Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskettanut ihastustasi?

Vierailija
07.01.2023 |

Mistä?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pitänyt kädestä, halannut ja tanssinut hänen kanssaan. Hänen kätensä olivat ihanan pehmeät ja iho tuntui sileältä, kuin silkiltä. Tuntui jotenkin taianomaiselta pitää kädestä.

Halaus tuntui samaan aikaan lämpimältä ja haikealta, sillä se oli jäähyväishali.

Miksi jäähyväis?

Se olisi ollut kielletty rakkaus, jos sen olisi annettu sellaiseksi roihahtaa. Joten se oli pakko päättää.

Vierailija
42/65 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se katoaa jos sitä koskettaa niin kuin mainokset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vahingossa "oletko laskuttanut ihailustasi". En ole koskettanut.

Vierailija
44/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tanssinut hänen kanssaan ja halannut, mutta olisin halunnut niin paljon enemmän.

Vierailija
45/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talloin varpaille.

Vierailija
46/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talloin varpaille.

Ihastus on kyllä itse koskettanut minua vahingossa useamman kerran.

Vierailija
47/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen huulensa ovat olleet tiiviisti kiinni yhdessä kehoni ulokkeista noin 5 minuutin ajan.

Vierailija
48/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen huulensa ovat olleet tiiviisti kiinni yhdessä kehoni ulokkeista noin 5 minuutin ajan.

Arvaan: nenä

Vierailija
49/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän minä nyt tähän mennessä jo olen ja aika tavalla kaikkialta.

Vierailija
50/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua eräs kosketti aika oudosti, olin neuvomassa hänelle töissä jotain asiaa ja sitten hän jotenkin siirsi kämmenensä minun kämmenselkäni päälle ja vähän ehti hipaista. Minulla automaattinen reaktio kaikenlaiseen kosketteluun nopea käden pois vetäminen.

Vierailija
51/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa omituiselta, jos mitään muuta fyysistä kontaktia ei tapahtunut.

Vierailija
52/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahinkohipaisua vaan.. :( mutta jos vielä törmään häneen ulkona jossain aion jäädä juttelemaan vaikka kuinka jännittää! Vähintään tahallisesti koskettaa käsivarresta ellei jopa tuntuis sopivalta halata :D

Minä teen saman! Kun vaan tietäs missä tämä ihastukseni liikkuu! En voi hänen työpaikallekkaan mennä,( pari kertaa omen jo käynyt siellä)! Hulluksi tässä heti tulloo, kun hän uniinkin tulee. Ajattelen liki koko ajan. Hekumoin tulevista kosketuksista, kun tähän mennessä vain hän tutki nilkkaani!

Minä en ihastustani koskaan muualla nähnytkään kuin hänen työpaikallaan 😍 Nykyään odotan siellä joka kesä, että tulis moikkaamaan, mutta ei oo vielä näkyny.

Siis anteeksi mitä, oletko siis väijynyt toisen työpaikalla vuositolkulla? Miksi juuri kesäisin? Nyt oli jotenkin todella oudosti muotoiltu tämä asia...

Vierailija
53/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläpäähän.

Hän usein menee ohi mua niin läheltä että hipaisee. Taitaa kiusoitella kun tietänee että pidän häntä puoleensavetävänä :(

Vierailija
54/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie puristin miun Mustafan kikkeli kerran.

Vierailija
55/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie puristin miun Mustafan kikkeli kerran.

Aaaaah! Mina tullah!!

Vierailija
56/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä aika outo ketju...

Vierailija
57/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina miettinyt näihin keskustelunavauksiin törmätessäni, ja niihin lähetä salainen viesti ihastuksellesi, että minkä ikäisiä niihin kirjoittelevat mahtaa olla

Me salaa haaveiltiin telepaattisista yhteyksistä ihastusten kanssa, ja haisteltiin ulkovaatteita käytävän naulakossa lähinnä ala- ja ylä-asteella 😁

Täällähän on paljon näitä, jotka haaveilevat jonkun 20 vuotta vanhan ihastuksen perään. Parhaimmillaan tämän ihastuksen kanssa ei ole koskaan edes puhuttu, saatika oltu missään läheisessä kontaktissa.

Vierailija
58/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina miettinyt näihin keskustelunavauksiin törmätessäni, ja niihin lähetä salainen viesti ihastuksellesi, että minkä ikäisiä niihin kirjoittelevat mahtaa olla

Me salaa haaveiltiin telepaattisista yhteyksistä ihastusten kanssa, ja haisteltiin ulkovaatteita käytävän naulakossa lähinnä ala- ja ylä-asteella 😁

Täällähän on paljon näitä, jotka haaveilevat jonkun 20 vuotta vanhan ihastuksen perään. Parhaimmillaan tämän ihastuksen kanssa ei ole koskaan edes puhuttu, saatika oltu missään läheisessä kontaktissa.

Ohis: jos haikailee jotain 20 v sitten nähtyä ihmistä, kaikki ei ole ihan reilassa.

Vierailija
59/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis: jos haikailee jotain 20 v sitten nähtyä ihmistä, kaikki ei ole ihan reilassa.

No totta tämäkin.

Vierailija
60/65 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hipaisen aina lähikaupan myyjää, kun on hyllyttämässä tms.

Huutista 12 tuntia palstalla tähän mennessä, päivän eka ääneen nauru.

Voi sua raasua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi