Oletko koskettanut ihastustasi?
Kommentit (65)
Kuntosalilla olen usein hipaissut ihastustani, pyydän häneltä esim. jotain painoa, jota hän laittamassa pois - "Minä voin ottaa sen, älä laita pois!" - ja siinä samassa muka vahingossa käteni osuu pyllyyn, käsivarteen tms.
En ole elämässäni koskettanut oikeastaan ketään muuta kuin vahingossa. No, urheiluharrastuksessa tulee hikisiä miehiä lähenneltyä, mutta muuten harvassa ovat kosketuskerrat.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahinkohipaisua vaan.. :( mutta jos vielä törmään häneen ulkona jossain aion jäädä juttelemaan vaikka kuinka jännittää! Vähintään tahallisesti koskettaa käsivarresta ellei jopa tuntuis sopivalta halata :D
Minä teen saman! Kun vaan tietäs missä tämä ihastukseni liikkuu! En voi hänen työpaikallekkaan mennä,( pari kertaa omen jo käynyt siellä)! Hulluksi tässä heti tulloo, kun hän uniinkin tulee. Ajattelen liki koko ajan. Hekumoin tulevista kosketuksista, kun tähän mennessä vain hän tutki nilkkaani!
Minä en ihastustani koskaan muualla nähnytkään kuin hänen työpaikallaan 😍 Nykyään odotan siellä joka kesä, että tulis moikkaamaan, mutta ei oo vielä näkyny.
Siis anteeksi mitä, oletko siis väijynyt toisen työpaikalla vuositolkulla? Miksi juuri kesäisin? Nyt oli jotenkin todella oudosti muotoiltu tämä asia...
Jos se työpaikka on vaikkapa maauimala, terassi tai huvipuisto?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä aika outo ketju...
Hur så?
Olen hipaissut ja varmaan räjähtäisin jos hän koskisi minua.