Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi kauppa ei käy

Vierailija
07.01.2023 |

Mikähän on, kun enää mikään ei mene kaupaksi? Olen laittanut noin 300 ilmoitusta ja 3 kyselyä tullut viikossa. Paljon naisten merkkivaatteita, erittäin siistejä, max 10 euroa. Lapsen vaatteita max 4 euroa, kaikki melkein hyviltä merkeiltä ja jälleen kerran tosi siistissä kunnossa. Lapsen kenkiä myös euron pari, ei näytä nekään menevän.

Itse ainakin tässä taloustilanteessa suosin käytettyä. Onkohan tori ihan väärä paikka myydä? Mitä te suosittelette vaihtoehdoksi?

Kommentit (218)

Vierailija
41/218 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaate menee huonosti kaupaksi kirpparillakin, joten netissä on varmasti nihkeää.

Vierailija
42/218 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tori on enemmän huonekaluja ja jotain urheilukamoja varten. Ei vaatteita, eikä ainakaan lumppuja. Kaikki mitä itse sieltä ostanut niin huonoa olen saanut. Lampunvarjostin rikki, matto aivan paskassa (kuvassa ei näkynyt), lapsen haalarissa reikiä jne jne. En ymmärrä mikä ihme pas kahuussi tuo tori nykyään on. Ei kukaan halua toisten romuja. 

Facekirpuilla on se etu, että siellä yp voi puuttua huonoihin kauppoihin ja pystyy sopimaan, jos laatu ei vastaa lainkaan sitä mitä on kerrottu. 

Kun laittaa annetaan niin ai että miten ihanaa kun pääsee nopeesti tavarasta eroon. Kerran annoin lasten kylpyammeen niin tyyppi tuli ja sieppasi sen mun kädestä ja lähti äkkiä menee. Nauratti oikein että ei edes moro voi sanoa. Varmaan vei johonkin livekirpulle sen 5e hintaa myyntiin, mutta itse pääsin tuhrasta eroon ja nopesti. 

Tori on kyllä ihan koijareiden paikka muutenkin. 

Äitini oli menossa polvinivelen vaihtoon ja katselin torista häntä ajatellen kuntopyörää. 5 km päässä oli 40e hintaan ihan pätevän näköinen peli ja sitä myi ihan samassa toimenpiteessä ollut äitini ikäinen nainen, joka oli muuttamassa ja siksi luopui pyörästä.

Menin katsomaan, totesin pelin toimivaksi ja siistiksi ja ostin sen. Tinkimättä.

Äiti aloitti sillä polkemisen jo ennen leikkausta, jatkoi sen jälkeen heti kun pystyi ja kuntoutui tosi nopeasti. Edelleen polkee sillä lähes päivittäin, puolitoista vuotta myöhemmin. Sanoisin että vallan hyvät kaupat tuli tehtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/218 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi uusi torin käyttäjä, yksi myynti ja yksi osto tehtynä oikein nopeasti ja onnistuneesti! Mutta nämä tuotteet ei olleetkaan vaatteita vaan kodinkoneita. Vaatehankinnat ja niiden heivaamiset ei kiinnosta torin kautta, vaan kirpparilla voin nähdä ja sovittaa vaivattomasti, omistani taas hankkiudun eroon vaatekeräyskontin kautta, jälleen vaivattomasti. Mutta muuten muille artikkeleille mielestäni hieno paikka tuo tori, ekologistakin kun toisen roska voi olla toisen aarre!

Vierailija
44/218 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myydäänköhän torilla varastettua tavaraa?

Torilla se on varmaan vähän hankalaa, mutta torissa kyllä myydään.

Vierailija
45/218 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen sain myytyä lasten sukset 3 minuutissa no hinta oli kirppishinta, niin ehkä siksi meni nopeasti.

Vierailija
46/218 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi uusi torin käyttäjä, yksi myynti ja yksi osto tehtynä oikein nopeasti ja onnistuneesti! Mutta nämä tuotteet ei olleetkaan vaatteita vaan kodinkoneita. Vaatehankinnat ja niiden heivaamiset ei kiinnosta torin kautta, vaan kirpparilla voin nähdä ja sovittaa vaivattomasti, omistani taas hankkiudun eroon vaatekeräyskontin kautta, jälleen vaivattomasti. Mutta muuten muille artikkeleille mielestäni hieno paikka tuo tori, ekologistakin kun toisen roska voi olla toisen aarre!

Torissa mekin päästiin näppärästi tiskikoneesta eroon. Vauvaa odottava nuoripari sai halvalla tiskikoneen, me päästiin ylimääräisestä eroon tarvitsematta lähteä roudaamaan sitä mihinkään.

Vierailija
47/218 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just katsoin ylihintaisia "merkki" lumppuja myynnissä, oikeasti jos aikoo myydä ihmiset ostaa uuden veroista ei lumppuja

Vierailija
48/218 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Torissa mekin päästiin näppärästi tiskikoneesta eroon. Vauvaa odottava nuoripari sai halvalla tiskikoneen, me päästiin ylimääräisestä eroon tarvitsematta lähteä roudaamaan sitä mihinkään.

No just näin! Perikunta tyhjensi jonkun asuntoa ja sain heille turhan ja ylimääräisen, mutta itselleni tarpeellisen laitteen tosi halvalla, eli kaikki voittivat!

Vierailija
49/218 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustavara ei liiku, koska sitä saa uutenakin tarjouksista edullisesti. Torissa menee sellainen, mitä ei enää kaupasta saa.

Ei mene välttämättä sekään. Mulla lasitavaraa ja muumimukeja, kannu ja kulho myynnissä, mutta mikään niistä ei mene. Viisi muumimuki sain myytyä joista kolme alehintaan.

Vierailija
50/218 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostele kysyntää tarjoamalla ilmaiseksi, ei ole pakko antaa kenellekään.

Vierailija
51/218 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tori on enemmän huonekaluja ja jotain urheilukamoja varten. Ei vaatteita, eikä ainakaan lumppuja. Kaikki mitä itse sieltä ostanut niin huonoa olen saanut. Lampunvarjostin rikki, matto aivan paskassa (kuvassa ei näkynyt), lapsen haalarissa reikiä jne jne. En ymmärrä mikä ihme pas kahuussi tuo tori nykyään on. Ei kukaan halua toisten romuja. 

Facekirpuilla on se etu, että siellä yp voi puuttua huonoihin kauppoihin ja pystyy sopimaan, jos laatu ei vastaa lainkaan sitä mitä on kerrottu. 

Kun laittaa annetaan niin ai että miten ihanaa kun pääsee nopeesti tavarasta eroon. Kerran annoin lasten kylpyammeen niin tyyppi tuli ja sieppasi sen mun kädestä ja lähti äkkiä menee. Nauratti oikein että ei edes moro voi sanoa. Varmaan vei johonkin livekirpulle sen 5e hintaa myyntiin, mutta itse pääsin tuhrasta eroon ja nopesti. 

Olin hakemassa tietynlaista työtuolia Torista, mutta tarjolla oli vaikka minkälaista Ikean vanhaa rojua, joista pyydetään lähes alkuperäistä hintaa, vaikka tuolit ovat käyttökelvottomia. Torissa ei juuri kunnon työtuolia ollut lainkaan, kaikenlaisia kaatopaikalle kannettavia kyllä on ollut tarjolla, ja kuvitellaan että tunnesyistä voi vaatia mitä vaan.

Vierailija
52/218 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuet on liian hyvät. Kukaan ei osta käyttötavaraa kun Kela maksaa kaiken.

Vierailija
53/218 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpaa kun ilmaiseksi pitäisi saada 😑

Ei mee kyllä ilmaisetkaan.

Mut luulen, että johtuu siitä, että postikulut on ihan tolkuttomat. Ei kannata ostaa mitään, kun postarit on jollekin 2e t-paidallekin vähintään 5,90e.

Ite meinasin ostaa pari kolmen euron paitaa just, mutta kun laskin yhtene postikulut, niin olisikin mennyt 20e.

Vierailija
54/218 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman myynti-ilmoituksen olen laittanut astioista. Ei ole mennyt kaupaksi.

Pakastimen laitoin annetaan osastolle, niin se meni samana päivänä.

Samainen pakastin oli sitten myytävänä siellä palstalla 70 euron hintaan.

En olisi itse uskaltanut edelleen myydä saatua pakastinta, kun ilmaiseksi annoin sen takia kun vanhahko laite oli.

Vierailija
55/218 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postikulut nostavat hintaa liikaa enkä viitsi vaivautua hakemaan yksittäisiä tuotteita. Vaatepaketteja voisin ostaa.

Minä taas en koskaan osta vaatepaketteja koska niissä ei yleensä ole kuin yksi, korkeintaan kaksi kiinnostavaa/sopivaa vaatetta, muu on sitten itselleni täysin epäsopivaa, turhaa ja tarpeetonta. En myöskään koe mitään tarvetta alkaa neuvotella myyjän kanssa voisiko paketista ostaa vain sen yhden tai kaksi vaatetta.

Vierailija
56/218 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ehjää, hyvää, vanhaakin ( mummin ja isomummin jäämistöäkin) tavaraa uniikkiakin mutta ei ja painotan ehjää!! Ei kelpaa! Enkä pyydä hirveitä hintoja, vaan sairaseläkkeelle lisää.Vaatteitakin olen yrittänyt myydä (laihtuneen mieheni isoksi jääneitä) ja omia hyviä, puhtaita ehjiä (lihomisen vuoksi!), ei mene. Mikä on ihmiset? Se postipkt on kyllä kallis. Mutta kyllä edullinen vaatteen / tuotteen hinta kyllä kompensoi!

Vierailija
57/218 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen, miten jotkut jaksavat yrittää saada jostain räteistä paria euroa tai 50 senttistä. Hirveä vaiva ja riesa.

Itse vien kaikki hyväkuntoiset joutavat vain johonkin keräykseen tai sellaiseen kierrätysmyymälään mikä pyörii lahjoitustavaralla. Paitsi en SPR:n.

En ole kolikoita vailla.

Tämä. Paitsi vien juuri SPRlle koska helpoin.

Ihan yhtä helppoa se on kipata ne rätit mille tahansa muullekin lahjoituskirpparille.

Kenelle on, kenelle ei kun matkaa lähimmälle lahjoituskirpparille on 80 kilsaa.

Vierailija
58/218 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ostaa käytettyjä vaatteita etenkin jos ei pysty sovittamaan tai palauttamaan?

Vierailija
59/218 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan ja myyn paljon torissa. Facekirppuja en käytä kun en ole facessa. Aina silloin tällöin ostan myös vaatetta, lähinnä sellaista jota ei tarvitse sovittaa. Itse ajattelin että joku haluaa sovittaa minun myymiäni niin voin päästää taloyhtiön saunan pukuhuoneeseen, kotiin en halua ventovierasta päästää. Postituksella en uskalla käytettyä vaatetta ostaa, haluan tsekata kunnon ennen maksua. Ostan vain lähialueelta, katselen siis myytävää postinumeron mukaan. Ja ihan hyviä kauppoja olen tehnyt, ei ole roskaa tullut kertaakaan. Postimaksut ovat nykyään liian kalliit.

Vierailija
60/218 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen, miten jotkut jaksavat yrittää saada jostain räteistä paria euroa tai 50 senttistä. Hirveä vaiva ja riesa.

Itse vien kaikki hyväkuntoiset joutavat vain johonkin keräykseen tai sellaiseen kierrätysmyymälään mikä pyörii lahjoitustavaralla. Paitsi en SPR:n.

En ole kolikoita vailla.

Tämä. Paitsi vien juuri SPRlle koska helpoin.

Ihan yhtä helppoa se on kipata ne rätit mille tahansa muullekin lahjoituskirpparille.

Kenelle on, kenelle ei kun matkaa lähimmälle lahjoituskirpparille on 80 kilsaa.

Mä olen vienyt ykkös kappaleita vaatteita ja muuta tavaraa ihan tavalliselle kirpparille kun en jaksa laittaa ja maksaa omaa pöytää, myyjä valitsee mitä haluaa ottaa myyntiin ja loput menee saa ottaa hyllyyn, pääsenpähän eroon ja tuen samalla hieman pientä yrittäjää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi