Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi kauppa ei käy

Vierailija
07.01.2023 |

Mikähän on, kun enää mikään ei mene kaupaksi? Olen laittanut noin 300 ilmoitusta ja 3 kyselyä tullut viikossa. Paljon naisten merkkivaatteita, erittäin siistejä, max 10 euroa. Lapsen vaatteita max 4 euroa, kaikki melkein hyviltä merkeiltä ja jälleen kerran tosi siistissä kunnossa. Lapsen kenkiä myös euron pari, ei näytä nekään menevän.

Itse ainakin tässä taloustilanteessa suosin käytettyä. Onkohan tori ihan väärä paikka myydä? Mitä te suosittelette vaihtoehdoksi?

Kommentit (218)

Vierailija
1/218 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa kun ilmaiseksi pitäisi saada 😑

Vierailija
2/218 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osta koskaan himomyyjiltä (yli 20 artikkelia myynnissä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/218 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ostaisi vaatteita ilman, että niitä saa sovittaa etukäteen. Ei se kokolappu kerro koko totuutta. Siksi karsiutuu oman paikkakunnan ulkopuolella myyjät. 

Ja jos ostan muita kuin vaatteita, suosin noutoja. Monesti postikulut ovat kalliimpia kuin itse tuotteet. 

Tämän vuoksi ehkä vaatteet, jotka annetaan ilmaiseksi, menevät paremmin "kaupaksi", koska sitten ei haittaa, jos ovat vääränkokoisia, voi pistää ne "kiertoon".

Vierailija
4/218 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut. Ilmoituksia mullakin ollut jo 3 kuukauden ajan, muttei vaan mene kaupaksi. Ilmaisella pitäisi saada ja sillon kyllä kelpaa🙄

Vierailija
5/218 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenvaatteista on ylitarjontaa. Mikset itse käytä niitä. Et kai ole ostanut turhakkeita?

Vierailija
6/218 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naistenvaatteista on ylitarjontaa. Mikset itse käytä niitä. Et kai ole ostanut turhakkeita?

Raskauden jälkeen lantio leveni ja kroppa muuttui, vanhat vaatteet eivät enää sovi. 3 lapsen jäljiltä riittää myös vaatteita ja tarvikkeita myytäväksi. Myönnettäköön muutama hutiostos myös.

Vierailija
7/218 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jengillä on rahat loppu

Vierailija
8/218 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en osta koskaan himomyyjiltä (yli 20 artikkelia myynnissä).

Saanko kysyä miksi? Kun tekee suursiivouksen, niin myytävää riittää.

Vierailija
9/218 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin kyllä mutta väärä koko ja just nämä merkkituotteet joissa merkki näkyy kilometrin päähän on noloja. Sitten jos on oikeaa kokoa kunto on jo kuvissa huono.

Vierailija
10/218 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska moni on tajunnut, että ei todellakaan saa sitä mitä luulee ostavansa. Uudet vaatteetkin, niissä voi silti olla jotain tahroja, paha haju, virheitä tai eivät edes ole käyttämättömiä. Ja palautusoikeutta kun ei torissa ole niin sama on ostaa kaupasta tai tilata verkosta. Hyviä alennuksia on nykyään niissäkin niin miksi ostaa jostain torista, joka on epäluotettava.

Vierailija
11/218 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kunto on huonompi, mitä kuvauksessa ollut. Postitus on kallista, noutamisen sopiminen vie aikaa vaivaa, myös bensa maksaa, olen myös tullut huijatuksi ihan lasten vaatepaketin oston yhteydessä. Edellä syyt, miksi en enää itse osta Torista.

Vierailija
12/218 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetystä vaatteesta on ylitarjontaa. Moni on myös huomannut, että pärjää sitä vähemmälläkin, esim. etätyön vuoksi tarvitsen itse siistit työvaatteet vain yhdeksi päiväksi viikossa. Samalla asulla menty jo pitkään. Lapsillekin ostan vain tarpeellisen. Ennen tuli käytettynä haalittua pesuvaraa, kakkoskenkiä jne, joita oikeastaan ei tarvita.

Vierailija
13/218 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä juuri. Mulla oli lasten verkkapuku myynnissä 4e, ei mennyt. Laitoin, että annetaan ja johan tuli kysyntää.

Tai useamman sadan arvoinen siisti, ehjä jne huonekalu (ei sohva ja muuton vuoksi laitettava pois) pitäisi saada maks 10e. Hoh hoijaa.. mutta sama se. Mielummin annan ilmaiseksi ukrainalaisille kuin noille haaskoille, jotka sitten koittavat vain voitolla myydä.

Vierailija
14/218 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustavara ei liiku, koska sitä saa uutenakin tarjouksista edullisesti. Torissa menee sellainen, mitä ei enää kaupasta saa.

Vierailija
15/218 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan osta vaatteita sovittamatta.

Vierailija
16/218 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan hattua, jos olet jaksanut kuvata 700 eri artikkelia!

Vierailija
17/218 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie kirpputorille ihmiset käyttävät nykyään niitä paljon.

Vierailija
18/218 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ostaisi vaatteita ilman, että niitä saa sovittaa etukäteen. Ei se kokolappu kerro koko totuutta. Siksi karsiutuu oman paikkakunnan ulkopuolella myyjät. 

Ja jos ostan muita kuin vaatteita, suosin noutoja. Monesti postikulut ovat kalliimpia kuin itse tuotteet

Tämän vuoksi ehkä vaatteet, jotka annetaan ilmaiseksi, menevät paremmin "kaupaksi", koska sitten ei haittaa, jos ovat vääränkokoisia, voi pistää ne "kiertoon".

Minulla taas ei vuorotyön vuoksi juurikaan ole mahdollista lähteä noutamaan tuotteita maan ääristä joten melko usein kiinnostavan tuotteen/tavaran löytäessäni kysyn olisiko tuotteen postittaminen mahdollista jo ihan siksikin koska minulle posti-/rahtikulut tulevat useimmiten pienemmäksi kuin polttoainekustannukset noudosta jonka järjestäminen on haasteellista.

Vierailija
19/218 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä sovittamatta kannata ostaa. Käytettyjä riepuja on myynnissä joka puolella.

20/218 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on ja vielä viedäkin perille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi