Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskettanut ihastustasi?

Vierailija
07.01.2023 |

Mistä?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen on istunut sylissä koko tunnin vaikka se maksoi paljon. En halua muita naisia se oli strippari.

Vierailija
22/65 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tanssittiin pikkujouluissa ja ihastus olisi halunnut enemmän, mutta selitin jotain sekavaa siitä, etten voi pettää miestäni. Enkä siis voikaan, vaikka toki haluaisinkin kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo istui koko tunnin sylissä painoi 70 kiloa ja oli huolissaan siitä että puutuuko jalka mä enemmän vaan pahoitin mieleni siitä on ystäväni muttei ole itse ihastunut minuun sanoin että älä sano minulle enää tuota. Tuli ainakin hänelle selväksi.

Vierailija
24/65 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös pannut ihastuksiani.

Vierailija
25/65 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis... minkä ikäiset täällä oikeesti kirjoittelee?

26/65 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis... minkä ikäiset täällä oikeesti kirjoittelee?

Ikä on vaa numero 😁

Vierailija
27/65 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahinkohipaisua vaan.. :( mutta jos vielä törmään häneen ulkona jossain aion jäädä juttelemaan vaikka kuinka jännittää! Vähintään tahallisesti koskettaa käsivarresta ellei jopa tuntuis sopivalta halata :D

Minä teen saman! Kun vaan tietäs missä tämä ihastukseni liikkuu! En voi hänen työpaikallekkaan mennä,( pari kertaa omen jo käynyt siellä)! Hulluksi tässä heti tulloo, kun hän uniinkin tulee. Ajattelen liki koko ajan. Hekumoin tulevista kosketuksista, kun tähän mennessä vain hän tutki nilkkaani!

Tutki nilkkaasi? On siis lääkäri? Ja sinä olet käynyt hortoilemassa hänen työpaikallaan?

Jättäkää ne lääkärit jo rauhaan! T. Ei lääkäri

Vierailija
28/65 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt kädestä, halannut ja tanssinut hänen kanssaan. Hänen kätensä olivat ihanan pehmeät ja iho tuntui sileältä, kuin silkiltä. Tuntui jotenkin taianomaiselta pitää kädestä.

Halaus tuntui samaan aikaan lämpimältä ja haikealta, sillä se oli jäähyväishali.

Vierailija
29/65 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina miettinyt näihin keskustelunavauksiin törmätessäni, ja niihin lähetä salainen viesti ihastuksellesi, että minkä ikäisiä niihin kirjoittelevat mahtaa olla

Me salaa haaveiltiin telepaattisista yhteyksistä ihastusten kanssa, ja haisteltiin ulkovaatteita käytävän naulakossa lähinnä ala- ja ylä-asteella 😁

Ei se ihastuminen ikää katso. Ainakin tämä nelikymppinen taantuu takaisin teiniksi ihastuessaan.

Vierailija
30/65 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosketin nenänpäätä ja sanoin tööt

Olisin kyllä myytyä miestä, jos oma ihastus tekisi noin. Saattaisin saman tien kosia.

Vierailija
31/65 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halattiin pikkujouluissa joulukuussa.

Vantaalla?

Vierailija
32/65 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitänyt kädestä, halannut ja tanssinut hänen kanssaan. Hänen kätensä olivat ihanan pehmeät ja iho tuntui sileältä, kuin silkiltä. Tuntui jotenkin taianomaiselta pitää kädestä.

Halaus tuntui samaan aikaan lämpimältä ja haikealta, sillä se oli jäähyväishali.

Miksi jäähyväis?

Vierailija
33/65 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujouluissa pidimme toisiamme selästä kiinni.

Vierailija
34/65 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää nyt on jo vuoden vanha juttu, mutta en ollut edes livenä tavannut ennen kuin luikertelin tieni tapaamaan. Ja kosketin, ja vietin 2 viikkoa luonaan samalla kertaa.

(Eikä olisi pitänyt)

Vierailija
35/65 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vuonna?

Vierailija
36/65 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä hiivin hänen maakuuhuoneeseensa avoimesta ikkunasta monta kertaa ja silittelin hänen päätään ja selkäänsä.

Vierailija
37/65 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä vuonna?

1988

Vierailija
38/65 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rystysistä hipaissut, sekä laskenut käteni hänen olkapäälleen.

Vierailija
39/65 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hipaisen aina lähikaupan myyjää, kun on hyllyttämässä tms.

Huutista 12 tuntia palstalla tähän mennessä, päivän eka ääneen nauru.

Vierailija
40/65 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina miettinyt näihin keskustelunavauksiin törmätessäni, ja niihin lähetä salainen viesti ihastuksellesi, että minkä ikäisiä niihin kirjoittelevat mahtaa olla

Me salaa haaveiltiin telepaattisista yhteyksistä ihastusten kanssa, ja haisteltiin ulkovaatteita käytävän naulakossa lähinnä ala- ja ylä-asteella 😁

No tässä yksi, olen 43-vuotias. Kyseessä kielletty rakkaus, joten en voi mieltäni ja tunteitani purkaa kuin tänne. Ja kuitenkin helpottaa niitä jonnekin saada avattua. Päiväkirjat yms ei kiinnosta.

Sama. Tunnen olevani jotenkin lähempänä häntä, kun puran itseäni tänne. Teoriassa on mahdollista että hän lukisi viestini, vaikka tietysti äärimmäisen epätodennäköistä.

Haluaisin hänen tietävän, että minäkin olen ihastunut häneen ja että hän on mielestäni maailman ihmeellisin ihminen. En sitä kuitenkaan voi kertoa, sillä se voisi vaikuttaa usean ihmisen elämään. Eikä se olisi reilua häntä kohtaan, sillä hänen pitäisi päästää minusta irti ja jatkaa elämäänsä. Etsiä joku, joka voi tehdä hänet onnelliseksi. Niinpä kovetan itseni hänen lähellään ja purkaudun sitten tänne omaa ahdistustani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän