Oletko koskettanut ihastustasi?
Kommentit (65)
Se katoaa jos sitä koskettaa niin kuin mainokset.
Luin vahingossa "oletko laskuttanut ihailustasi". En ole koskettanut.
Olen tanssinut hänen kanssaan ja halannut, mutta olisin halunnut niin paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Talloin varpaille.
Ihastus on kyllä itse koskettanut minua vahingossa useamman kerran.
Hänen huulensa ovat olleet tiiviisti kiinni yhdessä kehoni ulokkeista noin 5 minuutin ajan.
Vierailija kirjoitti:
Hänen huulensa ovat olleet tiiviisti kiinni yhdessä kehoni ulokkeista noin 5 minuutin ajan.
Arvaan: nenä
Kyllähän minä nyt tähän mennessä jo olen ja aika tavalla kaikkialta.
Minua eräs kosketti aika oudosti, olin neuvomassa hänelle töissä jotain asiaa ja sitten hän jotenkin siirsi kämmenensä minun kämmenselkäni päälle ja vähän ehti hipaista. Minulla automaattinen reaktio kaikenlaiseen kosketteluun nopea käden pois vetäminen.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa omituiselta, jos mitään muuta fyysistä kontaktia ei tapahtunut.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahinkohipaisua vaan.. :( mutta jos vielä törmään häneen ulkona jossain aion jäädä juttelemaan vaikka kuinka jännittää! Vähintään tahallisesti koskettaa käsivarresta ellei jopa tuntuis sopivalta halata :D
Minä teen saman! Kun vaan tietäs missä tämä ihastukseni liikkuu! En voi hänen työpaikallekkaan mennä,( pari kertaa omen jo käynyt siellä)! Hulluksi tässä heti tulloo, kun hän uniinkin tulee. Ajattelen liki koko ajan. Hekumoin tulevista kosketuksista, kun tähän mennessä vain hän tutki nilkkaani!
Minä en ihastustani koskaan muualla nähnytkään kuin hänen työpaikallaan 😍 Nykyään odotan siellä joka kesä, että tulis moikkaamaan, mutta ei oo vielä näkyny.
Siis anteeksi mitä, oletko siis väijynyt toisen työpaikalla vuositolkulla? Miksi juuri kesäisin? Nyt oli jotenkin todella oudosti muotoiltu tämä asia...
Yläpäähän.
Hän usein menee ohi mua niin läheltä että hipaisee. Taitaa kiusoitella kun tietänee että pidän häntä puoleensavetävänä :(
Mie puristin miun Mustafan kikkeli kerran.
Vierailija kirjoitti:
Mie puristin miun Mustafan kikkeli kerran.
Aaaaah! Mina tullah!!
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina miettinyt näihin keskustelunavauksiin törmätessäni, ja niihin lähetä salainen viesti ihastuksellesi, että minkä ikäisiä niihin kirjoittelevat mahtaa olla
Me salaa haaveiltiin telepaattisista yhteyksistä ihastusten kanssa, ja haisteltiin ulkovaatteita käytävän naulakossa lähinnä ala- ja ylä-asteella 😁
Täällähän on paljon näitä, jotka haaveilevat jonkun 20 vuotta vanhan ihastuksen perään. Parhaimmillaan tämän ihastuksen kanssa ei ole koskaan edes puhuttu, saatika oltu missään läheisessä kontaktissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina miettinyt näihin keskustelunavauksiin törmätessäni, ja niihin lähetä salainen viesti ihastuksellesi, että minkä ikäisiä niihin kirjoittelevat mahtaa olla
Me salaa haaveiltiin telepaattisista yhteyksistä ihastusten kanssa, ja haisteltiin ulkovaatteita käytävän naulakossa lähinnä ala- ja ylä-asteella 😁Täällähän on paljon näitä, jotka haaveilevat jonkun 20 vuotta vanhan ihastuksen perään. Parhaimmillaan tämän ihastuksen kanssa ei ole koskaan edes puhuttu, saatika oltu missään läheisessä kontaktissa.
Ohis: jos haikailee jotain 20 v sitten nähtyä ihmistä, kaikki ei ole ihan reilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me salaa haaveiltiin telepaattisista yhteyksistä ihastusten kanssa, ja haisteltiin ulkovaatteita käytävän naulakossa lähinnä ala- ja ylä-asteella 😁Täällähän on paljon näitä, jotka haaveilevat jonkun 20 vuotta vanhan ihastuksen perään. Parhaimmillaan tämän ihastuksen kanssa ei ole koskaan edes puhuttu, saatika oltu missään läheisessä kontaktissa.
Ohis: jos haikailee jotain 20 v sitten nähtyä ihmistä, kaikki ei ole ihan reilassa.
No totta tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hipaisen aina lähikaupan myyjää, kun on hyllyttämässä tms.
Huutista 12 tuntia palstalla tähän mennessä, päivän eka ääneen nauru.
Voi sua raasua.
Se olisi ollut kielletty rakkaus, jos sen olisi annettu sellaiseksi roihahtaa. Joten se oli pakko päättää.