Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äänekkäät ilmavaivat

Vierailija
20.09.2024 |

Mua vaivaa äänekkäät, mutta valtaosan aikaa täysin hajuttomat ilmavaivat (myös läheiset ovat myöntäneet, että aniharvoin haisen miltään). Takapuolesta kuuluu herkästi prööt, kun nousen seisomaan tai kävelen.

Tietyllä tavalla harmiton vaiva, mutta sosiaalisesti äärettömän nolo. Olen ollut pari vuotta sinkkuna, mutta ihmisten tapaaminen hirvittää äänivaivojen takia.

Mikä avuksi?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulkija valskaa. Falskaava flatus? 

Vierailija
2/19 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta viljan ja palkokasvien syönti. Myös kaali, sipuli ja moni muu aiheuttaa ilmavaivoja. Googlaa lisätietoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta viljan ja palkokasvien syönti. Myös kaali, sipuli ja moni muu aiheuttaa ilmavaivoja. Googlaa lisätietoja.

Nämä flatukset haisee. 

Vierailija
4/19 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö vahingossa ilmaa?

Vierailija
5/19 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaalia, kaikki ihmiset pieree, siitä vaan tehty epänormaali ilmiö.

Vierailija
6/19 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tynkkynenkin pitää naamalle pienemmistä normaalina ...teki näin BBohjelmassa ...sehän onkin persu ..🤣🤣🤣

Vierailija
7/19 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräsuolen laskeuma.

Vierailija
8/19 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun taikka kävelen, perse antaa sävelen.

Vierailija
9/19 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tynkkynenkin pitää naamalle pienemmistä normaalina ...teki näin BBohjelmassa ...sehän onkin persu ..🤣🤣🤣

Saako se pierunhaistelusta tyydytystä?

Vierailija
10/19 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin persu laulelee...

Vierailija
11/19 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin persu laulelee...

Kaikkien persus laulelee ja jos joku toisin väittää, valehtelee.

Vierailija
12/19 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen harjoittanut sulkijalihasta ja pystyn säätelemään sävelkorkeutta. Kukaan ei suhtaudu minuun mitenkään kriittisesti kun ilmoille helähtää Aidan tai Madame Butteflyn alkutahdit. Vaatii vain hiukan viitseliäisyyttä. 

Vierailija
13/19 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin persu laulelee...

Teillä vihervassareilla on se ongelma, ettei teillä ole minkäännäköistä poliittista valtaa. 90% kannattaa jotain muuta puoluetta. Sinäkin olet 24/7 täällä vauvapalstalla. Et rakenna, tai osallistu yhteiskuntaan mitenkään. Pystyt kirjoittamaan vaan yhden virkkeen lauseita. Poliittista tietämystä ei ole yhtään.

Vierailija
14/19 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin persu laulelee...

Teillä vihervassareilla on se ongelma, ettei teillä ole minkäännäköistä poliittista valtaa. 90% kannattaa jotain muuta puoluetta. Sinäkin olet 24/7 täällä vauvapalstalla. Et rakenna, tai osallistu yhteiskuntaan mitenkään. Pystyt kirjoittamaan vaan yhden virkkeen lauseita. Poliittista tietämystä ei ole yhtään.

Itke lisää...Persujen  kannatus laskee kun veltto muikku...JA  SDP JOHTAA YKKÖSENÄ.... OUUU JEEE🥳🥳🥳🥳🥳

Vierailija
15/19 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi mikä sika...yyyööökkkkk..🤮🤮🤮🤮🤮

Vierailija
16/19 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen harjoittanut sulkijalihasta ja pystyn säätelemään sävelkorkeutta. Kukaan ei suhtaudu minuun mitenkään kriittisesti kun ilmoille helähtää Aidan tai Madame Butteflyn alkutahdit. Vaatii vain hiukan viitseliäisyyttä. 

Ja nuottikorvaa.

Vierailija
17/19 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis petomaani? Le petomane

Vierailija
18/19 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukan tuota epäilen. Itse en pysty kuin osallisumaan virsien veisaamiseen. Niissä sävel vaihtuu niin harvakseltaan ja äänet pitkiä, ettei ole vaikeaakaan pysyä oikeassa sävelessä.

Vierailija
19/19 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

juutuupista voi katsoa hakusanalla: Le petomane

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi