Tori.fi kauppa ei käy
Mikähän on, kun enää mikään ei mene kaupaksi? Olen laittanut noin 300 ilmoitusta ja 3 kyselyä tullut viikossa. Paljon naisten merkkivaatteita, erittäin siistejä, max 10 euroa. Lapsen vaatteita max 4 euroa, kaikki melkein hyviltä merkeiltä ja jälleen kerran tosi siistissä kunnossa. Lapsen kenkiä myös euron pari, ei näytä nekään menevän.
Itse ainakin tässä taloustilanteessa suosin käytettyä. Onkohan tori ihan väärä paikka myydä? Mitä te suosittelette vaihtoehdoksi?
Kommentit (218)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa kun ilmaiseksi pitäisi saada 😑
Tämä juuri. Mulla oli lasten verkkapuku myynnissä 4e, ei mennyt. Laitoin, että annetaan ja johan tuli kysyntää.
Tai useamman sadan arvoinen siisti, ehjä jne huonekalu (ei sohva ja muuton vuoksi laitettava pois) pitäisi saada maks 10e. Hoh hoijaa.. mutta sama se. Mielummin annan ilmaiseksi ukrainalaisille kuin noille haaskoille, jotka sitten koittavat vain voitolla myydä.
Ja neljää euroako olit itse vailla lapsen vanhasta verkkapuvusta?
Vierailija kirjoitti:
Postikulut. Postin pienimpien pakettien hinnat poskettomia.
Tästä olen täysin samaa mieltä, vaikka olen pääosin myyjän roolissa. Kumma, että Tori ei saa tehtyä parempaa diiliä Postin tai Matkahuollon kanssa, että "toriasiakkaiden" paketit olisivat tosiaan normaalihintoja huomattavasti edullisempia. Veikkaisin, että näitä liikkuu kuitenkin jonkin verran...
Postikulut nostavat hintaa liikaa enkä viitsi vaivautua hakemaan yksittäisiä tuotteita. Vaatepaketteja voisin ostaa.
Itse ihmettelen, miten jotkut jaksavat yrittää saada jostain räteistä paria euroa tai 50 senttistä. Hirveä vaiva ja riesa.
Itse vien kaikki hyväkuntoiset joutavat vain johonkin keräykseen tai sellaiseen kierrätysmyymälään mikä pyörii lahjoitustavaralla. Paitsi en SPR:n.
En ole kolikoita vailla.
Torissa pyörii nykyisin liikaa huijareita, siksi en osta sieltä mitään. Käyn mieluummin lähellä olevalla Fidan kirpputorilla, lahjoitan sinne tarpeettomat vaatteeni ja tavarat. Ja silloin tällöin sieltä tarttuu mukaan tavaroita, harvemmin vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Koska niitä parin euron rättejä on joka puolella tyrkyllä muutenkin.
Ovathan kuvat siistejä? Taustalla ei ole mitään sotkua tai rottahäkkejä näkyvissä? Moni myy oikeasti todella huonokuntoista vaatetta eikä ymmärrä että oikea osoite on roskis tai lumppukeräys.
Jos oikeasti hyvää ja nykyaikaista vaatetta edullisella hinnalla niin kokeile myydä facen kotikaupunkisi kirppisryhmässä. Meidän kotikaupungin ryhmässä menee kaikki kaupaksi jos siistiä ja muutaman euron pyytää, vaatteista ihan tapellaan kommenteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä juuri. Mulla oli lasten verkkapuku myynnissä 4e, ei mennyt. Laitoin, että annetaan ja johan tuli kysyntää.
Tai useamman sadan arvoinen siisti, ehjä jne huonekalu (ei sohva ja muuton vuoksi laitettava pois) pitäisi saada maks 10e. Hoh hoijaa.. mutta sama se. Mielummin annan ilmaiseksi ukrainalaisille kuin noille haaskoille, jotka sitten koittavat vain voitolla myydä.
Uuden lasten verkkapuvun saa alennusmyynneistä 5 eurolla. Tämä voi olla syy, ettei mennyt kaupaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en osta koskaan himomyyjiltä (yli 20 artikkelia myynnissä).
Saanko kysyä miksi? Kun tekee suursiivouksen, niin myytävää riittää.
Suuri osa niistä on trokareita, kun niillä on vielä usein eri koon vaatteita myynniissä.
Tunnen jo muutaman tällaisen myyjän nimeltä, koska olen seurannut toria jo vuosia.
Ja muutenkaan en lähde hakemaan parin euron tavaraa, koska vaiva on iloa suurempi.
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelen, miten jotkut jaksavat yrittää saada jostain räteistä paria euroa tai 50 senttistä. Hirveä vaiva ja riesa.
Itse vien kaikki hyväkuntoiset joutavat vain johonkin keräykseen tai sellaiseen kierrätysmyymälään mikä pyörii lahjoitustavaralla. Paitsi en SPR:n.
En ole kolikoita vailla.
Tämä. Paitsi vien juuri SPRlle koska helpoin.
Kokeile mielummin facen jotain ryhmää tai alueen myyntitoria vai miksi niitä sanotaan. Torissa ei enää kukaan osta vaatteita, hirveetä kuraa. En tee enää tätä virhettä ite koskaan.
Panosta kuvanlaatuun, sommitteluun ja valaistukseen ja vaatteen freesiyteen ja voit pyytää pari euroa enemmän. Myyntipuissakin voi mennä paremmin. Mut toki voi olla, että alkuvuosi on hiljaista vaatteiden suhteen kun pikkujouluja varten ostettu uutta loppuvuodesta.
Lasten vaatteista ei saa enää mitään, jos ei ole jotain merkkiä. Vie uffille.
Itse vein just uuden, 600€ maksaneen Longchampin mekon jossa hintalappukin kiinni Fidaan. Ei ketään enää kiinnosta käytetyt vaatteet. Fidassa näin myöhemmin myynnissä hintaan 26€ ja sielläkin oli viikkoja myynnissä, en tiedä onko vielä.
Kaikilla on vaan liikaa vaatteita, ei haluta uusia.
Älä vaan erehdy lahjoittamaan mitään UFF.
Saman olen huomannut! Vielä pari kk sitten tuli kyselyitä ja myyntejä jatkuvasti, nyt ei mikään liiku. Varmaan johtuu osittain myös joulusta ja sen läheisyydestä, kaikilla on nyt jo ihan liikaa tavaraa lahjaksi saatuna.
Ja myyn siis vain siistejä ja hyväkuntoisia tavaroita ja tuotteita, huonot heitän säälimättä roskiin energiajätteeksi tai annan ilmaiseksi kierrätykseen halukkaille. Mutta ei liiku.
Tori on enemmän huonekaluja ja jotain urheilukamoja varten. Ei vaatteita, eikä ainakaan lumppuja. Kaikki mitä itse sieltä ostanut niin huonoa olen saanut. Lampunvarjostin rikki, matto aivan paskassa (kuvassa ei näkynyt), lapsen haalarissa reikiä jne jne. En ymmärrä mikä ihme pas kahuussi tuo tori nykyään on. Ei kukaan halua toisten romuja.
Facekirpuilla on se etu, että siellä yp voi puuttua huonoihin kauppoihin ja pystyy sopimaan, jos laatu ei vastaa lainkaan sitä mitä on kerrottu.
Kun laittaa annetaan niin ai että miten ihanaa kun pääsee nopeesti tavarasta eroon. Kerran annoin lasten kylpyammeen niin tyyppi tuli ja sieppasi sen mun kädestä ja lähti äkkiä menee. Nauratti oikein että ei edes moro voi sanoa. Varmaan vei johonkin livekirpulle sen 5e hintaa myyntiin, mutta itse pääsin tuhrasta eroon ja nopesti.
Tori on kyllä ihan koijareiden paikka muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kolikoita vailla.Tämä. Paitsi vien juuri SPRlle koska helpoin.
Ihan yhtä helppoa se on kipata ne rätit mille tahansa muullekin lahjoituskirpparille.
Jos tosiaan myyt merkkivaatteita kuten Guccia, Chanelia, Pradaa, Alexander McQueenia etc. max kympillä
niin on aika outoa jos kukaan ei osta? Itseäni ainakin kovasti kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kolikoita vailla.Tämä. Paitsi vien juuri SPRlle koska helpoin.
Ihan yhtä helppoa se on kipata ne rätit mille tahansa muullekin lahjoituskirpparille.
En tiedä sellaisia paikkakunnallani. Joten turha vänkätä.
Myydäänköhän torilla varastettua tavaraa?
Postikulut. Postin pienimpien pakettien hinnat poskettomia.