Äänekkäät ilmavaivat
Mua vaivaa äänekkäät, mutta valtaosan aikaa täysin hajuttomat ilmavaivat (myös läheiset ovat myöntäneet, että aniharvoin haisen miltään). Takapuolesta kuuluu herkästi prööt, kun nousen seisomaan tai kävelen.
Tietyllä tavalla harmiton vaiva, mutta sosiaalisesti äärettömän nolo. Olen ollut pari vuotta sinkkuna, mutta ihmisten tapaaminen hirvittää äänivaivojen takia.
Mikä avuksi?
Kommentit (19)
Lopeta viljan ja palkokasvien syönti. Myös kaali, sipuli ja moni muu aiheuttaa ilmavaivoja. Googlaa lisätietoja.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta viljan ja palkokasvien syönti. Myös kaali, sipuli ja moni muu aiheuttaa ilmavaivoja. Googlaa lisätietoja.
Nämä flatukset haisee.
Täysin normaalia, kaikki ihmiset pieree, siitä vaan tehty epänormaali ilmiö.
Tynkkynenkin pitää naamalle pienemmistä normaalina ...teki näin BBohjelmassa ...sehän onkin persu ..🤣🤣🤣
Istun taikka kävelen, perse antaa sävelen.
Vierailija kirjoitti:
Tynkkynenkin pitää naamalle pienemmistä normaalina ...teki näin BBohjelmassa ...sehän onkin persu ..🤣🤣🤣
Saako se pierunhaistelusta tyydytystä?
Vierailija kirjoitti:
Näin persu laulelee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin persu laulelee...
Kaikkien persus laulelee ja jos joku toisin väittää, valehtelee.
Minä olen harjoittanut sulkijalihasta ja pystyn säätelemään sävelkorkeutta. Kukaan ei suhtaudu minuun mitenkään kriittisesti kun ilmoille helähtää Aidan tai Madame Butteflyn alkutahdit. Vaatii vain hiukan viitseliäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin persu laulelee...
Teillä vihervassareilla on se ongelma, ettei teillä ole minkäännäköistä poliittista valtaa. 90% kannattaa jotain muuta puoluetta. Sinäkin olet 24/7 täällä vauvapalstalla. Et rakenna, tai osallistu yhteiskuntaan mitenkään. Pystyt kirjoittamaan vaan yhden virkkeen lauseita. Poliittista tietämystä ei ole yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin persu laulelee...
Teillä vihervassareilla on se ongelma, ettei teillä ole minkäännäköistä poliittista valtaa. 90% kannattaa jotain muuta puoluetta. Sinäkin olet 24/7 täällä vauvapalstalla. Et rakenna, tai osallistu yhteiskuntaan mitenkään. Pystyt kirjoittamaan vaan yhden virkkeen lauseita. Poliittista tietämystä ei ole yhtään.
Itke lisää...Persujen kannatus laskee kun veltto muikku...JA SDP JOHTAA YKKÖSENÄ.... OUUU JEEE🥳🥳🥳🥳🥳
Vierailija kirjoitti:
Hyi mikä sika...yyyööökkkkk..🤮🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Minä olen harjoittanut sulkijalihasta ja pystyn säätelemään sävelkorkeutta. Kukaan ei suhtaudu minuun mitenkään kriittisesti kun ilmoille helähtää Aidan tai Madame Butteflyn alkutahdit. Vaatii vain hiukan viitseliäisyyttä.
Ja nuottikorvaa.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis petomaani? Le petomane
Vierailija kirjoitti:
Hiukan tuota epäilen. Itse en pysty kuin osallisumaan virsien veisaamiseen. Niissä sävel vaihtuu niin harvakseltaan ja äänet pitkiä, ettei ole vaikeaakaan pysyä oikeassa sävelessä.
juutuupista voi katsoa hakusanalla: Le petomane
Sulkija valskaa. Falskaava flatus?