka välittömästi menee haukkumismoodiin kun miehet eivät kiinnostu hänestä sillä lailla, case closed rumilus.

Olen ihan tavallisen näköinen peruspirkko ja huom, parisuhteessa. Ja siitä tiedän ettei automaattiparisuhteeseen ihan riitä se, että oven takana seisoo jono autisteja jotka haluaa panna. Sinunkin kannattaisi yrittää sisäistää se että parisuhteessa ulkonäkö kantaa ensimmäiset kymmenen minuuttia sen jälkeen alkaa se osuus jota sinä et osaa ollenkaan.

Vierailija
257/1217 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä paistaa aika vahvasti naisten arvomaailma läpi. Eli se raha ja status on lopulta ne ainoat mitkä kiinnostaa miehissä.

Itse olin muutaman kuukauden tinderissä ja enempi kuin puolet naisten viesteistä kääntyi melko nopeasti minun varallisuuden selvittämiseen, eikä siihen mikä minä olen ihmisenä.

Sivutietona. Minulla on rahaa, korkeakoulutus, ja omaisuuttakin ihan riittävästi. En ole tuonut sitä julki mitenkään.

Jos sitä ei kysytty suoraan, niin sitä tietoa yritettiin kaivaa rivien välistä lukemalla.

Ja mikä "yllättävintä", en löytänyt kotimaisilta deittisivuilta mitään mitä sieltä etsin. Ulkomaalaisella deittisivustoilla oltiin enempi kiinnostuneita siitä mikä ja kuka minä olen ihmisenä, eikä siitä mitä minä tienaan tai omistan. Keskustelut on paljon syvällisempiä ja kiinnostus kohdistui usein minuun ihmisenä ja miehenä, ei minun materiaan.

Ja jos nyt laitetaan vielä pieni sivumaininta, olen nykyään parisuhteessa, ja joka alkoi ihan muulla tyylillä kuin sillä minun varallisuuden ja omaisuuden selvittämisellä.

Ja tästä onkin hyvä jatkaa taas sitä ihmettelyä jos naiset ei löydä sitä oman "tasoista" kumppania. Saattaa olla monelle naiselle yllätys että myös miehet voi ajatella asioita muullakin tavalla ja muista näkökulmista, kuin pelkällä sillä lompakolla ja alapäällä?

Jos naisesta paistaa läpi lähinnä se rahan, koulutuksen ja omaisuuden selvittäminen, ainakin minä skippaan heti, koska se homma alkaa vaikuttamaan lähinnä ostotilaisuudelta. Synonyymi tälle?

Veikkaan että sun kohdalla se rivien välistä lukeminen on ollut sun pään sisällä. Kun sulla on sellainen ennakkoajatus että naiset hakee miehestä vain statusta ja rahaa niin sä tulkitset kaiken keskustelun siitä kontekstista. Todennäköisesti jos nainen on esimerkiksi kysynyt sulta että mitä teet työksesi, sinä olet tulkinnut sen yrityksenä selvittää statusta ja rahaa kun taas se nainen paljon todennäköisemmin vain yritti tutustua sinuun.

Monet miehet sabotoivat ihan itse omat kuvionsa tekemällä jatkuvaa syväanalyysia naisen motiiveista. Joskus siellä rivien välissä ei lue mitään.

Vierailija
258/1217 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sinä tarvitset kumppania? Ihan oikeasti. Nauti hyvästä taloudellisesta tilanteesta ja mukavasta elämästä.

En ajatellut avata aiempia deittejä, mutta ne ei mitään menestyksiä olleet. Puuduttavia päivällisiä, joilla juttu ei luista, raskasta kysellä koko ajan jotakin mieheltä, joka vastaa yksitavuisia vastauksia

Parikymppisenä oli kiva käydä tyttöporukalla useana iltana viikossa ulkona, mutta nyt siinä porukassa suurella osalla on tyttöporukan asemesta illat aikaa miehelle, parisuhde-elämälle jne. Ikävää iltoja on yksin viettää, vaikka silloin tällöin näkee kavereita.

Ap

Se on harmi, mutta luonnon laki, että opiskeluajan kaveriporukat hajoaa. Perheen perustaminen ja muutot eri puolille tekee sen. Ja niin sen kuuluu mennä

Anssi Kela sen sanoitti...:

ennen meni tunteja jutellen / oli kiva nähdä / muuta osaa sanoa en (tai jotenkin noin)

Vuorinen

Ystävä takaa vuosien

Ennen meni tunteja jutellen

"Oli kiva nähdä", nyt muuta sanoa osaa en

1972

Kappale, Anssi Kela

Vierailija
259/1217 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, se nyt ei ketään yllätä että ulkomaisilla deittisaiteilla suomipoikaa viedään kuin litran mittaa. Sinäkö tänne vähän väliä linkität niitä saitteja jotka on ihan täysiä huijauksia? Siihen pisteeseen asti, ettei sinne pysty oikea nainen edes rekisteröitymään.

Vierailija
260/1217 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden uraohjusnaisten biologinen kello tikittää kovaa vauhtia, eivät he ole kiinnostuneita miehestä sillai ihmisenä, ainostaan mitä mies voi heille ja jälkikasvulle tarjota rahallisesti, jättävät sitten miehen parin vuoden jälkeen kun lapsi on jo saatu ja hormoonipöllystä laskeudettu, jokainen voi sitten kysyä itseltään että no mitä tästä jäi miehelle, vastaus on että ei yhtikään mitään, hienoa että nykyään miehet ovat tietoisia tästä suuresta huijauksesta ja yksinkertaisesti kieltäytyvät olemasta narrina, lukuisat naiset sitten itkevät palstoilla kun jäivät ihan yksin ja ihmettelevät sitten vielä miksi muehet ovat niin "vaikeita", jep niinpä niin, sukupolvien ajan kestänyt miesten riisto on loppunut ja miehet ovat heränneet tähän suureen vedätykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä